ervaringen Keukenwarenhuis

Beoordeling: 2.58 ervaringen Keukenwarenhuis is 50 keer beoordeeld met een
gemiddelde beoordeling van 2.58 uit 5 sterren.

Ervaringen Keukenwarenhuis? Alle Keukenwarenhuis ervaringen. Van plan bij deze keukenwinkel langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over dit bedrijf.

Wat was uw ervaring met Keukenwarenhuis?

Zelf snel een recensie voor Keukenwarenhuis plaatsen? Makkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen:

Klik hier – deel uw ervaring >>>

Cadeau – keukenmagazines

keukenbrochures-aanvragenMeer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Deze keukenmagazines staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s.

Klik hier – aanbod keukenmagazines >>>

 

Goedkoopste keukenwinkel?

De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht:

Klik hier – Top 4 goedkoopste keukenzaken >>>

 

Keukenwarenhuis algemene informatie

Keukenwarenhuis is een echt familiebedrijf. Dit bedrijf heeft al meer dan 50 jaar ervaring in de keukenbranche. Ze komen onder andere voort uit Hans Verkerk keukens. Keukenwarenhuis staat bekend om zijn stuntprijzen. Keukens zijn compleet en transparant geprijsd!

Het Keukenwarenhuis specialiseert zich in complete keukens voor de helft van het geld. Maar niet alleen voor een complete keuken kunt u hier terecht – ook voor nieuw keukenapparatuur, losse werkbladen of keukenrenovatie.

Dus bent u opzoek naar een keuken voor een goede prijs of nieuw keukenapparatuur? Dan bent u bij het Keukenwarenhuis aan het goede adres. Deze outlet keukenshowrooms zijn van flink formaat, maar de showroom in Ter Aar is beduidend groter dan in Dordrecht.

10.000 m2 keukens kijken.

Ga naar de site van keukenwarenhuis voor meer informatie, tips en de openingstijden.

Keukenwarenhuis vestigingen

Keukenwarenhuis heeft alleen vestigingen in de provincie Zuid Holland. Showrooms van Keukenwarenhuis zijn te vinden in Dordrecht en Ter Aar,

Klik hier – voor de website van Keukenwarenhuis >>>

 

Er zijn recentelijk geen nieuwe showrooms bijgekomen. Lees hieronder reviews, klachten, beoordelingen en ervaringen Keukenwarenhuis.

    Geef deze keukenzaak een review!

     Beoordeling SlechtMatigNormaalGoedUitstekend

     Foto van uw keuken (optioneel):

    *Door uw ervaring te delen gaat u akkoord met de huisregels.

    50 ervaringen Keukenwarenhuis

    Beoordeling: 2.58ervaringen Keukenwarenhuis is 50 keer beoordeeld met een
    gemiddelde beoordeling van 2.58 uit 5 sterren.
    1. Ferry   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Hele slechte ervaring met keukenwarenhuis. Ze bestellen de verkeerde artikelen en geven vervolgens de consument de schuld. Zodra je een oplossing wil (lees: het juiste product wat je wel wilde hebben)) dan mag je als consument nogmaals de portemonnee gaan trekken en blijf je ook nog eens met de verkeerde producten zitten die je eigenlijk helemaal niet wilde.

      Advies: koop je keuken ergens anders.

      Ferry geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    2. Boos   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Ik heb een inbouwkeuken gekocht bij keukenwarenhuis die is begin februari geplaatst. De montage is niet goed gedaan alles is scheef en kapotte gemaakt. Half jaar later uiteindelijk toch afspraak gemaakt om alles te repareren komt de monteur en doet halve werk en gaat weg laat alles zo achter zonder het af te maken.

      Boos geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    3. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    4. Wilco   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Bij ingebruikname van onze keuken, na verhuizing bleek de inductieplaat gelijk al niet of vreemd te werken.
      Na 6 weken resetten was ik het zat, dus ik bellen met keukenwarenhuis.
      Ik zou met spoed teruggebeld worden door J., die er over gaat.
      Spoed is bij mij met 5 tot 10 minuten teruggebeld worden.
      Nou, het is maar goed dat J. niet bij de brandweer werkt, want dan brand je hele huis af.
      Ik had dinsdags voor de zoveelste keer gebeld, en J. had zaterdags nog niet teruggebeld, dus ik een lelijke review geschreven op hun site.
      Gelijk werd ik gemaild door de directeur van keukenwarenhuis.
      Hij was niet blij met de review, en of, als hij het probleem maandags op zou lossen, hij de slechte review dan tegen mocht houden?
      Nou, vooruit dan, als je het maandag oplost, mag dat wat mij betreft.
      Zo werkt dat in mijn ogen niet, maar ik wilde het probleem opgelost hebben.
      Lang verhaal kort: het probleem werd maandag niet opgelost.
      Er kwam wel een monteur, J., een super fijne en hardwerkende vent.
      Maar die kon niets aan het probleem doen, dus die kon onverrichterzake weer weg.
      Dus ik gemaild naar de directeur van keukenwarenhuis, dat hij de review gewoon op de site moest zetten.
      Kreeg ik een mail terug, dat hij het niet eerlijk vond, en dat ik ze wel de tijd moest geven, en personeelstekort, enz.
      Maakt me niks uit, het probleem is niet opgelost, dus review plaatsen.
      Na een hoop heen en weer gemail, ook op zondag, met de directeur zelf, en naar elkaar vingerwijzend, hebben we vandaag, 25-10-2022, een nieuwe inductieplaat gekregen.
      Niet van keukenwarenhuis, maar van Inventum.
      Dus ik kijken op de site van keukenwarenhuis, maar mijn review is nergens te vinden…
      Ik wilde de review aanvullen dat het opgelost was, maar dat kan dus niet.
      Het is ook wel heel raar dat de directeur van keukenwarenhuis de reviews ovr keukenwarenhuis controleert, en evt. aanpast.
      Das als een slager die zijn eigen vlees keurt.
      Toen kwam ik deze site tegen, dus nu maar hier een review geplaatst, in de hoop dat deze wel geplaatst wordt.

      Overigens is de monteur, F. van Inventum wel zeer behulpzaam en duidelijk over wat hij doet en zegt.
      Een topgozer!!!

      J. een monteur die voor zichzelf werkt, maar opdrachten uitvoert voor keukenwarenhuis, is ook een topvent.
      Werkt hard, en is oprecht en eerlijk.

      De mannen van het transportbedrijf “groene hart” zijn ook prima gasten, en werken ook heel hard.

      Verkoper R. van keukenwarenhuis ter Aar, is ook een fijne en eerlijke vent.

      Aan deze mensen ligt het allemaal niet.

      Wilco geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    5. JC vd Plas   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Wees gewaarschuwd. Keuken kopen Ok, betalen op tijd, voor aflevering Ok. Daarna wordt Uw gezondheid (gemoedsrust e.d.)op de proef gesteld. Te late aflevering, halve aflevering, niet te bereiken, bellen niet terug, vanalles beloven, de schuld ligt bij anderen. Maanden na (de officiële datum) afmaken keuken, bellen voor de toegezegde compensatie, voor opnemen extra snipperdagen, extra tijd thuisblijven voor afmaken, goedkopere app. De goedkopere vaatwasser zal idd gecompenseerd worden maar de rest is niet bekend. Telefonisch toegezegd door T.d.V. maar die heeft na haar vakantie plots geheugenverlies. Waardeloos bedrijf, had ik de revieuws maar tevoren gelezen, ze staan onderop de lijst,dus wees gewaarschuwd.

