Kvik keukens ervaringen
Kvik keukens ervaringen? Kvik keukens reviews. Nieuwe keuken een hoofdpijndossier vol klachten en slapeloze nachten, dat wilt u toch niet?Maandenlang geen gebruik van de keuken kunnen maken komt helaas vaker voor dan men denkt.
Om dat te voorkomen is het verstandig om voor aankoop research te doen. Met duizenden klachten en positieve reviews helpen wij hier graag bij. Wij ontvangen graag uw ervaring over een Kvik keuken. Zo kunnen mensen net als u ook een overwogen keuze maken.
Keukenzaken met een vergelijkbaar keukenaanbod als Kvik
VERGELIJKBAAR KEUKENAANBOD ALS KVIK |
---|
Keukenzaak: 1. I-kook keukens Beoordeling: Bekijk ervaringen>>
|
Keukenzaak: 2. Keukenplaats Beoordeling: Bekijk ervaringen>>
|
Keukenzaak: 3. KüchenOutlet Beoordeling:
|
Keukenzaak: 4. Kvik keukens Beoordeling: Bekijk ervaringen>>
|
BEOORDELING
Keukenzaak Aantal beoordelingen |
---|
1. I-kook keukens 175+ beoordelingen Bekijk ervaringen>>
|
2. Keukenplaats 170+ beoordelingen Bekijk ervaringen>>
|
3. KüchenWelt 465+ beoordelingen Bekijk ervaringen>>
|
4. Kvik keukens 125+ beoordelingen Bekijk ervaringen>>
|
VERGELIJKBAAR KEUKENAANBOD ALS KVIK
|
---|
1. Keukenzaak: I-kook keukens Beoordeling: Bekijk ervaringen>>
|
2. Keukenzaak: Keukenplaats Beoordeling: Bekijk ervaringen>>
|
3. Keukenzaak: KüchenWelt Beoordeling: Bekijk ervaringen>>
|
4. Keukenzaak: Kvik keukens Beoordeling: Bekijk ervaringen>>
|
Andere keukenkopers helpen met uw ervaring?
- Over
- vestigingen
- video
- gratis keukenbrochures
- prijzen vergelijken
Kvik ervaringen – algemene informatie
Kvik keukens is van oorsprong een Deense keukenproducent die tegenwoordig overal te vinden is. Zij hebben vestigingen verspreid over heel de wereld. Namelijk in Nederland, België, Denemarken, Frankrijk, Finland, Noorwegen, Spanje, Zweden en zelfs Thailand.
Deze keukenwinkel heeft al meer dan 40 jaar ervaring in de keukenbranche. En is inmiddels uitgegroeid tot één van de grotere keukenzaken van ons land. Bij Kvik verkopen ze keukens, badkamers en interieurs voor de garderobe.
Wat Kvik belangrijk vindt is dat u als klant centraal staat. Zoals Kvik zelf zegt: “Iedereen heeft recht op een coole keuken”. Kvik biedt drie verschillende serviceniveaus aan; namelijk “Doe-het-zelf”, “Doe-het-leuk” en “Doe-het-makkelijk”. Maak kennis met deze serviceniveaus en kom langs in één van de vestigingen en bespreek de mogelijkheden.
Kvik vestigingen
Deze keukenwinkel heeft 36 vestigingen verspreid door heel het land. Hierdoor is er altijd wel één bij u in de buurt. De vestigingen zijn in:
Almelo, Assen, Amersfoort, Bergambacht, Breda, Delft, Den Helder, Doetinchem, Emmen, Enschede, Epe, Groningen, Hazerswoude-Dorp, Heerenveen, Heerhugowaard, Helmond, Hengelo, Hilversum, Hoofddorp, Hoogvliet, Hoorn, Lelystad, Middelburg, Mijdrecht, Naaldwijk, Purmerend, Rotterdam, Son, Tilburg, Uden, Utrecht, Wormerveer, Zaandam, Zevenbergen en Zwolle.
In Kvik heeft ook 9 vestigingen. Deze zitten in Aartselaar, Brugge, Gent, Lier, Merksem, Neupré, Riemst, Roeselare, Temse, Zaventem & Zingem. In Aartselaar en Zingem verkopen ze ook badkamers. Deel hieronder al uw ervaringen keukens.
Het perfecte startpunt voor een nieuwe keuken zijn gratis keukenbrochures.
- 40.000+ aangevraagd
- 650+ pagina’s inspiratie
- Laatste modellen en trends
- Leuke kortingsacties
Klik hier Voor KeukenMagazines >>
Vergelijk Kvik met de goedkoopste keukenaanbieders van dit moment. Vergelijk direct >>
Arts geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Chantal de Hart geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Keukenmonteurs waren keurig op tijd en de installatie verliep vlekkeloos.
B.Bremer geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Bij het ontwerpen en bestellen van de keuken werd er goed creatief meegedacht. De levering was volgens afspraak.
De installateur was zeer ervaren en zorgvuldig in de installatie.
De contacten en de afhandeling waren service gericht en klantvriendelijk.
Met de aanschaf van de badkamer was het niet anders. Het installeren van de badkamer meubels is voor een deel door de aannemer gedaan. Toen hij de klus niet af kon maken i.v.m. een ongelukkige val, heeft KVIK Duiven er voor gezorgd dat alles prima werd afgewerkt.
Dat is service en klantenbinding.
Wij zijn tevreden klanten van KVIK Duiven.
La Motte geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Yvonne geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De flexibiliteit op de dag was ook treffend. Er werd aangepast en hersteld, indien nodig. Materialen die er niet waren, werden gewoon gehaald.
De keuken is goed gezet en we vinden hem prachtig.
