Keukensale ervaringen
Keukensale ervaringen? Alle Keukensale Keukens reviews. Van plan bij deze keukenzaak langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over dit bedrijf.
Wat was uw ervaring met Keukensale?
Zelf snel een recensie over Keukensale plaatsen? Makkelijk en zo gedaan.
Klik hier om uw ervaring te delen >>>
Cadeau – keukenmagazines
Meer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Deze keukenbrochures staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s.
De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht :
Klik hier voor de Top 4 goedkoopste keukenzaken >>>
Keukensale ervaringen – algemene informatie
Keukensale keukens heeft 33 vestigingen verspreid in Nederland. Dit bedrijf staat voor Duitse kwaliteit, gegarandeerd voor een lage prijs, deskundig advies en een goed keukenaanbod.
Keukensale heeft mooie en verzorgde keukenshowrooms met diverse keukenopstellingen. Zo vind u hier de laatste keukentrends. Qua modellen hebben ze alles – moderne keukens, landelijke keukens, greeploze keukens en industriële keukens.
Keukensale keukens behoort tot de Sanisale.com groep, dit is een landelijke franchise met vele vestigingen welke onder meer A-merken sanitair, tegels en aanverwante artikelen aanbiedt tegen bodemprijzen. Ze zijn vooral bekend geworden door het televisieprogramma uitstel van executie.
Bent u benieuwd? Kom langs in een van de showrooms of kijk op de site voor meer informatie, tips en de openingstijden.
Keukensale Keukens – 35 vestigingen
Keukensale Keukens heeft vestigingen in Alkmaar, Almere, Alphen aan den Rijn, Amersfoort, Amsterdam Westpoort, Amsterdam Villa Arena, Apeldoorn, Barendrecht, Breda, Capelle aan den IJssel, Cruquius, Delft, Den Bosch, Den Helder, Deventer, Eindhoven, Emmen, Groningen, Heerenveen, Heerhugowaard, Hengelo, Hilversum, Hoogeveen, Hoorn, Leiderdorp, Leeuwarden, Nijkerk, Nijmegen, Nuenen, Rosendaal, Schagen, Spijkenisse , Zoetermeer, Zaandam en Zwolle.
Klik hier voor de website van Keukensale >>>
Keukensale België vestigingen
België had een Keukensale vestiging in Peer. Lees hieronder Ervaringen Keukensale:
Op 23 juli 2024 bestelde ik een keuken, die op 17 september 2024 geleverd zou worden. De bezorging verliep op zich prima, maar toen bleek dat er een zwart werkblad was geleverd in plaats van het bestelde witte blad. Ik nam direct contact op met Keukensale, en ze beloofden het juiste blad te bestellen. Ondertussen zou het verkeerde blad tijdelijk geplaatst worden.
De keuken werd op 18 september 2024 geplaatst, en in eerste instantie leek alles in orde. Echter, op 24 oktober 2024, toen een andere monteur het juiste werkblad kwam brengen, bleek het nieuwe blad beschadigd te zijn en niet te kunnen worden geplaatst. Dit was frustrerend genoeg, maar wat me vooral stoorde, was het gebrek aan empathie van de medewerker in de winkel van Keukensale. Het enige wat ik te horen kreeg, was dat er een nieuw blad besteld zou worden. Toen ik aangaf dat ik meer klantgerichtheid verwachtte, spraken we af dat het volgende blad gecontroleerd zou worden voordat het geleverd werd, om herhaling te voorkomen.
Tot mijn grote teleurstelling gebeurde dat niet. Op 29 november 2024 kwamen monteurs weer langs met een nieuw werkblad, maar opnieuw was het beschadigd. Ondanks onze eerdere afspraak om het blad te controleren, bleek dit niet gedaan te zijn omdat een medewerker op vakantie was. Dit gebrek aan professionaliteit en organisatie is wat bij betreft tekenend voor Keukensale.
Toen ik op 11 januari 2025 naar de winkel ging om opheldering te vragen, kreeg ik nonchalant te horen dat het nieuwe blad net was binnengekomen en dat ik binnenkort gebeld zou worden voor een afspraak. Geen excuses, geen empathie, alleen een houding die duidelijk maakte dat mijn probleem voor hen geen prioriteit was. Het voelde alsof verkopen belangrijker was dan klanttevredenheid of het onderhouden van een klantrelatie.
