Wim van der Ham keukens ervaringen

Beoordeling: 3.13 Wim van der Ham keukens is 8 keer beoordeeld met een
gemiddelde beoordeling van 3.13 uit 5 sterren.

Wim van der Ham Keukens ervaringen Den Haag of Zoetermeer? Hier vindt u alle Wim van der Ham Keukens reviews. Bent u van plan bij deze keukenwinkel langs te gaan? Lees dan deze reviews en recensies.

Wat was je ervaring met Wim van der Ham Keukens? 

Zelf snel een recensie plaatsen? Makkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen en schrijf uw ervaring.

 

Keukenboeken thuis?

keukenbrochures-aanvragenMeer dan 500 pagina gratis thuis ontvangen?
Vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen? Bestel het complete pakket. Hier kunt u keukenbrochures aanvragen.

 

Wim van der Ham Keukens ervaringen – algemene informatie

Sinds 1964 is Wim van der Ham actief in de keukenbranche. Door de grootschalige inkoop van keukens kan deze keukenwinkel zeer concurrerende prijzen bieden.

Bij Wim deze keukenzaak kunt u terecht voor moderne keukens, klassieke keukens, tijdloze keukens, landelijke keukens en handgemaakte keukens. Tevens kan Wim van der Ham de zeer gewilde Riverdale keuken leveren. Dit keukenmerk focust zich op exclusieve hoge kwaliteit keukens.

Een keuken uitzoeken is natuurlijk heel persoonlijk en voor iedereen anders, bij Wim van der Ham keukens kijken ze naar uw wensen en proberen ze u zo goed mogelijk uw perfecte keuken te vinden of te maken.

Ook in de projectbouw en nieuwbouw is deze winkel actief. Kijk voor de routebeschrijving, openingstijden en meer informatie op de website van Wim van der Ham keukens. Quooker? Bij aankoop van een nieuwe keuken ter waarde van 6.900 euro.

vestigingen

Dit bedrijf is alleen vertegenwoordigd in Zuid-Holland. De keukenwinkel heeft showrooms in Den Haag en Zoetermeer. Kijk op de website Wim van der Ham keukens >>>  voor meer informatie, tips en de openingstijden.

Er zijn recentelijk geen nieuwe showrooms meer bijgekomen. Lees hieronder reviews, beoordelingen, klachten en ervaringen Wim van der Ham keukens

    Geef deze keukenzaak een review!

     Beoordeling SlechtMatigNormaalGoedUitstekend

     Foto van uw keuken (optioneel):

    *Door uw ervaring te delen gaat u akkoord met de huisregels.

    8 Wim van der Ham keukens ervaringen

    Beoordeling: 3.13Wim van der Ham keukens ervaringen is 8 keer beoordeeld met een
    gemiddelde beoordeling van 3.13 uit 5 sterren.
    1. Dorhout   schrijft over Wim van der Ham keukens:
      “Een slechte ervaring”

      In mei 2024 ben ik binnen gewandeld bij Wim van der Ham aan de Theresiastraat in Den Haag. Ik werd daar enthousiast ontvangen en liep met een offerte de deur uit. Echter was deze pittig geprijsd en ben ik in Duitsland gaan kijken. Ik ben toen overgehaald door Wim van der Ham met veel enthousiasme. Daarbij wil ik stellen dat een mooie/goede keuken bij meerder keukencentra te verkrijgen zijn, maar goede service is een ander verhaal.

