Eigenhuis keukens ervaringen
Eigenhuis Keukens ervaringen? Alle Eigenhuis Keukens reviews. Van plan bij deze keukenwinkel langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over deze keukenwinkel.
Cadeau – keukenmagazines
Meer dan 500 pagina’s thuis ontvangen? Deze keukenmagazines staan vol keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen! Ontvang het complete pakket. Doe genoeg inspiratie op
Klik hier voor de keukenmagazines >>>
De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Vind het hier.
Klik hier voor de Top 4 goedkoopste keukenzaken >>>
Eigenhuis Keukens ervaringen – algemene informatie
Bezoekers van Eigenhuis Keukens stappen binnen bij een bedrijf met meer dan 20 jaar ervaring. De zaak voert momenteel de merken Hacker – Systemat en Pronorm. Een winkel verkoopt ook nog het merk Siematic.
Kwaliteitskeukens onderbouwd met een deskundig keukenontwerp. Hier kunt u elk merk keukenapparatuur kopen. Tevens zijn ze CBW erkend, zodat de aanbetaling veilig is.
Ook is de keukenzaak actief in projectkeukens. Het is dus mogelijk dat een nieuwbouwwoning wordt opgeleverd met een keuken van Eigenhuis.
Wilt u eens zonder verkoper rondkijken? Dat kan ook, want Eigenhuis keukens biedt private- shopping! Lekker zelf verdwalen in de showroom.
Eigenhuis keukens valt in het midden – hoog segment.
Want er zijn allerlei soorten keukens: woonkeukens, leefkeukens, designkeukens, klassieke keukens en industriële keukens.
Showrooms zijn te vinden in Houten, Groningen, Capelle aan den IJssel, Hoofddorp en Amersfoort.
NUVA KEUKENS / Eigen huis keukens Hoofddorp
Wij hebben helaas een hele teleurstellende ervaring en nare smaak overgehouden aan deze firma. Wij zaten aan het bureau bij een concurrent keuken handel en werden op dat moment gebeld door een kennis van ons. Deze kennis gaf aan dat zijn famillie lid werkte bij Eigen Huis keukens in Hoofddorp en wij zijn nog diezelfde dag naar dat filiaal gereden (let op dit is ruim 75km bij ons vandaan). Wij konden letterlijk een prachtige keuken 2km van ons huis vandaan kopen maar de gun factor was hoog en wij hebben het eigen huis gegund. De keuze was gevallen op een MAT zwarte keuken waarop de verkoopster aangaf dat dit een kleur zou zijn waar we spijt van kregen ivm strepen en vingers van kleine kinderen. Wij hebben samen gekozen voor een mooie Beige kleur wederom MAT beige want dit is zo mooi tegen strepen en vingers. Wij kregen de mogelijkheid om deze in het echt te bewonderen echter viel deze kleur behoorlijk tegen. Wij belde met het filiaal en zijn wederom 75km gaan rijden om een andere kleur te gaan kiezen. Dit is een prachtige kleur geworden in het Grijs. Na 5 minuten alles aangepast (geen koffie gekregen want je had al getekend eerder) alles besproken levertijd enz. De keuken werd geleverd en onze monteurs gingen deze monteren en hij gaf aan dat dit wel een heel goedkoop kastfrontje was voor een keuken van €30.000. Hij gaf ook aan dat dit zeker geen anti vinger print zou kunnen zijn. De keuken werd grondig door ons schoongemaakt en toen kwamen wij erachter dat deze vervelende strepen na liet. Na contact met de verkoopster gaf deze aan snap er niks van dit kan strepen en je zou moeten kunnen genieten van deze keuken zonder er de hele tijd een doekje langs te moeten halen. Wij hebben toen contact met de service afdeling in Nijkerk moeten opnemen. Hier vele e-mails later en een persoonlijk bezoek van mij in eigen persoon bij hun filiaal in Nijkerk was er een gesprek met de aftersales mogelijk. Deze kwamen bij ons thuis en vonden het behoorlijk strepen maar, deze had wel een oplossing namelijk BREFF ontvetter dit is zeer agressief ontvettingsmiddel en een keukenmonteur van firma eigen huis gaf zelf al aan als grap dat met dit spul de keuken vanzelf mat zou worden!!. Daarna contact opgenomen voor een lakstift i.v.m. eventuele beschadigingen en toen kregen wij doodleuk te horen dat voor dit goedkope front er geen lakstift te bestellen is oftewel wanneer er een beschadiging is kun je nieuwe fronten kopen. Te gek voor worden dacht ik op dat moment en ben naar het filiaal in Hoofddorp gereden. Hier sprak ik de verkoopleider van de vestiging en die vond het heel vervelend en ging overleggen intern.