Van der heijden geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Martin geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Sam geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Dan de levering van het blad: dit was netjes op tijd, de levering/montering van het blad was uitbesteed aan het bedrijf waar het blad ook vandaan kwam. Een week van tevoren was er ook ingemeten door datzelfde bedrijf. Bij levering van het blad bleek de spoelbak niet te passen door een kraantje wat er onder zat. De monteurs hebben in onze hoek-carrousel ook een balk geplaatst ter versteviging. Hierdoor kon deze niet meer rond. Het nieuwe blad wat we besteld hadden, was een centimeter dunner dan het blad wat eerder op de keuken lag. De inductieplaat viel hierdoor dieper en de bovenste lade onder de inductieplaat paste niet meer terug in de keuken. Met al deze problemen zijn we naar de medewerker gegaan die ons heeft geholpen bij Kvik. Een deel van de problemen werd teruggelegd bij de leverancier/monteurs. Zij hebben voor een aantal dingen netjes hun verantwoordelijkheid genomen en zijn teruggekomen om de wasbak te monteren en ervoor te zorgen dat de carrousel weer rond kon. Ook de inductieplaat lag iets scheef en door wat schuren hebben ze dit netjes in orde gemaakt. De lade paste echter nog steeds niet en de Kvik en de leverancier van het blad gaven elkaar de schuld. De Kvik kon dit wel op komen lossen, maar dat kostte dan wel minimaal 100 euro aan voorrijkosten. Dit accepteerden wij niet, dit hadden zij als experts vooraf aan moeten geven. De Kvik nam geen verantwoordelijkheid en de service werd er ook niet vriendelijker op. Al met al een enorm slechte ervaring met dit bedrijf en dan vooral de enorm slechte service. Wij raden je absoluut af om hierheen te gaan.
Laura geeft1 uit 1 tot 5 sterren
De keuken is vorige week keurig volgens afspraak geleverd muv de oven die hebben ze gisteren nageleverd en gemonteerd,
Ze doen zelf de voormontage en dat merk je, het zit strak in elkaar en monteur Herm an heeft het werkblad ter plaatste op maat gezaagd omdat onze muur niet helemaal haaks was, prachtig resultaat !
Zeker aan te bevelen
Naam geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Het houtwerk krijgen we alleen garantie op als we het achter, midden en voor om de 30 cm vastmaken. Dat kan gewoon niet, dus 25 jaar garantie hoeven we niet op te hopen. De aanrecht had geolied moeten zijn, dat hebben we zelf maar gedaan. Een paar beschadigingen en vlekjes hebben we daarbij gezien. De afvoer die erbij zit verwacht 50 mm op het einde, bij ons is dat maar 40 mm, dus weer zagen en plakken. Gelukkig viel dat mee. Handleiding is een regelrechte ramp… ook al is de kwaliteit beter dan Ikea, ze kunnen daar nog heeeel veel leren van handleidingen schrijven. Tekeningen kloppen niet of zijn onduidelijk, nu 8x naar de winkel geweest voor uitleg en dat is niet makkelijk, want er is niet vaak iemand… en alleen tussen 8-14:00 is daar hopelijk iemand. Thuisbrengen doen ze niet, gelukkig wonen we maar 2 km van de winkel dus zijn gewoon een aantal keer heen en weer gewacht… nu nog de laatste dozen. Gelukkig wel vriendelijke mensen en ze proberen altijd te helpen, veel beter dan Tulp waar mensen boos worden als je niets koopt en naschreeuwen. Of keukenkampioenen waar je na 2 uur nog niet geholpen wordt, de verkoop afdeling van KVIK is erg vriendelijk en daar maak je klanten mee!
Mensfort geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Lm geeft1 uit 1 tot 5 sterren
wij zouden onze keuken in mei geleverd krijgen helemaal compleet, maar toen kregen we bericht dat de keuken 2 weken vertraging had ivm covid 19 , oké dacht wij , kan gebeuren, de dag van de levering , bleek dat ze nog niet de hele hadden afgeleverd hadden , wij waren daar niet blij mee, en belden de verkoopster , en die zei dat ze het heel erg vond en er achteraan zou gaan, later kregen we een nieuwe datum om de rest van de keuken geleverd te krijgen , en nogmaals inbraken er deuren van de kasten.
toen is mijn partner zo boos geworden en de verkoper kon alleen maar sorry zeggen.
tot de dag van vandaag ontbreekt er nog steeds een deurtje van de kast.
volgens de verkoper ligt deze al maanden bij hun in het magazijn , maar de monteur had geen tijd om deze optehalen en te monteren, trouwens deze monteur heeft ons dit bedrijf aangeraden en ons geholpen om deze te monteren . dus ik begrijp die monteur wel dat hij na 3 keer terug komen ook denkt van hier heb ik geen tijd meer voor.
en het is ook belachelijk dat verkoper nog durft om te mailen of dat er nog een rekening open staat van de overige materialen die nog geen eens zijn geleverd bij ons. en ook durft aan te bieden om een monteur te Sturen van hun en ook nog 70 euro te vragen per uur , wat is dit diep triest!!!
slechte slechte service.
ik zou dit bedrijf nooit aan iemand aanraden!!
KR geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Judith Groot geeft1 uit 1 tot 5 sterren
De plaatsing is conform afgesproken tijd gedaan en uiterst zorgvuldig en vakkundig gedaan. Plezierige mensen en correcte afhandeling
Ton Kool geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Van Dort geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Er was toegezegd dat alles was geleverd en ik moest alles betalen, Vervolgens wordt alles thuis geleverd en blijkt 30% de keukenspullen en blad en panelen er niet te zijn…was ineens kwijt…
Ik kreeg 2ehands spullen waar de groente nog aan zat voor tijdelijk gebruik…. Daar betaal je dan 12k voor. De na service is ook niet fijn, want je moet zelf overal achteraan en beloftes worden niet nagekomen en op mails krijg je geen reactie. Doe in ieder geval alsof je er druk mee bent om de klant tevreden te stellen…dit is echt niet netjes!
1 ster geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Frank geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Deens design en daar betaal je dan ook voor.
Ik kan niet naders zeggen dan dat KVIK prachtige keukens heeft van een goede kwaliteit.
De service is echter zo verschrikkelijk beroerd !!
Wij hebben de keuken in november 2020 uitgezocht en aanbetaald.
Eerste week van januari 2021 definitief ingemeten voor installatie half februari 2021.
Houd er rekening mee dat het aankoopbedrag voor 100% betaald moet zijn voordat er ook maar 1 kastje over de drempel van je woning wordt gezet.
Wel 100% betaling opstrijken, maar vervolgens niet 100% opleveren.
Afspraken worden niet nagekomen. KVIK Almere reageert volstrekt niet op vragen/verzoeken/klachten via e-mail.
Telefonisch is KVIK Almere slecht te bereiken, want er wordt vaak niet opgenomen.
