Sijben keukens ervaringen
Sijben keukens ervaringen? Alle Sijben keukens reviews. Van plan bij Sijben keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Sijben keukens.
Wat was uw ervaring met Sijben keukens?
Zelf snel een recensie voor Sijben keukens plaatsen? Makkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen en schrijf uw ervaring.
keukenboeken thuis?
Meer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukenbrochures staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Doe genoeg inspiratie op met deze gratis keukenbrochures.
De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht van de Top vier goedkoopste keukenzaken van dit moment.
Sijben keukens ervaringen – algemene informatie
Sijben Keukens staat bekent om zijn professionele en deskundige advies. Als u bij Sijben Keukens een aankoop doet is het gegarandeerd dat u een uitstekende keuken krijgt van bijvoorbeeld de merken SieMatic, Poggenpohl etc, dus kortom voor iedere smaak een passende stijl.
De keukens worden voor u speciaal gemaakt op maat zodat elke keuken past in uw ruimte. Ze hebben ook een grote showroom, waar u veel inspiratie op kunt doen en waar all nationale en internationale merken bij elkaar komen. Bij Sijben Keukens staat service voor op, en krijgt u de service die u verdient.
Sijben Keukens heeft vier filialen met smaakvol ingerichte keukens, waarbij de afdelingen worden onderverdeeld in: Design, Modern en New Classics. Niet alleen voor keukens kunt u bij Sijben terecht, maar ook voor het interieur van uw slaapkamer, woonkamer of tuin. Kom langs in één van de vestigingen en kies uw droomkeuken uit.
vestigingen
Sijben keukens heeft vestigingen in Nederland en België. In Nederland zit Sijben alleen in het zuiden van het land in de provincies Limburg en Brabant. Showrooms zijn te vinden in Roermond, Heerlen, Eindhoven (Son), Weert en Elen (België).
Bekijk hier de website Sijben keukens >>> van deze keukenzaak voor meer informatie, tips en de openingstijden. Er zijn recentelijk geen nieuwe showrooms bijgekomen. Lees hieronder reviews, beoordelingen, klachten en ervaringen Sijben keukens.
As for the sales department in Eindhoven. mmm. Maybe we expected too much. on reflection after the first meeting, when much was promised, but nothing was followed up we should have stayed away.
Davecnl1 geeft1 uit 1 tot 5 sterren
– afspraak week mbt montage niet nagekomen,
– greeplijst te kort,
– passtuk te klein,
– verkeerde kast geplaatst,
– kookplaat scheef gemonteerd,
– zijwand van de kast is een andere kleur.
En van service hebben ze echt nog nooit gehoord.
Ze beweerden zelfs dat de zijwand van de kastenwand wel dezelfde kleur was! Een grap!
Dan heb ik het nog niet eens over de ellende met de apparatuur die erbij verkocht is. Onze Etna afzuigkap? Die doet het nu in 2020 nog steeds niet!
Naast het feit dat je continu +/- 50 minuten in de wacht staat als je belt naar de klantenservice, staan ze je niet vriendelijk te woord en komen terug bel afspraken nooit na. Nergens geen tegemoetkoming en meedenken behoort ook nooit tot de mogelijkheden. ZO SLECHT! Wat een ellende!
Als ik terug kijk ook naar alle dagen die ik vrij heb moeten pakken omdat er iemand langs moest komen om weer iets te komen maken dan had ik daar ondertussen al een mooie nieuwe keuken van kunnen kopen…
Het is dat ik minimaal 1 ster moet geven om deze recensie te kunnen plaatsen maar zelfs dat is te veel. Om te janken.
Van Daal geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Dingen worden raar opgelost door de monteurs, zo hebben we een gat in de plint van de keuken omdat de plint te kort was en de monteur dit op bijzondere wijze opgelost heeft. Onze zoon van 1 gebruikt dit nu als ondergrondse parkeergarage….beetje jammer van je duizenden euro’s kostende keuken….
Verder zijn sierrandjes meteen afgebroken doordat ze niet goed geplakt zijn en laten bij de koelkast de rubbers vanaf het begin steeds los.
De gootsteen kon niet verzonken worden om de een of andere vage reden terwijl dit bij ikea toen al wel kon.
Wij hebben al 7 jaar enorm spijt van deze keuken….gelukkig zijn we wel een stuk wijzer geworden van deze koop en gaat dit ons niet nog eens gebeuren.