      JC vd Plas geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    6. edwin van der heide   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Keukenwarenhuis heeft bij het plaatsen van onze (niet goedkope) keuken diverse fouten gemaakt. Dat kan gebeuren. Maar vervolgens is Keukenloods nooit telefonisch bereikbaar -ook niet voor de installateur op het moment van plaatsing- en reageert niet op mail. Je bent dus gedwongen om keer op keer het filiaal te bezoeken, zonder enig resultaat overigens. Als dit niet snel stopt, ga ik de filmpjes posten waarin de ongelofelijke domme fouten in de keuken zijn te zien. Zeer hilarisch maar buitengewoon pijnlijk natuurlijk…. Ik kan mij verheugen op een goede rating op Dumpert. Wat een ongelofelijk slecht bedrijf is dit!

      edwin van der heide geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    7. schipper   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      GEEN AFTER SERVICE

      Je keuken kopen is geen probleem. Kwaliteit van de keuken is van NobIlia een groot gerenomeerd bedrijf uit Duitsland dus dat zit wel goed.

      Maar je MOET 2 dagen voor levering betaald hebben. Dat is fijn voor Keukenwarenhuis. Maar je geeft de macht daarmee uit handen en Keukenwarenhuis maakt daar misbruik van. Nabestellen duurt maanden. Terug bellen doen ze niet of nauwelijks. op e-mail reageren ze domweg niet. En als je belt duurt het heel lang voordat je de receptioniste aan de lijn krijgt en die kan nooit wat voor je doen.
      Met andere woorden je hebt betaald en dan besta je niet meer.

      schipper geeft2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    8. Astrid   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Op de eerste dag is de keuken 5 cm te hoog geplaatst.
      Op de tweede dag hebben ze de met tegenzin de keuken op goede hoogte geplaatst.
      Hierdoor zijn er twee kastjes beschadigd.
      Om 15.00 uur stopten de monteurs de tweede dag . Ze zeiden dat er een andere monteur snel de prullenbak, de plankjes en de vensterbank zou komen plaatsen.
      De dagen erna ontdekten we meerdere fouten.
      Zo hingen de kastdeuren scheef, tussen de kastdeuren was bv boven 2 mm en onder 3 mm ruimte. De kastdeuren waren niet goed afgesteld.
      Er is letterlijk gezegd dat de keuken nog moet uithangen.
      Bij aankoop van de keuken zijn we verkeerd ingelicht over de kookplaat.
      Je krijgt op één keer na alleen de dames bij de service balie te spreken. Zij die jou wat meer kunnen vertellen krijg je niet te spreken, ze bellen je niet terug.
      Om een lang verhaal kort te maken, nu na 15 maanden is de keuken klaar.
      Twee keer hebben we voor niks en vakantiedag opgenomen. De eerste keer kwam de monteur niet opdagen, hij was bij een andere klus ingepland. De twee dag kwam de monteur met dezelfde prullenbak die wij al thuis hadden.
      Voor het plaatsen van de prullenbak zijn er meerdere monteurs gekomen om het te plaatsen, helaas zonder succes. Wij moesten steeds een vrije dag opofferen.
      Een monteur heeft de Quooker verplaatst om de prullenbak te plaatsen met lekkage als gevolg.

      De eerste maanden geen sorry gehoord. Toen kwam de vraag wat voor bedrag krijgen wij als vergoeding.
      Ze beginnen gelijk dat ze veel onkosten hebben gehad in de 15 maanden. Ze willen niet begrijpen dat zij deze kosten niet hadden gehad als de monteur zijn werk goed gedaan had. Waarom gaat onze vergoeding omlaag omdat zij kosten hebben gemaakt waar wij niks aan kunnen doen.

      Bij de verkoop van de keuken vertellen ze mooie verhalen over een familiebedrijf, dat het meestal goed gaat en anders is het binnen een korte tijd gemaakt. Ze altijd voor je klaar staan.
      Nou niks is minder waar, je wordt niet serieus genomen, je krijgt ze niet te spreken.
      De keuken kostte € 13.000.00 , de ruimte was goed door ons voorbereid.
      Hun eerste bod was € 200.00, na een email gestuurd te hebben boden ze een bedrag van € 300.00.
      Bang dat ze uiteindelijk niks zouden hebben hebben we ja gezegd.

      Conclusie
      Veel ellende, voelen ons niet gehoord, nemen ons niet serieus, mooie beloftes en een veel te lage vergoeding.

      Astrid geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    9. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    10. Malika   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Het keukenwarenhuis.nl Ter Aar heeft een vaatwasser aangepraat die helemaal niet passend is bij de rest van de keuken. Het apparaat is nieuw en ongebruikt en ik wil hem graag retourneren. Het keukenwarenhuis.nl stuurt allerlei handleidingen en video voor montage die bedoeld zijn voor een andere merk keuken en absoluut een andere apparatuur. De vaatwasser is heel kort, ik heb ook een extra hoog aanrecht. De deur van de vaatwasser kan heel moeilijk de kastdeur dragen, bij het openen valt het vanzelf naar beneden. Het keukenwarenhuis.nl Ter Aar wil absoluut niks horen. Ik heb voor deze keuken bijna 10 duizend euro betaald maar ze willen absoluut niet meewerken, het gaat maar om 1 apparaat. Daarnaast (eerder bij de levering) hebben ze naar mij niet gecommuniceerd dat de levering nog in Duitsland was, ik stond hele dag te wachten (huis in verbouwing) en ze zeggen dat de levering eigenlijk volgende week komt. Dit is dus heel normaal voor het Het keukenwarenhuis.nl Ter Aar. Erg vreselijk hoe ze omgaan met mensen, alleen interesse in verkoop, aan wie, hoe en wat, maakt het niet uit.

      Malika geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    11. Rob Manders   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Verkoop, locatie Ter Aar, ging vlot en voorlichting was uitstekend. Afroepgesprek was gezellig en er werden nog aanpassingen gedaan naar onze wensen.

      Eind juli 2020 is onze keuken geleverd en direct de daaropvolgende dag gemonteerd. Chauffeurs waren zeer vriendelijk en hebben alles netjes op de gewenste plek gezet. De monteurs gingen direct aan de slag en zijn doorgegaan totdat de keuken netjes stond gemonteerd. Nog wat tips gekregen over onderhoud en dergelijke. Na montage is de apparatuur van onze oude keuken en het verpakkingsmateriaal netjes afgevoerd. Dus ook daar geen omkijken naar.

      Nu, ruim een jaar verder, nog steeds enorm blij met onze mooie keuken. De apparatuur en materialen zijn van hoge kwaliteit. De indeling is perfect. Wij raden het keukenwarenhuis zeker aan!

      Rob Manders geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    12. Fleur schuffelen   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Verschrikkelijk slechte ervaring. 30 maart 2021 werd onze keuken geplaatst. Blad was niet goed, spoelbak verkeerd gemonteerd, oven/magnetron mist, vaatwasser verkeerd gemonteerd, vriezer past niet. Erg slechte communicatie naar de klant toe en contactpersoon van KWH is onbereikbaar. 27 mei 2021 tweede ronde voor het herstelen/afronden van onze keuken. Blad weer niet goed, vriezer past nog steeds niet. Problemen worden niet opgelost en klantenservice belt niet terug. Elk contact moment moet opnieuw uitgelegd worden wat het probleem is en oplossen ho maar. Na 100% oplevering van de keuken is er pas een evaluatie gesprek mogelijk. Gun dit bedrijf uw geld niet, want u krijgt er geen service voor terug. Hopelijk mag de oplevering van onze keuken nog in 2021 plaatsvinden.

