Ervaring Wooning keukens
Ervaring Wooning keukens? Alle Wooning keukens ervaringen. Van plan bij deze keukenwinkel langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over dit bedrijf.
Wat was uw ervaring met Wooning keukens?
Uw ervaring met Voortman keukens plaatsen? Daarom zelf snel een recensie plaatsen? Help ons en anderen:
Klik hier om uw review te delen >>>
Gratis keukenboeken thuis?
Meer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Deze keukenmagazines staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s.
Klik hier – ontvang het cadeau >>>
.
Goedkoopste keukenwinkel?
De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht:
Top 4 goedkoopste keukenzaken >>>
Wooning keukens algemene informatie
Wooning keukens is onderdeel van de Mandemakers groep. Ze hebben al 50 jaar ervaring en daardoor ook een breed assortiment na ieders budget en smaak. Wooning keukens is een van de weinige keukenwinkels die keukens, badkamers en tegels samen verkoopt. Dit is ideaal.
De keukenzaak bevind zich alleen in Zuid Holland. Op de site van Wooning heeft u de mogelijkheid uw eigen keuken en uw eigen badkamer te ontwerpen in 3D. Daarnaast regelen ze ook de montage, installatie en het leggen van de tegels.
Het montagebedrijf is in eigendom van Wooning. Kortom, u heeft één aanspreekpunt – en kunt voor keuken en badkamer perfect terecht bij Wooning die uw compleet ontzorgd. Sinds een poos heeft Wooning keukens tevens een budgetplanner op de site. Hiermee krijgt u een indicatie van de kosten van uw nieuwe Wooning keuken.
Wooning keukens vestigingen
Wooning heeft alleen vestigingen in de provincie Zuid-Holland. Deze vestigingen en showrooms zijn te vinden in Bergschenhoek, Naaldwijk, Den Haag, Numansdorp, Rotterdam, Spijkenisse en Vlaardingen.
Klik hier voor de website van Wooning>>>
voor meer informatie, tips en de openingstijden. Er zijn recentelijk geen nieuwe showrooms bijgekomen. Lees hieronder reviews, beoordelingen, klachten en ervaring Wooning keukens.
Akbas geeft1 uit 1 tot 5 sterren
tevens doet dhr M. moeilijk over een meer prijs voor het aanpassen en andere type vriezer, ik heb een getekend document, met een overeeenkoming voor het plaatsen van een nieuwe keuken plus appendage. met Dhr M. kom ik er niet meer uit, graag wil ik een deskundig advies, en een voor mij behaalbaar eindresultaat.
*2 na aanschaf siemens vaatwasser en getekend overeenkomst, plus keuken, geeft Dhr M. aan dat deze niet in de keuken gaat passen, en geeft een alternatief product welke kleiner is, dit is geen optie, want hierdoor moet de keuken welke al is aangeschaft dermate aangepast, worden, daar deze niet naar mijn smaak is. Dhr M. legt alle verantwoording nu bij mij neer, en probeert hierdoor overal onderuit te komen, en komt enkel met niet acceptable voorstellen.
H. Dogan geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Een tikje met kleine theelepel heeft de rand van het blad beschadigd, ook hoef je maar iets op te leggen of je krijgt al een kras.
De kastjes onder het aanrechtblad beginnen op te zetten. De leverancier schuilt zich achter vochtschade. Het zou mijn fout moeten zijn. Terwijl de kasten niet eens nat worden.
Ik mag alles op mijn eigen kosten laten herstellen want NIKS valt onder garantie.
Mensen koop geen keukens bij Wooning want je wordt belazerd. Ik had precies dezelfde keuken bij een duurdere zaak gezien die 4000,- duurder was maar die hebben A kwaliteit en Wooning verkoopt zonder dat jij het weet B kwaliteit!!!
Ik ga het hier niet bij laten!
Gedupeerde geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Ik ben uitstekend geholpen door de keuken adviseur Alex wicklert op een zeer professionele en vakkundige wijze.
De sfeer is goed in de showroom lekkere koffie en vriendelijke medewerkers.
We zijn geslaagd bij woning keukens en hebben gisteren de nieuwe keuken besteld.
Wij kunnen bijna niet wachten tot de keuken komt.
Wij kunnen u wooningkeukens Bergschenhoek zeer aanbevelen.
Rob brands geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ik heb niet direct getekend, toch ben ik erg tevreden.
Heuvel geeft5 uit 1 tot 5 sterren
ozturk geeft5 uit 1 tot 5 sterren
NB geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Tineke geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Nog niet zo lang geleden betrokken wij deze woning en wisten we al vrij zeker dat we er een nieuwe keuken in wilden. Meerdere zaken hebben wij daarbij aangedaan om zoals dat heet te offerteshoppen. In de meeste gevallen een enorm gesteggel vol onmogelijke kortingen, hardnekkige weerstand tegen het meegeven van offertes en tekeningen worden bijkans alleen gemaakt als je je handtekening alvast onder het koopcontract zet. Daar dachten wij anders over.