Wanneer ik iemand van KVIK Almere toch te spreken kreeg, werd er van alles mondeling beloofd en toegezegd met de belofte van schriftelijke bevestiging. Vervolgens geen e-mailbevestiging, maar ook het toegezegde blijft uit zonder bericht of verdere uitleg.
Wij zitten nu al 2 maanden met een keuken die niet compleet is (kastdeuren missen; deel backsplash ontbreekt; complete kast mist).
KVIK kan zich niet 2 maanden lang blijven verschuilen achter problemen met levering door COVID-19. Zeker niet wanneer KVIK in de tussentijd nieuwe klanten probeert te lokken met 20% korting op keukens. Dat is geld binnen harken om vervolgens de gemaakte afspraken niet na te komen.
Het deel van de keuken dat staat is werkelijk schitterend, maar gezien de hele toestand zou ik iedereen volstrekt afraden met KVIK Almere in zee te gaan.
Lelystad geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Ik doe voor de 2e maal zaken Met dit bedrijf en zou het een ieder aanbevelen om dit bedrijf eens een bezoekje te brengen.
Ze hebben niet alleen mijn keuken geplaatst maar ook mijn kledingkasten maatwerk geleverd en gemaakt.
Annette Verhoeven geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Net voor levering en montage ontvingen wij een mail van de firma Kvik dat het resterende bedrag voor levering moest worden voldaan anders zou er geen levering en montage plaatsvinden.
Hieraan hebben wij ook voldaan echter de firma Kvik hield zich niet aan de afspraak en leverde een keuken zonder apparatuur en gedeeltelijk zonder lade- frontjes en koelkast en hiermee moesten wij het doen tot eind december!
Onacceptabel maar als consument moet je dit te accepteren.
De firma Kvik bevelen wij niet aan omdat zij zich niet aan de gemaakte afspraken houden en slechte service en verlenen!
van Doorn geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Een vriendelijke ontvangst en een luisterend oor voor onze ideeën en wensen.
De plaatsing werd uitgevoerd door een top vakman, en het team Kvik Wateringen zorgden voor de puntjes op de i.
Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken.
Fam.Schouten geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Helaas geen fijne ervaring gehad. Keuken is niet correct geplaatst. Als het goed is wordt dit in de 3e servicebeurt hersteld.
Tevens heeft de monteur letterlijk sporen achtergelaten op onze mooie houten vloer. (voetafdrukken)
Het bedrijf schuilt zich achter de voorwaarden die staan in het aansluitplan. Kwetsbare vloeren waar de keuken wordt geplaatst moet afgedekt worden. Echter ligt er een tegelvloer waar onze keuken staat!!
Wij hebben nu voetsporen verdeeld over de gehele vloer (gang/woonkamer).
Dus let op! Als je een houten vloer hebt in de gang/woonkamer -> alles afdekken. Kvik Breda neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor mogelijke schade hieraan.
Bezemer geeft1 uit 1 tot 5 sterren
En bovenal: buitengewoon aardige en uiterst behulpzame mensen.
Eric geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Zowel het ontwerpen als plaatsen van de keuken verliep prettig, vloeiend en volgens afspraak.
Wij zijn super blij en dankbaar voor de prachtige keuken.
Alle lof voor de medewerkers van Kvik Heerhugowaard met hun uitstekende vakkennis!
Ellen Zwart geeft5 uit 1 tot 5 sterren
John van Hemert geeft5 uit 1 tot 5 sterren
M. geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Erik Jansen geeft4 uit 1 tot 5 sterren
We bestelden bij Kvik een keuken voor zelf-installatie. De keuken zou na x weken afgehaald kunnen worden na bevestiging. Na enkele weken niets te horen, beweerde men dat men mijn mail niet gehad heeft.
We kregen dan toch een datum waar we ons konden op richten, ondertussen braken we de oude keuken af tegen deze datum. Intussen kreeg ik ook geen antwoord meer op mijn mails.
Bij afhalen van de keuken bleek deze niet compleet te zijn, dat was voor ons erg vervelend.
Maar toen … werden we verbaal agressief aangevallen door de winkeleigenaar. Het wat shockerend!
In de weken hierna moesten wij koken met een microgolf en afwassen in de badkamer. Begrip voor onze situatie was er niet, integendeel, mails werden niet beantwoord.
Hierna zijn we nog 3x moeten langs gaan voordat we alle stuks hadden.
In het ontwerp van de keuken zat ook een fout waardoor we onze lades niet konden open doen. Omdat we een papier hebben getekend waar zij hun verantwoordelijkheid afstaan kunnen we niets maken. Maar, men dacht wel na over een oplossing, echter bleek deze achteraf nog eens niet technisch mogelijk te zijn.
De bediening van het kookvuur werkte niet, pas na weken wachten kregen wij een technieker over de vloer die zelfs geen Nederlands verstond.
Ik moet dus helaas de andere reviews bijtreden: eenmaal getekend = miserie.
Kristof K geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Olga geeft1 uit 1 tot 5 sterren
De filiaalmanager zette meteen een servicebeurt in gang waarbij het deurtje kosteloos zou worden vervangen.
Ondanks wat miscommunicatie over het moment van service (monteur kwam niet langs op afgesproken moment) is het deurtje (binnen 2 weken na melden) netjes vervangen en ziet de keuken er weer keurig uit.
Mooi stukje service!
Glenn geeft4 uit 1 tot 5 sterren
erwin geeft5 uit 1 tot 5 sterren
We kunnen Kvik Leiderdorp en Ron van harte aanbevelen aan iedere potentiële keukenkoper.
Milan geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Naast dat we natuurlijk een fantastische keuken hebben 😉
5 sterren ⭐️
Merel Schoemaker geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Sinds de installatie heb ik steeds de klachten gemeld bij Kvik. Reparatie of vervanging liet steeds erg lang op zich wachten en gebeurde onvakkundig, waardoor het probleem niet werd opgelost of een nieuw probleem ontstond. Het laatste bezoek van een monteur (magazijnmedewerker) was op 24 april jl. Hij zou komen om de vaatwasser opnieuw te installeren, de keukenbladen vast te kitten en de bovenkastjes opnieuw op te hangen en af te stellen. Resultaat van dit laatste bezoek: 1 keukenblad is scheef gemonteerd, de vaatwasser is niet opnieuw ingebouwd en de keukenkastjes sluiten niet (slechter dan daarvoor) en de kastjes zijn ontzet.