      Fleur schuffelen geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    13. Fam ince   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      NIET KOPEN bij keukenwarenhuis
      Tijdens kopen offerte betalen ging alles prima. Tekeningen gehad waar de leidingen stopcontact moeten komen etc. Monteur geweest afgemeten . Op 31 mrt is mijn keuken geleverd . In woonkamer gezet, opgestapeld. Volgende dag zou ingezet worden. Monteur kwam langs en keurde bijna alles af. Op tekening stond bv 60 niet duidelijk of dit mm of cm is. Blijkt dus in mm te zijn. Ook stond nergens vermeld dat wij rekening moesten houden van een afstand van 5 cm vanf de muur en kast. Monteur meldde dit dat hij zijn werk niet kon doen en dat wij dit te melden zodra we opnieuw afgerond hadden. Hij zou dit ook doorgeven. Ik vroeg nog hoe snel dit opgelost kon worden. Ik meldde dat wij in wekend al afkregen. Hij zei we hebben ook exstra monteurs die ook in weekend
      bv werkten. Ik dacht nou als we weekend afkrijgen bel ik ze op en ms lukt het om snel mijn keuken geplaatst te hebben. Ik was al 2 weken zonder keuken langer wilde ik niet wachten. Vooral met mijn autistiche kind die houvast kwijt is en mijn man die niet tegen kan. Moest snel gebeuren.Volgende dag werden wij gebeld. Gesprek ging wat stroef. Ze wilden ons mieuwe afspraak geven voor 19 april pas. Ik vroeg of er niet versneld kon legde uit. Nee mw alles is vol werd er gezegd. Dit was de enigste datum of zou later worden.Ik vroeg ivm mijn situatie of er een alternatief was. Nee mw enigste wat ik voor u kan doen is een noodblok keuken geven dat u alsnog kan koken en wassen. Ik had niet het gevoel dat ze inlevings vermogen hebben. Ik mijn man gebeld uitgelegd je raad het al hij werd razend. Hjj belde zelf op. Nou 1e keer probeerden ze hem aan te horen maar hij vertelde mij dat ze hem niet luisterden maar kreeg meer het idee dat ze hun eigen zin wilden krijgen, toen mijn man zei ja ik kan niet leven met de hele keukenpakket in mijn woonkamer ik heb geen plek,ik kan daar niet tegen haal hem maar op hebben ze hem gezegd dat kan maar dan komt er een bedrag van275 ophalen en 275 weer opnieuw te leveren. Keuken kostte al 11450 Ze waren opdringerig. Later nadat hij weer wilde bellen omdat hij iets anders wilde vragen werd hoorn opgegooid of ze zeiden ik hoor u niet ik verbreek de verbinding. Nou nu hebben we continue ruzie thuis dank zei deze firma en service. We kunnen de tuin niet meer in of eruit. We moeten wipe out maken om naar boven te gaan. Ik had alles natuurlijk in dozen tassen gedaan overal staat spullen. Nou jullie worden enorm bedankt. Ben benieuwd de 19de. Hoe hou ik dit vol weet ik niet. Ik had niet bij jullie moeten kopen.

      Fam ince geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    14. Linny   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Hele slechte ervaring .
      Service tot aan de deur kastjes waarvan de verf al afbrokkelt aan de binenkant van deurtjes. Word er gezegd dat we dat zelf veroorzaakt hebben. Constant bezig om een kopie factuur te krijgen word totaal genegeerd. Al binnen de 2 jaar vocht in raam van de oven moesten we zelf maar oplossen met AEG.
      Verkeerd lade kastje toen geleverd wat niet was afgesproken met de verkoper. Ik zal hier nooit meer wat kopen wat een waardeloze service. Garantie tot aan de deur .

      Linny geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    15. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    16. vermeule   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      prima service, na 7 jaar gootsteenrooster kapot, binnen 1 week al gratis een nieuw onderdeel. waar vindt je nog zo’n goede service. echt klasse

      vermeule geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    17. Sanne   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Hele slechte ervaring met deze winkel, zeker af te raden om hier een keuken te bestellen. De bezorgers liegen over de inhoud van de dozen, waardoor je er tijdens het plaatsen van de keuken achter komt dat er spullen ontbreken. Volgens de bezorgers worden producten altijd nageleverd indien iets ontbreekt, nou dus niet!! Klantenservice weigert het probleem op te lossen en zegt dat we de ontbrekende producten bij ze moeten kopen. Eigenaar gemaild, maar ook hij laat niks van zich horen, waardoor wij met een incomplete keuken zitten!! Hele slechte service!!!

      Sanne geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    18. Ton   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Heb een slechte ervaring met deze firma. Leveringsdatum keuken wordt door hun schriftelijk vastgelegd en vervolgens komt er dan niemand op de afgesproken datum. Tenslotte maar is zelf gebeld met het bedrijf aan het eind van de dag. Er worden geen excuses gemaakt voor de gemaakte fout. De spullen worden alsnog overhaast gebracht maar incompleet, ook zijn er onderdelen verkeerd geleverd.
      Verder wordt er niet gereageerd op mijn e-mails met een dringend karakter, waardoor communicatie onmogelijk is .
      Bij kopen van de keuken wordt je met alle vriendelijk en ontvangen.
      Bij levering moet je vooraf de hele rekening voldoen. Dus je hebt geen stok meer om mee te slaan.

      Verder was ik overeen gekomen om het aanrechtblad via hun monteur te plaatsen. Op dit verzoek wordt ook niet meer gereageerd Teneinde raad heb ik tenslotte het maar zelf door derden laten plaatsen.

      p.s. de kwaliteit van het geleverde materialen is verder goed daar ontbreekt het niet aan.

      Ton geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    19. Cornelis van der Plas   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Dit is een replica van de bedankmail aan KEUKENWARENHUIS.

      Goedemorgen Paul , inmiddels 3 weken na ingebruikname , maar nooit te laat om onze waardering uit te spreken voor u , uw bedrijf en uw collega’s uit spreken.
      Een prachtig resultaat staat er. Nog even zonder de achter- en zijwanden maar de foto ‘ s zijn toch voorzien van virtuele wanden met de beeldelementen. Dit gaat de hele buurt rond met een vracht reclame voor u van onze kant. U bent met uw hele team heel bijzonder. Werkelijk alles was kloppend. , een strakke rechtlijnige organisatie en een zeer vakkundige montage , en zei het meisje” zet 2 bazen bijelkaar en je hebt ruzie” , maar ooh ooh wat hebben we veel lol gehad. Een en al service. Wij rekenen uw bedrijf tot de grootsten , misschien nog niet in omvang , maar zeker in de prachtige uitvoering van uw taakomschrijving . Gemaakt door een baas met visie…denken wij.
      Zeer hartelijk dank , ook aan alle collega’ s.
      Groet enz…

      Cornelis van der Plas geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    20. Bas   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      2 x een keuken gekocht in 3 jaar tijd. Door verhuizing weer een nieuwe gekocht bij keukenwarenhuis in 2017.

      De eerste keer was bijzonder goed, mede door een zeer kundige keukenmonteur.

      De twee keer was iets minder, maar nog steeds goed. De keuken zelf is perfect. Hoewel ook deze monteur een zeer aardige man was werkte hij alleen. Gewoon net iets minder dan de eerste, maar uiteindelijk ook een ruime voldoende.

      De geleverde keukens zijn van prima kwaliteit, de monteur bepaald we het eindresultaat

      Bas geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    21. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    22. Jamila Zomer   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Wij zijn meerdere malen naar keukenwarenhuis geweest om ons goed te laten adviseren en iedere keer ongelooflijk vriendelijk geholpen. Bij het plaatsen van de keuken bleek niet alles goed geleverd en ook was er wat schade. Door corona was in de laatste fase alleen telefonisch contact mogelijk en verliep de communicatie minder soepel op verschillende niveaus, ook naar de fabriek toe; dit bleek pas bij de eindlevering. Zowel de monteur als de klantenservice hebben schade en misverstand onmiddellijk opgepakt. Wat hersteld moest worden is meteen hersteld en wat besteld moest worden is meteen besteld. Overal werden we van op de hoogte gehouden en alles wat snel kon is ook opgepakt. Vriendelijk zakelijk en service gericht. Wij zijn ongelooflijk blij hoe wij zijn geholpen én met onze Nobilia greeploze keuken!

      Jamila Zomer geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    23. Bart   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Goed geadviseerd, zonder opdringerig gedoe. Echt een verademing! Mooie keuken uitgezocht voor een redelijke prijs.
      Omdat onze verbouwing iets uitliep kon de keuken probleemloos wat later worden geleverd. Ook het montageteam (Jeroen en Jimmy) was heel flexibel. Alhoewel ze vol werk zaten kon de keuken toch direct na levering worden gemonteerd. Een aantal aansluitingen bleken net niet op de juiste plek te zitten. Is door Jeroen ter plekke opgelost. Vakwerk!

