Ervaringen Tulp keukens
Ervaringen Tulp Keukens? Alle Tulp Keukens ervaringen. Van plan bij Tulp Keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over Tulp Keukens.
Gratis keukenboeken thuis
Meer dan 500 pagina gratis thuis ontvangen?
Vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen? Bestel het complete pakket. Hier kunt u gratis keukenbrochures ontvangen.
Keukens vergelijken
De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht van de Top 5 goedkoopste keukenzaken van dit moment.
Tulp Keukens algemene informatie
Tulp Keukens is een Nederlandse keukenwinkel met als unieke kracht dat ze de fabriek in Nederland hebben staan. De keukens van Tulp worden dus gewoon in Nederland gemaakt. Bij Tulp laten zij zich altijd inspireren door de nieuwste trends.
Deze keukenwinkel is een keer failliet geweest in 2001. Daarna zijn ze solide weer verder gestart. Bijzonder is dat Tulp Keukens sinds kort een samenwerking aangegaan is met Mandemakers Keukens.
Mandemakers leert van Tulp verbeteringen in het productieproces, Tulp keukens leert van Mandemakers meer over reclame. Onderhand heeft Tulp keukens alweer meer dan 25 jaar ervaring in de keukenbranche en hebben ze een passie voor het maken van kwaliteitskeukens.
Samen met u ontwerpen ze uw droom designkeuken en zorgen ze voor een eerlijk geprijsde kwaliteitskeuken. U bent natuurlijk ook altijd van harte welkom om een keer een kijkje te nemen in één van de showrooms.
Tulp Keukens vestigingen
Tulp Keukens heeft 13 vestigingen. Deze vestigingen kunt u vinden in: In Amersfoort, Amsterdam, Breda, Heerhugowaard, Rijssen, , Middelburg, Rotterdam, Son, Spakenburg, Veendam, Veenendaal, Waalwijk en Woerden. Er zijn geen recente ontwikkelingen geweest rondom de showrooms van Tulp keukens.
Bezoek hier de website van Tulp keukens of bekijk hier de keukenacties van Tulp keukens. Lees hieronder de ervaringen Tulp keukens.
Nu blijkt dat de greeplijst in de hoekkast, die uit 2 lades bestaat, naar beneden zakt, waardoor de inhoud van de lade achter de lijst blijft hangen.
Volgens de monteur en de klachtenservice valt hier niets aan te doen. Er is geen mogelijkheid om de greeplijst beter vast te zetten.
Kortom, er is mij een hoekkast met lades verkocht waar eigenlijk geen greeplijst in past. De twee greeplijst delen die een haakse hoek maken, zijn met Duck tape aan elkaar vastgeplakt en zijn alleen aan de zijkanten vastgeschroefd. Nogal amateuristisch, als je het mij vraagt.
Eigenlijk moet er dus een ander systeem komen, of beter materiaal, maar dat hebben ze niet zeggen ze.
Ik ga daar uiteraard niet mee akkoord.
Hieronder het antwoord van Tulp keukens:
Beste meneer/mevrouw Pijl,
Naar aanleiding van het telefonisch contact bericht ik u als volgt.
De door u gemelde klacht met betrekking tot de greeplijst is niet op te lossen door Tulp keukens. Zoals de monteur bij u heeft geconstateerd is de greeplijst op de juiste wijze gemonteerd en kan deze ook niet anders gemonteerd worden. De ‘boosdoener’ in deze is de fles olijfolie die tegen de greeplijst aankomt op het moment dat u de lade open doet. Ons advies is om een kleinere fles olijfolie aan te schaffen waardoor het probleem zich niet meer zal voordoen, of de fles olijfolie elders te bewaren.
Zoals gemeld is de oplossing niet mogelijk en zal Tulp keukens de klacht sluiten.
pijl geeft1 uit 1 tot 5 sterren
After 2 weeks still no answer no clarification of what to do next and no empathy about what I am facing of.
Terrible company. Robotic people.
To whom it may concern,
I am terribly disappointed with your services so far. Despite my feedbacks and request for information Tulp Keukens, its employees and subcontractors are acting completely self ordained and doesn’t really take into account the customer expectations.
First of all, despite my several e-mails I have never been officially responded regarding my critics. The kitchen supposed to be installed on 29 March but with a self made decision taken by the delivery person the installation was postponed with an email notification and without consultation with me to 07-04-2022.
I have made several attempts to take it front cause there was no reason for this delay other than the decision made by your delivery personnel.
After making long talks with an employer of yours (namely M.) I couldn’t make him convinced and repeatedly he refused to rearrange the installation to an earlier date.
Although, I have expressed that I need to urgently move to this house because my rental contract was ending and we will be without a house with a 3 year old kid he just neglected how I was feeling and refused to help me on mu situation.
After approx 50 minutes of talking despite I have clearly expressed the urge for this installation he convinced me about his lacking of empathy and continiously refused me. Most importantly the reason for cancellation was referred to unreadiness of the electrical arrangements but the the instruction email was never been sent to me. Your team said to me that an email was sent on 27-01-2022 which is unfortunately not true.
I go to your Rotterdam office where I made the agreement with you and handover the phone to your sales personnel M.C. and he by somehow managed to convince your people to make the delivery on an earlier date (01-04-2022) which was actually today like on your service report.
My regret for selecting Tulp Keukens continued further with the installation work performed today because of the following reasons:
1) The installation of the Kitchen Faucet
Despite the fact that I have informed your sales personnel on 31-01-2022 with extensive information about the faucet to be installed your installation personnel installed the old faucet without consulting me while the new faucet was only 5 mt far from him. Obviously he just didn’t bother himself to open a box of a brand new faucet and instead used the old one.
2) The kitchen hood was not selected properly and didn’t fit in the closet.
The worst part is the kitchen hood I preferred was changed again with your own initiative cause i can not remember exactly but M. called me sometime in January 2022 and told me that the hood I preferred was not fitting to the closet. Funny though the one you picked up didn’t fit either which seems from my point of view a major weakness of design and planning. In my belief, this is also the proof of the incoordination between your teams.