Oplossing vanuit Eigen huis keukens €5812,- kosten voor nieuwe fronten en dan willen ze het eenmalig aanbieden voor €2982,- dan moet ik zelf zorgen voor montage kosten ruim €1500,- . Dit komt neer op een kostenpost voor ons extra van €4482,-. Dit is een behoorlijke domper als je net €30000,- betaald hebt voor een keuken. Na toch een vreemde smaak hieraan over te hebben gehouden hebben wij elders een offerte opgevraagd en je raad het al. De totale kosten voor nieuwe fronten €3000,-. Ik betaal dan dus ook mijn eigen fronten wissel (Sigaar uit eigen doos). De verkoopleider gaf aan dat dit het enige is wat ze doen en niks anders meer mogelijk. Ik heb dan ook contact gezocht met het moederbedrijf NUVA KEUKENS in Someren hier mijn klacht neergelegd en gevraagd of iemand mijn klacht hier wel serieus kon nemen. Wij hebben per email reactie gekregen van de commercieel directeur. Uitkomst erg teleurstellend voor zo een firma kwam er eigenlijk op neer dat wij hebben getekend voor deze goedkopere fronten en dat het voorstel van dure fronten wissel het enige was wat ze konden betekenen.
Nu weten wij dat ze Juridisch overal voor zijn ingedekt echter zijn wij geen pro’s op het gebied van keukens kopen en hadden wij eerlijk advies verwacht. Wij hebben 3x een offerte/ koopovereenkomst gemaakt en enkel na kleurwijziging zijn wij bedonderd door deze club.
LOOP HIER MET EEN GROTE BOOG OMHEEN !! Wanneer de handtekening staat ben je niet meer interessant en wanneer het geld in de tas zit besta je gewoonweg niet meer.
John geeft1 uit 1 tot 5 sterren
JvB geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Na veel telefoontjes (overigens de service dienst is vrijwel niet bereikbaar) en mail kwam er een inspecteur die toezegde dat rond de keukenvloer strips zouden worden geplaatst (uit coulance voor alle problemen.) en zorgde voor andere monteurs maar de ontbrekende keuken delen hadden weer een levertijd van 10 tot 12 weken. Het duurde derhalve weer geruime tijd tot 4 januari voor er weer voortgang in het afmaken van de keuken zat. Echter ook toen was de zaak nog niet rond. De strips waren vergeten en met het kit tussen de keukenblad delen zat het niet goed. 17 februari 2023 weer monteur op bezoek heeft de strps bij zich maar zegt ze niet te willen monteren omdat dan de keuken uit elkaar moet en daar begint hij zomaar aan. Diverse verzoeken via mail aan EHK om de keuken na 6 maanden eindelijk eens af te maken. Antwoord EHK: “Wij adviseren de strips niet te plaatsen. Kan schade aan keuken opleveren en die kosten zijn voor U.”
Kortom: Beloven en geld opstrijken maar doen wat men beloofd is een ander verhaal. EHK eenmaal maar nooit meer.!!!!
WEG van eigen huis keukens geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Since we bought (paid) for the kitchen it has been difficult. First of all, the measurements were never handed over to whoever was installing and making the changes. this meant A MONTH with everything ready to be put in place but no matching with the space. so, eating bread every day.