      Bart geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    24. Schoolderman   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Zeer goed geholpen, de keukenplaatsing was uitstekend, en de nazorg erg netjes

      Schoolderman geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    25. DLC Declemy   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      In oktober 2018 een nieuwe keuken gekocht. Deze is geplaatst eind april 2019. Ik krijg een mailtje dat de uitgekozen Inventum vaatwasser vervangen wordt door een AEG met dezelfde eigenschappen ivm de sleepdeur.

      Eea zou nog gewijzigd worden. Op 23 mei bel ik het Keukenwarenhuis en hoor dat contract met monteur en het Keukenwarenhuis beëindigd is. Ze gaan wel alle afspraken nakomen.
      Vervolgens hoor ik niets meer. Iedere poging de klantenservice te bellen wordt afgekapt. Net de deur uit, in gesprek, gaat terug bellen. Dit om duidelijk de maken dat de relatie met de klantenservice van het Keukenwarenhuis zeer moeizaam is.

      De koelkast gaat kapot. Er komt een nieuwe (januari 2020).
      De oven rammelt. Het blijkt de ventilator.

      Probleem en klacht
      De vervangende AEG vaatwasser -die ik dus niet zelf heb uitgekozen-wast niet schoon wát we ook doen. Verschillende blokjes, glansmiddel, zout.
      Ik meld dit bij de klantenservice. Ik krijg een A4tje hoe ik met een vaatwasser moet omgaan.
      Zout, glansmiddel, en vaatwaspoeder. Als de deur openklikt na het beeindigen van het vaatwasserprogramma om uit te wasemen moet u die uitschakelen want er is geen garantie bij beschadiging op de naastgelegen panelen door damp van de vaatwasser.
      En ik moet vaatwaspoeder gebruiken.

      Er komt een AEG monteur. De vaatwasser mankeert niks. Hij wast niet schoon meneer!
      De monteur raadt dringend aan vaatwasblokjes te gebruiken. Op mijn verzoek regelt hij dat de deur niet meer openspringt als het programma klaar is.

      Ik dien een verzoek in bij de klantenservice van Keukenwarenhuis om de vaatwasser om te ruilen. Ik wil een schoonwassende vaatwasser die wel aangeeft wanneer het wasprogramma beeindigd is.
      Via de afdeling inkoop krijg ik een Siemens aangeboden voor € 729,00. Ik moet dan wel zelf de montage betalen € 115,00. De AEG wordt wel afgevoerd. Ik kijk in de gids van de consumentenbond. het blijkt een hele goede vaatwasser en geschikt voor de sleepdeur.
      Ik stuur de klantenservice een mail en zeg dat ik graag van het Siemens aanbod gebruik maak onder verrekening van de Inventum vaatwasser €390,00 die ik bij aanschaf gekocht heb. De klantenservice zegt dat de AEG in overleg met mij is geleverd.
      Dat is aantoonbaar niet waar.
      De klantenservice stuurt me door naar de afdeling inkoop. Ik stuur een mail naar de afdeling inkoop op 8 april.
      Er komt geen reactie.
      Ik ben nu al een paar maanden met die vaatwasser bezig. Deze vaatwasser Heeft nog nooit schoon gewassen, de eindindicatie is er af gehaald want de garantie vervalt(nogal een rare mededeling- de vaatwasser is al 8 maanden in gebruik) en deze AEG vaatwasser heb ik gekregen zonder overleg.
      Ik wil graag de Siemensvaatwasser zoals voorgesteld en het verschil bij betalen. Ook dat deze geplaatst wordt door het Keukenwarenhuis. Bovendien heb ik nog een correctie van de frontdeur van de vaatwasser te goed. Deze scheelt ruim een centimeter. Echt lelijk in een rechte strakke design keuken. Dit is ook toegezegd.

      Ik hoop van harte dat er een oplossing komt en ik voor 100% van mijn nieuwe keuken kan genieten.

      DLC Declemy geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    26. M. Vandervelt   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Ervaring:
      Mooie keuken gekocht bij Keukenwarenhuis en ook door hun laten plaatsen.
      Alles is prima verlopen van A-Z.
      Goeie service, echt een zaak die ik zou aanraden bij iedereen die van plan is een keuken te kopen

      M. Vandervelt geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    27. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    28. Fam. Franse   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Wij zijn zeer tevreden over het Keukenwarenhuis in het algemeen van verkoop tot en met installatie. Na diverse winkels bezocht te hebben, ging onze voorkeur uiteindelijk uit naar Het Keukenwarenhuis. Rustig de winkel rond gelopen zonder dat je direct werd aangesproken. Thuis de plannen en voorkeuren uitgewerkt en daarna een afspraak gemaakt. De verkoper heeft een en ander verder uitgewerkt aan de hand van onze wensen. Hierbij hebben wij ook een goed advies gehad voor wat betreft de kleur van de keuken, het aanrechtblad en de apparatuur. Het uiteindelijke kostenplaatje was ook redelijk naar onze verwachting. Daarna kwam de monteur bij ons langs voor de juiste afmetingen. Ook hier hadden wij direct een goed gevoel bij. Daarna weer een afspraak gemaakt om alles definitief te maken. Hier en daar nog wat aanpassingen om alles nog mooier te maken. Ook dit gesprek gaf ons een goed gevoel. Uiteindelijk werd de keuken geleverd en alles werd keurig in huis neergezet. Binnen 1 dag hebben de monteurs Jeroen en Jimmy de keuken volledig perfect gemonteerd. Doordat er een foutje was gemaakt bij de maten is er 1 kastje ingekort van 60 naar 50 cm en is er een nieuw deurtje besteld. Al het verpakkingsmateriaal werd direct afgevoerd en de keuken werd schoon opgeleverd. De monteurs hebben echt hun best gedaan om ons tevreden te stellen. De keuken hebben wij nu enkele dagen in gebruik en alles werkt perfect.
      Het keukenwarenhuis heeft onze verwachtingen volledig waargemaakt.

      Fam. Franse geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    29. Willeke   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Op 29 maart 2019 is onze keuken geleverd. Direct bleek de vaatwasser te ontbreken. Op de eerste plaatsingsdatum 1 april 2019 bleek dat er een kast niet de juiste afmeting had: het zou ongeveer 1,5 week duren voordat deze geleverd kon worden. DRIE maanden later kwam de ontbrekende kast en vaatwasser.
      Bij het tekenen en bestellen van de keuken was er een kraan in de bijkeuken niet geplaatst, althans, wel bij het tekenen, maar niet besteld. We kregen in eerste instantie een badkamerkraan: zo eentje waar nog geen emmer onder past: niet echt handig in een bijkeuken. Inmiddels is hier een prima kraan voor gekomen.
      Onder de was- en droogmachine zitten 2 lades, bestemd voor wasgoed. In deze lades zijn afvalunits geplaatst welke wij dus helemaal niet willen hebben. We zijn nu inmiddels 3/4 jaar verder en nog is hier geen oplossing voor.
      Communicatie is zeer slecht; men belt niet terug; is net naar huis; vrij vandaag; collega die het in behandeling had werkt hier niet meer: het schiet gewoon niet op.
      Dit is een zeer beknopt verhaal van alles wat we inmiddels hebben moeten doorstaan met dit bedrijf.
      Inmiddels hebben we onze buik vol van deze toko. Nooit meer een keuken bij het Keukenwarenhuis!

