Bemmel en Kroon keukens ervaringen
Bemmel en Kroon Keukens ervaringen? Lees alle Bemmel en Kroon Keukens reviews. Van plan bij deze keukenwinkel langs te gaan? Lees hier de reviews, recensies en klachten over deze keukenzaak.
Bemmel en Kroon keukens vergelijken?
Vind andere keukenwinkels van dezelfde kwaliteit in het segment als Bemmel en Kroon keukens:
Klik hier – Top 4 keukenzaken op prijs / kwaliteit vergelijken >>>
Bemmel en Kroon Keukens ervaringen – algemene informatie
Bemmel en Kroon staan bekend als prijsstunters in keukenland. Daarnaast hebben ze al 50 jaar ervaring in keukenland. Deze keukenwinkel heeft flinke showrooms – meer als 150 keukenopstellingen in 3 verschillende showrooms. Ook vragen ze geen aanbetaling bij keukens – en komen ze de keuken gratis bij je thuis opmeten.
Deze keukenwinkel heeft een eigen studio waar men kookapparatuur kan uittesten. Zo kunt je – eventueel met partner of vrienden – de apparatuur met een kok uitproberen.
En welke keukens kun je hier kopen? Bemmel en Kroon hebben alle stijlen. Bemmel en Kroon is ook een adres als het gaat om keukenrenovatie of informatie hierover. Tevens biedt deze keukenzaak de mogelijkheid om uw offerte te vergelijken. Wat deze keukenzaak ook speciaal maakt is het 10 jaar garantie beleid.
Vestigingen
Bemmel en Kroon vestigingen zijn te vinden in het westen van het land. Ze zitten in Cruquius, Den Haag en Zoeterwoude.
Bezoek hier de website Bemmel en Kroon keukens >>>.
Er zijn recentelijk geen nieuwe vestigingen bijgekomen. Lees hieronder ervaring Bemmel en Kroon keukens.
had voor gespecialiseerd bedrijf. Nabestelde achterwand was volgens telefonische verkoop team alleen in andere kleur te krijgen terwijl ik deze met 1 telefoontje naar ander bedrijf binnen een week in mijn bezit was Bij beklag kreeg ik een zeer ongeïnteresseerd vrouwspersoon aan de lijn die niet meer kon zeggen dat alle problemen bij producent van fornuis liggen. Toen ik aangaf dat gedoe mijn inziens vooral bij bemmel ligt wist ze er nog net “ wat u wil” zuchtend uit te persen. Op twee keer een schriftelijk verzoek voor emailadres van verkoopmanager is nooit gereageerd. Kortom: ver weg van blijven.
Seb geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
Vervolgens storten ze de €799,00 niet terug op de rekening.
david geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Doreth Teunissen geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
Verder zijn wij ook zeer ontevreden over de montage. Deze zijn intotaal zeker 15 keer langs geweest. Aan de ene kant fijn dat ze langskomen, aan de andere kant hadden wij liever gezien dat hun werk goed deden en niet na elk bezoek andere beschadigingen achterlieten of foutieve montages. Een keer zelfs een wasbak die gewoon door midden was gebroken…
Al met al zeker een enorm slechte ervaring en een bedrijf die als het heet wordt onder hun voeten maar begint te dreigen met incasso’s en deurwaardes, ondanks dat wij constant per mail hebben aangegeven te willen betalen voor het restant bedrag (minder dan 10 procent) maar eerst een nette aflevering van de leuken wilden..