After the installation was done, the dishwasher kept falling because they did not install it properly, this took almost A YEAR of callings and emails to “fix” it. until the countertop got broken, apparently because the dishwasher was not properly installed. Now the dishwasher has a problem but it can’t be fixed because it is stuck to its place, therefore it cannot be taken out to be repaired. So we must wait until “one day” they can fix it, probably in weeks (without a dishwasher). If the guarantee of the dishwasher is finished before they come to take the dishwasher out, then I am wondering how long we will have to discuss the bills from that repair.
It has been 4 years since we made the bad decision of buying the kitchen with them, still, the dishwasher is not properly installed.
Lili geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Nooit weer een project keuekenboer.
R Bouwmeester geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Eindelijk wordt de andere product afgeleverd maar zij hebben geen personeel voor het monteren en wordt pas in ongeveer medio september gemonteerd . Wegens bouwvakker vakanties is het niet mogelijk in te plannen.Ik moet wachten tot alle producten zijn afgeleverd en dan hebben zij genoeg personeel voor het monteren. Intussen heb ik dubbele lasten door dit leverancier. Wegens slechte communicatie intern vooral backoffice . Niet meedenkend dat een klant zijn essentieel nodig heeft zoals kookplaat ,afzuig kap en oven. Sommige apparaten ligt dan zo ongeveer 6 weken stof te happen in de magazijn. Garantie van 2 jaar wordt verminderd door dit ongevalletje van Eigenhuis omdat de leverancier naar de factuurdatum kijkt.
Voorstel aan de directie is een schone schip te maken in het backoffice. Planning en Service. Ze zijn niet bereikbaar. Geen excuus te weinig personeel en ligt aan de leveranciers. Iedereen moet in het systeem kunnen inzien.Communicatie is niet best.
Ga niet met z’n in zee. Vooral mensen via een nieuwbouw wordt door verwezen.
Als ik een andere score moet geven tussen 0 en 5 wordt het een 0.
Gio geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bart geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Naar aanleiding van mijn review is er hernieuwd contact geweest met Eigenhuis Keukens. Dit heeft geleid tot een een oplossing waar ik tevreden over ben, want zoals origineel door mij gevraagd. In het hernieuwde contact gaf Eigen Huis Keukens aan ook aanpassingen te willen maken in het verkoopproces om dit soort ongelukken in de toekomst te voorkomen. Het contact vanaf mijn review is goed geweest en ook de leverantie en montage van de aanpassingen was prima.
En bij Eigenhuiskeukens hebben wij die zwakke schakel niet aangetroffen. Wij zijn zelfs laaiend enthousiast over het eindresultaat: een stralende keuken in ons nieuw appartement. Precies zoals we dat voor ogen hadden bij het bestellen ervan.
Maar dat niet alleen. Natuurlijk, het eindresultaat geldt, maar nog enthousiaster zijn wij over het proces ernaartoe. Al onze contacten met Eigenhuiskeukens in Amersfoort, van de receptiemedewerkster, de verkoper en zijn leidinggevende, de inmeter, planner, plaatsing monteurs en servicemedewerker hebben ons in positieve zin versteld doen staan. Wij hadden de nodige negat
Paul Vreeke geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Totdat je je handtekening zet en er van alles mis ging.
Zo begon het al dat ze de juiste papieren moesten doorsturen naar de aannemer, bleek de persoon die ons geholpen had op vakantie te zijn en niet gedaan te hebben.
Zo doende iemand anders overgenomen die ons erop wees dat de gekozen optie met betrekking tot spotjes helemaal niet mogelijk was. weer aangepast en alles ondertekend.
vanaf het moment dat de keuken geleverd werd zaten er de verkeerde grepen bij. keuken is in juli afgeleverd. Al menig aantal contact opgenomen per telefoon en per email. probleem zou opgelost worden er zouden nieuwe grepen geleverd worden.
Balen, nogmaals de verkeerde, kan gebeuren menselijke fout.
Nu zouden er met spoed weer nieuwe grepen geleverd worden, en je raad het al 4 weken verder niks gehad., geen reactie op mail of wat dan ook!