      Willeke geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    30. Gerard en Claudia Smit   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      In de krant lazen we een advertentie van Keukenwarenhuis.nl. We hebben onze zinnen al gezet op een Nolte keuken en nu er hier een geweldige actie was besloten we naar Ter Aar te gaan. Bij binnenkomst werden we hartelijk welkom geheten en van koffie voorzien door Serkan Seyrek. Hij gaf aan dat we eerst rustig in de winkel konden kijken en als we een keuze hadden gemaakt voor een werkblad en deurtjes kon de rest later besproken worden. Wat een prachtige en grote showroom hebben ze hier! Vervolgens zijn we met Serkan om de tafel gaan zitten. We hadden ons al goed voorbereid zo hadden we al een indeling in gedachten en wisten we welke apparatuur we in de keuken willen hebben. Serkan heeft goed met ons meegedacht en gaf nog handige tips 🙂 Toen alles helder was, hoe onze keuken moet worden ging Serkan uitrekenen hoe duur de keuken zou worden. Dat was schrikken en echt boven ons budget, maar gelukkig was dit de prijs zonder korting. Uiteindelijk was de keuken toch nog duurder dan wat wij in gedachten hadden. Hierdoor wilde wij afhaken en verder gaan sparen en dan in de toekomst terug komen. Serkan vond dit zo jammer omdat we later niet deze keuken meer zouden kunnen kopen voor deze scherpe prijs. Om verder een lang verhaal kort te houden heeft hij met ons meegedacht voor eventuele aanpassingen die goedkoper waren maar daar wilden wij niet aan. Hij is zelfs voor ons met Mark Verkerk (eigenaar) gaan overleggen. Mark vond het zo jammer als wij zouden afhaken en is er daarom persoonlijk bij komen zitten. Uiteindelijk hebben we een deal gemaakt en hebben wij onze keuken voor een “scherpe prijs” en ook de gelegenheid om verder te sparen. Wij kunnen het laten weten wanneer we de keuken daadwerkelijk willen bestellen. Stel dat we dan toch nog wat willen wijzigen dan kan dat nog want er komt voor de daadwerkelijke bestelling nog een gesprek waar aanpassingen kunnen worden doorgegeven. Hoe geweldig is dit!!!!! Wij onze droomkeuken en zij een keuken verkocht, allemaal BLIJ! We zijn echt super goed geholpen bij Keukenwarenhuis.nl
      Super veel dank aan Serkan, Mark en de dames die ons van heerlijke soep en hapjes hebben voorzien.

      Gerard en Claudia Smit geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    31. M.L.   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Goed, vriendelijk geholpen.
      Vlotte montage , problemen worden direct opgelost.

      M.L. geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    32. hatzman   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Maar het plaatsen van de keuken gaf grote problemen.
      We hebben een hoog/laag keuken gekocht omdat we in een aangepaste woning wonen. Na een jaar was pas alles geleverd en geplaatst.
      We hebben veel problemen gehad met de inductie kookplaat van 1 naar 2 fases.
      nu ruim 2 jaar verder hebben we nog steeds problemen met de elektrische hoog/laag keuken. De leverancier van de elektrische gedeelte zeg dat het niet aan het systeem ligt en het keukenwarenhuis zegt dus dat het aan ons ligt, geen garantie meer dus betalen. Mijn vrouw kan nu niet zittend koken en ik niets staande van wegen mijn rug

      Dus koop NOOIT een keuken Bij keukenwarenhuis ter aar

      hatzman geeft2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    33. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    34. Fam. Pieterse   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      2 jaar geleden mijn keuken gekocht, toen goed geholpen en goed advies gekregen. Elke dag blij mee! Helaas nu met een klusje de onderplint beschadigd, ik mocht gelijk en kostenloos een nieuwe plint komen halen. Als dat geen klantenservice is!

      Fam. Pieterse geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    35. klotewarenhuis   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Meest slechte service die ik ooit heb meegemaakt. Wat een aanfluiting.
      Grootste fout die ik ooit in mijn leven gemaakt heb. overal zelf achteraan, klachten afhandeling zijn we nu al 9!!!! maanden!!! mee bezig. En dan hoop je maar dat het goed komt.

      klotewarenhuis geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    36. Timo   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Als trouwe fan van FC Dordrecht heb ik mijn kritische vrouw met enige tegenzin meegesleept naar shirtsponsor Keukenwarenhuis.nl. Je hoort mensen vaak klagen over de aankoop en plaatsing van hun keuken. Onlangs hebben wij een mooie keuken gekocht bij keukenwarenhuis.nl XXL in Dordrecht. Alle vooroordelen die mensen hebben over veel ‘keukenboeren’ gelden NIET voor keukenwarenhuis.nl. Dit is van begin tot t eind gewoon een goede oprechte zaak met mooie keukens van goede kwaliteit. Het eerste verkoopgesprek was gemoedelijk, helder en totaal niet opdringerig. De afwijkingen die wij wilden ten opzichte van de voordbeeldkeuken in de enorme showroom hadden een kleine maar eerlijke meerprijs. Denk aan upgrade apparatuur en andere/extra kastjes. Een paar weken voor de definitieve order kwam er eerst iemand inmeten en kijken of de leidingen op de juiste plaats zaten. In een tweede gesprek wordt daarna alles nagelopen en hebben we nog wat aangepast. Niet omdat dat ons werd opgedrongen maar omdat wij daar zelf om vroegen. De keuken bleef nagenoeg t zelfde in prijs. Zelfs in een final check een paar dagen later wilde mijn vrouw toch nog iets aanpassen. Ook dat was nog mogelijk. Dan de plaatsing. Dinsdag (augustus 2019) alle spullen gebracht door keurige mensen van een soort verhuisbedrijf. Op woensdag is de keuken perfect in 1 dag neergezet. Alle zaagresten en verpakkingen netjes afgevoerd en dus binnen een dag een topkeuken in ons nieuwe huis. Kortom een super tevreden klant met een prachtige en betaalbare kwaliteitskeuken met een service van A tot Z waar veel andere bedrijven nog wat van kunnen leren! Keukenwarenhuis is ook wat mijn kritische vrouw betreft een aanrader voor iedereen die toe is aan een nieuwe keuken.

      Timo geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    37. Familie Peccia   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Koop hier vooral NIET je keuken!

      Onze ervaring met deze keukenspeciaalzaak is een grote nachtmerrie.
      Totdat het geld is overgemaakt is de service top. bij levering van de keuken is het verkeerde aanrechtblad geleverd (december 2018). Na hierover gebeld te hebben, werd mij doodleuk medegedeeld “dat ik zelf dan maar beter had moeten opletten bij het lezen van het orderformulier”.
      Vervolgens heen en weer gebeld en gemaild met klantenservice. In april 2019 (!) werd een nieuw aanrechtblad bezorgd. Helaas….weer verkeerd. Juiste kleur, verkeerde afwerking.
      Monteur is onverrichter zaken weer weggegaan. Nu is het inmiddels juni: vanochtend zou dan eindelijk het juiste aanrechtblad worden geleverd en gemonteerd (het tweede verkeerde aanrechtblad van 4 meter staat al maanden bij ons in de keuken). Krijgen wij net een telefoontje van de monteur “dat hij het niet gaat redden vandaag”.

      Nu horen wij dat er maar weinig keukenzaken zijn waar dit van A tot Z goed gaat, maar het Keukenwarenhuis krijgt van ons wel de hoofdprijs van slechte klantenservice, laxheid, gebrek aan proactiviteit, en kwaliteit van service over het algemeen.

      Zelden ZO klaar geweest met een bedrijf! Ik zal deze “speciaalzaak” dan ook absoluut aan iedereen afraden.