Inmiddels zijn we bijna 4 maanden verder en ik heb meerdere keren vrij moeten nemen voor niets. Nog steeds is het probleem niet opgelost. Dit is een van de slechtste ervaringen met een bedrijf die ik ooit heb meegemaakt. Een keuken kopen zou een positieve ervaring moeten zijn, maar dankzij Keukensale is het een nachtmerrie geworden. Ik raad iedereen aan om goed na te denken voordat je hier iets koopt.
RGW geeft1 uit 1 tot 5 sterren
M'hamed Samsam geeft1 uit 1 tot 5 sterren
When I signed the contract I said to P. from the Keukensale, that on the 3D the height of kitchen is wrong and he needs to come to make measurements and change that.
I also showed him that on the right side of the sink I have drawers and it’s important I have drawers as well.
I also asked to have the height the same as I had with the fridge position that I currently have.
In the end P. didn’t change nothing in his drawings from Black Friday. He didn’t adjust the measurements as we asked him to.
The entire kitchen is wrong in height.
I am so so sad at this moment.
When I called them, they are angry at me, telling me that, that’s what I signed. That it’s all my fault that I didn’t communicate it with them. While I know 100% I showed him pictures of how I want my kitchen to be, I showed them at home during measurements how important for me the drawers on the right side and left side next to the sink and not only under the cooking island. When I said I will write a review and share my experience, W. was threatening to sue me for my bad review. I am so so sorry to ever work with this company at this moment. They refuse to hear me out. They refuse to admit their mistake that they promised to make measurements and adjust the drawings, they never did the adjustments. I can show you pictures before and after. I can show you how beautiful my closets were in the original kitchen and I asked them to do the same in the white color. I paid 18000 euros for a cheap kitchen with wrong size, with fridge that is placed at the top and I can’t reach the top of the fridge. I told P. at the office, that I don’t have electric and I need them to arrange electrician, they told me I need to put a side 1500 euro for that. Which I did. But when they took my old kitchen apart I needed to arrange my own electric and he asked me 2700 euros.
Dealing with this company is the worse experience I ever had. The owners were screaming at me, lying to me, accusing me that I didn’t communicate anything with them. And that is not true.
Moria Sella geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
In 2017 een keuken gekocht bij…
In 2017 een keuken gekocht bij Keukensale Alphen aan den Rijn bij D van Miltenburg.
Na een aantal gesprekken op leuke en vriendelijke wijze gevraagd om er te komen werken.. gedaan van 2018-2020
Nu in 2023 valt de complete keuken uit elkaar
Aanrechtblad wijkt
Grepen breken af
Deuren gaan bubbelen
Vaatwasser stuk
Heetwaterkraan stuk
Scharnieren stuk
Etc etc
Ze zijn nooit bereikbaar of aanwezig en als je dan een keer geluk hebt en nog lief een greep besteld of een scharnier, hoor je nooit meer wat van ze ( tenzij je zelf langs gaat)
Na 5 jaar vervalt de garantie maar ik mag van een keuken verwachten dat deze echt wel 10 tot 15 jaar meegaat.
Ze willen nu wel kosteloos een greep of een scharnier geven ( dat snap ik want leverancier levert deze bij service verzoek gratis )
Maar voor de rest mag ik het uitzoeken
Letterlijke antwoord:
Je hebt hier gewerkt dus we zelf samengesteld en gekozen dus mijn eigen probleem) 🙁
Ik werkte er niet toen ik de keuken kocht en dit is ook helemaal
Niet van toepassing: ik ben een privé persoon en verdien net als elk ander service en een goede keuken voor meer dan 5 jaar..
Ook mag ik de leverancier van de vaatwasser en kraan zelf gaan bellen want dat is niet hun product.
Ik heb toch echt een overeenkomst met jullie en niet met AEG of Dekker Zevenhuizen
Diep triest
Maaike geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Ondertussen werd er door neus en lip door een offerte opgesteld en deze moeten tekenen. Daarbij werd niet verteld dat er een termijn aan zat.
Normaal is zo’n offerte vrijblijvend? Ook zoals op hun website staat.
Met hun afgesproken om ook een 3D tekening via de mail opgestuurd te krijgen zodat we er over na konden denken.