Wij willen door het plaatsen van deze review andere consumenten behoeden voor het maken van dezelfde fout.
Ga naar een keukenzaak waar ze de consument wel waarderen! Dat is in ieder geval zeker NIET Sijben!!
Anneke van Dael geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Garantie verstreken dus waarschijnlijk voor rekening koper.
Een keuken die al na 8 jaar dergelijke gebreken vertoont is geen kwaliteitskeurmerk!!!
Nobilia keukens geen kwaliteitskeuken!
U bent gewaarschuwd!
Soons geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Loes geeft1 uit 1 tot 5 sterren
André Sengers geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Marjo Engelaar geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Van zaane geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Auskünfte erteilt Sijben nur auf mehrfache Nachfrage. E-Mails an den Verkäufer bleiben meist unbeantwortet. Wann die noch immer fehlenden Teile geliefert werden, wissen wir nicht.
Wir können den Küchenkauf bei Sijben nicht empfehlen und werden das Möbelhaus auch für andere Einrichtungen nicht mehr betreten. Für die Qualität der Produkte stehen namhafte Lieferanten ein, für den schlechten Service nur Sijben.
Sylvia K. geeft1 uit 1 tot 5 sterren
vaatwasser past niet in het kastje en ook is het verkeerde front gemonteerd
na 10 emails, persoonlijk bezoek, en 3 telefoontjes en3 weken verder eindelijk reactie dat de de service monteur over 6 weken tijd heeft. wie gaat er nu 9 weken wachten tot een vaatwasser eens een keer goed functioneerd en fatsoenlijk geplaatst is
waardeloos bedrijf.!
Stan Peeters geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Helgers geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Fam Engelaar geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Had een leuke keuken gezien bij Sijben.
Maar aan het grote aantal reacties op div sites over Sijben ga ik maar liever naar een andere zaak.
Erg jammer dat deze zaak niets doet aan de naam van hun zaak.
Angie geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Roy geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Marian van der Kruijs geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Service is ver onder de maat die bij het bedrijf Sijben hoort.
Betaling voor levering.. want je bent dan juridisch eigenaar.. je bent juridisch eigenaar voor een totaal pakket.
Keuken plus levering plus montage/afwerking!
Dat zijn meerdere onderdelen dus en hier gaat het fout!
Afwerking, verkeerde maten, mails die niet beantwoord worden, telefoontjes die verbroken worden wachttijden bij doorverbinden van ene afdeling naar andere afdeling, dames aan de telefoon die excuses aanbieden maar verder doet de organisatie van Sijben er niets mee.
WAARDELOOS BEDRIJF !!
MEER INFO 06 53936033
Adri de Bruin geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Het is opvallend te noemen dat er 20 April in een tijdsbestek van 4min. 2 reviews worden geplaatst over dezelfde verkoper…
Wij hebben helaas hele andere ervaringen met Sijben.
Ze hebben een mooie showroom waar je netjes te woord word gestaan maar daarna begint de ellende.
Bij ons kon de keuken niet gemonteerd worden op de afgesproken leverdatum, er werd gewoon gezegd dat ze er niks aan konden doen omdat ze geen monteurs hadden.
Toen de keuken eenmaal geplaatst waren er nog een aantal punten die opgelost moesten worden. Helaas hebben we hier ruim 5 maanden op moeten wachten!
Voor ons geen Sijben Roermond meer.
Chris geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Precies gekozen hoe wij m wilde. Verkoper had nog een goed idee zodat de keuken nog mooier in de ruimte zou passen. Na een aantal recensies te hebben gelezen heb ik nog wat lopen twijfelen…. Maar! Echt alles is perfect gegaan. Door eenlekkage in ons nieuwe huis kon de keuken niet komen op de afgesproken datum, geen probleem een nieuwe afspraak gemaakt voor 3 weken later. Keuken is in 1 dag geplaatst en precies zoals we wilde en tegen een hele scherpe prijs! Super Sijben keukens! Zeker de moeite waard om eens naar Sijben te gaan. Ik zou hier meteen weer een nieuwe keuken kopen!!!
Daantje geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Bij Sijben Keukens te Ekkersrijt, Eindhoven geweest om een kosten plaatje te krijgen voor onze keuken.