IK vind dat ik extreem veel geduld heb gehad met Kvik: steeds ,maar weer begrip getoond voor de personeelsproblemen en alle klaagverhalen van de vorige eigenaar aangehoord. Steeds ,maar weer vrij genomen voor afspraken, kasten in- en uitgeruimd en de rotzooi na vertrek opgeruimd. Nu na 1 jaar is mijn keuken nog steeds niet in orde en ik weet niet wanneer dat wel het geval zal zijn. Ik heb er geen vertrouwen meer in. Ik zou na de laatste afspraak snel te horen krijgen wanneer er weer (8e maal) iemand zou komen, maar de eigenaar reageert niet (meer) op mijn vraag wanneer het over is. Ik kan mijn keuken nog steeds niet afmaken omdat nog niet alles in orde is.
Met vriendelijke groet,
Marlien Roos
H.M. Roos geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Wij hadden duidelijk een beeld hoe wij het wilde hebben. Geen standaard keuken, maar bijvoorbeeld wel een keuken met een aparte plank waarin sfeervolle verlichting en aangepast aan ons blad. En wij hadden een duidelijk budget voorgesteld. Er is niet van dit budget afgeweken, en wij hebben de plank met sfeerverlichting en de rest van de keuken is geheel naar onze wensen gelukt. Het duurde even met de verlichting, maar dat is het enige, en was niet standaard, dus geheel ons begrip dus! Verder is er door Annika enorm met ons meegedacht en heeft de monteur Dick wondere werken verricht (zo knap). Lex stond overal voor open en heeft de keuken helemaal naar ons wens afgerond. Topkwaliteit keuken dus voor een hele goede prijs. Bedankt allen!
Ingrid van Lieshout geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Rob Doomen geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Gerk Bontekoe geeft3 uit 1 tot 5 sterren
m geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Helaas… voor ons geen kvik meer.
Elsbeth geeft1 uit 1 tot 5 sterren
De nieuwe eigenaar heeft heel goed meegedacht en samen hebben we een prachtig ontwerp voor onze nieuwe keuken ontworpen. Qua planning hadden wij specifieke wensen en in alles heeft hij zijn uiterste best gedaan om alles in te passen en dat is gelukt. We kijken uit naar de keuken die voor de kerst nog wordt geleverd.
Gabriëlle geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Tatjana geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Kuipers geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Zo jammer. De kwaliteit van de keuken is goed maar het laten plaatsen was bagger slecht.
J. van Haaren geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Aandachtspunt: de tijd tussen het verkrijgen van het aansluitschema en het plaatsen van de keuken was te kort ivm de droogtijd van het stucwerk. De vertraging liep verder op omdat er ook achter de keuken moest worden gestuct: onnodig en daardoor veel langere droogtijd.
Pluspunt voor onze verkoper, die heeft ten alle tijden contact gehouden en afgestemd. Hij heeft ervoor gezorgd dat ondanks de vertraging uiteindelijk de plaatsing goed is geregeld, zonder extra kosten!
Carin geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ik denk geholpen door de eigenaar.
Volgens afspraak in elkaar gezet. Ook nog extra korting gekregen na een aktie die niet helemaal duidelijk leuk.
De verkoper deed daar verder niet moeilijk
Kortom
Keurig en correct geholpen en geleverd volgens afspraak
M. Groeneweg geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Rob geeft1 uit 1 tot 5 sterren
De eerste indruk was goed toen we de winkel van KVIK in Westpoort begin december 2018 bezochten. Vriendelijke ontvangst en de verkopers gaven aan dat ze graag met ons meedachten en dat zij ook kunnen doorverwijzen naar timmerbedrijven voor zaken vanuit het standaard pakket van KVIK niet mogelijk zijn. We zagen een mooie grijze Prato keuken met X-module maar we wilden deze liever in de kleur zwart. Deze zou in december/januari 2019 in de showroom komen volgens de verkopers. We maakten later thuis online een afspraak met de opmerking dat we wilden komen als de zwarte Prato keuken in de showroom aanwezig was zodat we deze kleur ook even in het echt konden bekijken.
We hoorden wekenlang niets. Toen zijn we eind december zelf weer terug gegaan naar de winkel. De zwarte Prato keuken was nog er niet, en die zou ook niet komen hoorden we toen. We vroegen waarom niemand contact met ons had opgenomen nadat we online een verzoek om een afspraak hadden gemaakt. Hierover was niets bekend volgens de verkopers. We lieten onze contact gegevens achter en er zou snel iemand bellen om een afspraak in te plannen.
We hoorden de wekenlang niets. Toen heb ik zelf maar met de winkel gebeld om een afspraak te maken. Deze hadden we op 09-02-2019 met verkoper D.. Tot nu toe hadden we ondanks de slechte communicatie steeds vriendelijke verkopers gesproken maar D. maakte vanaf het eerste moment al een afgemeten en onaardige indruk. Enthousiast begonnen we met het vertellen van onze wensen. In 10 minuten kregen we al drie keer te horen ‘nee….dat kan niet’. Nu snappen wij ook wel dat niet alles kan maar de afgemeten manier waarop hij dat steeds zei schrok wel af, er kwam ook geen alternatieve mogelijkheid voor terug en we snapten – ondanks de uitleg van een duidelijk geïrriteerde D. waarom het niet kon – nog steeds niet goed dat het niet mogelijk was en vroegen om verheldering. We wilden namelijk een rechte Prato keukenopstelling en dan om de hoek van die opstelling, de X-module aan de wand; deze module stond ook los in de showroom aan een wand dus we begrepen oprecht niet waarom dit in onze woning niet zou kunnen. Een beetje minnetjes legde D. het nog eens uit maar hij was duidelijk geïrriteerd door onze verwondering en vragen hierover.