frank geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
In 1e instantie langs gegaan om voor ruim €8000 aan apparatuur te kopen. Ze wilde graag ook een aanbod doen voor een complete keuken. Inmiddels de 2e afspraak achter de rug en ondanks dat het binnen budget was besloten de keuken niet te kopen. Tijdens de 2e afspraak moest er een hoop uit de 1e offerte aangepast worden. Er klopte het e.a. niet. Ter compensatie zou de beste man wel wat aan de prijs doen. Toen we daarna nog even bij de wijnklimaat kast wilde kijken werd de twijfel nog groter. Een apparaat van €2500 euro dat er werkelijk niet uitzag. (Dit was de enige optie volgens de verkoper) Eenmaal thuis nog eens goed gekeken. En wat bleek, meerdere betere opties voor de klimaatkast beschikbaar, en zonder overleg zaken aangepast in de offerte. En na enig rekenwerk bleek de prijs, na de zogenaamde korting, precies de prijs te zijn na aanpassingen. Das gek… want in de winkel kwam de prijs hoger uit en na het toekennen van de €900 “speciale korting” uit naam van de leidinggevende precies de prijs waar we zelf op uitkwamen. Bij twijfel moet je niet inhale zegt men. Nou de verkopers hebben mij overtuigd!! Hier ga ik geen €22.000 uitgeven. De keuken die we willen staat vast, die gaan we ook nemen, maar wel ergens anders.
Coen Stuurman geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
Nu blijk dat hij niet op voorraad is en moet hij van de fabriek komen.
wachten nu een week. ja als hij kom krijgen wij hem ook maar wanneer dat is.
kan ook nog even duren dus
slecte service dus
Luuk
Luuk van Bree geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
Afzuigkap besteld, en betaald werd gebracht door Firma Dynalogie, maar ze wou de afzuiger niet afleveren ,omdat in hun system als niet betaald stond .
ze konden wel leveren dan moet ik voor de 2 de keer pinnen, ik denk dat het administratief , niet goed loopt bij Bemmel en kroon, zij zijn 2 x geweest en het probleem is niet op gelost hiervoor moest ik 2dagen voor thuis blijven , dus niet voor de derde keer , bestelling geannuleerd, in het vervolg via Coolblue , meer vriendelijk voor de klant . voor mij krijgen ze een vette onvoldoende !!!!!!!
lucky geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Levering, blijkbaar tilt t leveringsvedrijf geen producten de trap op, daar kwamen wij pas achter bij een afspraak maken met het leveringsbedrijf. Blijkbaar moet Bemmel en kroon t dan leveren en komt t andere bedrijf t installeren.
Heerl erg omslachtig allemaal en hierdoor de levering nu nog t weken later dan gepland.
Dennis geeft2 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 2 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-2.png)
– Bemmel & Kroon werkt met ZZP’ers en trekt haar handen af van alle verantwoordelijkheid voor het juist opleveren van de keukenmontage. Wees je dus bewust dat bij problemen met montage je aangesteld bent tot de monteur en niet tot Bemmel & Kroon. Je moet hopen dat je een monteur hebt die het ook maar boeit dat hij een deugdelijke montage levert.
– Tijdens montage is gebleken dat B&K bij het meten geen rekening heeft gehouden met een radiatorleiding waardoor de plint niet op de keuken paste.Ik zit hierdoor met een plint die dus niet past op de keuken.
– Er is een verkeerde maat voor de afdekplaat aan de rechterkant van koelkast geleverd. Het duurt een maand of twee voordat een nieuwe afdekplaat geleverd kan worden.
– Keukenmonteur (Herman Behrens) heeft afdekplaat links van vaatwas verkeerd gezaagd waardoor deze te kort is. Keukenmonteur geeft niet aan deze verkeerd is en ik moet het zelf aangeven dat het niet goed is. Ondanks herhaaldelijk aan te hebben gegeven via de mail, heeft Keukenmonteur geen nieuwe afdekplaat besteld.
– Keukenmonteur is niet bereikbaar en reageert niet op mails. Hierdoor duurt het een paar weken voordat Keukenmonteur langskomt nieuwe afspraak inplant.
– Keukenmonteur komt langs om afdekplaat koelkast te vervangen. Keukenmonteur geeft doodleuk aan dat voor de andere afdekplaat een nieuwe afdekplaat besteld moeten worden. Ondanks dat ik al 3 maanden van tevoren heb aangegeven dat de afdekplaat niet goed was ….
