Ervaringen Hello Kitchen

Beoordeling: 1.67 Hello Kitchen is 6 keer beoordeeld met een
gemiddelde beoordeling van 1.67 uit 5 sterren.

Ervaringen Hello Kitchen? Hier vind u alle Hello Kitchen keukens reviews. Bent u van plan bij deze keukenwinkel langs te gaan? Lees dan eerst deze reviews en recensies.

Ervaringen Hello Kitchen? Wat was uw ervaring?

Uw ervaring met Hello Kitchen plaatsen? Plaats hieronder zelf snel een recensie. Dat is gemakkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen en schrijf uw ervaring.

 

Keukenboeken thuis?

ervaringen van Hello Kitchen | Keukenbrochures aanvragen

Meer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukenbrochures staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen!

Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Doe genoeg inspiratie op met deze gratis keukenbrochures.

 

De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht Top 4 Beste & Goedkoopste keukenzaken >>> keukenzaken van dit moment.

Hello Kitchen ervaringen

Deze keukenzaak heeft inmiddels 8 vestigingen: Amsterdam Breda, Den Bosch, Duiven, Den Haag Heerlen, Rotterdam Alexandrium, Eindhoven (Son) en Utrecht. Voor welke stijl je ook gaat bij deze keukenzaak, bijna alles is mogelijk.

Er zijn wel 1000 en 1 keuzes te maken. Hierbij wordt u uiteraard geholpen door het deskundige personeel. Bij aankoop van een keuken kunt u bij de keukenapparatuur kiezen uit 3 merken.

Dit zijn Indesit, Whirlpool en Siemens. Laat uw inspireren en ga op bezoek bij een van de 2 showrooms.

Bekijk voor meer informatie website van Hello Kitchen >>>

    Geef deze keukenzaak een review!

     Beoordeling SlechtMatigNormaalGoedUitstekend

     Foto van uw keuken (optioneel):

    *Door uw ervaring te delen gaat u akkoord met de huisregels.

    6 reviews & recensies Hello Kitchen

    Beoordeling: 1.67Hello Kitchen is 6 keer beoordeeld met een
    gemiddelde beoordeling van 1.67 uit 5 sterren.
    1. Erik van den Berg   schrijft over Hello Kitchen:
      Slechte service!! Bij de eerste afspraken ging er al van alles mis, maar dit is vanuit hun kant nog redelijk netjes opgelost. Uiteindelijk na een hoop gedoe de juiste keuken ontvangen (helaas met productiefouten en een verkeerde kraan). Hierdoor ontstaan extra kosten om de kasten met productiefouten uit te bouwen en erna opnieuw te laten inbouwen. Bellen en mailen met de zaak en klantenservice heeft geen nut, aangezien ze het geld toch al op de rekening hebben staan. Ze houden de vingers er vanaf omdat wij niet de keuze hebben gemaakt om 2000 euro te betalen voor het inbouwen. Koop hier dus niet je keuken, beloven je vanalles, uiteindelijk te veel betaald voor een slechte keuken. Nooit meer Hello Kitchen!!

      Erik van den Berg geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    2. Madelon   schrijft over Hello Kitchen:
      wat ik wil meegeven is dat ik het schandalig vind dat je een keuken niet fatsoenlijk mooi kan afleveren. een kitrand aanbrengen is te veel werk, terwijl je duizenden euro’s af tikt. besteed je geld liever ergens anders

      Madelon geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    3. Ilona Froggett   schrijft over Hello Kitchen:
      Nadat ik al een heel slechte review heb geschreven over het hele koop en plaats proces van een keuken bij KuchenDirect (HelloKitchen) in november volgt weer een nieuwe review. We zijn al vanaf november bezig om het juiste frontje op een lade te krijgen. Een monteur is al 6 (!!!!) keer langs geweest met het verkeerde frontje. Telkens weer maken ze een nieuwe afspraak en moet de monteur bekennen dat ze weer het verkeerde frontje hebben meegegeven. Ik heb zelden maar dan ook zelden zo’n amateuristische bende meegemaakt als bij KuchenDirect. We zijn 8 maanden verder en na het hele gezeik met het plaatsen van de keuken, hebben we nog steeds niet het juiste frontje. Ik zal iedereen maar dan ook iedereen in mijn omgeving afraden een keuken te kopen bij KuchenDirect.