Toen we vroegen of we hoge kasten tot het plafond konden krijgen reageerde hij met ‘nee, dat kan niet, en als jullie dit soort wensen blijven uitspreken kun je beter naar een winkel gaan waar ze maatkeukens verkopen, maar daar betaal je dan ook wel voor’. Geschrokken van zijn reactie vroegen we of een timmerbedrijf dit dan niet boven een standaard hoge kast voor ons kon aftimmeren, we hadden eerder immers gehoord dat KVIK graag met ons meedacht en wel timmerbedrijven kenden die ons eventueel verder konden helpen. Dat kon dan ineens wel, maar op dat werk gaf KVIK geen garantie was het antwoord van D. en daar bleef het bij. Alles ging moeizaam tijdens het gesprek: er liep een actie van drie Siemens apparaten maar ik wilde graag een Neff oven. ‘Dat zit dan niet in de apparaten actie’ was de afgemeten reactie van D. We waren blij dat we buiten even op adem konden komen toen D. de tekening ging maken, wat gebeurde hier vroegen we ons af. We komen hier een mooie keuken uitkiezen en betalen daar een hoop geld voor en dan worden we zo geholpen? We namen in de tekening door met D. en hij zou daarna een offerte uitbrengen; een volgende keer zouden we de apparaten uitkiezen.
Tijdens de vervolg afspraak op 9 maart leek het aanvankelijk minder stroef te gaan. Misschien had D. de vorige keer zijn dag gewoon niet dachten we, en enthousiast gingen we apparaten uitkiezen. Het ging weer een beetje mis toen ik met een (afwijkend) idee kwam. Ik had ondertussen thuis bedacht dat ik een extra front van een hoge kast zou bestellen en aan een timmerbedrijf zou vragen of zij die op maat konden zagen en boven de hoge kasten tot het plafond konden plaatsen zodat de opstelling toch tot het plafond liep. Ik vond het zelf een mooie oplossing voor onze wens maar D. reageerde er nauwelijks op, het leek wel of hij zich eraan ergerde dat ik zelf een oplossing had bedacht. Hij gaf aan dat dit ook helemaal niet mooi zou staan omdat de onderkant van de deur dan niet afgewerkt is en dat je dan tegen een onafgewerkte onderkant aan zou kijken. Aangezien ik geen expert ben moest hierover even nadenken. Ik liet me deze keer echter niet door hem ontmoedigen en vroeg of ik dan voor iedere hoge kast (het waren er drie) een zo laag mogelijk frontje kon bestellen (dus drie lage frontjes, één voor boven iedere kast, die de timmerman dan aan de bovenkant op maat kon zagen tot aan het plafond)
‘Oké, als jullie dat willen noteer ik dus een drie extra frontjes in de offerte’ was zijn enige – nog net niet zuchtende – reactie.
We hadden een afspraak van twee uur ingepland omdat we ook de berging wilden inrichten met KVIK meubilair (en in een vervolgafspraak ook de badkamer), hiervan was D. op de hoogte maar na een klein half uur gaf hij al aan dat we nu moesten opschieten omdat we anders geen tijd meer hadden voor de berging. Opschieten? We hadden toch gewoon twee uur ingepland?
Tijdens het bespreken van de berging ging het meteen weer mis. In de showroom stond een rechte opstelling waarin een keukenblok en een was/droogdeel stond opgesteld, met een schuifdeur ervoor. Na de weerstand van D. tijdens de vorige afspraak op wensen die net even anders waren, hadden we al goed bedacht en uitgemeten dat we die opstelling graag aan beide wanden in de berging wilde, dus in een L-opstelling. Dat zou mogelijk moeten zijn. De eerste reactie van D. was weer ‘nee, dat kan niet’. Toen we om uitleg vroegen werd hij boos. ‘Als jullie steeds maar om zaken blijven vragen die niet mogelijk zijn en vervolgens niet accepteren dat het niet kan, kunnen we dit gesprek beter staken’. Verbijsterd waren we van die reactie!
Mijn man trok het niet meer en liep boos weg, op zoek naar de manager. Ik bleef achter met mijn dochter die ook in de meubelbranche werkzaam is en het leuk vond om met ons mee te kijken. Het lolletje was er ondertussen voor haar natuurlijk ook wel af maar ik wilde het gesprek voortzetten omdat ik het meubilair voor de berging nu eenmaal graag wilde hebben en nam mezelf voor om voor een vervolgafspraak een andere verkoper aan te vragen. Ik ging er al vanuit dat mijn man dat op de achtergrond wel met de manager zou regelen maar dan hadden we in ieder geval onze tijd vandaag goed benut en waren we toch weer een stapje verder dacht ik nog praktisch; even doorbijten met D. dus.
D. zelf liet mij en mijn dochter goed merken dat hij er eigenlijk geen zin meer in had en vroeg steeds of het niet beter was om het gesprek te beëindigen. Ik gaf aan dat ik graag verder wilde en vroeg hem wat dan wél mogelijk was. Het werd een heel ongemakkelijk gesprek door de onwillende houding van D. maar ik ging rustig door.
Op een gegeven moment zag ik mijn man met de manager naar de opstelling voor de berging lopen. D. keek ons heel boos aan, stond op zonder iets te zeggen en liep naar de manager en mijn man. Ik hoorde hem tegen hen zeggen dat hij het beter vond dat zij het gesprek zouden staken. Mijn man gaf aan dat hij met de manager in gesprek was en dat hij het idee kreeg dat de manager wel begreep wat wij wilden en dit met hem wilde bespreken.
D. kwam terug bij ons aan tafel en gaf wederom aan dat we het gesprek beter konden beëindigen. Ik gaf aan dat ik liever verder wilden gaan zodat ik tijdig aan de bouwer van on appartement kon doorgeven waar de aansluitingen moeten komen; we moesten immers ook nog een afspraak voor de badkamer maken? D. zei drammerig dat hij er geen zin meer in had en beëindigde het gesprek. Behoorlijk overstuur heb ik de winkel toen verlaten en stonden we na een uur (terwijl we een afspraak va twee uur hadden ingepland) dus weer op straat. Tot op heden – een week later – heb ik niets meer van KVIK vernomen.
Op de website van KVIK lees ik het onderstaande – met de bijbehorende ideeën van KVIK nader uitgeschreven – hiervan heb ik helaas weinig gemerkt….
DE KLANT CENTRAAL
Als wij zeggen dat onze klanten belangrijk zijn, menen wij dat ook!
