Ervaringen Reddy Keukens
Ervaringen Reddy keukens?
Alle Reddy keukens ervaringen. Van plan bij deze keukenzaak langs te gaan? Lees eerst reviews en recensies over dit bedrijf.
Wat vond u van Reddy keukens?
Zelf snel een recensie voor Reddy keukens plaatsen? Help ons en anderen:
Klik hier – deel uw ervaring >>>
Cadeau – keukenmagazines
Meer dan 500 pagina gratis thuis ontvangen?
Vol met keukenprijzen, keukenopstellingen – en supertips over keukens kopen? Ontvang het complete pakket.
De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht:
Klik hier voor de Top 4 goedkoopste keukenzaken >>>
Reddy keukens algemene informatie
Reddy keukens is onderdeel van de MHK groep – de grootste keuken inkooporganisatie in Europa. Deze formule groeit behoorlijk snel en heeft in Duitsland, Oostenrijk en Spanje al flink wat winkels.
In totaal heeft Reddy keukens 65 showrooms. Duitse keukens kopen in Nederland voor bodemprijzen. 80% van de huishoudens die bij Reddy een keuken kopen, slagen onder de 6.500 euro.
Tevens heeft u de mogelijkheid uw nieuwe keuken in de showroom in de 3D bioscoop te bekijken. Alle keukens zijn gebouwd met het PEFC keurmerk. Dus uw keuken is altijd gemaakt van duurzaam hout. Ook uw keuken moet zo milieuvriendelijk mogelijk gemaakt worden.
Klik hier voor de website van Reddy keukens >>> voor meer informatie, tips en de openingstijden.
Reddy keukens vestigingen
Reddy keukens heeft 20 vestigingen in Nederland. Vestigingen zijn te vinden in Noord-Holland, Zuid-Holland, Gelderland, Brabant en Drenthe. Deze bevinden zich in Alkmaar, Amsterdam Arena, Barendrecht, Doetinchem, Helmond, Eindhoven, Heteren, Katwijk, Klazienaveen, Lelystad, Sittard, Veen, Vlaardingen, Wormerveer, Uden, Zaandam, Zoetermeer en Zeewolde.
Lees hieronder alle reviews, beoordelingen, klachten en ervaringen Reddy keukens.
Op 14 november 2023 hebben we bij Reddy Alkmaar een dubbele kast besteld met zes legplanken, twee dichte deuren en twee glasdeuren.
Op 19 december 2023 wordt deze kast geleverd. Hij blijkt ondersteboven gebouwd, en wordt geleverd met vier dichte deuren en twee glasdeuren. Reactie Reddy Alkmaar: “Dit ligt niet aan ons, maar aan de fabrikant. Door een computerstoring is de kast op zijn kop gebouwd”. Reddy Alkmaar bestelt een nieuwe kast en de twee overbodige deuren moeten we maar weggooien.
Op 30 januari 2024 wordt de nieuwe kast geleverd. Weer met zes planken erbij, nu hebben we er twaalf. De zes overbodige planken moeten we maar weer naar de stort brengen, waar ook twee deuren van de eerste levering zijn geëindigd. Erger is dat deze kast geen boringen heeft, en er passen helemaal geen deuren in. Reactie Reddy Alkmaar: “We hebben voorlopig niemand die dit kan oplossen. We kunnen ook geen termijn aangeven. We kunnen niets doen, dit is overmacht”. Nadat we aangeven de koop te gaan ontbinden, vindt Reddy toch nog een monteur.
Op 22 februari komt deze monteur. Hij gebruikt onze zitbank als werkplek. Hij boort verkeerd in de kast, en een van de glasdeuren kan nu niet meer gemonteerd worden. Hij gaat het oplossen door een nieuwe glasdeur te bestellen. Reactie monteur: “Ik werd afgeleid doordat jij tegen mij praatte”.
In de week van 18 maart 2024 komt de nieuwe deur binnen. Reddy Alkmaar heeft geen monteurs beschikbaar. Het duurt uiteindelijk zes weken voordat Reddy Alkmaar een monteur stuurt. Dezelfde monteur die eerder op de verkeerde plaats boorde.
