Ervaring Cvt keukens
Ervaring CVT keukens? Alle CVT keukens ervaringen. Van plan bij CVT keukens langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over CVT keukens.
Wat was uw ervaring met Cvt keukens?
Zelf snel een recensie voor Cvt keukens plaatsen? Makkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen en schrijf uw ervaring.
Gratis keukenboeken thuis?
Meer dan 500 pagina gratis thuis ontvangen?
Vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen? Bestel het complete pakket. Hier kunt u gratis keukenbrochures aanvragen.
De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht van Top 4 Beste & Goedkoopste keukenzaken van dit moment.
CVT keukens ervaringen – algemene informatie
Deze keukenzaak is onderdeel van de Mandemakers groep. CVT is een luxe keukenwinkel waar design centraal staat. De showroom van deze keukenwinkel is ruim en werkelijk prachtig om te zien.
Deze luxe keukenwinkel verkoopt de merken: Siematic, Bulthaup, Next125, CVT selection, Poggenpohl en Bax keukens. CVT keukens is geen goedkope keukenwinkel. Gaat u voor een van de beste merken keukens en prachtig design? Dan is een bezoek aan CVT keukens zeker de moeite waard.
Ze hebben bovendien al meer dan 80 jaar ervaring. Maak alvast uw eigen 3D ontwerp en neem deze mee naar de showroom. Bent u benieuwd? Bekijk hier de website voor meer informatie, tips en de openingstijden.
CVT keukens vestigingen
CVT keukens is te vinden in Brabant en heeft momenteel twee vestigingen in Breda en Tilburg. Er zijn recentelijk geen nieuwe showrooms bijgekomen. Lees hieronder reviews, klachten en ervaring CVT keukens.
Margreet Hoogwout geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Van de service en professionaliteit van 25 jaar geleden is niets meer over. Ze willen zo snel mogelijk een handtekening zodat je niets meer kunt en laten het dan afweten.
Jan geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Zodra je akkoord geeft voor het leveren en de inmeet afspraak hebt gehad wordt de service met de dag slechter.
Tijdens plaatsing (24-06) heeft de monteur al aangegeven dat de scharnieren die bij de naar boven opengaande kast deuren te zwak zijn i.c.m. push to open.
Hij heeft het toch geprobeerd met de scharnieren die er bij zaten maar deze waren te zwak.
In hun team app heeft hij dit ook kenbaar gemaakt met foto’s. Met de gedachten gang misschien een collega met een idee om het toch werkend te maken. Uiteindelijk heeft dit niet gewerkt en is dit genoteerd op de werkbon dat dit na geleverd moet worden.
op 03-07 melding gemaakt van een vreemde krassen wat in het blad lijkt te zitten. Dit hadden wij niet eerder gezien. Wij waren nog aan het verven op de begane grond en hebben al die tijd niet gekookt en de keuken was logischer wijs goed afgedekt.
Na een aantal weken (bouwvak) “Datum onbekend” gebeld door het bedrijf dat ons blad geleverd zou hebben. Ze willen langs komen om te onderzoeken. Blijkbaar had CVT bij hun gemeld dat het om het blad ging bij onze barretje. Wij hebben een granieten werkblad grijze kleur. Barretje heeft een hout kleur en is van kunststof. Dus opnieuw weer contact gezocht met CVT…
Als je overigens toch besluit om bij CVT iets te bestellen hou er rekening mee met lange wachttijden aan de telefoon!
24-08 De monteur komt vandaag langs voor de scharnieren en eindelijk kunnen de kastjes van keuken open en dicht. Ter vergeefs de monteur heeft dezelfde scharnieren bij die er al in zaten… Deze moeten besteld worden. Verwachting is na veel aandringen dat dit op 16-10 gaat gebeuren. CVT wilde liever de afspraak pas maken nadat de scharnieren binnen was.
Sonny geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Koen vd maagdenberg geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Zeer slechte ervaring met CVT Breda. Het verkooptraject verliep in het begin goed maar was uiteindelijk zeer rommelig. Na aankoop bij minimaal 5 medewerkers van zovel de vestiging in Breda als in Tilburg nadere toelichting moeten geven op de reeds getekende offerte omdat deze niet volledig was opgemaakt. Na levering 16 opleverpunten (verkeerd inmeten van blad, stopcontacten, diverse beschadigingen bij plaatsing, door de muur in de hal heen geboord, stopcontacten te laag gemonteerd waardoor in de rand achter het blad is gezaagd bij monteren, afzuigkap niet afgewerkt, zaken niet of verkeerd geleverd, discussie of werk in of exclusief is, et cetera) en zeer slechte coordinatie van CVT tussen aannemer, keuken plaatser, CVT verkoop en CVT service afdeling. Na 1 maand zijn de meeste punten nog altijd niet opgeleverd en is er nog altijd discussie over welk werk er nu wel en niet uitgevoerd gaat worden. Ik zou zeker nooit meer iets kopen bij CVT.
opleverpunten:
Na oplevering van de keuken op 25 Maart 2019 zijn in ieder geval (geen uitputtende lijst) de
onderstaande punten nog niet of niet naar tevredenheid opgeleverd. Foto’s zijn tevens bijgevoegd.