De tekening kwam maar niet, maar de facturen bleven ze wel sturen meteen erna. Wij hebben niet gezegd dat wij de keuken wilde en vreemd dat er meteen facturen gestuurd worden zonder akkoord.
Naar weken wachten krijgen wij ineens de 3D tekening via de mail binnen en daarna meteen een telefoontje met de mededeling dat de facturen betaald moeten worden.
Ook bij de inmeting in ons huis die we ingepland hebben met dit bedrijf zijn ze niet komen opdagen.
Vervolgens worden wij telefonisch benaderd dat er betaald moet worden.
Wij geven aan dat hun zich niet aan de afspraken hebben gehouden dus wij de keuken niet willen bestellen.
Daarop krijgen wij het volgende te horen: wij zijn akkoord gegaan met de offerte en hadden binnen drie weken moeten laten weten als we er vanaf zagen.
Wij hadden afgesproken aan de hand van de 3D tekening een keuze te gaan maken. Deze krijgen wij weken later pas toegestuurd en zijn daarom verder gaan kijken.
Nu verwachten zei 30% van de aankoop. Dit kan toch niet zomaar?
En vertellen ze erbij dat ze de 3D tekening normaal pas sturen naar ontvangst betaling. Op hun site staat heel wat anders.
Anja geeft2 uit 1 tot 5 sterren
De eerste levering moest met 3 weken worden uitgesteld vanwege “problemen met het werkblad”. Op de nieuwe datum kwam hun onderaannemer (alleen!) langs om de keuken te plaatsen. Omdat granieten werkbladen erg zwaar waren, liet de man het glijden en op de kasten vallen, wat resulteerde in verschillende scheuren in de steen. Dit was echter het minste probleem, want het hele werkblad was toch al 8 cm te kort, een fout waarvoor Keukensale herhaaldelijk de verantwoordelijkheid ontkent, ook al was de keuken vooraf volledig op hun kosten met een laser ingemeten. Er werd beloofd dat de levering van het nieuwe werkblad slechts een paar weken zou duren, maar dit zijn uiteindelijk 2 maanden geworden. Hoewel het op maat gesneden werkblad al op 19 april beschikbaar was, vonden ze pas op 19 mei de tijd om het te installeren.
Tweede poging: aannemer komt weer alleen, plaatst het werkblad en forceert het op zijn plaats -CRACK- weer een werkblad kapot. Hij verving het door een voorlopig MDF-werkblad en liet de tweede helft zitten (die intact zou moeten zijn, maar toen de man vertrok, bleken er ook 2 scheuren te zitten). Vertraging voor de vervanging: 4 weken. Ik heb hen een officiële brief gestuurd om hen te informeren over hun wettelijke verantwoordelijkheden en om terugbetaling van de geleden schade te verzoeken. Deze brief werd alleen met defensief gedrag beantwoord, zonder dat er verdere actie volgde
Derde poging (medio juni): er wordt een nieuw werkblad afgeleverd en de filiaalmanager assisteert/begeleidt de aannemer tijdens de installatie. Het werkblad scheurt op 3 plekken opnieuw.
Elke installatiepoging heeft geresulteerd in verschillende deuken en schilfers van onze pas gepleisterde en geverfde muren en de tegelvloer – geen compensatie en geen erkenning aangeboden. Ze hebben ook een kastdeur beschadigd (moet opnieuw bij de producent worden besteld – enkele weken levertijd). De scheuren in het nieuwste werkblad moeten nog dezelfde dag door een specialist worden gerepareerd. Onnodig te zeggen dat dit nooit is gebeurd. Pas na diverse tussenkomsten van mijn kant komt er 2 maanden (!) later een specialist langs om mij te informeren dat de schade niet meer te herstellen was, omdat het hele werkblad niet goed geëgaliseerd was en er gegarandeerd nieuwe scheuren ontstaan. Dit kan alleen verholpen worden als het hele werkblad er nog een keer uitgehaald wordt. Inmiddels zijn we in de 3e week van augustus. Inmiddels is Keukensale A’dam Westpoort verkocht/overgenomen door ander management en behandelt Keukensale Hoorn claims met betrekking tot aankopen van vóór 1 juli.