– Bij het vervangen van de afdekplaat koelkast beschadigd keukenmonteur mijn nieuwe stucmuur flink. Keukenmonteur heeft geen contact opgenomen om dit door te geven en reageert niet meer op mijn mails. Ik zit nu met een beschadigde muur die een paar honderd euro gaat kosten om te repareren.
– Keukenmonteur steekt geen moeite in het passend maken van de houten plaat onder er de spoelbak die de lelijke muur en leidingen netjes uit het zicht haalt. Plaat is veel te kort gezaagd en gemonteerd ondanks de afspraak dat de plaat net onder de afvoer moet komen. Het ziet er niet uit en leidingen + muur zijn nog steeds volledig zichtbaar.
Bemmel & Kroon was alleen bereid mijn problemen op te lossen als ik de review op Qasa zou verwijderen. Hier ben ik niet mee akkoord gegaan. Het is toch van de zotte dat een negatieve review eerst verwijderd moet worden voordat de keukenzaak ook maar iets oplost.
A Rachyd geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
FH geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
E.J. Visser geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
Mirjam geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
niet-serieuze koper wordt gezien is natuurlijk te gek voor woorden. Een gemiste kans, want ik besteed mijn euro’s liever bij een bedrijf waar je wel normaal wordt behandeld. De dame bij de receptie (kort donker bruin haar) moet echt een andere baan zoeken. Ik zal ongetwijfeld niet de enige potentiële klant zijn die is weggelopen door de wijze waarop zij klanten te woord staat.
o geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
At Bemmel & Kroon Den Haag, they did not want to design the kitchen as we wanted, because “it was not possible”. So we had it designed by Bemmel & Kroon Zoeterwoude (Leiden) exactly as we wanted and it is was perfectly possible. We bought our kitchen there in fact.
Then, we ordered an item from Bemmel & Kroon Zoeterwoude, they sent it to B&K Den Haag so we could pick it up.
Long story short, WITHOUT INFORMING US, B&K Den Haag decided to send it back to Leiden. After months of emails and phone calls, we still do not have the item and we cannot pick it up to the closest B&K place.
In summary:
– People working at Bemmel & Kroon Den Haag are very impolite, unable to deal with customers, arrogant and irritating.
We sent a letter to Bemmel & Kroon headquarters to inform them about how bad are the local managers in Den Haag.
Advice:
– Never go to Bemmel & Kroon Den Haag!
Go to Zoeterwoude (Leiden) instead. The employees there are very polite, helpful and work towards making their customers happy.
S G geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
Iedere dag worden we er weer super blij van !!!
Dus toch maar effe deze review
We zijn top geholpen door een ervaren en niet dwingende verkoper. (Heer Honsbeek ?)
Hij luisterde goed naar onze wensen en gaf goed advies
Alles verliep verder vlekkeloos
Ook de montage van de keuken
door de heer Arnoldus ?
Dus voor iedereen die een keuken nodig heeft kan ik Bemmel & Kroon zeeer aanbevelen !
Rob geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
de mooij geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
mirjam geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Helaas bleek de koelkast niet te werken en zitten wij al een maand met een kapotte koelkast. Wij worden al een maand van het bekende kastje naar de muur gestuurd. Wij hebben wel een kleine leen koelkast gekregen na 3 weken. Wij zijn er wel klaar mee. Dit duurt veel te lang en en tot nu toe geen koelkast.
Van den berge geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
nomen d geeft4 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 4 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-4.png)
En geen prijzen in de start aangeboden van €26.000,- waarna binnen 5 minuten al 40% korting gegeven werd.
Gewoon eerlijk prijzen tegen goede kwaliteit.
Want kwaliteit is geleverd.
Prima keuken, alles op tijd en in een keer goed. Ook de plaatsing door een keukenmonteur die wist wat hij deed.
Ben vriendelijk en niet dwingend te woord gestaan.
Als ik ooit weer een keuken mag uitzoeken dan is Bemmel&Kroon de partij die mij terug ziet.