Op 29 april 2024 wordt de deur gemonteerd. De kast staat scheef. Als we een rechte kast willen, moeten we aanvullende montage-uren betalen. De monteur komt alleen voor de deur en steekt verder geen vinger uit. Reactie monteur: “Jullie hebben de problemen aan jezelf te wijten. Als je negatief bent, krijg je negativiteit terug”.
Samenvattend:
Overeengekomen levertermijn: 5 weken. Uiteindelijk: 23 weken.
Besteld: twee kasten, vier deuren, zes planken. Geleverd: vier kasten, zeven deuren, twaalf planken. Naar de stort: twee kasten, drie deuren, zes planken.
Fouten kunnen zich voordoen, maar de vraag is hoe je ze oplost. Als er iets verkeerd loopt, wringt Reddy Alkmaar zich in elke denkbare bocht om verantwoordelijkheid af te schuiven. Het ligt aan de leverancier, het is een fout van een collega, het probleem is de monteur, en het fraaiste: het ligt aan de klant zelf. Dit soort reacties komt voort uit een bedrijfscultuur waar een klant alleen maar interessant is zolang hij nog moet betalen. Na betaling zul je forse druk moeten zetten om problemen opgelost te krijgen.
Blijf hier weg. Het assortiment is gemiddeld, de prijzen ook. Er zijn tientallen alternatieven die precies hetzelfde bieden, en er is daarom geen enkele reden om hier je geld uit te geven.
Ernst Boermans geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Tromp geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Als je ze de waarheid wat harder verteld , hangen ze op aan de telefoon.
Nooit hier een keuken meer!!!
Afrader 1e klas.
Ronald geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Pistorius geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Er kwamen genoeg verhalen langs van kennissen en andere keukenwinkels waarbij de leveringen vertraagd of verkeerd waren. Dus wij hielden ons hart vast.
Maar onze keuken is geleverd en geinstalleerd op de afgesproken datum. Alles klopte en alles werkte. N. komt de keuken zelf installeren en doet dit met veel expertise en ook nog veel humor.
Wij zijn heel tevreden en kunnen iedereen Reddy in Amsterdam Arena aanraden!
Marjory Stenhuys geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Lefeber geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Voor de deal was gesloten waren ze vriendelijk en zeker niet opdringerig. Helaas is er nadien weinig van klantvriendelijkheid te merken. Een groot nadeel is dat ze de montage uit besteden aan zzp’ers. Als er problemen ontstaan na de montage kunnen ze het afschuiven op de zzp’er. Dat deden ze dus ook bij ons. Kosten van de montage zaten ook niet bij de koop inbegrepen, dus nog eens extra 1500,- aftikken. Van goedkoop naar duurkoop.
Ongeveer een maand geleden deed onze Bosch vaatwasser het niet meer. Na een telefoontje met reddy keukens kreeg ik te horen Bosch te moeten bellen. Telefoonnummer kon ik op internet wel vinden zeiden ze.
Een Bosch monteur kwam bij ons langs en gaf al meteen aan dat er een montage fout was gemaakt. Kosten 220,-
Na veel mails te hebben gestuurd en van het kastje naar de muur te zijn gestuurd. Garantie op montage duurt 1 jaar! Ze willen ons totaal niet tegemoet komen.
Nou lekker dan, garantie, kwaliteit, zo genaamde Duitse degelijkheid. Dus niet.
Volgende keer kopen we onze keuken in Duitsland.