Gelukkig was daar Wooning die bij ons de juiste snaar wist te raken en in 1 middag wist te doen wat al hun concurrenten niet lukte: De twijfel weg nemen. Het ontwerp, de apparatuur, de prijs en de montage waren naar ons bescheiden oordeel zonder uitzondering top of the bill.
Familie te Zuid Holland geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Eric Verhoeven geeft5 uit 1 tot 5 sterren
tevreden geeft4 uit 1 tot 5 sterren
P.B geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
J & A Mertens geeft3 uit 1 tot 5 sterren
advies dat we hebben gekregen. Een 3d ontwerp laten maken, en wist meteen
dit gaat hem worden. Offerte laten opmaken, deze kwam wel boven ons
budget uit, maar nog een aardig bedrag van de prijs af weten te krijgen.
Ook de levering was prima, allemaal goed afgesproken en hier hielden ze
zich ook aan. Ook de montage verliep soepel en ziet er strak uit.
Je hebt maar 1 aanspreekpunt en dat vond ik zelf fijn.
Door onze goede ervaring gaan we misschien ook nog kijken voor een badkamer.
Kees geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Toch zou ik weleens na 33 jaar een andere keuken willen ..maar ja deze is nog te goed ! En dat kan ook weer een probleem zijn.
A.v.dBos geeft5 uit 1 tot 5 sterren
mijn keuken + badkamer + toilet is van Wooning.
Ik kwam er terecht op aanraden van de buren. Goede prijs/kwaliteit verhouding zeiden ze.
Ben er iets van 5 x geweest. Ze hadden veel geduld met me. Ik wilde weten of het wat voor me was. Ik heb alle mogelijkheden op me laten inwerken. Toen heb ik de style voor badkamer + toilet uitgezocht (dit heb ik hetzelfde gehouden). Daarna heb ik de keuken uitgezocht. Toen konden de tekeningen gemaakt worden voor de indeling etc. Prijsafspraak gemaakt. Besteld. Gewacht. Geleverd. Deel ontbrak. Gewacht. Nageleverd. Gemonteerd.
Een heel karwei als je alles tegelijk wilt veranderen.
Des te meer is het genieten nu ik alles voor mekaar heb.
Mirjam
Mirjam geeft4 uit 1 tot 5 sterren
barry geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Es geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Karso geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Keuken niet vast gezet vanaf het begin, deuren hingen onderste boven en gaten zaten erin. Deuken in hoogglans deuren. Oke alles opnieuw vast gezet, nieuwe deuren helaas ook weer schreef gehangen, chef gekomen van monteurs die het ook niet beter kreeg! Al met al Drama van hier tot daar. Inmiddels 10 werkbezoeken verder (10 vakantie dagen) nieuwe deuren nieuwe hoekkast nog steeds de keuken niet in orde. Klantenservice die het ergens over heeft maar nooit de keuken hebben gezien.
Nu nog een nieuw stuk werkblad vervangen(oppervlak wij erg af van andere) en weer een bezoek voor fronten te stellen ! Hup nog eens 1 a 2 dagen thuis blijven. Bezoeken plant men tussen 08:00 en 18:00 uur in.
Al met al de verkoper bedoeld het nog steeds goed maar heeft tegenwerking van de afhandeling.
Deze week officiële klacht ingediend bij verkoper ben benieuwd. Ook heb ik contact gehad met consumentenbond en rechtsbijstand. indien men nu niet op korte termijn kan zorgen dat alle problemen opgelost zijn kan ik de koop ontbinden en moet men de keuken weghalen en alle kosten zijn voor hen.
Dat alles wil ik niet ik heb er baat bij dat ik van de keuken kan genieten…. Wooning zeker voor mij met een hele grote Ohhhhhhhhh
Mich geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw,
Wat vervelend om te lezen dat uw keuken nog niet naar wens is opgeleverd. Kunt u mij via webcare@wooning.nl uw ordernummer sturen? Ik help u graag verder.
Met vriendelijke groet,
Wendy – Webcare Wooning
HA27 geeft4 uit 1 tot 5 sterren
P. Vredeveld geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Jaan geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Tweede probleem is dat de keuken niet op de juiste hoogte is geplaatst ten behoeve van de vloer die nog geplaatst moest worden.. Toen ik hierover belde, was de reactie “mevrouw u heeft hiervoor getekend toen de monteur klaar was” Ik wist helaas niet dat ik de hele keuken op alles inclusief milimeters moest checken. Nadat ik dit aangaf werd ik na overleg teruggebeld dat ze dit wel wilde herstellen maar dat kon na een paar dagen, de vloer werd een dag later geplaatst dus in overleg hebben we het zelf geregeld. Er is wel een afspraak ingepland om de kastjes te stellen want dat was niet helemaal goed gegaan.