Scott Domhof geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Nu hebben we lagere hoge kasten, de bovenkasten zijn een ander model en het aanrechtblad is een ander model.
Drie weken na het inmeten kregen we pas te horen dat de maten niet klopten, terwijl ze dat dus allang wisten.
De kasten hebben allemaal kleine beschadigingen. De kleur is bijna zwart dus de lichte kleur beschadigingen vallen enorm op.
Toen wij voor de tweede keer in de winkel kwamen was de verkoper die ons hielp niet meer werkzaam daar. Hun antwoord was dat wij getekend hadden voor deze lage kasten en ander werkblad. Wij verwachtten niet dat wij eerst met een meetlint de maten moesten opmeten voor een contractondertekening. En het leek zo simpel, die keuken in die kleuren.
Toen wij voor de derde keer in de winkel kwamen was verkoper twee ook niet meer werkzaam daar.
ëén ding geleerd: eerst alles zelf opmeten voordat een contract een handtekening verdient. En verder nooit meer deze keukenwinkel!
Marcel en Marcella geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
W. Griffioen geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Koesal geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Maarten geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
Martine van Beelen geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Jacqueline geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Bianca Mekel geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Chris geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Ten Brummeler geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
J Nagelkerke geeft4 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 4 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-4.png)
Tristan geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Nog een feedback:
Het zou beter zijn als de monteur extra ondersteuning krijgt en niet alles in zn eentje doet. Omdat dit gaat om zware apparatuur die hij in zn eentje moet dragen dit ter voorkoming van schade van de apparatuur en ook het plaatsen van zware graniet werkbladen vraagt extra ondersteuning. En ik hoop dat daar iets aan gedaan wordt en vooral tijdens plaatsen van werkblad en apparatuur.
Jalal geeft4 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 4 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-4.png)
nogmaals bedankt hiervoor
B.Nieumeijer geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
J.J. van der Reijden geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Marius Hindriks geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Willeke geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
wederom hebben wij weer top service gehad van deze firmawij zijn erg tevrden en dat blijkt ook wel dat onze famillies er ook keukens hebben aangeschaft
Finetti geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
De service van Bemmel en Kroon is goed en ze denken met je mee. De Keuken is helemaal naar wens en de monteur was zeer bekwaam. Al met al dus een zeer goede ervaring met Bemmel en Kroon.
Kim geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Ik ben super tevreden met mijn keuken, ziet er fantastisch uit.
Ik zou ze zeker aan anderen aanraden.
L. Pietersma geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Vanaf de eerste dag dat wij hier binnen stapten, tot de laatste dag van de installatie van de keuken klopte het helemaal.
Een goed meedenkend team, vakbekwame installateur en een zeer goede service.
Dit was nu echt een 9+ ervaring!!!
I.Smits geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Niet opdringerig en super meedenkend met het tekenen van de keuken.
Veel keuze en mogelijkheden.
melanie geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Sander de Haas geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Henny Steensma geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Het verdere proces van bestellen, betalen en inbouwen was ook zeer goed. Communicatie was duidelijk en snel en de informatie op de persoonlijke website van mijn keuken was altijd up to date.
Het inbouwen van de keuken ging verder soepel en na een dag stond er een keuken waar ik nu met alle plezier in kook.
Al met al een zeer positieve ervaring, ik zal nooit meer een andere partij in de arm nemen voor een nieuwe keuken dan Bemmel en Kroon.
R vd Water geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Mulder geeft4 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 4 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-4.png)
Josje mulder geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Delbo geeft2 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 2 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-2.png)
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Henk geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
messemaker geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
cvdh1975 geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Groetjes,
Monique
Monique geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Prettig ontvangst, persoonlijke aanpak en klantvriendelijk.
Kennis en kunde omtrent het uitwerken van de klantwens met deskundig advies om het idee om te zetten naar een goed functionerende keuken.
Levering en plaatsing volgens afspraak en verwachting.