Jammer, heel jammer!
aangezien dit een compleet nieuwe wijk is, en dit de oplevering van fase 1 is, zal ik een goed woordje doen aan de nieuwe woningkopers in de wijk.
saskia geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Willem geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Marielle geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Ik ging terug, omdat we nog even de tijd hebben om wat dingetjes te wijzigen en in eens was hij helemaal niet meer leuk en gezellig. Ik had nog een cadeautje voor hem bij omdat ik zijn inzet bij de verkoop zo goed vond. Nu vroeg ik naar een andere Kookplaat/even duur en hij loog tegen mij. Moeite tot ze wat aan je verdienen, daarna is het een ramp. Fact is dat we bijna 30 duizend euro da gaan laten en een klote gevoel aan over houden!
ontevreden klant geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Oké, Iemand kan ’n keer vergeten terug te bellen maar wanneer 4 verschillende medewerkers van Eigenhuis Keukens ondanks hun (klantvriendelijke) belofte, niet terug bellen of mailen en niets vastleggen, dan ben ik overtuigd: Dit is opzet !
Na 3 maanden en 9 contactmomenten verder reageert Eigenhuis Keukens helemaal niet meer. Mijn probleem heb ik uiteindelijk zelf opgelost door het onderdeel op internet te bestellen bij een ander bedrijf.
Had Eigenhuis Keukens natuurlijk ook kunnen doen in 15 minuten tijd maar zij houden liever hun ex-klanten aan het lijntje en willen helemaal geen service verlenen.
Advies: weersta de verleiding om bij deze keukenboer een keuken te kopen. U gaat er echt spijt van krijgen zodra u aanspraak maakt op service.
Zie ook de reviews op andere sites over dit treurige bedrijf. Dezelfde klachten. Zodra gekocht, levert Eigenhuis Keukens willens en wetens GEEN service aan hun (ex)klanten.
Gerard geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Wat een drama. Zodra je daar zit en ze tekenen de keuken in, is alles mogelijk. Maar zodra je eenmaal getekend hebt voor de offerte ben je nummer. Een opsomming:
– 4 keer verkeerd leidingschema ontvangen
– niet aan ons doorgeven dat bepaalde onderdelen besteld moesten worden die een langere levertijd hadden, waardoor de keuken 2 weken later geleverd werd
– Bij montage bleek de Quooker niet geïnstalleerd te kunnen worden. Van te voren gebeld dat we alleen koud water aansluiting hadden. Geen enkel probleem; geven we door aan de monteur..
– Bij montage werd de koof niet gemaakt (terwijl anders is afgesproken)
– Bij montage bleek de gasslang te kort
– Bij montage bleken de pootjes de kort waardoor gasstel lager staat dan de keuken
– Er zit een kras op de afzuiging
Kortom: drama! Eigen Huis komt niet met oplossingen. Als je belt geven ze aan dat ze druk zijn. Er wordt niets, maar dan ook helemaal niets gecommuniceerd. Je moet overal zelf achteraan. Zitten nu met een keuken die half af is en die we niet kunnen gebruiken!
Danny geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Ze kunnen keuken inleveren, maar geen service geven.
slechte keukenboer!
niet aanraden!
geen garantie wat je daar koopt!
garantie tot de aflevering datum!
Tan geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Edo geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bayram geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Is het niet de bedoeling om eerst de oude klanten af te handelen voordat er aan nieuwe word begonnen? Dit werd helaas afgeschoven op de planners en zij kon er helemaal niks aan doen natuurlijk.
Wij moeten voor 1 oktober een akkoord op de offerte geven. Dit word allemaal erg krap, maar als ik vervolgens om uitstel vraag moet ik dat maar met de woningbouw regelen. Ik ben benieuwd of wij de offerte überhaupt voor 1 oktober krijgen aangezien eigenhuis keukens het te druk heeft met nieuwe klanten.
Ik ben zeer ontevreden over de gang van zaken! Maar dat maakt ze natuurlijk niet uit bij een nieuwbouwproject, het geld zit al in de zak bij ze. Ze vinden alleen nieuwe klanten belangrijk helaas. Ik raad niemand aan hier naar toe te gaan!!
