Paul Roescher keukens ervaringen
Paul Roescher keukens ervaringen. Lees alle Paul Roescher keukens reviews.
Uw ervaring met Paul Roescher keukens?
Zelf snel een recensie over deze keukenwinkel plaatsen? Help ons en anderen:
Klik hier om uw review te delen >>>.
Paul Roescher keukens ervaringen
Welkom bij Paul Roescher (sinds 1971)
Geniet in onze showrooms in Apeldoorn en Rijssen van een gastvrije Twentse ontvangst door onze receptioniste en huiskok. Verbaas u over 17.500m² aan trends en innovaties. Laat u door onze creatieve adviseurs verrassen bij het vervullen van uw woonwensen. Verbaas u tenslotte over “direct de laagste prijs”.
Omdat alles zich bovendien onder één dak bevindt bespaart u veel tijd, gedoe en geld. Met een afspraak hoeft u niet op anderen te wachten. Om thuis alvast keukeninspiratie op te doen nodigen wij u van harte uit in onze Online Keukenshowroom, waar al onze keukens prachtig worden gepresenteerd.
Kijk voordat u naar ons toe komt ook even de pagina met actuele aanbiedingen.
Tot ziens in de mooiste en grootste woonwinkels van Nederland!
Namens het hele team van Paul Roescher Apeldoorn en Rijssen
Ellen Hollander geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Lisa geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Thomas geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Prijs kwaliteit verhouding is nergens beter!!
Rene geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Nu 2 jaar later zonder problemen onze keuken uitgebreid
Een top bedrijf met goeie service!
Mark Seppenwoolde geeft5 uit 1 tot 5 sterren
We zijn al 2 jaar erg blij met onze keuken van Paul roescher!
Elianne Seppenwoolde-Nijsink geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Gerald geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Casper Schuchart geeft5 uit 1 tot 5 sterren
J geeft4 uit 1 tot 5 sterren
gr
Albert geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Martin van der Vecht geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Geachte heer Van der Vecht,
Bedankt voor uw review. Bij klanten die hun keuken zelf plaatsen is het beleid dat eventuele verkeerde leveringen (bijvoorbeeld schade of de verkeerde kleur etc.) leiden tot herlevering van dat artikel.
Omdat u immers niet koos voor montage door/via ons, zal zo’n artikel ook niet door/via ons gemonteerd worden. Dit is ook schriftelijk in de koopovereenkomst opgenomen en aan u gecommuniceerd. Bij zelfplaatsers is er vanuit ons geen enkel toezicht op de wijze van montage, vandaar dit beleid.
Team Paul Roescher
1 ding beschadigd geleverd en binnen een week opgelost
Ga zo door
Gerco geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Tuinier geeft5 uit 1 tot 5 sterren
A Nijenhuis geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Naar alle tevredenheid! Dus voor de 2e keer weer regelrecht naar Paul Roescher. Wederom perfect geholpen, niets wordt aangesmeerd… er wordt juist goed geadviseerd zonder er zelf beter van te worden. Medewerkers zijn correct en vriendelijk. Ook zeer tevreden over de keukenmonteur!
Fam Willemsen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ton de Boer geeft5 uit 1 tot 5 sterren
1 deurtje zat een vlek in de lak, waarvoor na melding gemaakt te hebben gelijk een nieuwe is besteld en deze gister perfect is vervangen.
Echt zeer tevreden, ook over de service!
Fam. G. Glas Apeldoorn geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Martin geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Fa. van de Pol geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Gerry Bruggeman geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Corrie Hakvoort geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Marijke Broeke geeft5 uit 1 tot 5 sterren
M.J. Flink geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Gerrit geeft5 uit 1 tot 5 sterren
H. Bos geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Johan geeft4 uit 1 tot 5 sterren
JW Benschop geeft5 uit 1 tot 5 sterren
het enige wat niet in orde was, dat door levering van ander model koelkast (door fabrikant niet meer te leveren) de bovenplank in de inbouwkast niet op de juiste hoogte was geplaatst en de deurspanning verwijderd moest worden. dit was echter door de installateur redelijk eenvoudig aan te passen. hierbij is een kleine beschadiging ontstaan aan de binnenkant van de deur, welke na telefonisch contact echter nieuw geleverd gaat worden. deze toezegging werd zonder probleem gedaan. complimenten!
J Broeke geeft5 uit 1 tot 5 sterren
van de keuken goed geregeld en kon de plaatsing van de keuken
zonder problemen plaats vinden Ook hulde aan het bedrijf De Wilde
Gjalt Knobbe geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Prachtige tegels van goede kwaliteit en zoals gehoopt is de snelle levering ook nog gelukt.
Al met al top.
Henrie geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Bert Krijgsman
B. Krijgsman geeft5 uit 1 tot 5 sterren
En een badkamer die wijzelf installeren.
Communicatie uitstekend.
Ad hoc reageren.
Plinten tekort bij leggen van de vloer, direct weer prima communicatie.
Prettige sfeer in showroom.
Afspraken nakomen. Verifiëren.
Wij zijn zeer tevreden.
Fam jansen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ook in de winkel keurig geholpen! Prachtig eindresultaat!
Soppe geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wel 1 melding: de inductiekookplaat werkt goed, alleen toen wij hem uit de verpakking haalden rammelde er wat binnenin, alsof er een paar schroefjes los erin zaten, konden we niet verwijderen.
De pellet/houtkachel werkt ook goed.
Groetjes, Ton en Hennie Tijssen.
A.M. Tijssen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ada geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Zeer prettig ontvangen en geholpen tijdens het maken van onze keuze.
