Ervaring Piet Klerkx keukens
Ervaring Piet Klerkx keukens? Alle Piet Klerkx keukens ervaringen. Van plan bij deze keukenwinkel langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies.
Gratis keukenboeken thuis?
Meer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan! Deze keukenbrochures staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s. Doe genoeg inspiratie op met deze gratis keukenbrochures.
De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht Top 4 goedkoopste keukenzaken >>> keukenzaken van dit moment.
Piet Klerkx keukens ervaringen
Piet Klerkx keukens is onderdeel van de Mandemakers groep. Deze keukenzaak is een totaalconcept. U vindt hier alles voor wonen, dus tevens slaapkamers en badkamers.
Piet Klerkx geeft interieuradvies op het gebied van kleuren en heeft een budgetplanner online, zodat u precies kunt zien wat uw nieuwe keuken bij Piet Klerkx gaat kosten.
Piet Klerkx is tevens zoals veel andere keukenzaken CBW erkend en maakt gebruik van een eigen montagebedrijf. Door de jarenlange ervaring een begrip in de keukenbranche. De klant staat hier hoog in het vaandel en dat is te merken, op Trustpilot is Piet Klerkx keukens beoordeeld met een 9.2/10.
Vestigingen
Piet Klerkx heeft vestigingen de provincies Utrecht, Noord-Holland, Zuid-Holland en Brabant, waar tevens het hoofdkantoor zit. Showrooms van Piet Klerkx zijn te vinden in Amersfoort, Amsterdam, Purmerend, Rotterdam, Utrecht en Waalwijk.
Waalwijk is de outlet store voor keukens.
Bekijk hier de website van Piet klerkx keukens >>> voor meer informatie, tips en de openingstijden. Er zijn recentelijk geen nieuwe showrooms van Piet Klerkx bijgekomen.
Wel is het mogelijk om een afspraak bij u thuis te maken voor advies. Lees hieronder reviews, klachten, beoordelingen en ervaring Piet Klerkx keukens.
Gerry geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ik heb in juli 2020 een complete badkamer gekocht. Helaas had de verkoper een behoorlijke inschattingsfout gemaakt en een te kleine douchecabine geadviseerd en dus besteld. Bij installatie kwamen we hier achter. Maw een grotere douchecabine had makkelijk gekund.
Overal worden fouten gemaakt en dat is helemaal niet erg. Het gaat erom hoe je dat gaat oplossen. In dit geval geeft Piet Klerkx niet thuis. Ongelooflijk hoe passief zij zijn geweest. Ze kwamen na flink wat telefoontje en mailtjes maar niet met een oplossing. Uiteindelijk heb ik het er maar bij laten zitten en heb elders een oplossing gezocht. Mijn keuken ga ik daar in de ieder geval niet meer kopen.
H. Smolders geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Rich geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Kitchen 2019 geeft1 uit 1 tot 5 sterren
We hebben direct een melding gedaan en ons werd medegedeeld dat er contact met ons opgenomen zou worden. Een dag later heb ik zelf met de klantenservice gebeld en daar gaven ze me aan dat als het werkblad niet past ze een nieuw werkblad zouden bestellen maar dat de afdeling en de fabrieken in Duitsland twee weken gesloten zijn ivm kerst. Maandag na de kerstvakantie zou ik teruggebeld worden. Helaas werd ik niet teruggebeld. Woensdagochtend heb ik zelf teruggebeld. Na mijn verhaal gedaan te hebben zou ik binnen tien minuten teruggebeld worden. Helaas wederom niet teruggebeld. Uiteindelijk heb ik na een uur eindelijk iemand aan de telefoon gekregen. Ze vertelde me dat ik zelf verantwoordelijk ben om de keukenruimte aan te passen aan de maten van de keuken ipv dat de keuken op maat gemaakt zou worden. Ons werd verteld dat we zelf verantwoordelijk zijn voor aanpassing van het leidingwerk en dit hebben we ook gedaan. Maar het kan toch nooit zo zijn dat wij de keukenmuren van ons bestaande huis zes centimeter zouden moeten verplaatsen om de keuken passend in ons huis te krijgen. Mi is er verkeerd ingemeten en Piet klerx doe er alles aan om geen verantwoordelijkheid te hoeven nemen. Ondanks dat er drie weken geleden is toegezegd dat er een nieuw blad besteld zou worden wordt er nu geen oplossing aangedragen
Lieke verbeek geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Super slecht begin. We hebben een keuken uitgezocht, deze werd getekend op papier en helemaal naar ons zin, alleen moesten we nog een blad uitzoeken. We kregen geen 3D tekening mee naar huis. Vervolgens hebben we 2 dagen daarna gebeld met de vraag of we alsnog een 3D tekening konden krijgen. De verkoper heeft gezegd dat hij deze zou mailen of toesturen en tot op heden niks ontvangen. Hoe klant-onvriendelijk kun je zijn? Er worden zeker al voldoende keukens verkocht , dat je je dit gedrag als verkoper kan permitteren ? Super slechte service en dan moet je nog beginnen !