Joelle geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Jeanine Klinkenbijl geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Ik ben tot nu toe tevreden met de keuken die we hier hebben gekocht. Nette kwaliteit tegen een realistische prijs.
Ook de aankoop beviel goed. Verkoopster Corine heeft ons vakkundig geadviseerd en snel geholpen, thanks!
Keukenhome, later Eigenhuis keukens Heteren, was de aangewezen voorkeursleverancier vanuit de aannemer die onze nieuwbouwwoning bouwde. Tijdens de bouw stemmen zij onderling de details af, hierin ging een aantal kleine dingen mis maar dat is niet noemenswaardig.
Wanneer je éénmaal het koopcontact voor de keuken hebt getekend, dan is het niet meer mogelijk om voor de laatste detailafspraken op zaterdag in de showroom langs te komen. Op zich een slimme strategie, zaterdagen zijn gereserveerd voor nieuwe klanten. Geen onoverkomenlijk probleem.
Toen de opleverdatum van onze woning bekend was, wilde ik de plaatsing gaan inplannen. Het contact daarover verliep wat moeizaam (we komen vier weken na oplevering), maar uiteindelijk heb ik duidelijk kunnen maken dat ik iets meer specifieke afspraken wilde maken en kon ik contact leggen met de persoon die komt plaatsen. Richard, top gewerkt! Binnen één dag een nette koof gebouwd èn de keuken geplaatst.
Kort voor levering, kwam nog de eindfactuur. Of we die binnen anderhalve werkdag wilden betalen, anders kon helaas de keuken niet worden afgeleverd. Dat in het contact staat dat die factuur vier à vijf weken van tevoren wordt toegestuurd, negeren we voor het gemak maar even.
Tijdens het plaatsen van de keuken, bleek een aantal onderdelen niet meegeleverd te zijn. De monteur belde dit gelukkig direct door naar Eigenhuis. Hier ben ik te goed van vertrouwen geweest, na twee weken hebben we hier achteraan gebeld maar er was niets meer bekend. Formuliertje ontbrak. Lang verhaal kort, we hebben nu al 13 weken een keuken zonder functionerende verlichting en zonder handgrepen. Plus nog wat kleine details. Eigenhuis heeft geen voortgangsbewaking, lijkt niet gemotiveerd om ervoor te zorgen dat je snel een goed eindproduct in huis hebt. Wat ook weer begrijpelijk is, want alles is immers al betaald èn de gemiddelde klant zie je de komende 10 jaar toch niet meer terug.
Mocht ik hier in de toekomst weer een keuken kopen, dan zou ik:
— De betalingsvoorwaarden onderdeel laten uitmaken van de koopovereenkomst. Houd wat geld achter, wat je betaalt wanneer je keuken daadwerkelijk àf is.
— Vier à vijf weken vóórdat je keuken wordt geleverd, de financiële administratie ervan op de hoogte brengen dat zij een factuur moeten sturen. Dan kan dat netjes mee, in de hypotheek.
— Weten, dat het prettige contact uit de aankoop-fase niet zo lang stand houdt.
Gerard geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Wij zijn na oplevering van onze keuken 5 maanden verder zonder enige oplossing en resultaat! Dus Absoluut ONTEVREDEN (spijt van onze aankoop) en bevelen deze organisatie niet aan derden aan!
Jermain geeft1 uit 1 tot 5 sterren
We hebben een paar keer contact met hun opgenomen maar er zijn geen duidelijke acties van hun. Service is heel slecht!!