Last but not least, the team you sent for installation didn’t even bother themselves to put the hood and the closet back into its box and left them open laying on a concrete surface. If you are really curious how I feel as a client when I see this scene is the people you sent to my home doesnt have any respect towards their job, profession, employer and most importantly to the client (whom is me in this case).
As you might appreciate, I do not accept any responsibility to those parts and I will not make any effort to protect the hood and the closet parts and expecting you guys to come and take on your own.
3) The alignment problem on closets
Just like you do, I also have to work and couldn’t witness the whole installation but there are serious alignment problems in between of closets and kitchen appliances which shouldn’t be a big surprise considering the poor judgement made on equipment selection or fabrication problem described on item 2 above regarding the kitchen hood.
The diswasher door has more than 2 cm of gap from the following closet.
The refrigerator closet has an opening for almost 2cm at the top while the bottom part is perfectly aligned with the wall.
The beam attached to the wall above the window is almost loose and that piece can not even hold the weight of a book with its current condition. The gaps left from the wall are also intolerable and doesnt seem like a ingenious work but seems very amateur work.
There is a significant scratch on the closet door above the oven which was probably been put on the floor without protection.
Also the closets above and below the oven has been assembled poorly causing a huge alignment problem.
Last but not least, all the boxes were being left in the middle of my living room which might have been taken by your team upon completion of the works as a proof of how clean you are working but certainly not the case in my situation.
All in all I have a terrible experience about Tulp Keukens so far and I have no hope that it will get any better. I am gravely concerned how I have been treated so far by Tulp Keukens and its employees so far and deeply disappointed with my decision. At least I am going to publish this very same letter in all customer portals to make sure to limit the expectations about your services.
Finally, with a little hope I am expecting you to come back, remedy the defects explained in detail above.
Yigit Savas YUKSEL
Yigit Savas Yuksel geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Het leiding schema was alleen zeer onduidelijk geweest waardoor we het niet helemaal goed hadden. Dit heb ik zelf dezelfde avond nog opgelost. Bij Tulp keukens Amsterdam had ik daar 7 jaar geleden geen last van want daar werd een 3D tekening bij geleverd waar alles zeer duidelijk in aangegeven stond.
Bij montage gaf de monteur aan dat de keuken alleen geplaats werd maar niet aangesloten. Dit stond blijkbaar ook in de kleine lettertjes, dit was echter nooit ter sprake gekomen tijdens het verkooptraject. Achteraf wil de Tulp het er wel bij leveren voor 425 euro. Deze optie had ik tijdens het verkooptraject nooit gekregen maar kost het nu ineens extra geld! Bij het elektrisch fornuis zat niet eens stekker geleverd!!
Inmiddels heb ik mijn eigen aannemer ingezet om de keuken aan te sluiten voor veel minder geld. Mijjn verwachting dat dit bij de service van de keukenleverancier zou horen. Het leveren van deze keuken had een feestje moeten zijn maar door deze onverwachte tegenvaller voelt het als een teleurstelling
Mannus geeft1 uit 1 tot 5 sterren
anja Tak geeft1 uit 1 tot 5 sterren
vermeij geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bas van Galen geeft1 uit 1 tot 5 sterren
1) In de showroom, absoluut zinloos en non-professioneel advies. Alles ging mis, meerdere onderdelen vergeten, weet niks over keukens, plaatsing, onderdelen. Alleen pusherig om snel te kopen.
2) Levertijd een maand later dan gepland.
3) Heb alleen helft van mijn bestelling thuis gekregen. Geen sorry, maar zeggen dat het mijn fout en schuld is.
Om mijn klantervaring met Tulp kort samen te vatten: de meeste werknemers zijn volledig onprofessioneel en geven er alleen om de klant af te zetten zonder zelfs maar een klein beetje klanttevredenheid te bieden. Geen enkele stap in een eenvoudig keukenbestelproces is correct en professioneel uitgevoerd, er zijn altijd fouten waarvan het bedrijf verwacht dat klanten ze corrigeren. Een dergelijk bedrijf verdient het niet om klanten te hebben. Ik zal mijn best doen om het woord in mijn netwerk te verspreiden om ervoor te zorgen dat niemand die ik ken ooit zaken doet met Tulp.
Sergey geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Na verteld te hebben dat wij eigenlijk twijfelen tussen 2 ontwerpen en hier graag een ontwerp en offerte zouden willen hebben was de eerste opmerking dat hij niet zoveel tijd had en over 2 uur wel weer een nieuwe klant had.
Ons 1e ontwerp werd gelijk afgekraakt, Zoiets ging hij niet eens op papier zetten!, 2e ontwerp kon hij wel wat mee.
Na wat geschetst te hebben vroeg hij wat ons budget was, rond de 10.000. Hierop legde hij zijn potlood neer en zei net zo goed te kunnen stoppen! Voor dat bedrag kon hij geen fatsoenlijke keuken leveren en kon ik beter naar de concurrent aan de overkant gaan (Paul Roesscher). Met tegenzin maakte hij de tekening alsnog af, in die tussentijd was er geen sprake van een gezellig gesprek of de vraag om aanvullende informatie o.i.d.
Aan het eind kregen we het kladje in de handen gedrukt met een keukenbrochure en met 30 min. stonden we dus weer buiten…(was hij gelukkig wel op tijd voor zijn volgende klant).
Wij hebben afgelopen maand bij zo’n 5 verschillende keukenwinkels een gesprek gehad, maar zo onbeschoft en tactloos met dominant haantjesgedrag zijn we nergens behandeld. Zijn eigen woorden waren: ja, ik ben wel direct.
