Maron Meubels & Keukens ervaringen

Beoordeling: 1 Maron Meubels & Keukens is 1 keer beoordeeld met een
gemiddelde beoordeling van 1 uit 5 sterren.

Maron Meubels & Keukens? Hier vind u alle ervaringen. Bent u van plan bij Maron meubels en Keukens in Terborg langs te gaan? Lees dan eerst deze reviews en recensies.

Ervaringen Maron Meubels & Keukens? Wat was uw ervaring met Maron Keukens in Terborg?

Uw ervaring plaatsen? Plaats hieronder zelf snel een recensie! Dat is gemakkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen en schrijf uw ervaring over Maron Keukens in Terborg.

 

Gratis keukenboeken thuis?

ervaringen van Jansen keukens | Keukenbrochures aanvragen

Meer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukenbrochures staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Doe genoeg inspiratie op met deze gratis keukenbrochures >>>

 

 

 

De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht van de Top 4 goedkoopste >>> keukenzaken van dit moment.

 

Maron Meubels & Keukens algemene informatie

Maron Meubels & Keukens heeft één vestiging gevestigd in Terborg, in Nederland. In de afgelopen jaren is Maron Meubels & Keukens flink gegroeid. Ze verkopen naast keukens ook meubilair zoals banken, bedden maar ook accessoires.

Door jaren lange ervaring weet Maron Meubels & Keukens hoe ze u moeten helpen met het zoeken van uw nieuwe droomkeuken en geven daarbij een gedegen advies.

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden van Maron Keukens? Bekijk dan de website van Maron Meubels & Keukens voor meer informatie, tips en de openingstijden.

    Geef deze keukenzaak een review!

     Beoordeling SlechtMatigNormaalGoedUitstekend

     Foto van uw keuken (optioneel):

     *Door uw ervaring te delen gaat u akkoord met de huisregels.

    1 “Maron Meubels & Keukens ervaringen

    Beoordeling: 1Maron Meubels & Keukens ervaringen is 1 keer beoordeeld met een
    gemiddelde beoordeling van 1 uit 5 sterren.
    1. Christine  schrijft over Maron Meubels & Keukens:
      Hele slechte ervaring, keuken gekocht na 1.5 jaar rare plekken op keukenblad,heel veel gebeld en gemaild, uiteindelijk na bijna 1.5 jaar zou er iemand komen kijken, als het onze eigen schuld was moest ik de voorrijkosten enz betalen, weer bijna een jaar later bericht,was gewoon slijtage en zoek het maar uit en ons niet meer lastig vallen einde verhaal, nu inmiddels hebben we de keuken 4.5 jaar,blad steeds lelijker, wat een rotbedrijf, raad iedereen aan GA er Nooit kopen,Farantie tot aan de deur.

      Christine geeft 1 uit 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    Geef een reactie

    Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    *

    *

    Are you human? Please solve:Captcha


    Met het plaatsen van een ervaring gaat u akkoord met de Algemene Voorwaarden