Kvik heeft namelijk een aantal ideeën die tamelijk eenvoudig én belangrijk zijn. Wij hebben ze opgeschreven, zodat wij ze nooit zullen vergeten. En zodat jij begrijpt hoe belangrijk jij voor ons bent.
KH geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Hans Slaats geeft5 uit 1 tot 5 sterren
8 maanden geleden een keuken geplaatst, maar nog steeds niet compleet en nog steeds niet goed. Kastjes scheef, verlichting werkt niet, afzuiger niet goed geïnstalleerd, elektrische bedrading hangt los (levensgevaarlijk), elektra niet goed aangesloten, kastjes beschadigd, muren beschadigd, plafond beschadigd, kvik reageert niet op klachten. Waardeloos, doe het niet!
Arco geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Elise geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Dikke tien !
Valkenburg geeft5 uit 1 tot 5 sterren
van dorst geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Velp geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Dus helaas voldoen kwaliteit en service niet aan de verwachting.
arjan geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Nina geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Kopen van een keuken ging super makkelijk maar alles wat er na komt ging mega slecht, traag en moeilijk. Zelf bij het geven van feedback ben ik totaal niet series genomen. Best zuur als het om je eerste eigen keuken gaat in je nieuwe huis. Ik kan 5 pagina’s typen met wat er allemaal mis gegaan is maar heb je zin in hoofdpijn en stress bestel je keuken bij KVIK!
Anna geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Jan wij willen je nogmaals bedanken voor je vakkundigheid. Wij kunnen ons niet voorstellen dat mensen daar anders over denken en niet tevreden zijn. Maar ja, er zijn altijd mensen die het onderste uit de kan willen hebben. Voor ons is KVIK Duiven geen 5 sterren maar 10 sterren waard.
A.T. Colly geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Else geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Mel geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Hij neemt de tijd voor je, denkt creatief mee en komt zijn afspraken na. De in-meter van zijn bedrijf Nicky Kroese is ook al zo’n kanjer. Zeer stipt en nauwgezet heeft hij de keuken geplaatst. Wat een precieze monteur Een koningskoppel Wat ik nog nooit gehoord had is dat de bedrijfsleider na montage nog een de eindcontrole kwam doen incl flesje wijn Kvik Heerlen kan ik iedereen aanbevelen
Rene s geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Rubben geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Nooit eerder zo een winkel uit gekeken als vanmiddag, wat een onbeschofte, opgefokte chef loopt daar rond zeg. Ga je schamen!!! Wel eens van mond-op-mond reclame gehoord?
R.B. Ebben geeft1 uit 1 tot 5 sterren
terug te bellen! Door omstandigheden werd het keukenblad wat later geleverd dan de kasten en uit eigen beweging heeft Kevin ter overbrugging een tijdelijk blad en zelfs een spoelblad kosteloos geleverd. De keuken is nu gemonteerd en ziet er werkelijk schitterend uit. Ik kan Kvik uit Son dan ook aan iedereen van harte aanbevelen.
Ronald Burghard geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Arie geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Jacqueline geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Ik zou hier echt nooit meer een keuken kopen.
Ook moet ik er bij vertellen dat ik echt nooit een recensie schrijft.
JT geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Amsterdam geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Pechvogel geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Mokenaar geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Fam. Poelmans geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Hij was erg drammerig, bot en ongevoelig voor onze wensen. En bovenal toen we uiteindelijk de keuken offerte voorgeschoteld kregen werden er bruto adviesprijzen gebruikt. Toen ik vroeg wat de nettoprijs van de offerte was werd hij direct agressief, wilde hij de offerte wissen en was het gesprek ten einde. We wisten niet wat ons overkwam. Kortom wees gewaarschuwd!!!!!!
Rvb geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Schuurman geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Piet geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Li geeft1 uit 1 tot 5 sterren
tevreden koopster geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Mimi geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Klant utrecht geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Joris geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Laura geeft5 uit 1 tot 5 sterren
ulrieke geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Volgend probleem; als achterwand tussen de kasten willen we glas plaatsen. Maatnames gebeuren!wat blijkt onze hang kasten , zijn niet recht geplaatst. Op een lengte van 2m45 is er een verschil van 1cm.
Uitleg gaan vragen aan de plaatsers; “wel meneer uw vloer zal niet recht liggen en daardoor zal er een afwijking zijn in tussenruimte???? “ik dacht dat de onderkast voorzien waren van verstelbare pootjes en deze pas gezet worden en van daaruit de hangkasten worden opgehangen?????? Dus als een ding niet in de haak staat , plaatsen we het wel allemaal scheef en schuin?!! Onze plaatser zijn prutsers, de verkopers hebben geen kennis van zaken en ik moet nooit nog een keuken van kvik hebben.. dank u wel…
De Vos G geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Gé geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ik heb alleen maar goede ervaring met de verkopers en service van KVIK.
G.van Pelt geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Maar als de verkoopster daarna aangeeft dat ze haar tijd aan mij heeft ‘verpest’ dan is dit niet echt een professionele reactie.
Later gebeld met Kvik Den Bosch (blijkt dezelfde franchisenemer te zijn); getracht aldaar korting te krijgen…
Eigenaresse gaf aan dat zij ook de eigenaar is van Kvik Breda. Mooi kon zij mijn onvrede terugkoppelen….
Na 2 weken zelf maar eens teruggebeld. Omdat ik had aangegeven een negatieve review te schrijven (om toch iets met mijn onvrede te doen), wilde zij geen zaken doen met mijn ‘soort’ mensen.
Rare manier van klantcontact……
Ik wens deze 2 dames veel wijsheid toe ….., ik kijk nog eens verder.
Brian geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Katty geeft1 uit 1 tot 5 sterren
lxgone geeft2 uit 1 tot 5 sterren
jurgen geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Eenmaal betaald gaat alle klantvriendelijkheid overboord. Ik heb de ruimte niet mijn verhaal hier te tikken maar wat een nachtmerrie is dit geweest. De monteurs zijn vreselijke horken, hebben de keuken er letterlijk in gegooid (veel beschadigingen), ik mocht de plinten zelf leggen en over de kleinste dingen wilden ze in discussie. Helaas geeft de vestiging geen gehoor aan mijn klachten, garantie ho maar. Ik zit nu met een keuken waar ik fors geld voor heb betaald maar op een belachelijke wijze mijn woning ingeknald is. Nooit meer Kvik wat mij beteft.