Met vriendelijke groet,
Mike geeft4 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 4 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-4.png)
Kelly geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Voorafgaand aan de afspraak met de adviseur werden we door een gastrouw ontvangen die met ons naar een stijl en een type blad heeft gekeken. Onze afspraak was bij Arjan Kuiten. Tijdens het gesprek werden we uitgebreid geadviseerd en met hem hebben we onze weg gevonden in het oerwoud aan mogelijkheden waar je uit kunt kiezen bij het uitzoeken van een keuken en de apparatuur.
Tijdens het gesprek, wat we meer ervaren hebben als een adviesgesprek dan een verkoopgesprek, werd een mooie tekening gemaakt. Met een duidelijke offerte verlieten we de showroom. Wat ons erg aansprak was de duidelijke prijsstructuur waarbij er niet gesmeten werd met enorme kortingen en dwang om snel te beslissen. Alles was punt voor punt doorgenomen en een prijs werd gemaakt voor een keuken zoals wij hem graag wilden hebben. Natuurlijk hadden we nog een paar puntjes waar we het samen over wilde hebben, maar toen we hier een beslissing in hadden genomen was het geen probleem om de offerte tijdens een 2e gesprek aan te passen.
Het bepalen van een kleur was voor ons erg lastig ook i.c.m. de vloer, meubels en wanden. Het was erg fijn dat we daarom de stalen van de kastjes en het blad konden lenen.
Na het tekenen van de offerte werd een meetafspraak gemaakt. Deze meting was nog lastig aangezien we nog vol in de verbouwingsfase zaten. Nadat de stucadoor klaar was in de keuken kon ik nog een aanpassing in de maat doorgeven.
De keuken is prima op tijd geleverd en na plaatsing van Dhr. Boersma hebben we nu een hele riante en mooie keuken. De kwaliteit zal zich in de komende jaren moeten gaan bewijzen maar tot zo ver zijn we uitermate tevreden over Bemmel en Kroon. Voor andere kopers zeker aan te raden.
Kees en Ellen Blom
K. Blom geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
. geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Netjes geholpen door Bram na een afspraak te hebben gemaakt.
Er is ruim de tijd genomen voor het bekijken van de mogelijkheden en het ontwerp.
De offerte was helder en er is op geen enkele manier druk uitgeoefend om ons tot kopen te overhalen of iets te forceren. De offerte konden wij meenemen en vergelijken met andere aanbieders. De offerte was scherp en de keuze was snel gemaakt.
Wij zijn bij de vervolgafspraak tot de koop over gegaan en ook bij deze afspraak een ongedwongen en prettige sfeer.
De plaatsing van de keuken ging vlekkeloos en de aangeleverde installatie tekening en documenten waren helder. Wij hebben de voorbereidingen zelf gedaan en dit is met enige technische ervaring goed te doen.
Afgezien van wat kleine onvolkomenheden (kleinigheidje hou je toch) welke overigens netjes worden opgelost, is de keuken volledig naar wens afgeleverd voor een prijs waar wij ons goed bij voelen
Roeleveld geeft4 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 4 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-4.png)
– Het is een prettige grote zaak met veel keuzes
– We zijn hier goed geholpen / vriendelijk personeel
– voor een goede prijs-kwaliteit verhouding.
– Het was geen probleem om een stukje aanrechtblad te lenen en mee te krijgen om je vloer en/of muurkleuren op uit te kunnen zoeken.
– Goede nazorg , een verkeerd geleverde kraan en een krasje op een kastje kon zonder teveel moeilijkheden vervangen worden.
Nadelen:
– Het was wel altijd druk, spontaan binnen lopen en geholpen worden is er vaak niet bij. Afspraak maken is wel nodig.
– Net als bij de andere keukenzaken (we hebben offerte bij 4 verschillende keukenzaken van verschillende ketens opgevraagd) is het niet te doorgronden hoe ze precies tot de totaalprijs komen, je krijgt alleen per onderdeel een prijs (apparaten, blad en kasten).