Omdat mijn geduld nu definitief ten einde is, heb ik het werkblad terugbetaald en kreeg ik € 750,- aangeboden (“we kunnen je geen gratis werkblad aanbieden na alle service die we al hebben geleverd!”). Na het aanvragen van een vergoeding voor geleden schade, opgenomen vakantiedagen om de technici, onderaannemers en specialisten te ontvangen, gemaakte reis- en telefoonkosten (in totaal € 1500,-, inclusief de terugbetaling van het werkblad, dat op zichzelf minimaal € 1500,- zou moeten kosten 1500, zoals offertes van verschillende andere leveranciers hebben bevestigd, maar dit staat helaas niet vermeld op het koopcontract, dat alleen het eindtotaal weergeeft), kreeg ik te horen dat ik volkomen onredelijk was, omdat “het hele werkblad minder waard is dan Dat”.
Helaas zal deze zaak nu voor de rechtbank moeten worden beslecht, aangezien geen van mijn pogingen om tot een minnelijke schikking te komen vruchtbaar is geweest vanwege de koppigheid, hebzucht en pure incompetentie van de vertegenwoordigers van Keukensale Amsterdam en Hoorn, waarbij ze altijd nieuwe verklaringen vonden waarom het kan niet hun verantwoordelijkheid zijn.
Als u op zoek bent naar kwaliteit, competentie en goede klantenservice, blijf dan weg bij Keukensale!!!!
ME K geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Ik ben eerst vriendelijk geholpen door R., na het tekenen van het contract veranderde deze vriendelijke verkoper in een opdringerige man. Hij probeert zich vanuit alle kanten in te dekken.
Ik heb 0,0 vertrouwen gehad in de monteurs/levering en zo ga je niet met klanten om!
Om te beginnen bij punt 1:
Toen ze de keuken kwamen monteren ontbrak de achterwand. Ik vroeg direct aan de monteur waar die gebleven is, hij gaf aan dit moet nog besteld worden. Dat is heel raar want tijdens het bestellen heeft die R. alle maten opgemeten (ook de exacte maten van de stopcontacten), er is mij nooit verteld dat er een late levering zou zijn. Ik heb direct de winkel gebeld omdat zonder achterwand wordt de keuken werkblad niet gekit. Er zat namelijk ook een ruimte tussen de twee keukenbladen waardoor alle vieze kruimels onder de kast vallen. Ik vroeg aan hem hoe lang moet ik wachten? Zijn antwoord was ongeveer 5 á 6 weken. SCHANDALIG! Ik was erg gefrustreerd en zei ‘hoe moet ik dan koken op een los blad? Zijn antwoord was onprofessioneel en zei ‘dat hoef je toch niet te koken’. Ik heb het gesprek beëindigd want met zulke mensen valt niet te praten. Wat een belachelijk antwoord, klantvriendelijk staat niet in zijn woordenboek.
Punt 2:
De magnetron is ook later bezorgd i.v.m. het afmeten. Dit is wederom niet doorgegeven tijdens het bestellen. Ik heb het maar moeten accepteren omdat ik er niets aan kon veranderen. Ik belde later toevallig naar de winkel met de vraag wanneer dit geleverd zou worden. Ik krijg direct te horen ‘’mevrouw, er is een afspraak voor morgen en dit is ook via de e-mail bevestigd’’. Dit is vreemd want ik heb nooit iets ontvangen. We kregen hier een discussie over omdat hij mij niet geloofde en zei ‘’misschien heeft u het per ongeluk gewist of is het bij uw ongewenste mail terecht gekomen. Ik heb meerdere malen gezegd beide zijn niet van toepassing. Later belde ik terug of de afspraak zeker is en toen werd erkend dat ik inderdaad geen mail gekregen heb. Dus de fout lag wederom niet bij mij.
Punt 3:
Na vier maanden begon het laagje op de handgreep van de kasten los te laten. Uiteraard heb ik dit gemeld en een klacht over ingediend. Het antwoord dat ik kreeg was ‘’mevrouw, dit komt door uw ringen en dat valt niet onder de garantie. Dit heb ik nog nooit gehoord, dus wanneer iemand de kasten open wilt maken moeten hij/zij eerst de ringen af doen. Dat is toch absurd!