Melissa geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Wordt er moedeloos van bellen niet terug en regelen niets.
Verwacht vooral geen service !!
Pascal Janssen geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Drie aanwezige medewerkers toonden geen interesse nog intentie om contact met ons te maken noch een gesprek aan te gaan.
Reactie op onze vraag of we een paar vragen mochten stellen: “we hebben het druk en vandaag hebben we 6 afspraken.”
Nadat wij over deze reactie onze verbazing uitten een reactie: “u heeft dus een vraag?zeg het maar dan…!”
Conclusie onzerzijds: geen interesse kin een potentiële nieuwe klant en een showroom van een merk met medewerkers die het te druk met niet aanwezige klanten en zichzelf hebben.
Wij zijn dus op zoek naar andere potentiële leverancier voor onze nieuwe keuken ….
Geen sterren voor kvik wat ons betreft
Geen keukentips van u meer nodig
Met vriendelijke groeten,
Willem Goris
Willem Goris geeft1 uit 1 tot 5 sterren
In dat geval lijkt KVIK me namelijk wel een aanrader.
Sem geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Dan de kwaliteit eens goed bekeken en wat een rotzooi.
Het is hetzelfde product als een ikea keuken.
Een normale afwerking als bij duitse keukens is er niet bij.
Elke euro die je hier aan besteed is gewoon weggegooid geld.
Laat u niet verleiden mensen ga voor duits.
boer geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Lenneke Berkhout geeft2 uit 1 tot 5 sterren
praktisch schoonmaken te zijn!
Harry geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Kevin geeft4 uit 1 tot 5 sterren
NieN geeft4 uit 1 tot 5 sterren
hendriks geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Iepersma geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Jenny geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Je wordt goed geholpen, er wordt eerlijk advies gegeven, je krijgt meteen een duidelijke offerte mee, geen poes pas. Er wordt snel teruggekomen op eventuele vragen.
Er valt ook niets meer af te dingen, maar dat vonden wij juist heel prettig. Je hebt niet het idee dat je er nog de helft vanaf moet praten.
Zeer snelle levertijd, binnen 6 weken.
De keuken is geplaatst door Bouw Rob dit is het bouwbedrijf waar Kvik Utrecht mee samen werkt.
Perfect, de heren die kwamen hebben echt verstand van zaken. Met 2 dagen zat de keuken erin en nu gaan we er van genieten.
Al met al zouden wij dit iedereen aanraden!
Wanda Borkus geeft5 uit 1 tot 5 sterren
R van Pol geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Maartje geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Heel prettig dat ze een heldere prijsopbouw hebben. Dat werd ons al duidelijk toen we de website bezochten. Een van de weinige grote zaken die de prijs van de voorbeeldkeuken er bij vermeld.
Groen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Anne-Fleur geeft5 uit 1 tot 5 sterren
bastiaan vdb geeft4 uit 1 tot 5 sterren
P. Borgers geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Frans W. geeft4 uit 1 tot 5 sterren
KLUSSER geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Smit geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Jonna geeft4 uit 1 tot 5 sterren
C. geeft3 uit 1 tot 5 sterren
En de keukens die ze verkopen zijn van duurzame kwaliteit wat voor ons zeker meetelt.
Kremer J geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Erna geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Valk geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Wij zijn aangetrokken door Kvik door de aantrekkelijke designs en het feit dat ze zegt de klant centraal te stellen. Bij de aankoop blijkt dit ook, na wat leveringsfouten blijkt de inspanning minder ver te gaan. We krijgen een werkblad zonder spoelbak geleverd en diverse verkeerde kasten. Afspraak gemaakt dat Kvik de problemen oplost door de installatie van de keuken te verzorgen (aangezien het geheel drie weken vertraging oploopt!!!). Staat drie weken later de chauffeur voor de deur en vraagt op het moment dat je net klaar bent om naar je werk te gaan of we samen even het blad er op leggen??? Na afwijzing zegt Kvik dat het verder mijn probleem is. Een zelfde reactie krijg ik als ik een paar weken later op zaterdag probeer bestekbakken volgens afspraak op te halen bij een vestiging en zij vergeten zijn ze uit het gesloten magazijn te halen. Uiteindelijk tot 3 maal contact moeten zoeken met de landelijk manager van Kvik om resterende onderdelen geleverd te krijgen, ik hoop niet dat de beste man elke week zaken moet herstellen die de vestigingen als onbelangrijk beschouwd. Ik ben inmiddels mijn vertrouwen volledig kwijt.
GE geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Gea geeft4 uit 1 tot 5 sterren
– 4 keer met de adviseur in overleg gegaan. elke keer weer even vriendelijk behandeld
– de adviseur gaf eerlijk advies. de voor- en nadelen over materialen zijn benoemd
– alles is door kvik verzorgt van advies tot montage
frankenvrij geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Francine geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Theo geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Es geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Keuken op tijd en netjes geplaatst.
Bos geeft5 uit 1 tot 5 sterren
LJ geeft5 uit 1 tot 5 sterren
J v Limpt geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bij Kvik keukens kan je mooie kwalitatief goede keukens kopen!
Aanrader.
Groetjes
zoë geeft5 uit 1 tot 5 sterren
HB geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Uiteindelijk dus voor de strakke witte keuken gegaan. Wel is het werkblad hout kleurig. Licht hout. Met een kookeiland waarvan het werkblad doorloopt in een eettafel/bar. Scheelt en ruimte en er kan gezellig aan de tafel worden gespeeld door de kinderen als ik het eten aan het voorbereiden ben.
Ja, ze weten hier goed met de ruimtes om te gaan. Niet alleen qua uitstraling, ook qua opbergruimte, en praktische indeling van de keukens.
Luna geeft5 uit 1 tot 5 sterren
John geeft1 uit 1 tot 5 sterren
H.Benjamins geeft3 uit 1 tot 5 sterren
C de Wit geeft1 uit 1 tot 5 sterren
We zijn heel tevreden met onze keuken en badkamermeubel en zijn vol lof over de monteurs die we regelmatig over de vloer krijgen.