      Bij het inmeten werd er een fout gemaakt, wat er toe heeft geleid dat het ontwerp niet paste. Dit was een afvoer, die ik zelf tot twee keer toe heb laten zien aan de persoon (die kwam opmeten) en deze adviseerde me zelfs om een grotere vaatwasser te bestellen. Dit was op de plek van de afvoer.
      Ook een aantal fouten in de tekening, zoals de stroompunten en het vermelden van het benodigde stucwerk werden gelukkig door mijn aannemer op tijd geconstateerd en verholpen.
      Op het verzoek van de aannemer of de persoon van het opmeten even langs kon komen om te checken of alles in orde was voor de grote dag, werd heel arrogant op gereageerd dat dat geen zin had, omdat alles al klaar was en hij wenste me succes op de desbetreffende dag.
      Toen de dag was aangebroken, bleek het probleem zo groot te zijn, dat het blad opnieuw gemaakt moest worden. De keuken viel duurder uit (met honderden euro’s) en zou 4 tot 5 weken duren voordat de plaatsing definitief zou zijn.
      Toen ik contact zocht of zij al een datum hadden, zodat ik vrij kon regelen. Kwamen ze met een datum die 2 maanden later was.
      Als ik niet had gebeld, waren ze waarschijnlijk 4 maanden later gekomen. Niet te vergeten, dat ik aan het kamperen was in mij huis. Geen fornuis of afvoer, water of aanrecht in mij keuken die half af was. Vooral de ongeïnteresseerde houding viel mij tegen.
      Dat er iets niet goed gaat, is jammer, maar hoe je als bedrijf daarmee omgaat maakt het verschil. Het gedeeltelijk afschuiven van de fout op mijn aannemer en daarbij de respectloze opmerkingen heb ik als storend ervaren.
      Daarnaast heb ik zelf nog zitten zeulen met de aannemer (van Wim van der Ham) om het marmeren blad te plaatsen, omdat deze alleen was, en dit laat het professionele karakter zien van dit bedrijf. Ik heb de bestekindeling zelf opgehaald, anders was deze niet voor de kerst gekomen. En dan moet je weten dat ik nog geen 5 minuten van Wim van der Ham woon. Dit had met een persoonlijk contact en een bloemetje opgelost kunnen worden. De onnodige hoge kosten door het plaatsen van een leiding onder de grond, wat achteraf niet nodig was omdat de keuken 10 cm boven de grond staat, heb ik zeer slordig gevonden. Het enig wat strak geregeld is en waar nooit te weinig personeel is, is bij de afdeling administratie. Dat loopt op rolletjes.

      Al met al een slechte ervaring en dit heb ik echt jammer gevonden. Hopelijk kunnen mensen hiermee een beeld krijgen en de juiste keuzes maken.

      Dorhout geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    2. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    3. Keukenafnemer   schrijft over Wim van der Ham keukens:
      Wij hebben een keuken gekocht in 2015. Drie jaar lang niets dan ellende gehad. Sommige zaken zijn nog niet goed. Zelfs voor laten komen bij de geschillencommissie. Ik zou er nooit meer een keuken kopen.

      Keukenafnemer geeft2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    4. Paula Sabbe   schrijft over Wim van der Ham keukens:
      Voor de 3e keer een keuken gekocht bij Wim van der Ham. De eerste twee keer waren we heel tevreden. De derde keer een stuk minder. De keuken zelf is heel erg mooi daar ligt het niet aan. Waar het wel aan ligt is de communicatie. Onze keukenverkoper was ineens vertrokken. Omdat we niets meer hoorden over een nalevering maar zelf contact opgenomen. Afspraak gemaakt met de collega die het overgenomen heeft. Dit vind ik al een minpuntje. Niet de klant hoeft contact te zoeken als een college ineens vertrekt. Het was netter geweest als van der Ham zelf contact had gezocht en de situatie had uitgelegd. Een gebruiksaanwijzing van de Concept Swiss ontbrak. Tot twee keer toe is ons verteld dat er naar de fabrikant was gemaild met de vraag de handleiding rechtstreeks naar ons te mailen. Er is nooit een mail gekomen van de fabrikant. Dit is ook niet de juiste manier om iets op te lossen. De keukenverkoper hoort de handleiding naar zichzelf te laten mailen zodat hij kan controleren of er aan zijn verzoek richting de fabrikant is voldaan. Uiteindelijk maar zelf een mail gestuurd waar binnen twee minuten op werd gereageerd inclusief de Nederlandse handleiding. Dan de manier waarop je wordt behandeld aan de telefoon. Er moest een koelkast worden omgeruild. Deze koelkast zou worden meegenomen als de nalevering van de keuken geleverd werd. Deze koelkast was echter al ingebouwd. Van der Ham heeft niet nagedacht over wie dan deze ingebouwde koelkast moest loskoppelen. Toen ik deze vraag telefonisch stelde ging mevrouw meteen in de verdediging door zich te schuilen achter verkeerde communicatie. Maar hoezo verkeerde communicatie? Ik als klant hoor dit soort zaken helemaal niet te hoeven checken! Je hoort er als klant vanuit te kunnen gaan dat dit goed geregeld wordt.
      Vervolgens krijg je te horen dat als het tijdig loskoppelen van de koelkast niet lukt deze pas volgende week maandag opgehaald kan worden. Oké dus omdat de medewerkers van van der Ham zaken niet goed regelen kan ik verlof opnemen zodat de koelkast opgehaald kan worden op een dag dat ik moet werken. Ik werd daardoor behoorlijk geïrriteerd en de mevrouw aan de telefoon dus ook. Tip van mij: ga iets aan je klantcontact doen. Een keuken verkopen is een ding maar op de juiste manier omgaan met je klanten is iets heel anders. Als je als bedrijf zaken niet goed hebt geregeld, geef dit dan netjes toe en regel het alsnog. Begin niet over miscommunicatie waarbij de indruk wordt gegeven dat het aan de klant ligt in plaats van aan het bedrijf. Dit zijn wat voorbeelden maar tijdens dit hele traject zijn er een aantal van dit soort voorvallen geweest. Meteen in de verdediging gaan op een nogal dominante indringende manier roept heel veel irritatie op bij mij als klant.
      Fouten kunnen worden gemaakt dat is menselijk, de manier waarop je ermee omgaat kan een heel stuk worden verbeterd en is prima te leren.