nieuw bewoner geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Ze wilden uiteraard ons budget weten en dat hebben we uiteraard niet verteld. Bij het uitzoeken van apparatuur bleek plots een eindejaars AEG aktie te zijn en een Quooker aktie. AEG heeft niet mijn voorkeur maar we konden er wel redelijk goed slagen (4 pits inductie, vaatwas, 2 kleine combi ovens, combi koel en afzuiger) en we wilden ook een quooker. Keuken is een U opstelling, greeploos, kunstof deurtjes lak, composiet aanrecht en 3 deurs kast opstelling. Enkele dure details is uitschuif van 1 hoekkast en het plasma filter. Ondanks de 4k korting nog steeds bijna 14k (incl montage). Veel te veel imho. Zeker als je bedenkt dat op al de apparatuur 50% korting zit (vanuit de fabrikant aktie)
Nadat N. de offerte ging printen en wel erg lang wegbleef (met de baas praten natuurlijk) verwachtte wij dat hij toch wel de prijs ging aanscherpen. Maar nee, we gingen nog maar eens alles weer nalopen. (Dit gebeurt wel heel vaak, kennelijk om de prijs te rechtvaardigen).
Toen we aangaven dat we de prijs toch nog wel erg hoog vonden gezien alle kortingen en cheque, werd er toch maar aangegeven dat we contact moesten houden, maar dat er geen paar duizend meer vanaf kon…
Ik weet nog niet of ik ga tekenen, er moet nog serieus geld af.. bij 3000 eraf mag hij een hadntekening (ik hoef niet eens het onderste uit de kan). En anders hebben weer een heel nieuw jaar om een andere uit te zoeken want voorlopig moet dat huis nog gebouwd.
Dus N, als je dit leest…
Day geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Ik vind de transparantie minder. Ik heb soms het idee gehad dat een van de verkopers een verborgen agenda had tijdens de gesprekken.
Ik ben erg benieuwd hoe ik met hen kan onderhandelen. Op dit moment heb ik een keukenprijs van 9000 euro incl. plaatsing.
Inge geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Hopeloss geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
|Eerste indruk: dure keukens, Mooie showroom. weinig kleine opstellingen. Voor ons te hoog gegrepen ben ik bang.
S Smolders geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Hier staat een keuken in de showroom met een granieten werkblad.
Ondanks dat we er enthousiast over zijn gaan we eerst andere winkels bezoeken.
Egbert1 geeft3 uit 1 tot 5 sterren
hebben nog niets gekocht we hebben eerst bij allerlaatste andere zaken rondgesnuffeld. Maar we gaan denk ik toch weer naar eigenhuis keukens
snickertje geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Ik vind het jammer dat er niet evcen een verkoiper kwam informeren. Jammer gemiste kans.
Hans
Uw gastheer: D.
Wij willen klanten helpen zoals we zelf geholpen willen worden, dus klantvriendelijk, met de juiste informatie en een heldere prijsstelling. Maar onze klanten moeten er vooral een goed gevoel aan overhouden.
Hans geeft1 uit 1 tot 5 sterren
dit was totaal geen probleem aangezien ze door het maken van een afspraak 3 uur tijd voor ons hadden ingepland.
Denzel geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Siri geeft3 uit 1 tot 5 sterren
H Terlouw geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Albert geeft1 uit 1 tot 5 sterren
*Nieuw kastje besteld ivm schade. Monteur komt langs met een te korte zijplaat. een nieuwe afspraak inplannen maar weer.
*Monteur komt langs met nieuw kastje en komt op lokatie erachter dat er schade is aan het nieuwe kastje. Dit is het eerste wat we zien bij het openen van het busje. Niet even gecheckt bij het inladen?? Een nieuwe afspraak maar weer.
Zo zijn er nog wel wat voorbeelden te noemen. Het is meerdere malen voorgekomen dat een monteur langs moest komen voor een specifieke issue met de keuken.
Service is echt onder de maat!
W.S. geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Fam. Brouwer geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Anita geeft5 uit 1 tot 5 sterren
fam petter geeft3 uit 1 tot 5 sterren
maal niet aantonen. Uit de goedheid van hun hart willen ze ons dan nog wel korting aanbieden op een nieuw aanrechtblad. Ze moeten zich gewoon aan de garantievoorwaarden houden.
Kalle geeft1 uit 1 tot 5 sterren
eigenhuis keukens fan geeft5 uit 1 tot 5 sterren
j geeft4 uit 1 tot 5 sterren