Als we het overnieuw mochten doen dan zochten we bij een ander bedrijf een nieuwe keuken uit er van uitgaande dat daar afspraken wel nagekomen worden.
Marion geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Wij hebben onze keuken gekocht bij Kvik Heerlen.
Het design en de klantvriendelijkheid sprak ons erg aan net als de prijs. Er werd uitgebreid de tijd genomen om onze wensen te realiseren, ondanks de grote drukte.
Na installatie werd de keuken een dag later door de verkoper zelf opgeleverd, deze ontdekte een klein deukje in een deurtje ( wij hadden het niet eens gezien). Binnen 2 dagen kwam hij terug en verving het deurtje, dat vinden wij pas service! Dikke pluim voor dit bedrijf!!
Mike en Inge geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Rita geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Fam koster geeft4 uit 1 tot 5 sterren
anoniem geeft2 uit 1 tot 5 sterren
In de showroom zijn we prettig geholpen en kregen goed advies. We kozen een strak model, wit glanzend greeploos en de prijs vonden we alleszins redelijk.
De monteur was secuur, en alle tegenslagen, ontstaan door de Klussenier die vooraf zeer onzorgvuldig gewerkt had, werden creatief en netjes opgelost. Zoals een opbouwstopcontact dat in het zicht zat, afvoer voor de afzuiger die nog vergroot moest, stucwerk dat boven het blad stopte, om maar een paar dingen te noemen! En niet alle extra kosten zijn daarvoor in rekening gebracht, kortom alle lof!
Een aanrader.
Dorokeuken geeft5 uit 1 tot 5 sterren
ikbezochtkvik geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Dost geeft3 uit 1 tot 5 sterren
sine geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Eya geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De monteur was een bijzonder secure en rustige man en de keuken staat als een plaatje !
Helaas was een bovenkastje beschadigd maar dat is gewoon perfect opgelost.
Dat laatste is echt het enige puntje dat we kunnen verzinnen maar daar kan de monteur ook niks aan doen natuurlijk.
Top werk geeft5 uit 1 tot 5 sterren
otto geeft1 uit 1 tot 5 sterren
4 sterren geeft4 uit 1 tot 5 sterren
hanja geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Ik begrijp niet waarom KVIK keukens met ondeugelijke producten werkt!
bosch geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bedankt voor de extra service toen later bleek dat de kraan lekte, werd deze zonder kosten vervangen.
Bosboom geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Jobje geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Van den hoef geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Martha geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Er wordt niet meer gereageerd op mails/telefoon.
Tip: niet echt een aanrader als je prettige service wil en een mooie keuken.
Voormalig klant geeft2 uit 1 tot 5 sterren
de Haan geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Aangegeven dat we de keuken wilden plaatsen in een nieuwbouwwoning, die reeds klaar was.
Een goede prijsafspraak, maar toen begon de ellende. De verkoper wil heel graag een keuken verkopen,
maar de service waar KVIK voor zou moeten staat is onzichtbaar gebleken.
Problemen met leveren, uiteindelijk toch gelukt na veel moeite.
Keuken is nooit opgemeten, schijnt een optie te zijn die ons niet is geboden.
Hierdoor meerdere grove fouten in de keuken die volgens eigenaar in Duiven ‘eigen schuld’ zijn.
Bij navraag waarom niemand is komen meten zei hij:’inmeten had toch ook geld gekost’.
Leveren van onjuiste kastmaten, vrijwel geen rekening gehouden met leidingwerk en stopcontacten.
Kortom, het leidingwerk en stopcontacten hebben we zelf moeten laten verplaatsen, voor de kastdeur is geen alternatief voor gekomen vanuit de eigenaar.
Na enkele malen e-mailcontact over en weer is de verkoper langs gekomen om alles te bekijken.
Op een compleet ander tijdstip dan afgesproken en enkel met zinnen als ‘ik ga het nakijken’,
‘ik ga het navragen’. Geen oplossing waardoor wij besloten hebben opnieuw de eigenaar te contacten voor een gesprek hierover. Met de intentie om de keuken in goed overleg in orde te krijgen op weg naar Duiven. Daar op behoorlijk onbeschofte wijze door de eigenaar te woord gestaan: luid, belerend en totaal niet voor rede vatbaar. Een zeer onprofessionele manier van handelen en communiceren, na enkele minuten luisteren besloten niet mee te doen aan deze ordinaire en voor KVIK schaamtevolle situatie. Tot aan de koop gaat het goed, verwacht daarna geen service meer!
Lisa geeft1 uit 1 tot 5 sterren
64413 geeft3 uit 1 tot 5 sterren
FJvdT geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Fred geeft4 uit 1 tot 5 sterren
De Groot geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Leiderdorper geeft4 uit 1 tot 5 sterren
van der vlis geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Carine geeft3 uit 1 tot 5 sterren
daan geeft3 uit 1 tot 5 sterren
hvd geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Henk geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Maurits den Engelse geeft4 uit 1 tot 5 sterren
jetteke geeft5 uit 1 tot 5 sterren
nijssen geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Wij hebben in 2011 een keuken gekocht bij KVIK ik was al bang voor alle keuken verhalen om een keuken te kopen maar dacht bij KVIK aan het juiste adres te zijn. De keuken heeft een waarde van 11.000 euro deze is in januari 2012 geplaatst. De keuken bestaat uit een keukenblad met kasten eronder en een apparaten wand met twee apothekers kasten. Nu meer dan een jaar later is de wand nog steeds niet correct gesteld ondanks vele pogingen en met als resultaat een mooie egale wand. De apothekers kasten sluiten slecht en de koelkast deur is al zo vaak gesteld dat KVIK het zelf ook niet meer weet. De koelkast deur hangt maar aan 2 scharnieren terwijl we informatief te horen hebben gekregen dat dit te weinig is voor een koelkast deur als deze door een keuken monteur.
KVIK Hoorn doet zelf de suggestie om ons probleem aan te melden bij het CBW daar ze het zelf normaal vinden dat de wand zo geleverd wordt.
Helaas KVIK Hoorn geen warme douche van ons 😉
Brigitte geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Rhand geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Elisabetta geeft3 uit 1 tot 5 sterren
LGP geeft3 uit 1 tot 5 sterren