Tulp keukens: geen aanrader, gelukkig gaan we onze keuken hier niet kopen, we zullen er maar wat mee krijgen…
jp geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Naaijer geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Inmiddels heb ik acht jaar een tulp keuken. De aanschafprijs was € 14.000,=. Ik heb helaas gekozen voor foliefronten. Volgens Tulp top kwaliteit, echter na 8 jaar laat het folie eerste front (van de afwasmachine) los,: oorzaak niets bijzonders gebeurd maar lijm laat los. Contact gezocht met Tulp volgens hun geen garantie want zij zien het als duer en daar is maar 5 jaar garantie op. Voor een nieuw front rekent Tulp € 644,=. N.B. Ikea geeft 25 jaar garantie op front en daar kost een front een paar tientjes. Inmiddels is een tweede front losgelaten en begint ook te scheuren. Weer contact opgenomen met Tulp. Lade is toch echt geen deur, dus is nog moeilijker voor Tulp onder de uitzondering van deur te laten vallen. Tulp heeft gevraagd om foto’s op te sturen en dan gingen ze het met hun leverancier bespreken. Inmiddels een maand en twee herinneringsmails verder en Tulp reageert nergens op. Conclusie prijs is vele malen hoger dan IKEA, kwaliteit en service haalt het niet bij IKEA
Stoelinga geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Apart from that, they handled this situation in a totally non-customer-oriented way. They insisted that we should have checked model numbers of the appliances before signing the offer. When paying 30K EUR for a kitchen, in their opinion, customers are expected to go online and verify model numbers themselves!
A rip-off solution was offered (replacement of 1 of the wrong appliances at a basically wholesale price of the new one).
There are many other companies specialising on expensive kitchen projects. Choose any but this! They do not acknowledge their mistakes, deliver awful customer service and treat their returning clients (that was our 3rd kitchen with them) badly.
Ralph montijn geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Hierover hebben we klacht ingediend en zijn we terug gebeld met een voorstel waarbij we extra moeten betalen om als nog de fronten te kunnen krijgen. Ons advies: koop NOOIT een keuken bij Tulpkeukens Waalwijk. Dit zijn stel oplichters ze beloven je van alles maar kunnen niks waar maken.
R.Sugen geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Elke keer vanuit de showroom verwezen naar de klantenservice. Vreselijk onklantvriendelijk. Nog geen excuses gehad!
Achteraf blij dat we de keuken niet via Tulp hebben laten plaatsen gezien alle slechte reviews en schade die ze aanrichten. Voor ons nooit meer een keuken bij Tulp!!
Marielle Reijerkerk geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Sylvain geeft5 uit 1 tot 5 sterren
annemarije geeft4 uit 1 tot 5 sterren
alb.pd geeft4 uit 1 tot 5 sterren
W.F. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wij kwamen alleen toch wel een stukje duurder uit dan verwacht bij tulp, jammer, want het was onze nummer 1 keuken die we hadden geien. Vanwege het enthousiasme toch deze goede review.
Nancy D geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Na ons akkoord is alles volgens plan verlopen. Ik zal binnenkort een foto plaatsen.
K.A. Amsterdam geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Nadat de keuken besteld was waren ze ook punctueel in de communicatie. Data werden op papier aan ons doorgegeven. Het installeren ging ook zonder oneffenheden en na afloop belde men ons na om te controleren of echt alles naar wens was, dus we kunnen wel zeggen dat we weten waar we een volgende keer weer heen gaan!
Mirriam geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Tulp keuken geeft5 uit 1 tot 5 sterren
L. van Veen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Beckers geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De prijs is ons reuze mee gevallen ondanks dat er niet werd gestunt met fantasie kortingen.
B. J geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Raymond geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Jh geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Van Gorp geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Marjolein geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Lot83 geeft4 uit 1 tot 5 sterren
groetjes Babette
Babette geeft4 uit 1 tot 5 sterren
B Janssen Lankamp geeft5 uit 1 tot 5 sterren
P.B.D.R
Ruiter geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Elke keer hetzelfde verhaal van Tulp keukens. Ze doen niks, garantie is natuurlijk allang afgelopen, coulance kennen ze niet. Wij moeten zelf maar naar een keukenhersrelbedrijf om de deurtjes te laten overspuiten. In laatste gesprek werd gezegd dat eventueel nieuwe deurtjes wel 700 euro per stuk kunnen kosten.
Dus voor mij nooit meer een Tulp keuken. Verkopen doen ze graag maar bij dit alom bekende probleem geven ze niet thuis.
Duncan geeft1 uit 1 tot 5 sterren
junolaan geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Johan Lang geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Zeker hart voor de zaak ipv alleen geld verdienen!
Angela + Ferry geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Kwaliteit onderdelen uit eigen fabriek dus korte lijnen/
/Prijs goed d.m.v. passende aanbieding/korting
Aanbeveling waard voor Amersfooert.
C. Stam geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Quinten geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Mich geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Louis geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Daniël vdb geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Toch wil ik iets positiefs noemen Samantha van het hoofd kantoor Tulp heeft ons goed geholpen, echter zitten we nu wel nog met een defecte qooker, terwijl de daadwerkelijk oplevering december 2015 was. Juridische stappen zullen daarom nu volgen want ons geduld is op.
Petra geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Claudia Stellingsma geeft5 uit 1 tot 5 sterren
A.K. geeft1 uit 1 tot 5 sterren
D. Offerhaus geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Gekocht bij Tulp keukens, tot zover alles zoals het moet zijn. Montage wordt echter gedaan door de Keukenman. Eerst de inmeting. Daar komt iemand apart voor en die deed het niet goed. Moest dus overnieuw ok fouten maken we allemaal. De installatie daarop was met wat creativiteit wel goed. Want ook hier bleek de technische tekening niet juist. Een compliment aan Tulp is wel op zijn plaats het kantoor heeft steeds contact met ons gehouden over de voortgang van de plaatsing.
Voor het grootste deel zijn we achteraf positief.