Vooraf expliciet gevraagd of dit mogelijk was, waarop er met ja beantwoord werd. Na 3uur zitten werd er verteld dat er een vervolg afspraak gemaakt moest worden voordat wij een kosten plaatje konden krijgen… :S
Enkele dgn later werden we medegedeeld dat we eerst moeten toezeggen voordat we een kosten konden krijgen!?!?! Mochten we niet instemmen dan zou de afspraak komen te vervallen.
Wij weten voldoende…. hopelijk jullie ook > NIET DOEN !
Coconutq60 geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Houben geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Schepers geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Bij levering diverse schades, verkeerd geleverde spullen, niet geleverde spullen.
Dat er iets mis gaat kan altijd, maar los het dan op.
En daar gaat het gigantisch mis bij Sijben Keukenz.
De service is nog slechter dan bagger.
Je wordt, ondanks toezeggingen, niet terug gebeld of genaild. Tevens moet je zelf achter alles aanbellen om zaken geregeld te krijgen. Als je over de service klaagt wordt je grof te woord gestaan en krijg je allelei smoesjes te horen, weken lang.
Diep, diep teleurgesteld in deze keukenzaak.
Sijben keukens geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Erg vriendelijk geholpen, en de mogelijkheden die er waren uitgebreid kunnen bespreken met Merijn.
Er wordt een mooie 3D tekening gemaakt die tevens op je telefoon bekeken kan worden, een leuke bijkomstigheid!
De bezorgers zijn erg vriendelijk en de producten worden netjes binnen neergezet (met zorg en beleid).
Inmiddels is de keuken geleverd en geplaatst, het eindresultaat mag er zijn, wij zijn er erg blij mee!
stan geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
oriëntator geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Twee weken voor de plaatsing worden we opgebeld door Sijben met de mededeling dat ze het VERGETEN waren om onze keuken te bestellen (iets met iemand op vakantie en iemand die het zou overnemen maar dit niet wist). Ja, kan gebeuren dat je zoiets vergeet. Maar wat dit voor ons betekende was nog veel erger: we moesten nog eens 10 weken langer wachten op onze keuken. We hadden de oude keuken er al uitgesloopt, de leidingen al verplaatst dus de bouwval was klaar voor de plaatsing.
Hier lieten we het natuurlijk niet bij zitten, maar ook daarvan wilde Sijben maar weinig weten.
We wilden een beroep doen op een schadevergoeding, daar we dus vanaf het moment dat we introkken (eerste week oktober) tot aan de daadwerkelijke plaatsing (laatste week november) niets hadden om op te koken, onze afwas te doen of wat dan ook. Uiteindelijk waren ze bereid om ons een kleine schadevergoeding te geven en een ”noodkeuken”. Een noodkeuken in deze bestond uit: een ontzettend kleine koelkast met vriesvak waar maarliefst 1 brood in past, twee-pits elektrisch fornuis en een spoelbak zonder kraan en afvoer. Daar konden we het dan mee doen tot aan eind november, 8 weken lang.
We moesten afwassen d.m.v. water te pakken, dit water te koken en dit ongeveer 5 a 6 keer voordat we genoeg hadden om de afwas te doen. Ondertussen hadden we alweer contact opgenomen met Sijben omdat we wilden dat de spoelbak werd aangesloten en er een kraan bij kwam. Dit WEIGERDE de mevrouw waarmee ik contact had te doen. Uiteindelijk contact opgenomen met medewerker en hem gevraagd om eens bij ons thuis te komen kijken. Dit heeft hij gedaan en hij was zelf niet gecharmeerd van wat er daar stond in onze keuken. Uiteindelijk toch een kraan gekregen en heeft iemand het aangesloten, waarna we nog een 4tal weken ”vooruit” konden.
De keuken staat er inmiddels alweer een maandje, we zien nog steeds mankementjes van dingen die niet goed zijn geïnstalleerd maar daar praten we maar niet meer over…
Aniek geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste Aniek,
Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service en dat de levering van uw keuken langer duurde dan verwacht.
We streven naar 100% klanttevredenheid, helaas gaan er onverhoopt wel eens dingen mis.
Momenteel zijn we druk bezig om dit correct met elkaar af te handelen. Wij hopen alsnog op een positief eindresultaat.