      Familie Peccia geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    38. Willy   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Een aantal jaren geleden (7 jaar) bij het Keukenwarenhuis een nieuwe Nolte keuken gekocht voor een zeer redelijke prijs. (Niet de goedkoopste maar zeker niet de duurste) De keuken werd op de afgesproken datum afgeleverd en door de installateur geplaatst. Bij het uitpakken van de onderdelen bleken er 3 glazen onder platen van hangkasten en de glazen foto wand gebroken te zijn. Tevens zat er een deuk in de spoelbak. Alle problemen zijn in een korte termijn (3 weken) netjes opgelost en opnieuw geplaatst.
      Tot zover niets dan lof over deze keuken winkel.
      Kort geleden terug geweest en een nieuwe electrische oven gekocht. Bij het eerste inschakelen van de oven knalt direct de zekering eruit: Kortsluiting. (16 Ampére kan 3680 Watt aan en de oven is 2630 Watt dus de zekering is zeker niet overbelast).
      Direct terug naar Het Keukenwarenhuis en gevraagd of zij de oven terug nemen.
      Antwoord: Nee wij nemen die oven niet terug u heeft hem gekocht dus het is uw probleem. Neem maar contact op met de fabrikant u heeft 3 jaar garantie.
      Na veel heen en weer gepraat heeft de verkoper de fabrikant gebeld en een afspraak gemaakt voor reparatie bij ons thuis na 3 weken, dus 3 weken zonder oven.
      Volgens de verkoper is dat jammer voor ons maar verkocht is verkocht en wij nemen niets terug.
      Als het ons niet bevalt moeten wij voortaan maar naar een andere zaak gaan.
      Ik vind deze after sale service wel heel erg slecht.
      De monteur van de fabrikant vertelde ons later dat deze manier van service verlenen bij Keukenwarenhuis normaal is.

      Willy geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    39. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    40. C Siemons   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Na 9 wk nog steeds met half afgemaakte keuken. Ondanks bellen , mailen nog steeds niemand die kan vertellen wanneer geleverd en afgemaakt wordt. Bijzonder agressieve verkopers, zeer slecht tel. bereikbaar wegens veel klanten met problemen en waardeloze klantenservice

      C Siemons geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    41. Fam Meijer   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Helaas een minder goede ervaring, in dit geval met de directie voor het oppakken van een klacht.
      Nadat wij een prima oriënterend gesprek hadden gehad duurde het langer dan afgesproken dat wij een tekening zouden krijgen zonder daarover geïnformeerd te worden. Ook nadat wij gebeld hadden bleef de tekening uit. Via Facebook hebben we een reactie gestuurd en werden we verzocht contactgegevens te sturen. Telefoonnummer gestuurd alleen ipv dat we gebeld werden kregen we weer een chatbericht met daarin ook nog een foute aanname. Lang verhaal kort te maken, ze hadden ons verwisseld met iemand anders.

      Na extra uitleg was het duidelijk en nadat ik had aangegeven er wel mee klaar te zijn en een review te schrijven werd de directie geïnformeerd. Nog steeds allemaal via de chat inclusief vele uitroeptekens aan de kant van keukenwarenhuis. Verkoper had later gebeld, excuses aangeboden en hem zouden wij dan ook graag een tweede kans willen geven.

      De “onsportieve” reactie van de directie hield ons echter tegen nadat we wat positief kritische feedback hadden gegeven over de chatsessie en de aanpak van hun rol hierin. Volgens de eigenaar was een eerste kort belletje van hun kant zeker niet nodig want chatten is de “nieuwe wereld”.

      Blijkbaar is het lastig voor keukenwarenhuis om op de chat onderscheid te maken tussen klantvragen en afhandeling van klachten. Tip voor de directie….een eerste telefoontje van 30 seconden kan wonderen doen.

      Fam Meijer geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    42. J.L. IJspelder   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Mijn keuken gekocht eind februari 2018 en tot op de dag van vandaag, 8 november 2018, nog niet compleet!
      Keukenblad is tot 5 x toe misgegaan…………..
      Klacht ingediend en ik kon naar Ter Aar komen voor een oplossing.
      Ik mocht uit eten als tegemoetkoming………. terwijl ik ondertussen niet kon verhuizen en dus langer dubbele lasten heb gehad (zeker 4 maanden). Ik heb vriendelijk geweigerd voor het etentje, dit is geen passende compensatie. Verder zou ik hier al drie namen kunnen noemen die mij niet goed behandeld hebben, maar die personen weten het zelf wel………..
      Mond-op-mond ‘reclame’ doet het ook heel goed, zeker in een drukke voetbalkantine waar ik wekelijks sta, en ook mijn aannemer zal bij de eerste beste keer dat een klant vraagt naar een keukenzaak ‘Keukenwarenhuis’ niet noemen…………… dan maar hopen dat het vuurtje gaat lopen. Dus wees gewaarschuwd!!

      J.L. IJspelder geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    43. Sara   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Beste mensen denk goed na voor u een keuke koopt by keukenwarenhuis TerAar heb in April keuken by hun besteld na eerder ellende gehad te hebben by een ander bedryf die my de bestelde keuken niet konden leveren voor de afgrsroken prys stond in m,n recht. kon ze aan klagen maar dat zou een jaar duren dat duurde me te lang heb geld teruggekregen kwam toen by keukenwarenhuis zelfde keuken alleen duurder en mat oké zou in juni geplaatst worden maar nee hoor het werd maanden later en in etappes zonder kraan was er niet by later kwam kraan en veel later m,n shouw en wat bleek hy paste niet er tussen weer ellende werdt opgehaald want hy bleek standaard maat 107 en ik moet 105 hebben die is er niet dus ze zouden hem wel laten vermaken en ja hoor vermaakt en ze hebben hem beshadigd dus nu hebben ze weer een nieuwe besteld weer standaard 107 moet weer vermaakt worden wordt pas in dec geleverd by keukenwarenhuis nog vermaakt worden en dan wachten wanneer monteur weer plaats hebt lekker allemaal je wordt geacht alles te betalen shouw moest ik nog betalen maar by aflevering werd er gezegd als u niet betaald nemen wy hem weer mee lekker allemaal mag dan bly zyn als hy nu goed op maat gemaakt is dat alles misschien in jan 20019 klaar is ik blyf zeggen dat de fout ligt by de gene die m,n keuken indeling heeft getekend want die wist ook van de standaard maat af van shouw en dat heeft hy niet gedaan maar ik ben de pineut met dit alles dus ik zou nooit het keuken warenhuis aan bevelen alleen maar ellende

      Sara geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    44. familie den otter   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Als het goed is komt 11 weken na plaatsing onze afzuigkap (2 x de verkeerde!) en we wachten ook nog steeds op elektriciteitszuilen. De communicatie is uiterst klantonvriendelijk!

      familie den otter geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    45. Mettie Wiegman   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Wij zijn zeer tevreden met onze keuken Nobelia Slpasch hoogglans wit.Er werd goed naar onze wensen geluisterd, advies en tips gegeven waar wij zelf niet opgekomen waren. Deze keuken is geworden zoals wij hem voor ogen hadden. Wij kunnen KEUKENWARENHUIS zeker aanbevelen.

      Mettie Wiegman geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    46. Ontevreden klant   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Na orientatie op een nieuwe keuken uitgekomen bij Keukenwarenhuis in dordrecht. Even rond gekeken en geholpen door een verkoper. Die heeft met ons meegedacht en tekening op papier gezet, dat ging nog goed.

      Op het afroepgesprek geconstateerd dat tekening niet helemaal juist was, hetgeen aangepast werd.

      Maar toen begon het gedonder:
      We werden geinformeerd dat keukenwarenhuis een foutje had gemaakt in de kleurstelling van onze keuken en dat deze wit zou worden ipv door ons gekozen kleur. Gewoon ter info, niets van overleg. De verkoper was niet bereikbaar – want dat mag niet omdat afroep al geweest was.

      Keukenwarenhuis bleef van hun probleem ons probleem maken en tot een passende oplossing is het nooit meer gekomen. Nooit meer keukenwarenhuis!

      Ontevreden klant geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    47. Unal   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Na een reklame gezien te hebben op facebook, besloten we een keuken Aan te schaffen bij KEUKENWARENHUIS. het verkopend personeel was heel vriendelijk en meedacht en mij geen mes op de keel zette waarvoor complimenten. Een aantal dingen klopten niet en zijn snel opgelost. Ook was men altijd bereikbaar en bereid om me te helpen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevereden ben over de service en met mijn keuken. Zelfs vonden we de bestaande grepen minder mooi na een berichtje kregen we spontaan een doosje nieuwe gestuurd binnen 24 uur. Dus zeker een AANRADER!