Marleen & Patrick
MP Lindeboom geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Plus: Van A tot Z geinformeerd en alles wat te bespreken was over de keuken hebben we wel besproken samen met de adviseur van Tulp. Papieren schets die vervolgens gedigitaliseerd werd voor optimale beeldvorming. Het eindresultaat was betaalbaar (en net binnen ons budget). Min: De tekenining die het montageteam moest gebruiken. Deze werkman moest ad hoc een oplossing verzinnen om een vergeten stopcontact er in te verwerken wat gelukkig wel lukte.
Verschaeken geeft4 uit 1 tot 5 sterren
H geeft3 uit 1 tot 5 sterren
alex geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Bregje geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Tot nu toe hartelijk tevreden
R & S geeft4 uit 1 tot 5 sterren
✓ Advies
✓ Levering
✓ Montage
Tulp bedankt!
M. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Marijke geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Dat aangegeven ging hij aan het tekenen. Uiteindelijk gingen we na 2 uur weg met een offerte die, zo ontdekten we bij thuiskomst, niet helemaal naar onze wens was. Een paar dingen in de globale opstelling werden gewijzigd. Wijzigingen werden doorgegeven en bij de vervolgafspraak waren deze netjes verwerkt.
De verkoper was trouwens nog niet zo ervaren maar kreeg soms indien dat nodig was hulp van de verkoopleider of begeleider. Dat in ogenschouw genomen zijn we toch zeer tevreden met de keuken. Hoogwaardige kwaliteit en een mooie uitstraling. Wij kijken terug op een geslaagde verbouwing.
Chris de Vries geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Er was geen info bijgevoegd berteffende het feit dat door de extra sierlijsten aan de boven en onderzijde van de deurtjes en lades, er rekening moet worden gehouden met een iets ruimere opstelling van de vaatwasser. De deur van de vaatwasser echraapt nu langs de zijkanten van de naast liggende kastjes.
keukenprins geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Wiebe Witteveen geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Woudenberg geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Chris geeft4 uit 1 tot 5 sterren
P. van Weert geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Veenendaal geeft4 uit 1 tot 5 sterren
keukenonderzoeker geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Joanne geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Toen de plannen wat rijper waren een offerte laten maken. Gezien de prijsvastheid en de geldigheidsduur van de offerte (die snel zou verlopen) hebben wij toen getekend. Een beetje nerveus afgewacht op de levering van de nieuwe keuken. Monteur moest nog 1x terug komen, maar wij raden tulp zeker aan!
Remco Daatselaar geeft5 uit 1 tot 5 sterren
R Bregman geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Dirk geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Nelleke geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Echtpaar Groningen geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Specialistisch advies
Groot aanbod
Ruime showroom
Al met al een goede indruk.
L.M. Groenewold geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Marijn Berkhof geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Albert geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De kwaliteit van een Tulp is goed, de adviseur herinneren wij als een kundig man met jaren ervaring. Daar zit je graag mee aan tafel. De man had overtuigingskracht en heeft onze eigen ideeen van tafel geveegd, hier waren wij naderhand tevreden over. De prijs echter, daarvan hebben wij ons later gerealiseerd dat deze behoorlijk is. Ook als je kijkt naar montagekosten en extra groepen. Daar is helaas niet veel over gemeld. Onze nieuwe keuken werd (uiteraard niet, nergens) foutloos geleverd en het oplossen van de problemen duurde wel even.
Al met al een voldoende.
Hennie
Hennie geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Henk en Petra geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Jetty, Veendendaal geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Toos geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Scheper geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Dahlia74 geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Ronald geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Door de nieuwe indeling loopt de keuken mooi over in de eetkamer. Het koken is ons nog gemakkelijker gemaakt door de geavanceerde apparatuur.
Het uittekenen van de keuken gebeurde snel en de adviseur had goed door wat wij wilden. De afgesproken lever- en montagedatum is iets later geworden dan gepland, helaas. Daarentegen ben ik erg te spreken over het algehele traject van showroom tot montage.
K. Bosman geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Angelica geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Probleem opgelost geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Christel geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Simon van doorn geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Kammen geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw,
Wat een vervelende situatie! Spijtig dat dat is gebeurd. Is het inmiddels opgelost? Mocht dit niet het geval zijn verneem ik graag van u via mailadres webcare@tulpkeukens.nl.
Met vriendelijke groet,
Luc – Webcare Tulp Keukens
Ka geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer / mevrouw Ka, dank u wel voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te lezen dat de koelkast niet aan uw verwachtingen voldoet. Als wij nog iets voor u kunnen betekenen qua adviezen dan horen wij het graag. Via deze weg wens ik u in ieder geval veel kookplezier toe! Met vriendelijke groet, Tim – Webcare Tulp Keukens
Powerv. geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Ik heb meteen het gesprek verbroken want dit is echt een schandalige reactie. Ik was zo boos dat ik hem nogmaals gebeld heb om met de manager deze reactie te bespreken.
Helaas zei hij dat hij zelf de manager was. Ik heb hem uitgelegd dat hoewel je nog zoveel lastig gevallen wordt door telefonische verkoop dat hij de beleefdheid moet hebben om heel even te horen waar het over gaat want dat ik niet iets wilde verkopen maar een potentiële klant was. Nou in ieder geval ben ik dat nu nooit meer want ik wens zo niet bejegend te worden aan de telefoon.
Ik hoop dat u uw collega hierover wilt aanspreken want dit is echt beneden elk pijl.
Monique geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste Monique,
Het is niet onze bedoeling geweest om u zo te woord te staan. Excuus hiervoor. Ik ga uw melding bespreken met de filiaalmanager van de betreffende vestiging.