Antoinette geeft4 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 4 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-4.png)
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Nancy van der Helm geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Na een bezoek aan maar liefst 2 winkels waar wij behoorlijk aggressief benaderd zijn in de manier van verkoop zijn wij op advies van deze website en qasa bij Bemmel en Kroon terecht gekomen.
Deze ervaring was geheel anders dan onze ervaring met de eerdere winkels. Er werd tijd genomen door een meneer van de receptie die vooraf een prijsindicatie heeft gemaakt. Deze prijs was al nagenoeg gelijk aan dat wat wij elders na veel “onderhandelen” op uit kwamen. In deze opzet kwam al snel naar voren dat zoals deze meneer dit zei “Bemmel en Kroon een keukenwinkel is en geen keukenboer!”
Wij zijn toen vervolgens geholpen met onze keuken door een verkoper die dit eerste ontwerp in een 3D programma heeft gezet en de keuken precies heeft berekend. Ook dit gesprek verliep zeer plezierig en hebben wij de keuken uiteindelijk bij Bemmel en Kroon gekocht.
De keuken is deze week geplaatst door Bemmel en Kroon. Wij zijn zeer content met de aanschaf en plaatsing.
Henk de Deugd geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Frank geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Aad en Anita geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Dian geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Bjorn geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Klinkenberg geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Heel goed naar onze wensen geluisterd en in overleg ook nog binnen ons budget een prachtige keuken. Ook geen moeite met de uitstelling van de levering. Levering en montage kon gelukkig ook nog eens voor de bouwvak geregeld worden wat voor ons wel noodzaak was ivm komst baby. Al met al een hele goede ervaring met de prachige keuken en prima service.
Sluiter geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Maar keurig op de afgesproken datum werd de keuken geleverd. De dag erna kwamen drie monteurs hem plaatsen. En ook dat ging voorbeeldig. Nog die zelfde dag werd de verpakking opgehaald.
Dus van ons totaal geen klachten.
Bouwe en Nel Kuijt geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Meike geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Fons zweekhorst geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Het aanbod van keukens en keuze mogelijkheden van materialen en afwerking voor de fronten en werkbladen was enorm.
Voor de keukenapparatuur hebben wij gekozen voor Siemens StudioLine. Je kiest hier niet uit een boek, alles is gewoon aangesloten waardoor je direct kunt zien hoe het werkt.
Onze moderne keuken met schiereiland is inmiddels geplaatst en staat nog mooier dan wij hadden verwacht.
Al met al heel tevreden en top geregeld!
Gerard geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
Mark geeft4 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 4 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-4.png)
Een aantal voorbeelden:
In het ontwerp is de afzuigkap met buis recht omhoog getekend. Daar zit geen afvoer in mijn keuken, maar die zit links. De verkoper heeft daar niet op gewezen. Het gevolg is dat er een koof gemaakt moet worden, of een andere oplossing, wat extra kosten met zich meebrengt. Er wordt getekend om een mooi plaatje te laten zien en er wordt niet gewezen op dingen die niet kunnen. Conclusie: slecht!
In de offerte staat de montage op ‘zelf monteren’. Is niet over gesproken en pas bij navraag kwam dit aan de orde. Ruim 1000 euro extra waar niet over te praten viel. Conclusie: slecht!
Voor de levering van het blad is een lift in rekening gebracht ad 285,00. Achteraf bleek het blad zo licht te zijn dat die gemakkelijk naar boven gedragen had kunnen worden. Conclusie:slecht!