      04 november 2020 09:32:
      Ondanks dat we heel blij zijn met onze keuken en hoe mooi deze geworden is zullen wij nooit meer een keuken via KuchenDirect/HelloKitchen kopen. En dit is waarom:
      In juli dit jaar liepen wij bij KuchenDirect (Nu Hello Kichen) binnen in Son om gewoon rond te kijken. We legden uit dat we een bepaald type keuken op oog hadden en waar we die gezien hadden. Wij gingen daar op gesprek en dat verliep allemaal heel erg fijn. Er werd met ons meegedacht en de suggesties die ze gaven waren erg praktisch.Het fijne gesprek, de hulp en het meedenken (wat we misten bij andere leveranciers), gaf voor ons de doorslag, samen met de prijs, om voor KuchenDirect te kiezen.

      Vanaf het moment dat we tekenden begon de ellende; in juli was al bekend (ook bij Kuchendirect) dat we pas 1 september de sleutel van ons huis zouden krijgen en dat we dan zouden starten met de aanbouw. In de tweede week van september zou de fundering liggen en dan zouden ze kunnen komen inmeten. Dat zou tijd genoeg zijn om de keuken in week 45 te leveren (Dan zou de aanbouw klaar zijn).

      Midden augustus begonnen ze al meerdere malen te bellen dat, om week 45 te redden, ze vóór september moesten komen inmeten, terwijl we pas 1 sep de sleutel zouden krijgen?! Ik werd erg onvriendelijk te woord gestaan toen ik zei dat het moeilijk was om in te laten meten als we nog niet eens de sleutel hadden. Dit geëscaleerd naar de verkoopmedewerker die ons toen geholpen heeft en hij heeft geregeld dat de tweede week van september ingemeten kon worden en dat week 45 nog haalbaar was.

      Zoals afgesproken zijn ze in de tweede week van september komen inmeten en bleek dat het tóch niet voldoende was als alleen de fundering van de aanbouw lag, terwijl ons tweemaal verzekerd dat dit wél voldoende zou zijn. We hebben toen iets moeten ondertekenen dat wanneer de maten niet zouden kloppen, dit onze eigen verantwoordelijkheid zou zijn. Op zich geen probleem, maar wederom iets wat anders is dan ze toezeggen.

      De dag na het inmeten werden we uitgenodigd op kantoor Den Bosch om de definitieve bestelling te ondertekenen. Daar alweer ons ongenoegen geuit over het feit dat er meerdere malen zaken werden toegezegd en later bijgesteld en dat de er onderling bij KuchenDirect niet wordt gecommuniceerd. Ons vertrouwen was weg. De medewerker ging zijn best doen om dit voor ons op te lossen. Na dit gesprek hadden we weer wat vertrouwen erin dat alles goed zou komen.

      2 weken (!!) na dit gesprek werden we gebeld dat de bestelling gedaan is, maar dat week 45 niet meer haalbaar was i.v.m. zogenaamd leverproblemen. We hebben dit NIET geaccepteerd, waarom hadden ze niet meteen besteld toen we in Den Bosch waren? Daar was het gesprek tenslotte voor. Nadat we dit aangaven werd het wederom geëscaleerd intern en belden ze ons terug dat week 45 toch haalbaar was. (Grappig, gezien de leverproblemen, maar goed).

      Daarna kregen we te horen dat de grepen die we uitgezocht hadden niet mogelijk waren op die keuken, dit was tijdens het tekenen en bestellen niet naar voren gekomen, dit kwam pas door notitificatie van de leverancier zelf. Geen ramp, maar wederom iets waar niet over werd nagedacht.

      Paar weken later zochten wij contact, omdat de tekening van het leidingwerk niet precies liet zien waar het eea uit moest komen. Niemand (meerdere afdelingen gesproken; Sales verwees ons naar planning en planning naar verkoop, noem maar op) kon ons vertellen hoe we dit moesten inrichten. We hebben dit dus maar uiteindelijk op intuitie gedaan. Bizar dat ze ons daar niet mee konden helpen, lijkt mij niet dat wij de enige zijn met die vragen.