Indien ik u nog van dienst kan zijn verneem ik dit graag van u via webcare@tulpkeukens.nl
Met vriendelijke groet,
Pim – Webcare Tulp Keukens
– punt is dat wij 3 maanden moesten wachten tot de keuken compleet was omdat bepaalde onderdelen de eerste keer niet zijn meegeleverd
A. Olde Hampsink geeft4 uit 1 tot 5 sterren
De keuken is prachtig. Mede dankzij de mensen die de keuken hebben gemonteerd. Allen bedankt!
van 't Hof geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Marijke Hagenvoort geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Beste mevrouw Hagenvoort,
Bedankt voor uw bericht. Kan ik u misschien nog ergens mee helpen of zijn er nog vragen waar u nog geen duidelijkheid over hebt gekregen. Ik verneem het graag via webcare@tulpkeukens.nl
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
Carlijn Webcare Tulp Keukens
Coen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Hilde geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Dit keer in de vestiging in woerden geweest
Het prettige is dat ik geen druk voelde en de mensen heel attent waren. Eerlijk advies en professioneel. We kijken uit naar de komst van onze keuken.
M & N geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Bij meerdere keukenzaken geweest, maar zij hebben echt bijzondere keukens. Ben op een zeer prettige ongedwongen manier door de verkoper (de heer van der Velden) geholpen. Goed geadviseerd en zeer tevreden over de uiteindelijke keuze.
Hink geeft5 uit 1 tot 5 sterren
J.bos geeft1 uit 1 tot 5 sterren
De vaatwasser lekte. We kozen ervoor om te bellen om hem te repareren, want na onze mening viel dit onder de garantie.
Ze zouden een monteur sturen om ernaar te kijken en te repareren. Deze is geweest en er bleken slechts wat ringetjes in de afvoer toe te zijn aan vervanging.
Louise geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Amber
Joep en Amber geeft4 uit 1 tot 5 sterren
P. Hoving geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Complimenten voor de vestiging in Veendam.
Twee maal hebben mijn vrouw en ik Tulp bezocht om ons te oriënteren en informatie in te winnen.
Daarnaast gebeld met vragen.
Elke keer goed te woord gestaan door behulpzaam personeel.
Evert geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Johan geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Beste Johan,
Bedankt voor het melden van uw ervaring. Hiermee kunnen we onze werkwijze verder blijven optimaliseren voor alle bestaande en nieuwe klanten.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe keuken!
Met vriendelijke groet,
Chris – Webcare Tulp Keukens
A.Wiers geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw Wiers,
Spijtig te vernemen dat er een mankement in uw keuken is ontstaan. Ik ben benieuwd naar de situatie. Kunt u mij via webcare@tulpkeukens.nl uw ordernummer doorsturen?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Lars – Tulp Keukens
Tulp heeft nu de kans gemist om een grote keuken te leveren Jammer.
Bess geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer / mevrouw,
Vervelend dat u deze ervaring heeft opgedaan. Ik wil u graag verder helpen. Zou u via webcare@tulpkeukens.nl uw NAW gegevens willen sturen en aangeven in welk filiaal u bent geweest? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Chris – Webcare Tulp Keukens
Anoniem geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer, mevrouw,
Dank u wel voor het plaatsen van uw bericht. Ik vind het fijn te lezen dat u een duidelijk beeld heeft gekregen van wat wij u kunnen bieden. Als ik nog iets voor u kan betekenen dan hoor ik het uiteraard graag via webcare@tulpkeukens.nl.
Met vriendelijke groet,
Chris – Webcare Tulp Keukens
Leefsma geeft4 uit 1 tot 5 sterren
-Gastvrij
-Uitgebreid aanbod
-Nederlandse kwaliteit
-Snelle en complete montage
Pluim voor Tulp keukens
Mevr. de Kramer geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Beste mevrouw de Kramer,
Hartelijk dank voor uw complimenten. Tevreden klanten, dat is waar we voor staan bij Tulp Keukens.
Veel plezier met uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
Laura – Webcare Tulp Keukens
Delft geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Feitsma geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Benny geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Beste Benny,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Leuk te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen in onze winkel. Helaas spijtig te vernemen dat u er niet met de prijs bent uitgekomen.
Mocht u nog vragen hebben of als ik u nog van dienst kan zijn hoor ik dat graag!
Met vriendelijke groet,
Laura – Webcare Tulp Keukens
Webcare@tulpkeukens.nl
sanne geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Beste Sanne,
Hartelijk dank voor uw positieve woorden.
Veel kookplezier toegewenst.
Met vriendelijke groet,
Laura – Webcare Tulp Keukens
Marlene geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Beste Marlene,
Fijn dat u het op deze manier heeft kunnen oplossen.
Bedankt voor uw compliment en ik wens u nog veel plezier met uw nieuwe keuken.
Met vriendelijke groet,
Laura – Webcare Tulp Keukens
, 21 stuks voor de prijs van 850,- Euro. Was toen nog met de oude eigenaar geregeld. U bent gewaarschuwd mocht je in de toekomst nog wat veranderen aan je keuken of een frontje wordt per ongeluk beschadigd en moet vervangen worden, je wordt flink getild bij Tulp Keukens. Zou het door de nieuwe eigenaar komen?
Jetten geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste Jetten,
Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat uw oven kapot is gegaan en dat hierdoor veranderingen in uw keuken van toepassing waren. Spijtig dat u dit als onprettig heeft ervaren. Mochten wij u nog van dienst kunnen zijn vernemen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
Laura – Webcare Tulp Keukens
mufide geeft4 uit 1 tot 5 sterren
zoeketuit geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Zeker goed en vakkundig geholpen door Tulp. Duidelijk was al vrij gauw dat het beoogde budget in combinatie met onze nieuwe keuken haalbaar was. Waar wij erg over twijfelden: het assortiment en de deurtjes. Voor ons is het of Superkeukens, of Tulp
Groetjes Anja
Anja geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Beste Anja,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring! Fijn te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen in onze showroom. Mocht u nog vragen hebben vernemen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
Laura – Webcare Tulp Keukens
Prins geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Poli geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Ze zeiden de garantie is verlopen 5 jaar Bij ikea krijg je al 10 jaar . Ik had verwacht dat ik wel iets meer mochten verwachten van een keuken rond de 20 duizend euro . maar nee enigste wat ik kreeg is een telefoon van bedrijf die het wel kon maken .
ineke geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Beste mevrouw,
Dank u wel voor het plaatsen van uw review. Erg vervelend te horen dat u niet naar tevredenheid wordt geholpen. Kunt u eventueel uw ordernummer of contactgegevens doorsturen naar webcare@tulpkeukens.nl? Ik kijk de situatie graag voor u na.