Victor geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Romijn geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Het eerste ontvangst was goed. We hebben een eenvoudige keuken naar tevredenheid besproken. Een paar weken later zijn wij terug gekomen om de keuken te bestellen. Het ontvangst verliep anders. De prijs voor de eerder besproken keuken was ineens 400 euro duurder. Ook de achterwand, passtuk voor de zijkant en nog een paar dingen ontbraken ineens. Later kwam hij hierop terug en was de prijs en keuken toch zoals eerder besproken. Uiteindelijk is de offerte voor de keuken gemaakt. Bij thuiskomst bleek het een en ander niet te kloppen, zoals wederom de ontbrekende achterwand, de koelkast zonder vriesvak (i.p.v. met vriesvak) en nog een paar dingen. Hier heb ik een mail over gestuurd. Hier werd zeer onvriendelijk telefonisch op gereageerd. Hij erkende wel de fout van de koelkast, maar wilde het alleen aanpassen naar een ander, minder energie zuinig type. Ook probeerde hij te beweren dat de achterwand etc. wel op de offerte zou staan. Na veel moeite is het toch bevestigd.
Daarna heb ik een nieuwe tekening van de keuken gekregen. Op de nieuwe tekening bleek ineens dat de front van de combi-magnetron anders was, van een goedkoper model. Hierop heb ik voor de zekerheid nog een mail gestuurd of ik wel het juiste apparaat zou krijgen.
Ruim een maand later kwam een telefoontje dat de achterwand vanwege een nieuwe wet meer geleverd kon worden. We kregen 2 opties: verdiept keukenblad met 200 euro meerprijs of de keuken zonder achterwand. Helaas werd er geen moeite genomen om mee te denken dat ‘’mijn keuken’’ (een keuken met een identiek achterwand als aanrechtblad) niet meer geleverd kon worden. Er was geen tegemoetkoming voor de meerprijs mogelijk. Ik heb zelf meerdere opties voorgesteld, zoals een plaat achter het fornuis, maar geen enkele optie was bespreekbaar. Na meerdere telefoontjes en veel boosheid (lees schreeuwen) van Reddy Amsterdam was het bij nader inzien wel mogelijk om een plaat achter het fornuis te leveren.
Uiteindelijk wordt na 3 maanden de keuken geleverd. Mijn voorgevoel blijkt te kloppen: Toch de verkeerde magnetron (is na een telefoontje wel opgelost), geen spoelbak en andere handgrepen. Daarnaast waren de gaten voor de handgrepen tot mijn schrik al voorgeboord. Bij het tweede gesprek was door de verkoper gezegd dat dit pas bij montage ter plaatse geboord zou worden. Ik ben absoluut niet blij zoals het midden op de deur is gemonteerd. Ook zou er op de hoek van het aanrechtblad, naast de wasmachine een steunplank komen. Een van de zoveelste beloften die niet is waargemaakt. Het aanrechtblad steunt nu op een paar simpele schroefjes.
Daarnaast is het inmeten niet nauwkeurig gebeurd. De achterwand is tekort besteld. Ik heb 3 maanden langer gewacht op de juiste achterwand. Navraag over een indicatie van de verwachten levertijd worden keer of keer niet beantwoord. Door het ontbreken van de achterwand was er ook nog geen stopcontact in de keuken aanwezig.
Dat er dingen mis kunnen gaan is begrijpelijk en vind ik ook geen probleem. Maar bewust een mooi verkooppraatje houden en je bedonderen vind ik niet acceptabel.
DV geeft1 uit 1 tot 5 sterren
David geeft5 uit 1 tot 5 sterren
BT geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Koen Vrolijk geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Geheel in tegenstelling tot concurrende winkels hebben wij hier totaal geen druk ervaren. Bij Reddy zit men om je te helpen samen jouw keuken te bedenken. Hierdoor hadden wij een blijvend goed gevoel en hebben we zelfs direct zaken gedaan…en wij gunden het de verkoper gewoon en we hoeven geen tijd meer te steken in keukenjacht 🙂
Roel geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
De spatranden die wij hebben besteld blijken hogere te zijn dan wij hebben aangegeven. Stond juist op onze offerte (gelukkig), maar niet bij hen. Veel schuld word afgeschoven naar hun leveranciers. Wij hebben ook regelmatig zelf met hun leveranciers moeten bellen. Uiteindelijk hebben wij december 2017 onze keuken compleet ( vandaar matig en niet slecht). Als compensatie voor hun nalatigheid gaan wij akkoord met een dinercheque en een grillplaat. Dit komen ze persoonlijk begin 2018 langsbrengen. Mijn vriendin is inmiddels al een paar keer langsgeweest en heeft telefonisch contact gehad waar het blijft. Vandaag 14-04-2018 ben ik zelf nog even langs gegaan om navraag te doen en wordt geïrriteerd weg gebonjourd. Met een lullige zoek het uit opmerking “succes”. Het is nml iets wat wij gratis krijgen wordt er gezegd. Ik zie het als compensatie voor nalatigheid. Het gaat mij echt niet meer om de spullen zelf, maar wel om de manier hoe je als klant afgeserveerd wordt. Ze eisen nml wel dat het hele bedrag van te voren betaald moet worden.