7 september komt de monteur langs met verkeerde informatie, dacht dat het alleen om de vriezer en koeling ging terwijl d dame aan de telefoon zei: ik zet erin, alles even nalopen.. De monteur gaf aan dat het komt doordat we de keuken omhoog hebben geplaatst en dat herstel langer ging duren dus er zou een andere afspraak ingepland worden.. Na een paar dagen zelf maar even gebeld en ze kunnen langskomen echter voor 67,50! Nou echt te belachelijk. 1) 18500 euro mag service van 67,50 toch wel in zitten. 2) Keuken was te laag geplaatst 3) Was in overleg met de dame dat we het zelf gingen doen 4) Nu ik erover nadenk, hadden we dit al meteen in dat eerste telefoontje gemeld dus heeft niks met het omhoog plaatsen te maken.
Ik heb jarenlang een keuken gehad van Ikea van 6000 euro.. Tot 2 keer aan toe ging het blad bladderen en heb ik een nieuw blad gehad zonder problemen.. Na de derde keer heb ik een stenen blad gehad maar de voorwaarde van een stenen blad is dat Ikea zelf de keuken plaatst, ze hebben kosteloos mijn hele keuken opnieuw geplaatst, ik hoefde alleen het verschil tussen kunststof en steen te betalen.
Op 7 september heb ik een mail gestuurd over het gevolg van het blad, zou binnen 5 dagen reactie hebben.. Helaas nog niet gebeurd..
Lang verhaal kort; Tijdens de verkoop super aardig, nadat je hebt betaald zijn ze klaar met je..
Franke geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw Franke,
bedankt voor uw bericht. Helaas lezen wij dat het één en ander niet is verlopen zoals u dat van ons had mogen verwachten. Zou u uw gegevens en ordernummer kunnen mailen naar webcare@wooning.nl? Dan kunnen wij uw gegevens nakijken en nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Webcare Wooning
Omdat wij de keuken in een nog geen bestaande ruimte hebben gekocht (nieuw opbouw) heeft wat tijd verstreken tussen de actuele koop en de levering. Na de plaatsing van de keuken hebben we een paar fouten geconstateerd. Net als iedereen zet zou doen, naar de desbetreffende filiaal gebeld. Na 4 weken heen en weer bellen werd helemaal niks geregeld. De verkoper heeft alleen gezegd dat hij kan niet meer voor de geest halen wat hebben we daadwerkelijk afgesproken dus de enige wat telt is de contract. Het is heel klantonvriendelijk . Niemand neemt ons serieus, we worden elke keer beloofd dat we worden teruggebeld. Als dat gebeurd moeten we weer de hele verhaal vertellen en gebeurd helemaal niks. Tussen alle kleine foutjes onze grote zorg is de hoekkast. Wij hebben meer dan 10.000,- euro betaald dus logisch dat wij de keuken willen hebben wat wij hebben beloofd.
Wij hebben al een ruim week niks meer gehoord nadat ik heb benadrukt dat ik met iemand wil spreken die wel ons gaat helpen. Heel slechte zaak!
Tieleman geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Adviseur kwam met praktische ideeën waar we zelf nog niet op waren gekomen. Waren altijd erg gecharmeerd van een moderne keuken met grepen, maar verkoper kwam met het idee om greeploos te doen, zodat de kleine wanneer deze iets ouder is niet zomaar alle kastjes open kan trekken en gevaarlijke spullen pakt zoals schoonmaakmiddel of glas. Wij hebben het een tijdje laten rusten maar gaan binnenkort weer langs om nog een paar aanpassingen te doen in het ontwerp, maar zijn al erg enthousiast.
Anna geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Leuk om te horen dat u voor Wooning Keukens heeft gekozen.
We willen graag met u samen tot een mooi eindresultaat komen en zien u dan ook graag terug in de showroom.
Met vriendelijke groet,
Wendy – Webcare Wooning
M Beijdorff geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
bibianne t geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Eefje geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Paul geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Hetty en Wim geeft3 uit 1 tot 5 sterren
verhaar geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
gerard conny k. geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Tips van de verkoper waren goed, echter het afdingen / onderhandelen
is een spel wat je moet liggen. Uiteindelijk kwamen op de helft van de vraagprijs uit. Oplevering was prima!
edwin zuidgeest geeft5 uit 1 tot 5 sterren
rajinder geeft3 uit 1 tot 5 sterren