1. Raam kan niet meer open ivm meetfout blad en positie kraan. Er is reeds op 25 maart 2019 een
nieuw blad toegezegd maar de levertijd is nog onbekend.
2. ‘’Lat’’ afzuigkap is ingezaagd/ beschadigd
3. Prullenbakken systeem is niet geleverd
4. Anti slip matten lades zijn niet geleverd
5. Afwerkstrip keuken links te laag gemonteerd
6. Afzuigkap is niet afgewerkt
7. Deur is niet geplaatst (afspraak gepland 4 April 2019)
o 7.1 Deurpost en deur moeten tevens nog worden afgelakt
8. Rand tussen oude en nieuwe vloer is nog niet gekit
9. Bovenzijde keuken is niet afgewerkt
10. Rand boven en naast kunstof kozijn is niet afgewerkt
11. Stucwerk beschadigd op diverse plaatsen
12. Twee gaten geboord door de muur van onze hal
o 12.1 (keuken monteur heeft aangegeven dit zelf op te lossen maar we hebben geen
naam of nummer van deze heer)
o 12.2 Keukenmonteur heeft onze huissluiter nog
13. Opdracht schilderen keuken niet bekend bij aannemer B.
o Mij is onbekend wie het schilderwerk uit gaat voeren en wanneer.
14. Nog in afwachting van advies hoe de apparatuur te registreren tbv starten garantie
Rick Jaspers geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Robbert geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Franken geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Britt geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bij beslissen zouden ze nog iets aan de prijs kunnen doen
Ik vind dat men meteen de uiterste prijs moeten noemen zo weet je waar je aan toe bent.
Jan geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Bosselaar geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Helaas bleken de ervaren monteurs ook gewoon mensen en is tijdens de montage een keukenfront beschadigd geraakt. Een klein krasje op een hoogglans keuken valt natuurlijk gelijk op.
De monteur kon het op dat moment zelf niet oplossen en wij moesten bellen met de winkel.
Dat gedaan en omdat het door het toedoen van de monteur kwam, is het frontje opnieuw voor ons besteld en heeft een monteur deze voor ons geplaatst.
5 sterren!
Jantina geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Van der Linden geeft4 uit 1 tot 5 sterren
polll geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Ton geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer,
Vervelend dat u problemen ondervindt met de folie van uw keukenkastjes! Graag ontvang ik via webcare@cvt uw NAW gegevens zodat ik uw order kan inzien en u verder kan helpen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Charlotte – Webcare CVT Keukens
CVT wil de schade aan de vloer niet vergoeden omdat we deze pas de volgende dag opmerkte. Op aanbod om de schade zelf te komen bekijken gaan ze niet in. Als ik dit geweten had, dan had ik nooit met dit bedrijf in zee gegaan.
Slotboom geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw Slotboom,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Spijtig te lezen dat er een aantal zaken niet correct zijn uitgevoerd in uw keuken en dat er ook schade aan uw vloer is ontstaan. Excuses hiervoor.
Ik ontvang graag uw ordernummer zodat ik de situatie kan inzien en u wellicht nog kan helpen.
U kunt mailen via: webcare@cvt.nl.
Alvast bedankt voor uw reactie!
Met vriendelijke groet,
Charlotte – Webcare CVT Keukens
Jort geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Beste Jort,
Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn te horen dat u tot nu toe een goede ervaring heeft in de showroom.
Mochten we u nog van dienst kunnen zijn vernemen wij dit graag.
Met vriendelijke groet,
Charlotte – Webcare CVT Keukens
Mols geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw Mols,
Bedankt voor het plaatsen van uw review. Spijtig te vernemen dat u geen keuze heeft kunnen maken.
Mochten we u in de toekomst nog van dienst kunnen zijn vernemen wij dit graag!
Met vriendelijke groet,
Charlotte – Webcare CVT Keukens
focussen op een mooie keuken naar wens en kregen wij er vertrouwen in dat het kosten plaatje ook uiteindelijk naar wens zou zijn. Wij hebben een mooie Siematic keuken gekocht met prachtige Miele apparatuur en een mooi composiet blad. De verkoper Lars krijgt van ons een 10 voor zijn diensten van begin af aan tot het einde! Wilt u een mooi en kwalitatief keuken? Kies dan voor CVT Breda waar kwaliteit en service voorop staat!
Nora geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Beste Nora,
Hartelijk dank voor uw positieve woorden! Wij zijn erg blij te horen dat u zo tevreden bent over onze showroom in Breda.
Wij wensen u alvast veel plezier met uw nieuwe keuken.
Met vriendelijke groet,
CVT Keukens
anton van Mook geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Nu was oven aan vervanging toe.
Alles geregeld. Blijkt toen ik thuis nog wat prijzen heb gegoogled dat CVT 100% duurder was dan de gangbare prijzen op internet.
Ik “mocht” de order annuleren tegen kosten. Uiteindelijk heb ik een betere over gevonden en ben inclusief de annuleringskosten nog beter uit dan bij CVT.
Kunnen ze mooi in hun zak houden, die 50% korting!! Sigaar uit eigen doos.
hans geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Caroline geeft3 uit 1 tot 5 sterren
dejong geeft3 uit 1 tot 5 sterren