Nanninga geeft2 uit 1 tot 5 sterren
stel geeft4 uit 1 tot 5 sterren
EJN geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Merel geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Na 6 weken werd de keuken geplaatst en bleek Reddy de tekening niet correct te hebben gemaakt waardoor de lade onder de spoelbak niet meer dicht kon. De verlichting ontbrak, en er was een verkeerde kraan geleverd. Daarnaast waren er nog enkele details die niet klopten. De eigenaar van de franchise is alle gebreken komen controleren en beloofde de volgende dag te bellen met oplossingen. Aangezien we niets meer hoorden hebben we zelf moeten bellen en werd afgesproken dat enkele problemen al direct de maandag erop opgelost zouden worden. Maandag voor niets een middag thuis gebleven; geen monteur. Opnieuw gebeld; het kon een week erna. De week erna voor niets een middag thuis gebleven: de monteur had werzaamheden elders en ging het niet redden. Inmiddels zijn we een maand na plaatsing verder en is de keuken nog altijd niet compleet.
Het is natuurlijk altijd zo met grote verbouwingen dat er dingen mis gaan, en daar hadden we ons ook echt wel op ingesteld. Echter, het gebrek aan communicatie en bereidheid om verantwoordelijkheid te nemen is ons inmiddels echt dwars gaan zitten. We hadden Reddy met harte aanbevolen als we meer het gevoel hadden gekregen dat we gehoord werden en serieus genomen werden.
Positieve punten mogen uiteraard ook genoemd worden; we vonden het prettig dat de eigenaar creatief meedacht in het ontwerp, de adviezen die we kregen waren waardevol en de kwaliteit van de keuken is gewoon echt goed.
Renée geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Job geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Meerder malen voor leiding schema gebeld.
Na een aantal weken eindelijk gekregen.
Bellen en mailen wanneer de keuken geplaatst wordt.
Keukenmonteur is een zzp,er prima monteur.
Kookplaat doet het niet monteur van Bosch komt en de plaat is verkeerd aan gesloten of wij de voorrijkosten willen betalen. Reddy keukens schuif de schuld naar de keukenmonteur maar we hebben de keuken toch met montage bij Reddykeukens gedaan.
Keukenkastje was beschadigd weken gebeld wanneer deze geleverd werd.
Alles is goed gekomen maar mijn advies voor reddy is meer contact houden met de klanten meer mailen en bellen.
Jos geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Anita geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Pieter geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Breeveld geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Thom en Nancy, Alkmaar geeft5 uit 1 tot 5 sterren
T & N geeft3 uit 1 tot 5 sterren
joeri geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vervolgens wordt ons het leidingschema niet door gestuurd waardoor wij twee dagen voor plaatsing een belletje krijgen van de monteur of de leidingen goed zitten. Leidingschema opgevraagd, na een dag gekregen en toen moesten wij nog een loodgieter en electrien regelen om de leidingen goed te maken. Met geluk en extra kosten is dit goed gekomen gelukkig.