Nadat de handtekening gezet was en de keuken was ingemeten, belde de verkoper met de mededeling dat de keuken niet ging passen en of ik langs wilde komen. Hij belde op een vrijdag en ik was toevallig vrij dus bood aan om smiddags langs te komen. Dat kon niet ivm afspraken. Op zaterdag dan? Neeeee dat is de dag van de verkoop. Dinsdag kon, dus ik moest vrijnemen. Volgende week vrijdag mag ook, maar dan wordt de keuken later geleverd. Wie maakte er nu eigenlijk een fout? Op dinsdag vrijgenomen en bij binnenkomst werd direct verteld dat het een vergissing was en dat het wel ging passen. Mijn reactie dat ik dus voor niks had vrijgenomen werd afgedaan met de mededeling dat het wel goed was om het nog even door te praten. Het blad zou iets uitsteken en moest afgewerkt worden. 100,00 euro extra. Conclusie:slecht!
Nadat de keuken is gestuukt wordt het blad ingemeten. Is het zo in orde? Ja hoor, ik geef de maten door. Telefoontje, de afwijkingen zijn te groot en er moet opnieuw gemeten worden. Blad zal niet op tijd geleverd worden en er moet een noodblad komen. Dat kost 300 euro. Tijdens een heel vervelend telefoontje moest de verkoper er zelfs op gewezen worden dat hij een klant aan de telefoon had en dat schreeuwen niet erg professioneel was. Conclusie: slecht!
Mail gestuurd dat het contact verder via de aannemer moest lopen en dat ik geen contact meer wens te onderhouden met de verkoper.
Bij het inmeten is niet gewezen op een afvoer die in de weg zat en waar de aannemer een aanpassing voor moest doen. Dit bleek pas uit de technische tekening. Communicatie is ver te zoeken.
Een pluspunt in het hele gebeuren zijn de heren van keuken totaal die de keuken hebben geinstalleerd. Zij hebben prima werk geleverd en zijn heel klantvriendelijk.
De aannemer vult aan:
Eind juli 2015 ben ik als aannemer in contact gekomen met mijn cliente.
Na een aantal gesprekken met mevrouw werden wij het eens over het geen er in het appartement gerealiseerd moest gaan worden.
Omdat het hier een totaal-renovatie van het appartement betrof heb ik mevrouw op diverse punten mogen adviseren.
Een van deze punten was het kiezen voor de firma B&K (Bemmel & Kroon), dit mede omdat er in mijn netwerk een verkoper werkzaam is.
Ik volgde B&K vooral omdat zij zich o.a. op hun site profileren met: 50 jaar ervaring en deskundigheid, deskundige installatie, afspraak is afspraak en een hoge klant tevredenheid.
Mijn oprechte nieuwsgierigheid was gewekt hoe dat er uit zou zien.
Toen ik de berichten van mijn cliënte binnenkreeg over de misstanden, de schofferingen aan haar adres, gebrek aan enig respect, niet serieus nemen van cliënte en het ten onrechte meerwerk trachten te forceren was ik geschokt.
Omdat de communicatie tussen cliënte en B&K op een fatsoenlijke manier niet meer mogelijk was, heb ik getracht om enkele gesprekken te voeren om te kijken of ik met B&K er uit zouden kunnen komen.
Ik kreeg mensen aan de lijn die absoluut niet het idee hadden dat ze met een klant bezig waren en hiermee werd voor mij bevestigd dat wij echt de verkeerde partij gekozen hadden voor de inkoop en inbouw van de keuken.
Voor mij is B&K tekort geschoten op de volgende punten:
-Gebrek aan enige bouwkundige kennis en inzicht
-Het correct voorlichten van een klant, (pro aktief optreden)
-Gebrek aan klantvriendelijkheid
-Gebrek aan enige doortastendheid
-Oplossingsgericht werken
-Gebrek aan de Savoir vivre
Het bovenstaande is een weer les erbij om het NIET aan VERKOPER en cliënt over te laten maar er vanaf de start te kijken of verkopende partijen de cliënt serieus neemt.
Vastgesteld moet ook dat de relatie met mijn cliënte en met de betreffende verkoper zich nu anders voordoet dan voorheen, dit mag B&K zichzelf aanrekenen.
Het slechte werk reikt verder dan het alleen achterlaten van een teleurgestelde klant.