Met vriendelijke groet,
Webcare Tulp Keukens
Roesink geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Jonkman geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Mkp geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste Mkp,
Dank u wel voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u niet naar tevredenheid wordt geholpen! Kunt u uw ordernummer doorsturen naar webcare@tulpkeukens.nl? Dan help ik u graag verder.
Met vriendelijke groet,
Webcare – Tulp Keukens
zijn wel bereid de 2 deuren voor de prijs van 767 euro te vervangen. Ik vind het schandalig dat na 7 jaar de fronten al loslaten. nu begint bij een 3e deurtje het frontje ook los te laten. slechte service.
Dijkman Dulkes geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Geachte heer Dijkman,
Wij vinden het vervelend te horen dat u niet tevreden bent over de service van Tulp Keukens. Klanttevredenheid is erg belangrijk bij Tulp Keukens en streven naar het beste.
Indien u uw gegevens en/of ordernummer zou willen doormailen naar webcare@tulpkeukens.nl, willen wij graag uw dossier nogmaals inzien en contact me u opnemen.
Met vriendelijke groet,
Tulp Keukens
Marjolein geeft5 uit 1 tot 5 sterren
xx geeft4 uit 1 tot 5 sterren
JV geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Caroline Valk geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Inmiddels heeft Tulp contact met ons opgenomen. Er is iemand komen kijken naar de tafel en naar aanleiding daarvan zijn wij gisteren (25-11/2014) gebeld met de mededeling dat we een nieuw blad uit kunnen zoeken. Wij zijn blij dat onze klacht uiteindelijk toch opgelost wordt.
Informatie catalogus: goed
Voorlichting verkoop : goed
(eerlijk geen zo duur mogelijke keuken/apparatuur proberen te verkopen. alle wensen werden meegenomen)
Afstemming offerte: goed
Vervolg/reactie Tulp offerte: slecht
(verkoper waarmee wij contact hadden ging uit dienst, geen overdracht van ons dossier)
Afstemming definitieve offerte: goed
Plaatsing keuken :goed
(plaatsing vakkundig en tijdig uitgevoerd. Alle keukenonderdelen waren aanwezig)
Afwerking (kleine ) te kortkomingen : zeer goed
(er waren enkele onvolkomenheden en nalevering van zaken die nog opgemeten moesten worden) dit werd tijdig en correct opgepakt en uitgevoerd.
Kwaliteit keuken: zeer goed
(levenslange garantie op hang en sluitwerk, 25 jaar op de kasten)
Door de eindejaarsactie( gratis 5 stuks apparatuur) werd de keuken prettig geprijsd en na nog wat onderhandelen hebben we uiteindelijk de keuken gekocht.
Wat tegen viel was het onderhoud van het compositen werkblad. dat zou onderhoudsvrij zijn. In de praktijk blijkt dus dat je het werkblad de eerste tijd regelmatig moet schuren en impregneren met de middelen die erbij geleverd worden anders krijg je vlekken.
Tip voor alle keukenzaken. Wat voor kraan wordt er geplaatst en waar zit de gootsteenafvoer. Ik ben heel vaak tegen gekomen dat dat niet goed afgestemd wordt met als gevolg dat je onder de spetters zit wanneer je de kraan opendraait.
ellen geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Bij tulpkeukens v,daal gevraagd wat evt. Nieuwe frontjes kosten.
Kreeg alleen als antwoord dat ze dat niet deden, en een hele nieuwe keuken de enige mogelijkheid was. En de verkoper liep zonder verder wat te zeggen weg, om lekker met z,n collega verder te kletsen. Voor mij dus gelijk einde oefening bij TULP keukens.
kilometervreter geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Zeer veel positieve reacties op onze aankoop, een mooi en degelijk nederlands product. Blij mee.
Wat ik jammer vind aan veel van de beoordeling is dat mensen meters tekst schrijven en dan anoniem. Of je hebt een ervaring en staat achter je tekst, meld dan je naam. Dan heb je pas echt een mening. Schrijf je anoniem, schrijf dan niet.
BERT KOELEWIJN geeft5 uit 1 tot 5 sterren
P. Ritsema geeft4 uit 1 tot 5 sterren
anoniem geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Sam Vermijl geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Van werkhoven geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Simoon geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Roos geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Waarom?
De verkoper wilde vooral datgene in de offerte hebben wat hij zelf mooi vond. Alle details zoals handgrepen, type spoelbak, materiaal frontjes etc. werden in het eerste gesprek helemaal niet besproken. Volgens hem was Constructa inbouwapparatuur hetzelfde als Bosch inbouwapparatuur maar dan goedkoper. Aan het eind van het gesprek werd er flink aangedrongen om te tekenen. Desnoods vrijblijvend tekenen met een bedenktijd van 7 dagen. Ik heb toen getekend en gevraagd naar het addertje onder het gras maar die was er niet volgens de verkoper.
In het weekend heb ik besloten van de offerte af te zien. De eerstvolgende werkdag een aangetekende brief gestuurd en de zaak gebeld en uitgelegd dat ik niet vast wilde zitten aan de offerte. De manager vertelde dat dit niet kon omdat ik een koopcontract getekend had. Volgens de manager kon de verkoper nooit gezegd hebben dat ik een bedenktijd had. Later in het gesprek zegt de manager dat ik het verkeerd begrepen heb. De verkoper zou alleen gezegd hebben dat ik onder voorbehoud van financiering kon tekenen en niet dat ik een bedenktijd had. En als de verkoper gezegd had dat ik een bedenktijd had dan had de verkoper daarmee bedoeld te zeggen dat ik ervan kon afzien als ik een financiering van de keuken niet rond kon krijgen. De manager was overigens niet bij het gesprek aanwezig geweest.