      Een verbouwing brengt altijd stress met zich mee maar door doordat er bij HelloKitchen/Kuchendirect niet onderling wordt gecommuniceerd of dat niemand het groter geheel overziet, heeft dit nog meer stress meegebracht dan zou moeten. Doordat we zelf een paar keer boos zijn geworden is het in orde gekomen, anders was de keuken er nu nog niet geweest. Nogmaals, we zijn blij met de keuken maar ik koop nooit meer een bij KuchenDirect/HelloKitchen.

      Ilona Froggett geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    4. Rezwan   schrijft over Hello Kitchen:
      I recently had an introductory meeting with Hello KitchenSon(10th of October, 2020). During our appointment, the kitchen advisor asked me to sign an initial agreement. I don’t speak Dutch at all and trusted him to sign it. I was naive not to ask about the terms. From my side, I thought this is an agreement to get a quote. During our discussion, the kitchen advisor showed me some smart appliances that I was interested in. But in the paper, he used totally different models(for oven and microwave oven). I found out that only when I went back home and checked the model numbers on the internet. I called him immediately and he apologized and assured me that these models will be replaced with the same quote. Furthermore, the kitchen layout he drew during our discussion was not compatible with my kitchen floorplan. He made that mistake while drawing this. I asked him repeatedly that I need to see the final layout. I want to add more cabinets and would like to know how much it would cost as I need to see whether this is within my budget or not. He told me that he will start with a basic plan and then he wants to add later. If I knew that this is an official kitchen contract, I would have never signed it. Why would I as nothing was finalized? On the following day, I went to the kitchen store again and asked the kitchen adviser I met a day before that I don’t know the terms and conditions and I don’t know what I signed. I showed my concern. He told me that don’t worry a final agreement will be signed when we finalize everything. He told me that a green paper that he gave me contains all the terms, but this is in Dutch. He did not explain anything in English. I was quite worried and showed my concern by emailing them on Monday(12th of October) that I don’t want to proceed without finalizing everything. And then in the following day, they sent me some attachments with a kitchen layout that is not compatible with the kitchen floorplan. Please note that they totally ignored the concerns I showed by email on the previous day. I then sent them another mail and told them that I don’t want to proceed with this renovation. I can’t trust them as they put different model number than what was discussed. The kitchen sketch that was created during our appointment and the email they sent to me is totally wrong. Now the kitchen company informed me that if I decide to cancel then they will charge me. I had no clue that it was an agreement that I can’t cancel. They did not explain anything. I find several issues here. First of all, this is their obligation to explain to me what is this paper about and all the terms. They did not explain to me a single bit about terms and cancellation terms. Why do I need to pay for it? I find this extremely unfair. They don’t even know my floorplan properly. The appliances they mentioned in the paper are not discussed. I feel that as a consumer my rights are violated here. I am sure there are many other people who will fall into this kind of trap. I want to make an official complaint against them. I am also thinking about taking legal action if they want to charge me. This kind of practice must be stopped. A kitchen company shall not trick a customer to sign a paper with some basic planning without finalizing anything. I was naïve to trust them but I feel that consumer rights are not well protected here. I feel that they took the opportunity by using my venerability of not knowing Dutch.

      Rezwan geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    5. Hoogendijk   schrijft over Hello Kitchen:
      NOOIT ZAKEN MEE DOEN!

      Hoogendijk geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    6. Bas   schrijft over Hello Kitchen:
      Ongeveer 3 weken geleden op 1 dag 7 keukenwinkels gezocht waarvan er slechts 1 was die vrijblijvend wel een paar 3D tekeningen wilde maken die we ook dezelfde dag nog in de mail ontvangen hebben. Erg vriendelijk behulpzaam en meedenkend personeel. Afgelopen donderdag voor de 2e keer geweest met een aantal vragen, nog gekeken naar wat andere mogelijkheden mbt de 3D tekeningen en vervolgens meteen aan de gang geweest met een offerte. Ons gevoel was goed, het personeel is vriendelijk, behulpzaam en neemt de tijd en niet onbelangrijk de prijs was goed. Uiteraard willen ze verkopen maar ze zijn absoluut niet opdringerig. Dus meteen de offerte getekend afgelopen donderdag.

      Bas geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    Geef een reactie

    Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    *

    *

    Met het plaatsen van een ervaring gaat u akkoord met de Algemene Voorwaarden
    Spring naar toolbar