Met vriendelijke groet,
Claudia | Sijben Wooncenter Roermond
Op 27 juli is de keuken ingemeten en toen begon alle ellende:
– Begin augustus kregen wij een telefoontje of we een andere kastdeur konden uitzoeken want de deur die ons was aangeraden kwam niet in de kleur die wij wilden;
– twee weken later moest de indeling van de keuken worden aangepast want de verkoper had oorspronkelijk twee kasten van 60cm geplaatst op een muur van 1 meter;
– Door de aanpassing van de 2 hoge kasten van 60cm naar 1 van 60 cm en 1 van 40 cm moest de oven verplaatst worden naar een andere deel van de keuken. De ovenkast moest daardoor een 3/4 hoge kast worden. Toen dit gedaan werd heb ik gevraagd of we hierdoor geen vertraging zouden krijgen voor plaatsing in week 37. Ik heb letterlijk aan tafel gezeten bij de verkoper toen ik de bevestiging kreeg dat de aanpassing en plaatsing geen vertraging zou veroorzaken;
– De plint die we besteld hadden was op de een of ander manier veranderd van een walnootkleurige plint in een magnolia kleur, de betreffende verkoper was helemaal vol van zichzelf dat hij die fout had opgemerkt en voor me had aan gepast;
– Levertijd stond op week 37, we hoorden maar niets en kregen geen bevestiging. Zelf gaan bellen en kregen te horen dat Sijben de keuken binnen kreeg in week 39 en zij het zouden gaan plaatsen in week 40;
– Bij het aanpassen van stekkerdozen en leidingen tekenden we op de muren waar alles ongeveer zou komen, toto onze schrik kwam de kookplaat nog amper twee cm van de muur af. Voor de kokers onder ons, waar laat je de handvatten en/of stelen van pannen??? Dat gaat niet. Direct in de auto gestapt om naar Sijben te gaan om dit aan te laten passen.
– door het verplaatsen van de fornuis moest de afzuigkap ook verplaatst worden, echter deze viel niet meer over het bestaande gat, dus aanpassing afzuigkap van gewone naar een recirculerende die met filters werkt.
– Week 40 breekt aan, dag van levering en opbouw keuken. Het begint met een telefoontje of ik niet thuis ben daar er niet wordt opengedaan. Ik zeg dat ik naar buiten aan het kijken ben en geen bus van Sijben kan zien, Hij zegt we staan toch echt voor die en die huisnummer. Toen ging het lichtje bij me branden. Dan staan jullie niet goed, dan staan jullie op onze oude adres en niet op het adres dat vermeld staat in het vakje “bezorgadres”. Ik zie jullie wel over ongeveer 1,5 uur wel op het juiste adres;
– Ondertussen word ik gebeld door de hoofdplanner met excuses voor de verwarring en ze zijn z.s.m. bij u…O ja, die en die en die kast zitten niet bij u bestelling maar verder komt alles goed…
Ik vertel hem gelijk dat als die en die en die kast er niet zijn of er wel zijn maar in de verkeerde afmetingen dat mijn werkblad dan ook niet goed zal zijn.
Jawel mevrouw dat is wel goed…
– Om dit verhaal niet nog langer te maken, van de 10 keukenkasten die bezorgd moesten worden zijn er 3 goed, van de twee stukken werkblad die bezorgd moesten worden is er 1 goed, de walnoten plint is niet bezorgd, wel een magnolia kleur plint, de afzuigkap is bezorgd zonder filter;
– de geleverde kraan bleek niet de kraan die ik had uitgezocht, de eerste verkoper had een verkeerde artnr. opgeschreven;
Ik beschik nu over een derde keuken, moet koken met de keukendeur open omdat ik op gas kook en geen afzuiging heb, met als resultaat nu verkouden en grieperig.
Afgelopen vrijdag ben ik weer naar Sijben gegaan om de kraan aan te laten passen naar die die ik had uitgezocht en om te vragen wanneer de keuken opnieuw geleverd zou worden, dat wist de verkoper niet maar zou erachteraan gaan. Hij melde dat hij goed nieuws had namelijk begin november zou de keuken bij hun binnenkomen en binnen 7 dagen na binnenkomst wordt het bij ons geplaatst. 5 weken wachten dus, wat je goed nieuws noemt.
De dinsdag na dit gesprek krijg ik een e-mail dat de keuken pas half of eind november geleverd wordt.
Vol ongeloof en frustratie weer contact opgenomen met Sijben, hij wist daar niest van af maar zou erachteraan gaan.