Staal geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Mien geeft1 uit 1 tot 5 sterren
van der Vecht geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
familie van Dooren geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Verhoeven geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Sam geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Eerst beginnen in de winkel met babbel van ons uit de markt halen. Nee wij zijn geen keukenkampioen of stunter. Ja wij doen alles zelf, 1 aanspreekpunt. Nou eh, dat klopt dus van geen kanten.
Vervolgens een prijs afgesproken voor de keuken en er toch ingetuind, moest ik allerlei concessies doen om op de prijs uit te komen. Prima, nog niet boos, wij krijgen een mooie keuken dacht ik. Vervolgens terug van vakantie, de planning. levering week 34, maar ja er was geen personeel om de voorbereidingen uit te voeren voor de levering. Dus een zzpér door Piet ingeschakeld na 3 anderen gesproken te hebben( die alle drie niet konden). Deze man maakt een uitzondering voor ons, maar dan kan het niet anders dan dat de keuken eerst geplaatst wordt en het extra werk en pas daarna kan er worden gestucd. Wij onkundige en onwetende leken, zeggen prima. Joepie keuken komt.
Toen hadden wij een wijziging vanwege plaats vaatwasser, en eigenhandig denken van de verkoper. Hij had gezien dat wij rechtshandig waren dus vaatwasser in onmogelijke hoek getekend. Nog aangekaart tijdens gesprek, ik weet niet of dat handig is, maar door vlotte babbel en gewoon doorgaan met gesprek niet meer op terug gekomen. Moet ik eerlijk zijn dat wij er tijdens dat gesprek ook niet meer aan gedacht hebben. Zowel verkoper, als troubleshooter Piet niet tot onmogelijk bereikbaar. En omdat zowel wij als verkoper op vakantie waren konden wij het ook niet meer vroegtijdig aangeven dat wij dat gewijzigd wilde hebben. De aannemer vroeg ons of er om een speciale reden gekozen was voor deze plek van de vaatwasser. Wij oh shit nee he. Niet meer aan gedacht. Piet Klerkx was niet bereikbaar. Uiteindelijk hadden wij gesprek met badkamer man van de vestiging. Probleem aangegeven. Nee kon niet meer keuken was al klaar en werd de week daarop geleverd. Maar hij vond het ook niet netjes en er moet toch iets te regelen zijn. Fijn iemand spreekt ons. Nou als wij maar weten dat er op deze keuken bijna geen marge meer zit. Ja zeg duh, is dat ons probleem. dan had hij hem ons niet moeten verkopen. Ik heb geen zicht op marges. Ik wil een goede keuken. Betaling keuken, bij bezorging op dag van afspraak. Wij zeggen keuken is niet af, niet klaar, dus wij betalen niet alles. Er moest nog gestucd worden en kastje/deurtje en frontje nageleverd worden. Willen de bezorgers de keuken weer meenemen. Toen zat ik al ruim 2 weken zonder keuken. In ene kwam er wel een troubleshooter aan de telefoon. Nee komt allemaal goed mevrouw. Advies van hem, misschien handig om nog eens bij verkoper koffie te gaan drinken en eea uit te praten, duh daar zit ik echt niet meer op te wachten en dan weer fles wijn krijgen zeker. Ja, maar als je hem (troubleshooter) nog wilt spreken is hij met noorderzon vertrokken en weer niemand bereikbaar.
Afgesproken wij betalen een deel bij oplevering totale keuken.
Komt de aannemer/zzpér en stucadoors nog afzuigkap en spotjes plaatsen. Fijn denk je dan. Stucwerk iets beschadigd en moeten stucadoors weer terugkomen, maar dat doen ze alleen als de schilder komt want anders moeten ze een halve dag inplannen. Is dat ons probleem? Vreemd.