De manager wilde graag nog een keer om de tafel zitten om het geheel naar wens te maken want tijd was geen enkel probleem. Ik had enkel een Tulp Keuken gekocht verder kon alles nog naar wens aangepast worden. Toen ik vertelde dat het niet goed voelde kwamen er dreigementen over de rechtszaken die Tulp nooit verloren zou hebben. En dat er 30% annuleringskosten berekend zou worden als ik van de offerte‚ zou afzien omdat de verkoper toch een hoop tijd gestoken had in het opmaken van de tekeningen etc.
Ik heb op mijn lippen moeten bijten en heb toen besloten nog een keer te kijken of we eruit konden komen. Omdat ik helemaal niet blij was met het advies tijdens het eerste gesprek met meneer ben ik naar een ander filiaal gegaan van Tulp en heb daar een andere offerte laten opmaken. Met alle wensen dit keer wel besproken te hebben kwam ik uit op een keuken waarvoor ik ongeveer 10.500,- euro kwijt zou zijn inclusief montage. Inbouwapparatuur van Constructa werd mij in het andere filiaal door een verkoopster afgeraden omdat het vrijwel alleen in wit plastic uitgevoerd werd en veel gebruikt werd voor huurwoningen door woningbouwverenigingen.
Dezelfde keuken heb ik toen door de eerste verkoper laten tekenen en ik heb gevraagd om een nieuwe offerte. Het ging totaal niet van harte. Hij vond het allemaal maar onzin de aanpassingen die ik voorstelde. Ik wilde namelijk zuinige inbouwapparatuur, geen Constructa maar een ander merk apparatuur, andere fronten, een natuurstenen werkblad en een rechte spoelbak, de bovenzijde van de keuken afgewerkt met een plank en verlichting in de keuken. De verkoper had overal bezwaren tegen. De eerste tekening bleek een tekenfout te bevatten en toen ik hem daarop wees kreeg ik sterk de indruk dat hij het niet wilde wijzigen. Na een aantal keer aandringen veranderde hij de tekening. Toen ik een andere spoelbak voorstelde hield hij me voor dat de wijziging minimaal 600 euro zou toevoegen aan de prijs. Een rechte spoelbak was bovendien helemaal niet handig omdat het moeilijk schoon te houden is vanwege de rechte hoeken. Rechte spoelbakken zijn ook anders gemaakt en daardoor minder ster
k. Toen ik naar de exacte prijs vroeg en hij mopperend een map erbij pakte bleek dat het zonder meerprijs gewijzigd kon worden naar een rechte spoelbak. De door mij voorgestelde apparatuur vond hij ook maar niks, vooral veel te duur. Ik zou met zuinige apparatuur hooguit 30 euro per jaar besparen, later in het gesprek werd het besparingsbedrag slechts 3 euro per jaar. Het vermogen van de voorgestelde afzuigkap volgens de verkoper overdreven (790 mh). Andere fronten was ook niet nodig want ik kon beter voor dunnere goedkopere fronten kiezen. Dezelfde kwaliteit maar dan goedkoper. Het natuurstenen werkblad was ook niet goed. Hij had zelf ook een plastic werkblad en hij en zijn vrouw waren daar dik tevreden mee. Met de prijsbesparing gingen ze liever op vakantie. Toen ik vroeg of ik anders zelf de apparatuur kon kopen ging hij helemaal dwars liggen. Want alles wat je via internet zelf zou kopen was grijze import apparatuur zonder Nederlandse garantie. Ik kon het beter bij Tulp Keu
kens afnemen. De inbouw van eigen apparatuur zou de installatiekosten bovendien duurder maken. Want voor inbouwapparatuur die ik zelf zou kopen wordt een uurloon gerekend bovenop de vaste installatiekosten terwijl voor dezelfde inbouwapparatuur van Tulp één vast bedrag werd gerekend. Toen ik doorvroeg waarom dat zo was zei hij dat het lag aan de materialen die zouden ontbreken als ik zelf de apparatuur zou bestellen. Ik heb toen gevraagd of Tulp dan kon aangegeven welke materialen benodigd waren. Maar daar had de verkoper geen zin in. De verlichting in de keuken zou hij niet in de eerste offerte getekend hebben omdat klanten dat te duur zouden vinden. Klanten zouden liever eigen spotjes kopen bij de IKEA. Bij het andere filiaal werden de spotjes standaard toegevoegd zonder de verhalen. Het afwerken van de opening aan de bovenkant van de keuken zou ook onnodig veel geld kosten want alles moest op maat gemaakt worden. Ik dacht dat ze bij Tulp alles op maat maakten ma
ar dat blijkt achteraf helemaal niet waar. Toen ik een kast wilde laten doorlopen tot het plafond kwam er ook een extra bedrag bij voor het aanpassen van de standaard kast.
Na een aantal weken belde hij weer op en vertelde mij dat de keuken 13500 euro zou kosten. Toen ik vertelde dat ik dat de duur vond en dat ik dan misschien zelf de apparatuur via internet wilde kopen bleef hij weer volhouden dat het allemaal grijze import apparatuur uit Polen is zonder garantie. Ik rekende de prijs van de keuken uit zonder de apparatuur en vergeleek de prijs van de apparatuur met de internetprijzen en was daarmee goedkoper uit. Alleen toen maakte de verkoper de prijs van de keuken duurder en begon hij met allemaal getallen te goochelen. Was 13500 euro eerst het bedrag inclusief inbouw later was het exclusief inbouw van de keuken. Later in het gesprek zat de kraan plotseling ook niet meer in de offerte. Hij had zelfs het lef om tegen mij te zeggen; ‚nu moet je niet boos worden maar als je dat (kopen via internet) goedkoper vindt dan kun je niet rekenen‚Äù. Bovendien was hij vergeten te zeggen dat het mij vrij stond om eigen apparatuur te kopen maar dat de
15 jaar garantie van Tulp Keukens dan kwam te vervallen. Toen ik hierop doorvroeg zei hij dat ik dat maar van hem moest aannemen. Ik heb toen aangedrongen dat hij mij zou uitleggen waarom de garantie zou vervallen. Ik kreeg toen als antwoord:” ik heb geen idee maar het is gewoon zo en als je wilt weten waarom dan moet je dat maar aan mijn baas vragen. De prijs van het inbouwen was plotseling ook hoger dan in de eerste offerte want met een natuurstenen werkblad installeren was meer werk gemoeid dus was de vaste prijs voor het inbouwen hoger. De prijs voor het inbouwen was overigens hoger dan bij het andere Tulp filiaal.