Punt 4:
Ik had een vensterbank voor de keuken nodig en deze moest ik jammer genoeg bij hun bestellen i.v.m. hetzelfde materiaal als de keuken. Ik heb een mail gekregen dat het geleverd zou worden in WK41, die week is voorbij en ik heb niks gehoord. Ik heb de winkel zelf gebeld en gevraagd wat de status hiervan is. Ik kreeg als antwoord ‘’ de bestelling is binnen en we gaan een afspraak met de monteur maken’’ Ook erg onprofessioneel dat de klant hier zelf achteraan moet gaan. Het lijkt mij dat zij de klanten moeten informeren als er een bestelling binnen is. Maar prima, als het maar gemonteerd wordt. Ik heb 1 week gewacht, weer niks van de monteur… Ik heb de monteur gemaild, geen reactie. Ik heb de winkel opnieuw gebeld. Uiteindelijk na veel irritatie hebben ze voor mij een afspraak gemaakt voor 26 oktober, tussen 08:00 en 09:30 zou de monteur komen. Ik mocht absoluut niet wijzigen anders moest ik nog eens 3 weken wachten.
Punt 5 : mijn grootste nachtmerrie!!!
De dag van de montage, mijn man moest een halve dag vrij nemen omdat ik een afspraak had die ik niet kon verzetten. Het is ondertussen al half 10 geweest, geen monteur gezien… ik heb tot 10:00 uur gewacht totdat de winkel open ging en toen heb ik direct gebeld. De verkoper R. belde de monteur om te vragen waar hij blijft. Nu komt het!!! De monteur moest nog naar het magazijn bij Villa Arena rijden om de spullen op te halen en komt daarna naar ons. Na opnieuw een discussie met R. heb ik het gesprek beëindigd. Ik heb gewacht tot 12:30 uur, de monteur was er nog steeds niet!! Ik heb opnieuw de winkel gebeld want ik ben er helemaal klaar mee. De verkoper R. vertelde mij dat de monteur voor de deur aan het wachten was, hij gaf aan dat er niemand thuis was. Dat is vreemd, want ik heb via de camera’s en ring doorbel niet gezien dat er iemand aangebeld heeft. Ik heb in de tussentijd mijn dochter van school gehaald, want ja die kan ik niet laten wachten omdat jullie zaakjes niet goed geregeld zijn met jullie monteurs! Toen ik dit vertelde aan R. werd die er even stil van omdat hij weet dat die monteur niet voor de deur is, hij zei bel de monteur. Pardon, maar de monteur werkt toch voor hun en niet voor mij?? Na een half uur kwamen er twee jongens waarvan 1 geen Nederlands spreekt. Ik vroeg wat de reden was waarom ze zo laat waren, ze gaven als reden ‘’wij moesten materiaal halen en gereedschap kopen’’. Huh maar dat is raar toch? Een monteur zonder gereedschap?! Toen wist ik direct hier klopt iets niet en dit zijn illegale monteurs. Hij is 3 keer weggegaan om spullen te kopen. Hij komt met een verkeerde kit kleur. Gelukkig had mijn man de juiste kleur kit. De monteur vroeg of ze die mochten gebruiken, wat onprofessioneel. Ik was er toen echt helemaal klaar mee en wilde dat ze zo snel mogelijk weggaan. Na het vertrek van deze twee illegale monteurs heeft mijn man het helemaal opnieuw moeten kitten omdat zij het niet professioneel gedaan hadden.
Ik wil graag een klacht indienen alleen weet ik zeker dat er niks mee gedaan wordt en dat ze zoals op het begin alleen maar met praatjes komen. Ik roep iedereen op om NIET maar dan ook NIET bij de Keukensales Villa Arena iets te gaan bestellen. Ze luisteren niet naar de klant, helpen je niet en willen alleen maar geld binnen halen!! Ik ga sowieso slechte reclame over ze maken!!!
Ines geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Wendela geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Baker geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Mirella Hogervorst-Doeve geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ik heb 2 keukens vorig jaar afgenomen en tot op heden zijn er heel veel gebreken. Als ik bel en of mail, word ik steeds afgescheept met een slap excuus, ” het is corona, de levertijd is …”. De laatste keukenmonteur stapte zelfs dreigend op me af toen ik hem corrigeerde. Heel veel materiaal had hij weggerukt en weggegooid terwijl het nog bruikbare spullen waren die niet nog eens besteld hoefden te worden. Als ik ook niet daar was geweest dan had ik op dit moment een grote lekkage waarvan ik voor alle kosten mocht opdraaien. Er werd toen weer eens een excuus gemaakt en de schuld werd mooi in mijn schoenen geschoven, namelijk ik mocht me niet in dezelfde ruimte begeven als de monteur. Terwijl ik een heel grote woonkamer en keuken heb…😞.