      Paula Sabbe geeft2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    5. Marloes   schrijft over Wim van der Ham keukens:
      Zo’n 9 jaar al geniet ik van een keuken van Wim van der Ham en ik heb er nog geen moment spijt van.
      Heb ik een probleem ,dan word ik perfect geholpen, zo blij met deze service.
      Dat is wel eens anders, zo is mijn ervaring, en blijkt ook wanneer je de diverse review sites bekijkt.
      Dus overweegt u een keuken te kopen, ga eens kijken bij Wim van der Ham.

      Marloes geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    6. Nien   schrijft over Wim van der Ham keukens:
      Na lang overleg toch besloten om opzoek te gaan naar een nieuwe keuken. Na een kijkje in de showroom waren we er al snel uit. We hebben met een kundige keukenverkoper om de tafel gezeten die ons goed geholpen heeft bij het samenstellen van onze keuken. Zeker een aanrader om hier even te kijken

      Nien geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    7. beginner   schrijft over Wim van der Ham keukens:
      we zijn in zoetermeer gaan kijken. unieke modellen voor een redelijke prijs. wil geen doorsnee keuken.

      beginner geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    8. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    9. Van Dijk   schrijft over Wim van der Ham keukens:
      Wij hebben hier een fraaie keuken gekocht. De ontvangst was prettig. We konden rustig rondkijken zonder hijgerige verkoper in onze nek. Nadat we op eigen initiatief advies vroegen werden we goed geholpen. Er werd alle tijd voor ons genomen. Na een eerste gesprek hebben we een vervolgafspraak gemaakt (op een zaterdag!) samen hebben we toen een tekening gemaakt van de keuken. Zonder maar enige druk om iets te ondertekenen zijn we toen na ruim 2 uur vertrokken. Nadat we er rustig over hebben nagedacht hebben we besloten de keuken te kopen.
      Levering conform afspraak op een onderdeel na in 1 keer compleet. ook de montage verliep conform afspraak en planning.
      Al met al top.

      Van Dijk geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    10. Wagenaar   schrijft over Wim van der Ham keukens:
      Deze keukenspecialisten hebben ons een mooie klassieke keuken verkocht. Voorbereiding was goed, advies was goed, (wel of geen eigen montage) stof tot nadenken en meerdere mooie mogelijkheden met onze keukenruimte. Ook nog even bij bemmel en kroon en bruynzeel keukens geweest. In 2014 de knoop doorgehakt en hier gekocht. Levering en montage perfect verlopen.

      Wagenaar geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    Geef een reactie

    Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    *

    *

    Met het plaatsen van een ervaring gaat u akkoord met de Algemene Voorwaarden
    Spring naar toolbar