Toen kwam zzpér/aannemer, waar wij overigens heel tevreden over waren de stopcontacten en afzuigkaprooster plaatsen. Stroom eraf, stroom erop en hoppa de oven deed niks meer.
Er lag gewoon bovenop de oven de electrische snoeren met zo’n zekeringsdoosje.
Nou zei hij dat wordt dan even de monteur van de oven bellen. Zo gezegd en gedaan, deze meneer (monteur Kitchenaid) kwam hier gister en komt tot conclusie dat de aarde is aangesloten op de fase, of zoiets. Ik had dus met mijn kids wel onder 220 volt kunnen komen te staan. Levensgevaarlijk. Echt fijn, hij heeft het verholpen en hoop ik dat de oven die nog ik nog niet had kunnen gebruiken geen schade van dit geintje heeft opgelopen.
Nou is het afwachten of de frontjes nog komen en het kastje en deurtje en of wij dan wel even het restant willen afrekenen. Mijn man vroeg om een creatieve oplossing bij klantenservice en toen kregen wij in de mail te lezen, u kunt een bos bloemen krijgen. Huh, zijn ze bij Piet nou helemaal van lotje. Alsof ik op een bos bloemen zit te wachten en dan moet ik er ook nog om gaan vragen ook. Ik heb geen bos bloemen gezien, zoiets hoor je dan spontaan gewoon te regelen. Moet echt niet gekker worden. Ik wil een goed werkende, uitziende keuken hebben. Dat is waar ik voor betaal. De keukens komen allemaal bij Mandemakers vandaan dus stop de interessant doenerij. 1 pot nat. De keuken op zich is mooi. Het probleem zit em in jullie klantcontact, klantenservice en klachtafhandeling.
Hoe kan ik op deze manier nu goed over Piet Klerks praten.
Mijn conclusie, men wil wel centen zien, maar iets gegrond serieus nemen of fout in willen zien of uberhaupt maar de klant tegemoet te komen is er dus niet bij. Hoe simpel had eea kunnen zijn, om de leverdatum aan te passen toen bleek dat week 34 niet haalbaar was qua aannemer?
Een cursus klantcontact en communicatie kan voor de verkoper en overige personeel van Piet ook geen kwaad.
Ik hoop dat de keuken uiteindelijk wel af komt, want ik zit nog in een keuken die niet klaar is.
Ik kan dus niemand maar ook echt niemand Piet Klerkx aanbevelen.
Het is nu overigens week 38. Werkelijk :-((
Ben er zo klaar mee.
Mirjam Boxem geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Anthony de Jong geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Bernhard Y geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Prettig te woord gestaan in Waalwijk. Waar we voor een keuken en eventueel een badkamer kwamen, liepen we toevallig tevens tegen onze prachtige bank aan. Plaatsing is zonder noemenswaardige zaken verlopen.
P. Derksen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
willen geeft4 uit 1 tot 5 sterren
uitzoeken van de keuken viel 100% mee.
Alles is op afgesproken data bezorgd.
Ook de montage is goed gegaan, heel kundig.
Rianne geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Een efficiënte, handig te bedienen en vooral mooie keuken.
Pionier geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Piet geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw feedback. Spijtig te vernemen dat u een negatieve ervaring heeft opgedaan.
Mocht u nog met ons in gesprek willen gaan verneem ik dat graag. U kunt mailen via webcare@pietklerkx.nl.
Met vriendelijke groet,
Peter – Webcare Piet Klerkx Keukens
Fritsp geeft5 uit 1 tot 5 sterren
olga geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste Olga,
Dank u wel voor het plaatsen van uw bericht. Vervelend om te lezen dat u niet naar tevredenheid wordt geholpen. Kunt u uw ordernummer doorsturen naar webcare@pietklerkx.nl? Dan kijken we dit graag voor u na.
Met vriendelijke groet,
Webcare- Piet Klerkx Keukens
Anja geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste Anja,
Bedankt voor de plaatsing van uw bericht. Wij vinden het spijtig dat u deze ervaring heeft bij uw bezoek van Piet Klerkx.
Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel dus nemen we uw ervaring mee in ons verbeter proces.
Met vriendelijke groet,
Piet Klerkx
Ronald B geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Bastiaan Postma geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Leon geeft5 uit 1 tot 5 sterren
van Ginkel geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Boris geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Jib geeft1 uit 1 tot 5 sterren