Vandaag teruggebeld en volgens hem wordt de keuken begin november geleverd. Ik heb hem dit schriftelijk laten bevestigen,
Vertrouwen in Sijben is er niet, de manier waarop ik behandeld ben en van het kastje naar de muur ben gestuurd is niet normaal. De medewerkers verschuilen zich allemaal achter de onkunde van een ander medewerker en ja dat zeggen ze ook zo.
Beloftes die ze maken neem ik met een korreltje zout.
Ik ben met mijn rechtsbijstand aan het overleggen over mijn rechten hierin en de mogelijkheden voor een schadevergoeding.
Dus bezint voor u begint aan een keuken via Sijben.
Samantha geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Desondanks moeten we de rit nog een keer maken want we zijn er nog niet helemaal over uit. Hoewel Sijben ons goed over kwam en we op aangename wijze zijn geholpen wilden we er toch nog een paar nachten over slapen en dan terugkomen om nog wat vragen te stellen. Een keuken koop je immers niet over een nacht ijs.
Schreurs geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Geen 3 afspraken voor je een prijsindicatie hebt maar direct bij de eerste afspraak, keuken op scherm en een prijs erbij. Daarna kun je nog alles aanpassen voor de definitieve bestelling wordt geplaatst.
Prima service bij vragen om hulp, achteraf!
Ben zeer tevreden.
Annelies geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Nicole geeft5 uit 1 tot 5 sterren
“Ik bepaal wat hier gebeurt niet U”. Duidelijke taal!! We zijn dan ook gegaan. Mocht U net zo als deze verkoper van mening zijn dat zij besluiten hoe u keuken eruit ziet; dan is Sijben keuken écht een aanrader! Wil je gedegen advies, dan ben je hier verkeerd! En let op uw keuken zal zeer waarschijnlijk geplaatst worden door een uitgeknepen zzp-er.
Joop geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bob geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Mr T geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Ik stuur hierover een klachtenmail…. geen reactie.
Wegens laattijdige electriciteitswerken stel ik de plaatsing van de keuken met drie weken uit. Ik e mail hiervoor en meld nogmaals dat ik mailde over mijn klacht ivm hun betalingsregeling…. enkel reactie weeral op uitstel.
Ze melden me dat de plaatste contact ging opnemen voor een nieuwe datum…
.
Vier weken na de oorspronkelijke datum niets meer van Sijben gehoord op mijn vragen
… desondanks het voorschot betaald te hebben….
Afrader…..
Ontevreden klant
M
Maarten geeft1 uit 1 tot 5 sterren
M. Mevis geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Elif geeft1 uit 1 tot 5 sterren
na lang wachten voor het te komen inmeten heb ik maar eens besloten om hun te bellen natuurlijk hadden ze weer een smoesje klaar waarom het later was maar dit had geen invloed op de levering dit zou gewoon in week 22 gebeuren
uw snapt hem al dus niet na veel bellen werd het 2 weken later en natuurlijk zoals dat gaat was de keuken niet compleet en moesten ze terug komen dat gebeurt bij een normaal gerenomerd bedijf overdag hier gebeurt dat meestal na 10 uur in de avond en gaan dan nog even door tot middernacht wat natuurlijk je rust niet ten goede komt en zoals dat hoort bij de keukens was het weer niet compleet en moesten ze nogmaals terugkomen ook dit gebeurt weer in de late avonduren en natuurlijk weer eens niet de goede kraan erbij en moesten ze weer teug komen voor een noodkraan na lang wachten krijgen we een mailtje dat de kraan midden jullie binnenkomt en ja hoor uw snapt hem al eind julie nog geen kraan alleen een telefoontje of het op zondagmorgen ook kan heb gezegd liever een andere dag inmidels lekt de keuken behoorlijk en hierover een mailtje telefoontje gepleegd wordt meteen geregeld zeggen ze dan morgen avond is er iemand uw snapt hem al natuurlijk komt er niemand ik ben ten zeerste teleurges
teld in de firma sijben qua afspraak nakomen lijkt me meer een bende amateuren die dure keukens verkoopt met een mooi praatje maar afspraken na komen ho maar mijn advies voor als uw een keuken zoekt loop de deur bij sijben voorbij en bespaar uw de mooie praatjes
Nabben geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Tevreden Sijben klant geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Renske geeft3 uit 1 tot 5 sterren