Keuken gemonteerd, erg fijne monteur gehad. Maar helaas zitten er twee krassen op onze inductieplaat. Ochtends vroeg gebeld en foto’s gemaild naar Reddy, krijg hele dag geen antwoord. (Een dag winkel gesloten)
Als ik vervolgens wederom bel of ze mijn mail hebben ontvangen wordt ik erg onvriendelijk te woord gestaan en wordt er gezegd dat ik weer bel. (Dit was mijn tweede telefoontje, hoe bedoel je ontklantvriendelijk). Bij Reddy vinden ze het kennelijk erg raar om een bevestigingsmail te sturen. Ik kreeg door dit gesprek een erg naar gevoel door de manier hoe ik als klant aangesproken werd.
Erg aardige mensen totdat je keuken reddy en besteld is dan is het op en klaar. Ik raad deze keukenzaak absoluut niet aan!
Sonja geeft1 uit 1 tot 5 sterren
C Blijleven geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Wij zijn ook bij Reddy in Alkmaar geweest. Prima geholpen door eigenaar. Hij denkt mee, kiest de goedkoopste opties mbt apparatuur geheel naar wat jij van een apparaat verwacht. Transparante offerte, tot nu toe de goedkoopste, geen drammerigheid of andere verkooppraatjes. Wij zijn er nog niet uit, maar Reddy is beslist een aanrader.
offertevergelijker geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Noortje geeft4 uit 1 tot 5 sterren
P. de Leeuw geeft3 uit 1 tot 5 sterren
rheid (De aanpak van Reddy lijkt soms te mooi om waar te zijn in het landschap van de keukenmaffia) . Voor nu is het wachten op de keuken, maar ga er vanuit dat deze netjes wordt geplaatst. Algehele conclusie: ABSOLUTE AANRADER!
Jansen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wilfried geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Eind juli wordt ons keuken geplaatst hopende dat deze net zo proffesioneel en goed wordt uitgevoerd. Ons advies; Als u een hoge kwaliteit keuken zoekt en u wilt meteen de juiste en beste prijs dan raden wij Reddy keukens ten zeerste aan.
Fam. Car geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Superblij zij we met onze keuken, 3 dagen geleden geplaatst.
Helaas kan ik geen foto plaatsen.Goede service. Geen schreeuwerige aanbiedingen, maar een vaste prijs. Je weet gelijk waar je aan toe bent. Tijdens het tekenen van de keuken kan je op een scherm meekijken.
Het plaatsen door een monteur van Reddy is helemaal goed verlopen. Hij werkte netjes en rustig door. E.e.a ging in goed overleg zoals kleur vd kit, plaatsing handgreep op de koelkastdeur.
Annette geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Pieter geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Marleen geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Het gevoel, vanwege de wijze, en uiteindelijk de keuken en prijs , die Hans voor me samenstelde was dat van een kind wat een sinterklaascadeautje kreeg…helemaal top
Ik heb meer gekregen dan ik verwachtte, en heb daar niet meer voor hoeven te betalen, integendeel.
Ik heb offertes afgewezen die zelfs prijsgunstiger waren, en heb daar als iemand die echt op de kleintjes let, geen spijt van want mijn ervaring was bijna onbetaalbaar. Zo positief. Een aanrader
Bert Schepers geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Had al een paar keuekn fillialen bezocht waaronder de grote merken.
Maar vond bij Reddy toch echt wat ik zocht, en niet alleen de prijs is hier een hele aantrekkelijke in.
Ook het geduld en de service spreken me enorm aan.
Hier krijg je gelijk een prijs voor geschoteld wat gelijk tot je verbeelding spreekt.
Onderhandelen kun je natuurlijk altijd nog wel maar hier spiegelen ze niet gelijk een forse prijs om vervolgens kortingen door te berekenen.
Wel een tip om eerst naar andere keuken aanbieders te gaan.
Ik weet zeker dat je bij Reddy niet teleur gesteld zult worden.
michel geeft3 uit 1 tot 5 sterren
D. Hoek geeft4 uit 1 tot 5 sterren
timo geeft3 uit 1 tot 5 sterren