      Unal geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    48. J. Hofland   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Een kort verhaal. Wij wisten wat wij wilden en zijn akkoord gegaan met het prijsvoorstel. Dat voorstel komt wel op een wat vreemde manier tot stand. (Even bellen met de baas hoeveel er van de prijs af kan). Na akkoord te zijn gegaan volgt er een afroepgesprek in een prima sfeer en verder heb je er geen omkijken naar. Keuken is geleverd en geplaatst, in dit geval door John Schaap. Wij zijn helemaal tevreden en gaan er van uit dat een nog ontbrekend onderdeel wordt nageleverd en geplaatst. Keukenwarenhuis adverteert met keukens voor half geld. Wat dat inhoud is niet mij nog steeds niet duidelijk maar uiteindelijk is de prijs onderaan de streep hetgeen waar je wel of niet voor kiest.

      J. Hofland geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    49. (slechte) ervaring   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Tijdje terug een bezoek gebracht aan Keukenwarenhuis Dordrecht. 1e indruk was goed. Wat keukens bekeken en een verkoper wat vragen gesteld. Toen een afspraak gemaakt voor een offerte. Vandaag was het zover.

      Het werd een onprettig bezoek….Wat een verkoper ,..een echte verkoper met verkooppraatjes!

      We hadden gezegd dat we al een offerte van een andere hadden en wilden na laten gaan of we bij hun een betere aanbieding zouden krijgen. We gaven aan de maten door, soort kasten die we willen, overzicht van de apparatuur e.d. De verkoper dacht mee, hoe e.e.a. anders kan. Enkele aanpassingen waren wel goed, maar niet alles. Achteraf bedacht ik dat hij dat wellicht deed om te zorgen dat we daardoor de keukenprijzen niet 1 op 1 kan vergelijken. Hij maakte een tekening van de keuken op papier. De apparatuur die we bij de andere keukenzaak hadden uitgezocht waren oude modellen . Die had KWH niet in hun assortiment. Zij hadden alleen de nieuwe (luxere) modellen . Hij vertelde dat Siemens geen service leverde op oude modellen. Wat een onzin zeg. Alles en iedereen werd afgekraakt. De Nolte keukens (Duits merk) van de andere keukenzaak zou de eco-line zijn (dat is niet zo), KWH verkoopt alleen de luxere lijn van Nolte.

      Hij maakte een tekening van de keuken op papier en schreef op een blad de prijzen op van de kasten, apparatuur, installatiekosten e.d. “Ik dacht dat de installatiekosten waren “inbegrepen””. “Nee, dat geldt alleen voor de tentoongestelde keukens”. Hij kwam op een totale prijs van ca. € 22.000,- .Ik zei, dat is bruto, kan je met een reëele prijs komen? Dat kan alleen wanneer we gelijk konden beslissen. Hij wilde nl. niet zoveel werk verrichten ( alles in de computer te zetten) met de kans dat we vertrekken zonder een deal. Met een offerte kwam hij dus niet en hij wilde ook niet nagaan wat de uiteindelijke prijs zou worden. Wij hadden laten blijken dat we niet gediend zijn van hun manier van zaken doen. Meerdere keren probeerde hij ons zover te krijgen om gelijk te gaan beslissen. Na hem meerdere keren hebben aangegeven dat we dat niet gaan doen, vertrokken we zonder prijsopgave en zonder offerte. Begrijp de vele goede reviews op andere sites echt niet., Wij doen in ieder geval geen zaken met hun. Nu niet en nooit niet. Mijn familie , vrienden en kennissen zullen dat ook zeker niet doen!

      (slechte) ervaring geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    50. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    51. P.A. van der Staal   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Na een afspraak gemaakt te hebben bezochten wij het Keukenwarenhuis in Dordrecht. Eerst een tijdje rondkijken zonder daarbij benaderd te worden. Daarna, onder het genot van een kop koffie, een gesprek met een adviseur gehad. We wisten voor ons bezoek al hoe onze nieuwe keuken ingedeeld zou moeten worden, dus daar was geen discussie meer over mogelijk. Nadat we te kennen hadden gegeven welke in de showroom opgestelde keuken ons het meeste aansprak, werd er voorgesteld een prijsberekening te maken. Welke kleur frontjes, welk werkblad en welke greepjes zou later pas ingevuld worden,
      De berekening was spoedig gemaakt. De totaalprijs viel ons niet mee, maar er was al eerder gezegd dat er wel een “mooi prijsje” gemaakt zou worden. De adviseur verdween na de berekening even naar “zijn baas” en kwam na 10 minuten terug met een nieuwe prijs die ver, heel ver, onder de eerstgenoemde prijs lag en ook ver onder het door mij bedachte budget.
      Nadat er ook nog een deal was gemaakt voor een achterwand en enige andere zaken, is door ons de knoop doorgehakt en heb ik mijn handtekening gezet.
      Volgende week wordt de keuken ingemeten en daarna komt er nog een afroepgesprek waar alle details worden ingevuld, zoals de kleur van de fortjes, het werkblad, de achterwand en enige apparatuur.
      Tot dusver zijn we heel tevreden over de gang van zaken en zien de verdere procedure met vertrouwen tegemoet.

