Ervaringen Hello Kitchen
Ervaringen Hello Kitchen? Hier vind u alle Hello Kitchen keukens reviews. Bent u van plan bij deze keukenwinkel langs te gaan? Lees dan eerst deze reviews en recensies.
Ervaringen Hello Kitchen? Wat was uw ervaring?
Uw ervaring met Hello Kitchen plaatsen? Plaats hieronder zelf snel een recensie. Dat is gemakkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen en schrijf uw ervaring.
Keukenboeken thuis?
Meer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukenbrochures staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen!
Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Doe genoeg inspiratie op met deze gratis keukenbrochures.
De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht Top 4 Beste & Goedkoopste keukenzaken >>> keukenzaken van dit moment.
Hello Kitchen ervaringen
Deze keukenzaak heeft inmiddels 8 vestigingen: Amsterdam Breda, Den Bosch, Duiven, Den Haag Heerlen, Rotterdam Alexandrium, Eindhoven (Son) en Utrecht. Voor welke stijl je ook gaat bij deze keukenzaak, bijna alles is mogelijk.
Er zijn wel 1000 en 1 keuzes te maken. Hierbij wordt u uiteraard geholpen door het deskundige personeel. Bij aankoop van een keuken kunt u bij de keukenapparatuur kiezen uit 3 merken.
Dit zijn Indesit, Whirlpool en Siemens. Laat uw inspireren en ga op bezoek bij een van de 2 showrooms.
Bekijk voor meer informatie website van Hello Kitchen >>>
Erik van den Berg geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Madelon geeft1 uit 1 tot 5 sterren
04 november 2020 09:32:
Ondanks dat we heel blij zijn met onze keuken en hoe mooi deze geworden is zullen wij nooit meer een keuken via KuchenDirect/HelloKitchen kopen. En dit is waarom:
In juli dit jaar liepen wij bij KuchenDirect (Nu Hello Kichen) binnen in Son om gewoon rond te kijken. We legden uit dat we een bepaald type keuken op oog hadden en waar we die gezien hadden. Wij gingen daar op gesprek en dat verliep allemaal heel erg fijn. Er werd met ons meegedacht en de suggesties die ze gaven waren erg praktisch.Het fijne gesprek, de hulp en het meedenken (wat we misten bij andere leveranciers), gaf voor ons de doorslag, samen met de prijs, om voor KuchenDirect te kiezen.
Vanaf het moment dat we tekenden begon de ellende; in juli was al bekend (ook bij Kuchendirect) dat we pas 1 september de sleutel van ons huis zouden krijgen en dat we dan zouden starten met de aanbouw. In de tweede week van september zou de fundering liggen en dan zouden ze kunnen komen inmeten. Dat zou tijd genoeg zijn om de keuken in week 45 te leveren (Dan zou de aanbouw klaar zijn).
Midden augustus begonnen ze al meerdere malen te bellen dat, om week 45 te redden, ze vóór september moesten komen inmeten, terwijl we pas 1 sep de sleutel zouden krijgen?! Ik werd erg onvriendelijk te woord gestaan toen ik zei dat het moeilijk was om in te laten meten als we nog niet eens de sleutel hadden. Dit geëscaleerd naar de verkoopmedewerker die ons toen geholpen heeft en hij heeft geregeld dat de tweede week van september ingemeten kon worden en dat week 45 nog haalbaar was.
Zoals afgesproken zijn ze in de tweede week van september komen inmeten en bleek dat het tóch niet voldoende was als alleen de fundering van de aanbouw lag, terwijl ons tweemaal verzekerd dat dit wél voldoende zou zijn. We hebben toen iets moeten ondertekenen dat wanneer de maten niet zouden kloppen, dit onze eigen verantwoordelijkheid zou zijn. Op zich geen probleem, maar wederom iets wat anders is dan ze toezeggen.
De dag na het inmeten werden we uitgenodigd op kantoor Den Bosch om de definitieve bestelling te ondertekenen. Daar alweer ons ongenoegen geuit over het feit dat er meerdere malen zaken werden toegezegd en later bijgesteld en dat de er onderling bij KuchenDirect niet wordt gecommuniceerd. Ons vertrouwen was weg. De medewerker ging zijn best doen om dit voor ons op te lossen. Na dit gesprek hadden we weer wat vertrouwen erin dat alles goed zou komen.
2 weken (!!) na dit gesprek werden we gebeld dat de bestelling gedaan is, maar dat week 45 niet meer haalbaar was i.v.m. zogenaamd leverproblemen. We hebben dit NIET geaccepteerd, waarom hadden ze niet meteen besteld toen we in Den Bosch waren? Daar was het gesprek tenslotte voor. Nadat we dit aangaven werd het wederom geëscaleerd intern en belden ze ons terug dat week 45 toch haalbaar was. (Grappig, gezien de leverproblemen, maar goed).
Daarna kregen we te horen dat de grepen die we uitgezocht hadden niet mogelijk waren op die keuken, dit was tijdens het tekenen en bestellen niet naar voren gekomen, dit kwam pas door notitificatie van de leverancier zelf. Geen ramp, maar wederom iets waar niet over werd nagedacht.
Paar weken later zochten wij contact, omdat de tekening van het leidingwerk niet precies liet zien waar het eea uit moest komen. Niemand (meerdere afdelingen gesproken; Sales verwees ons naar planning en planning naar verkoop, noem maar op) kon ons vertellen hoe we dit moesten inrichten. We hebben dit dus maar uiteindelijk op intuitie gedaan. Bizar dat ze ons daar niet mee konden helpen, lijkt mij niet dat wij de enige zijn met die vragen.
Een verbouwing brengt altijd stress met zich mee maar door doordat er bij HelloKitchen/Kuchendirect niet onderling wordt gecommuniceerd of dat niemand het groter geheel overziet, heeft dit nog meer stress meegebracht dan zou moeten. Doordat we zelf een paar keer boos zijn geworden is het in orde gekomen, anders was de keuken er nu nog niet geweest. Nogmaals, we zijn blij met de keuken maar ik koop nooit meer een bij KuchenDirect/HelloKitchen.
Ilona Froggett geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Rezwan geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Hoogendijk geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bas geeft5 uit 1 tot 5 sterren