Later heeft de verkoper gebeld en op mijn voicemail ingesproken om te zeggen dat de garantie helemaal niet verandert als je eigen inbouwapparatuur koopt. Maar dat ik vooral geen apparatuur via internet moest kopen want het was allemaal grijze import. De prijs van de inbouwapparatuur kon nog wel wat omlaag. Als ik het te duur vond kon ik beter twee legplanken uit de keukenofferte verwijderen want die waren toch vrij duur bij Tulp. Ik kon beter zelf twee planken verven en ophangen.
Ik heb alle bezwaren nadien met de manager besproken en die verlaagde de prijs van 13500 euro plotsklaps naar 12000 euro. Hij kon de verkoper niet afvallen maar wilde best opnieuw(!) om de tafel. Ik kreeg, alles bij elkaar genomen, een heel slecht gevoel over Tulp Keukens. Toen ik vertelde dat ik dezelfde keuken bij een ander Tulp filiaal voor 10500 euro inclusief montage kon kopen bleef hij bij hoog en laag volhouden dat dit niet mogelijk was. Hij zat namelijk in het bestuur van Tulp Keukens en wist dat het voor dat bedrag nooit mogelijk was.
anoniem geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Wit geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Leo geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Maartje geeft4 uit 1 tot 5 sterren
JANS geeft2 uit 1 tot 5 sterren
vanderP geeft2 uit 1 tot 5 sterren
kvdw geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Marieke geeft2 uit 1 tot 5 sterren
eenmaal verder zei de verkoper wat we hier kwamen doen terwijl er ook een vestiging in Heerhugowaard zat ,wij vertelde dat deze op zondag niet open was en dat we voor de rest door de weeks werken, niet echt een warm ontvangst dus.
Maar goed eenmaal aan tafel bespraken we de wensen en het budget. Volgens de heer konden onze wensen absoluut niet binnen budget, uitgelegd dat we ook al bij een andere keuken zaak geweest waren waar dit wel binnen budget kon, hij moest het eerst aan de collega’s vragen of het binnen dit budget kon. na een paar minuten kon dit binnen het budget. (het ging wel even om 2000 euro boven het budget) hij vroeg of we het over de mail wilde of dat we 2 uur wilde wachten voor de tekening. wij keken elkaar aan hu hij weet niet eens wat voor blad en apparatuur wij vroege hier dus om. De man vertelde kijk hier maar om de hoek daar kan je een blad uit vinden wij willen graag graniet waarop hij antwoord : JA er zijn wel 1 tot 25 soorten prijzen waar je uit kan zoeken erg brutaal was deze man en nam ons niet serieus wij pakte er een en er stond onder aan actie! De man vertelde ja bij een Mercedes heb je dat ook wel is en uit eindelijk ben je ook duurder uit..?????? wij gingen weg en werden na een uur gebeld kwamen terug en kregen een tekening wat nergens op sloeg en al onze wensen heeft hij er niet eens in verwerkt. wij vroegen of de korting er ook vanaf was waarop hij boos antwoord: Dat heb ik toch al 2x gezegd JA. wij pakte de tekening en gingen weg. Echt onprofessioneel hoe ze hier handelen.
Kortom een zaak waar ze niks willen verkopen
rosanne geeft1 uit 1 tot 5 sterren
wytze/johanna geeft5 uit 1 tot 5 sterren
ben h geeft3 uit 1 tot 5 sterren
auke geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Wij hebben een complete hoekkeuken, met Bosch-apparatuur en een granieten aanrechtblad voor 11.000 euro. We hadden al een offerte die duurder was van Tulp, tot er ineens een actie voorbij kwam waarbij je 40% korting kreeg op de kastjes. Met die advertentie in de hand, de prijs laten bijstellen en toen op bovenstaand bedrag uitgekomen.
Keuken is redelijk foutloos geplaatst. Zou er de volgende keer misschien weer heen gaan.
sylvia geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Ook tussentijds werden de afspraken correct na gekomen.
Vorige week is de keuken geplaatst. op een paar kleinigheidjes na, ziet het er perfect uit en zijn we zeer tevreden. Keuken gekocht bij de vestiging in Drachten.
symen Veen geeft3 uit 1 tot 5 sterren
lida geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Best een aantal mooie keukens gezien maar in de showroom hingen wel deuren scheef en er liep steeds een verkopertje achter ons aan, ze wilden meteen gaan zitten want ze hadden een actie die alleen die dag nog goldt. Nou, daar trappen wij niet in en ik moet mijn kennissen gelijk geven, we zijn snel weggegaan. Ik wilde voor de zekerheid nog een magazine meenemen maar dit mocht niet als ik mijn gegevens niet gaf. Beetje raar, maar ok, weer wat geleerd…
P&L geeft2 uit 1 tot 5 sterren
j&l geeft3 uit 1 tot 5 sterren
freek jennifer b geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Max geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Bij een andere keukenwinkel de tekening van Tulp iets laten aanpassen waarbij er diepere kastjes kwamen. Prijs hier was dan wel 15.000
Met deze offerte terug bij Tulp maar zij konden niets met deze andere offerte. Helaas dus niet verder gegaan met Tulp.
Eddy geeft2 uit 1 tot 5 sterren