      P.A. van der Staal geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    52. Marijke Kunst   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Ervaring keukenwarenhuis Ter Aar: Voor ons nieuwe huis zochten we een nieuwe keuken. Via internet hebben we echt alle keukenaanbieders bestudeerd. Ook gekeken op Marktplaats en naar showroom- en tweedehandskeukens. Daarna een oriënterend bezoek gebracht aan Keukenwarenhuis in Ter Aar. Lang rondgekeken, aardig gesprek gehad met een verkoper maar niet meer dan dat. We wezen een keuken aan die ons beviel en vroegen wat een hoekkeuken van 4 bij 1.75 meter, keukenserie Nolte, met inbouwapparatuur ongeveer zou kosten: 8.500 euro.
      We hebben niet laten blijken wat we van dit bedrag vonden maar wisten al wel dat we er niet zoveel aan uit wilden/konden geven. We moeten een heel huis opknappen. Daarna naar Superkeukens in Amsterdam-Zuidoost gegaan en een ontwerp en offerte laten maken. Een iets goedkopere keukenserie Nobilia, met alle inbouwapparatuur (koel/vries, oven, gaskookplaat, afzuigkap, vaatwasser), ook 4 x 1.75 meter: incl. montage ca. 6.000. Helder verhaal gekregen, verkoopster gaf aan welke zaken binnen ons budget vielen (ja, we hadden wel een budget van 5.000 genoemd), ontwerptekening in 2D en 3D met verschillende aanzichten, ontwerptekeningen en offerte meegekregen en digitaal opgestuurd, bedenktijd en geen pressie.
      Omdat Keukenwarenhuis ook de goedkopere keukenserie Nobilia verkoopt, zij reclame maakten voor kortingen in de herfstvakantie en het maar acht kilometer van ons nieuwe huis is maakten we een afspraak met Keukenwarenhuis, op een vrijdagavond. Zelfde verkoper als in augustus. De verkoper informeerde eindeloos lang naar onze wensen terwijl wij met een helder ontwerp op papier kwamen, gebaseerd op kasten die zij zelf verkopen. We wilden onze eigen inbouwapparatuur gebruiken, alleen een vaatwasser en afzuigkap moesten nieuw aangeschaft worden. Op een gegeven moment vonden we het ‘voorgesprek’ te lang duren en we vroegen ‘hoe gaan we nu verder?’ Daarna werd het ontwerp uitgetekend op ruitjespapier met een liniaal. We vonden dit nogal knullig na de ervaringen bij Superkeukens. Vervolgens kwamen de catalogi erbij en werden de prijzen van de onderdelen vliegensvlug opgezocht en op papier geschreven en opgeteld: 11.000 euro. Mijn man vroeg heel nuchter hoe het kon dat er eerder een prijs van 8.500 was genoemd voor een grotere keuken van een duurdere serie, met alle inbouwapparatuur. Dat kon de verkoper niet verklaren, hij vloog naar achteren en kwam terug met een papiertje met twee bedragen en een handtekening van ‘de baas’ erop. Wij wisten dat dit toneelspel was. Voor 8.250 konden we de keuken kopen als we voor maandag beslisten. Als we meteen beslisten dan kostte de keuken 7.250. Het was tenslotte een actieweek. We waren niet zo alert om te vragen waarom we die korting niet meteen hadden gekregen als het toch actieweek was. We wilden niet meteen beslissen. We hadden een vervelend gevoel bij deze werkwijze, het gaat om veel geld, er was geen ontwerptekening en geen offerte. En wie zegt dat de opgeschreven prijzen en de optelsom klopten. Bovendien wisten we dat eenzelfde keuken bij Superkeukens konden kopen voor rond de 5.000 en dan zonder ondoorzichtig gereken, handjeklap en pressie. Als wij die vrijdagavond geen ja zouden zeggen tegen 7.250 euro dan zouden we nooit meer terugkomen, zei de verkoper. Dat kan zijn maar is niet ons probleem. En omdat we voor de tweede keer kwamen waren we toch van plan een keuken bij Keukenwarenhuis te kopen, zei de verkoper. Na een half uur soebatten – wij hielden de poot stijf, ook omdat we halsstarrig worden en de hakken in het zand zetten als iemand ons iets wil aansmeren of opdringen – was de prijs gedaald naar 6.300. De verkoper vroeg ons welk bedrag we in gedachten hadden; mijn man zei 6.000 (ikzelf dacht aan 5.000) en de verkoper zat op 6.700 dan was 6.300 een goede prijs om het af te maken, volgens de verkoper. We vroegen hoe het kan dat een keuken eerst 11.000 euro kost en een half uur later 6.300 euro. De verkoper antwoordde dat sommige klanten een keuken 11.000 euro waard vinden, anderen willen em kopen voor 8.250 of 7.250, en bij sommige klanten moet de verkoper er nog wat harder aan trekken om een verkoop rond te krijgen. En hij vulde aan: bij een volgende klant halen we het ‘verloren’ geld wel weer binnen. Deze toelichting gaf ons wel een kijkje in de keuken van het Keukenwarenhuis. De verkoper viel slechts één keer uit zijn rol; hij wilde weten waarom wij die keuken niet wilden kopen voor 7.250 euro. We vonden het eigenlijk niet zo chic om te melden dat we al een offerte hadden en wilden ook niet zeggen dat dat bij Superkeukens was. Omdat de verkoper bleef aandringen antwoordden we met enige tegenzin dat we dezelfde keuken ergens ander voor beduidend minder geld konden kopen. Zijn vinnige antwoord was: nou, dan koop je daar toch een keuken. Daarna wilde hij nog weten bij welk bedrijf. We waren er klaar mee en ondertussen zat een ander stel (jonger dan wij, wij zijn 50+ maar kopen een eerste keuken) ons achterstevoren op hun stoelen aan te staren, wat gebeurt daar nou, de verkoper stuift steeds naar achteren en de klanten kijken allesbehalve content. Ik zei tegen de verkoper dat ik me ongemakkelijk voelde, niet die avond ging beslissen – zeker niet zonder gespecificeerde offerte op papier – en wilde al opstaan. De verkoper probeerde het nog eens: als we i.p.v. een ladeblok en een lage apothekerskast gewone kastjes zouden nemen dan zakte de prijs onder de 6.000 en hadden we toch nog een mooie keuken. Nee: de keuken zou minder mooi zijn en ergens anders kan je wel de gewenste keuken voor minder geld krijgen. En minder functioneel, zeker ook in de toekomst: de komende 15-20 jaar moet je steeds bukken om je pannen achter uit het schap te trekken terwijl dat met lades niet zou hoeven. Toen we wegliepen vroeg de verkoper of we de keuken zouden kopen voor 6.000. We waren er helemaal klaar mee. In de hal hebben we nog even overlegd of dit een goede deal was maar we willen gewoon niet op zo’n manier kopen, beslissen en behandeld worden. Thuis hebben we meteen een fles drank uit de kast getrokken. We hebben het nog vaak over deze ervaring.
      Tijdens het klussen aan het huis kwamen we tot andere inzichten m.b.t. de keuken. De keuken zou 3.60 meter lang worden met een losse kast en – indien betaalbaar – een keukeneiland van 1.20 x 60 cm. Oven, kookplaat, koel/vries bezitten we en zouden we hergebruiken. Zonder keukeneiland kwam de keuken bij Superkeukens op ca. 5.000, zonder ondoorzichtig gereken, handjeklap en pressie. We kochten dus uiteindelijk een keuken bij Superkeukens. 17 januari komt ie.

      Marijke Kunst geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    53. Boze klant   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      De keuze zeer slecht ontbreekt hier.. Ik raad namelijk iedereen aan om met een GROTE bocht om deze organisatie te gaan. Totale keuken, is meerdere keren in de verkeerde kleur geleverd, onderdelen die zij geadviseerd hadden paste niet, fronten die niet juist waren, totaal geen communicatie mogelijk, fout op fout op fout wordt er gemaakt. Ik heb in tijden niet met zo’n slechte organisatue gewerkt!!!
      Nu ben ik bijna een jaar verder en heb nog steeds mijn keuken niet compleet. Ik heb spijt dat ik niet mijn keuken bij de IKEA heb besteld, die zijn teminste betrouwbaar, behulpzaam en service gericht!
      Wat is Keukenwarenhuis een puinhoop, ben slim en spendeer je welverdiende geld ergens anders, dan het uit te geven aan deze onbetrouwbare organisatie!!!!

      Boze klant geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    54. WH   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Een grote teleurstelling. Keer op keer wordt de verkeerde kleur keuken afgeleverd en andere zaken foutief in bestelling gezet. Verkeerd geleverde spullen worden niet opgehaald. Het vertraagt en hindert de complete verbouwing van de beneden verdieping enorm. De woonkamer is voor ons gezin met kinderen hierdoor onleefbaar. Er wordt nauwelijks in oplossingen gedacht. Heb is duidelijkst dit “ons probleem” is. Drie en een halve maand na de afgesproken leverdatum is nog steeds niet de juiste keuken volledig geleverd.

      WH geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    55. Cora   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Goed ontvangen en een grote collectie keukenopstellingen en apparatuur.

      Cora geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    56. Rishi   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Mijn moeder had een keuken besteld voordat ze plotseling overleed. Waar ik verhalen heb gelezen van andere keukenboeren waar ze de annuleringskosten vorderen bij de erfgenamen waren zij heel begripvol en hebben zij de order kosteloos geannuleerd.

      Voor mij een reden om in de toekomst een keuken daar te kopen en zal het zeker aanbevelen bij anderen.

      Rishi geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    57. Annette   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Precies dezelfde ervaring als Daniel hierboven. Dit was gisteravond. Wat een slechte, onbeschofte verkoper! Alles en iedereen werd afgekraakt, maar een tekening/offerte om aan te tonen dat ze de goedkoopste waren, kon meneer niet maken. Tenzij we van te voren zouden zeggen dat we gelijk een deal hadden! Belachelijk toch! Ben benieuwd hoe het gesprek verlopen zou zijn als ik een andere college had getroffen.

      Annette geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    58. Daniël   schrijft over ervaringen Keukenwarenhuis:
      Wilde een keuken laten tekenen en heb gekeken wat er gebeurde als ik open kaart zou spelen.
      Heb mijn budget gezegd van 15.000 uren en dat ik al een offerte had liggen van superkeukens (14000 euro).
      Precies dezelfde apparatuur er in opgegeven en ze wilde uiteindelijk geen eens een tekening maken.
      Alleen als ik van tevoren zou zeggen dat ik de keuken bij hun zou afnemen.
      Ik koop toch niks als ik de prijs nog geen eens weet?

      Daniël geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    Geef een reactie

    Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    *

    *

    Met het plaatsen van een ervaring gaat u akkoord met de Algemene Voorwaarden
    Spring naar toolbar