Marga geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
Wim geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
1. Keuken werd 2 weken te laat geleverd
2. Bij levering waren 15 onderdelen niet aanwezig: oven, magnetron, werkblad, plinten, vaatwasserfront, panelen etc.
3. “Met spoed” (8 weken later) werden deze onderdelen geleverd, maar was het blad verkeerd, plinten gebroken en zijn nog 3 onderdelen vermist.
4. “Met spoed” (wederom 8 weken later) is er nog niets van het vermiste nageleverd. De eigen aangegeven deadline is inmiddels verstreken en communictie van Bemmel en Kroon blijft volledig uit.
– We wachten 5 maanden op onze keuken
– We hebben 6 dagen extra vrij moeten nemen
– We zijn 30 telefoontjes verder
– Wij zijn 80 email verder
en nog steeds…. Niets!
vanOosterwijk geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
nooit meer geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
Kees geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
leslie r geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
Veijay geeft3 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 3 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-3.png)
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
inbouw apparatuur
wij kochten een AEG koffiemachine inbouw prijs 1455,- euro
na twee dagen wat hij stuk vul water en dat bleef maar zo door gaan wij bellen een week oud en nu al stuk bemmel en kroon vertelden ons dat we met elecrolux moesten bellen ik was verbaas twee dagen oud en nu al stuk en maar gelijk van het kasje naar de muur verhaal
Electrolux bellen 14 dagen later was er een monteur beschikbaar
die had het gevonden de watertank was stuk ZIJ HIJ
een uur later weer het zelfden probleem dus niet verholpen
maar weer bellen met bemmel en kroon en ja hoor weer moest ik maar met Electrolux bellen
weer 20 dagen later was er plek voorde monteur dus weer geen koffie en maar weer wachten
deze monteur bouwden de misschien uit op tafel uit elkaar gehaald er was nu een sensor stuk even een nieuwe en we konden gaan genieten van de machine volgens deze man
na inbouw was de tafel bekrast dus ook die was ver kloot
en twee dagen later weer het zelfden probleem en u raad het al weer bellen met bemmel en kroon maar we moesten niet bij hun zijn ze hadden ons al 3 x duidelijk gemaakt dat we Electrolux moesten bellen want hun konden niks voor ons doen maar we moesten en we moesten weer even wachten 10 dagen dus weer geen koffie
naar 9 dagen belden Electrolux ze hadden de zaak nog even door genomen en het was beter om over 14 langs te komen om de machine uit te bouwen mee te nemen en op de zaak na te kijken
maar dan ben ik mijn machine wel 14 a 18 dagen kwijt
en wij weer bellen met bemmel en kroon want als consument heef je omruil recht als de verkoper de klachten niet kan verhelpen in de gestelde tijd heef je als klant het recht op een vervangend product
dat klop zij men bij bemmel en kroon we gaan even kijk wat we kunnen doen en bellen u vandaag nog terug met een oplossing
dit heeft 7 dagen geduurd en nog geen belletje weer zelf bellen klop sorry we gaan er gelijk achter aan zijden ze
later deze dag kreeg ik een belletje van elecrolux ik moest niet zeuren er weert naar een oplossing gezocht en 14 dagen zonder koffie was geen ramp en anders moest ik het zelf met bemmel en kroon oplossen
maar dat had ik geprobeerd maar die willen niet helpen die schakelen Electrolux in en die helpen maar duurt maanden en dan werkt het nog niet
je mag niet zeuren voor 1400 euro want ik had hem niet gekocht bij Electrolux dus gewoon wachten
dus koop geen apparatuur bij bemmel en kroon betaal iets meer bij een ander waar je wel garantie heeft en geholpen woord
bakker geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
Natasja van Arnhem geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
van der Zwaag geeft5 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 5 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-5.png)
rachell geeft1 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 1 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-1.png)
Lijkt me de omgekeerde wereld.
P.Langmuur geeft2 uit 1 tot 5 sterren![Beoordeeld met 2 uit 5 sterren](https://keukenreview.nl/wp-content/plugins/comment-rating/images/star-2.png)