T. Chhangur geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Claudia geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Wij wachten al vanaf juli 2020 op de plinten van onze keuken!
Wij hebben alle verplichtingen voldaan en natuurlijk alles betaald, maar aan de keukensale kant blijft het heel stil!!
Willeke
PS ik moet een ster kiezen maar ZE hebben helemaal geen ster verdient!
Willeke geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Dennis en Monique.
Dennis Horvath geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Fout op fout wordt gemaakt, onvriendelijk zijn ze en nemen je totaal niet serieus.
Korte samenvatting:
Ze komen niet opdagen op afspraken
Ze hebben verkeerd ingemeten
Ze leveren maar de helft, terwijl je al betaald hebt
Zijn slecht bereikbaar en zeer onvriendelijk
De eigenaar Joey heeft overal een verhaal voor, maar het blijft bij verhalen. Waardeloze gast.
Als je hier een keuken koopt ben je zeker van zorgen en slapeloze nachten. Keukensale Den Bosch daarentegen is wel betrouwbaar, daar heb ik mijn vorige keuken gekocht
Niels ter Borg geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Na uitzoeken, uitmeten en vooraf betalen werd de keuken begin december 2019 geleverd.
Midden december zou er een monteur komen, maar die kwam niet opdagen. Niet in de agenda gezet.
Enkele dagen later kwam er wel een monteur, echter toen bleek een kast stuk te zijn. Nabestellen duurde 6 weken. De verdere verbouwing lag hierdoor stil (vloer schilderwerk en tegelen keuken). Over een gasleiding in de keuken die niet juist liep (ook niet goed van onze aannemer) werd met geen woord gerept door de monteur die de kapotte kast had vastgesteld nog door de mensen van keukensale die hadden ingemeten en die de kapotte kast kwamen ophalen en de nieuwe na 6 weken terugbrengen. Inmiddels 7 weken later, een nieuwe kast verder en een andere monteur bleek er niet juist te zijn ingemeten (door onze aannemer binnen een dag verholpen) en en was er een vd werkbladen verkeerd gezaagd. Dus nu weer opnieuw 3-6 weken wachten op een nieuw blad. En als excuus, we komen u tegemoet door een nieuw blad te bestellen terwijl ze het zelf verkeerd ingezaagd hadden.
Kortom een waardeloos bedrijf met uitermate slechte service. Ik kan u enkel adviseren daar geen keuken te bestellen.
A de Heus geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Ernest Martens geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
mandy geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Xin X geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Mario H. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Anoniemepiene geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Kuiters geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Gijs van de Groep geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Eindelijk een keukenbedrijf zonder Mandemakers mentaliteit. Er is uitgebreid de tijd genomen om de keuken helemaal naar onze wensen uit te kiezen. Hij werd keurig op tijd geleverd en geplaatst. Van de drie ooit door ons gekochte keukens is dit het beste bedrijf van allemaal. Het resultaat is precies zoals wij het graag wilde. Een geweldige service.
Wij zullen Keukensale Barendrecht aan een ieder aanraden.
Met vriendelijke Groet Peter en Esther van Dijk
Heinenoord
P.J van Dijk geeft5 uit 1 tot 5 sterren
denzel geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Dionne geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Gert en Kevin geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
We moesten 6 weken wachten om het opnieuw te laten plaatsen. 24 December zouden ze om 08.00 uur komen, maar lieten het afweten. Gebeld met Keukensale, waar ik van de monteur het antwoord kreeg, dat hij deze tijd niet had afgesproken en dat ze z.s.m. zouden komen. Ze kwamen om 16.30 uur en verzaagden het nieuwe aanrechtblad opnieuw. Nu iets meer aangesloten, maar nog steeds voor de helft gemonteerd.
Moesten weer 6 weken wachten en afgesproken alles te corresponderen en vast te leggen via de mail.
Na 6 weken zijn ze wederom geweest en geplaats. Er bleek een stopcontact niet goed en er moest kit vervangen worden, dus moest er weer een afspraak gemaakt worden. Afspraak stond, maar monteur kwam een paar uur eerder dan was afgesproken en alleen het stopcontact is geplaatst en het kitten, daar wist hij niks van, terwijl alles op de mail stond. We hebben uiteindelijk 6 vrije dagen moeten nemen en vele malen zelf contact moeten opnemen, omdat er van hun kant weinig actie wordt ondernomen. Voor het kitten moet ik weer thuis blijven zitten en eventueel vrij nemen. Ook voor het afkitten, dat moet nu nog gebeuren, hebben ze één keer geprobeerd contact op te nemen, maar ze hebben niks ingesproken en niet opnieuw teruggebeld. We zijn er helemaal klaar mee. In de winkel met de verkoop perfect geholpen, maar daarna is de communicatie nihil geweest en alles van ons uit gekomen. Het heeft veel tijd en (nog) energie gekost in 4 maanden tijd.
Fam. Bank geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Heeres geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Sabine geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bij het bekijken van de offerte bleek de kraan vergeten, toch wel een wezenlijk onderdeel in een keuken. De adviseur moest het wel geloven toen ik het hem liet zien. Toen ik thuis de offerte nog eens doorkeek zag ik dat de verlichting boven het werkblad er ook niet op stond en een bovenkastje was ook vergeten, terwijl dat wel op de tekening stond. Ik ben niet met deze zaak verder gegaan. Goed blijven opletten en je niet laten pushen.
Joke geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Bij Keukensale gaven ze direct een nette prijs en geen irritante onderhandelingen. Ook mocht ik er een nachtje over slapen en heb ik hierna met een goed gevoel mijn keuken aangeschaft.
Het plaatsen ging ook prima. Goede monteurs en alles zit er strak in.
Erg blij mee.
Nick geeft5 uit 1 tot 5 sterren
xx geeft1 uit 1 tot 5 sterren
lars geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Naar Nijmegen Keukensale gegaan met de vraag of ze van de huidige keuken wat moois van konden maken. Roy en Tamara zijn toen persoonlijk langsgekomen voor advies.
We hebben ze een maximaal budget gegeven voor de keuken. Ze hebben er alles aan gedaan en ons ‘beschermd’ in keuzes, zodat we binnen het budget zouden blijven.
Het resultaat mag er zijn. Kortom:
Klantvriendelijk, geduldig, oplossingsgericht! Hele tevreden klanten hier!
Madeleine en Dustin geeft5 uit 1 tot 5 sterren
W. van der Wekken. geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Rick & Vera geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Chris geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Pluspunten:
Niet duur.
Klantvriendelijk.
Geen storende onderhandelingen.
Volkswagen Kever geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Al met al zijn wij tevreden over de geleverde keuken, maar zijn ontevreden over de feedback van Keukensale.
Theo en Wilma Kouwenberg geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Franco geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Daan geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Al met al, het kost wat, maar dan heb je ook wat!
Schriever geeft5 uit 1 tot 5 sterren
M. Vosse geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Top verkopers! Eveliene, Pim en Niels van keukensale Nijkerk.
Jan Versloot geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Meyran geeft3 uit 1 tot 5 sterren
hp geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Katja geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Totaal tegen de 7000,- kwijt voor de keuken maar voor minder heb je ze er ook
Bram geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Spoor geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De grote vertraging van het opleveren van de keuken.
Het ontvangen van de verkeerde elementen.
Apparatuur wat niet geleverd is.
Noodzakelijke aanpassingen die niet werden uitgevoerd
NIET op onze vaste afspraken gekomen zijn. Hiervoor hebben wij additionele kosten gehad die niet gepland waren.
Na 16 juni 2015 vertelden ons ook nog eens dat Siemens steeds het verkeerde onderdeel levert en dat zij hun uiterste best doen om het juiste onderdeel te leveren. Tot op heden hebben wij deze nog steeds niet ontvangen
Vandaag is 16 september 2015, en daarom houden wij een open bedrag, met de hoop dat zij gaan de gemiste onderdelen leveren en installeren.
Santorro geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Riki geeft4 uit 1 tot 5 sterren