Goede service wij zijn ontzettend blij met de keuken.
Hartelijke groet,
Fam W de Vin uit Zwijndrecht
Wb de Vin geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Madozon geeft5 uit 1 tot 5 sterren
C Klein geeft5 uit 1 tot 5 sterren
H Dijkstra geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Dank voor de medewerking van uw kant, tot 4x toe moest de levering uitgesteld worden i.v.m.de vertraging en afwerking van de oplevering van het gebouw.
Boni-Hoff geeft4 uit 1 tot 5 sterren
John Fokken geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Keurig gedaan. Ook alle leveringen verliepen voorspoedig. Klein min puntje dat het telefonisch wel eens moeilijk was om contact te krijgen.
Familie van Die geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Z. Jansen geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Jan Keizer geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Rene geeft5 uit 1 tot 5 sterren
En de geleverde materialen zijn van hoge kwaliteit.
En als klap op de vuurpijl mag ik een kunstwerk uitzoeken. Wat een leuke samenwerking met de kunstgalerie. Ik raad jullie zeker aan.
Paula Pieterse geeft5 uit 1 tot 5 sterren
M. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Jorg Menning geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Met name over de antwoorden van onze geselde vragen, ook het plaatsen is gedaan door een zeer net werkende monteur
Grote klasse
Groet, Marrie en Gerard Stoffer
G.Stoffer geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Een complete badkamer
Bijna alles zit er bij van lijm tegels aansluit materiaal en plafon verlichting enz enz.
Ben erg te vrede met het resultaat.
Ben net klaar met afmonteren .
Heb wel materiaal over gehouden.
Ga ze daar nog over bellen of dat terug genomen kan worden.
Is zonde om het weg te gooien
DirkJan Hartingsveldt geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ton geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Yme Horjus geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Paul Roescher heeft het waargemaakt wat beloofd is. Maarten bedankt.
Henri Muller geeft5 uit 1 tot 5 sterren
henk van kerssen geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Precies op maat en binnen ons budget.
Stef en Betsie Olling geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Afspraken lopen erg stroef, of worden niet nageleverd .
Veder op de levering zelf niks aan te merken.
W.steenkamp geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Kan niet anders zeggen een keurig en degelijk bedrijf.
Nihof geeft5 uit 1 tot 5 sterren
theo van schaik geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Bij de planning ging het fout. Mail vergeten te sturen en keuken wordt na het weekeind geplaatst. Onze planning gaat dan ook even anders.
Naast deze minpunten toch een goede beoordeling vanwege de klantvriendelijke verkoper en de prettige manier waarop de monteurs hun werk hebben gedaan.
C Kodde geeft4 uit 1 tot 5 sterren
RTM Aarninkhof geeft4 uit 1 tot 5 sterren
De vries geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Plaatsing was ook zeer goed zeker monteur bas
Boom en kremer geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Helaas kan ik nog geen foto laten zien van de badkamer, de man die de badkamer zou plaatsen dhr. Colijn heeft meerdere keren de afspraak verzet, soms werd er zelfs een dag van te voren afgemeld, met kunst en vliegwerk moest de bestelde container nog afgezegd worden. Nu hij opnieuw liet weten later te komen hebben we afscheid genomen van deze man, gelukkig hebben we een andere bedrijf kunnen vinden die op korte termijn aan de verbouw van onze badkamer kan beginnen.
Moet er nog we even bij zeggen dat dhr Colijn door een van uw medewerkers is aanbevolen, deze kan er ook niets aan doen, maar het valt ons erg tegen.
Met vr. gr. Fam Jansen Hardenberg
Fam Jansen Hardenberg geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Tot begin juni de keuken geplaatst zou worden op een maandag..we hebben gewacht, de hele dag maar geen monteur te bekennen en de winkel was dicht op maandag dus je begrijpt onze frustratie; er is niemand en je kan het nergens melden.. dinsdag om 9 uur meteen gebeld.. Ik zou zsm terug gebeld worden.. 3 telefoontjes van mijn kant later wist ik nog niet veel..uiteindelijk s avonds toch nog terug gebeld door een medewerker;fijn.. de monteur had zich ziek gemeld bij het bedrijf en die hadden ons moeten bellen alleen was dat niet gebeurt.. heel vervelend! Maar ja de planning zat natuurlijk al vol de komende tijd, uiteindelijk is er toch een monteur gevonden voor anderhalve week later!.. vertraging dus…
De monteur is gelukkig op komen dagen maar begint volgens tekening te plaatsen, bij het passtuk.. zonder te meten of alles goed is/klopt.. eind van de ochtend komt de beste man erachter dat het niet klopt, de keuken staat bijna/afzuigkap hangt maar nu blijkt dat aan de woonkamerkant de waterleidingen onder de keuken vandaan komen !!!! “U heeft een probleem mevrouw!” Word mij medegedeeld.. uhm ja dat kan je wel zeggen ja.. want meneer had het passtuk al ingekort naar 5 cm en alles al vastgezet dus ja opschuiven ging hij niet meer doen.. contact opgenomen met Paul Roescher over hoe nu verder maar behalve wat meedenken en een nieuw passtuk beloven te leveren gebeurt er niet veel van hun kant.. t kwam er op neer dat we het zelf maar moesten uitzoeken.. naar meerdere keren om compensatie gevraagd te hebben voor het feit dat de monteur de eerste keer niet op is komen dagen en niet heeft afgebeld worden we doodleuk per mail afgepoeierd dat ze toch de moeite hebben gedaan om de keuken alsnog geplaatst te laten worden! Dat was het dan.. dat je zelf meerdere dagen vrij moet nemen door die monteur die niet op kwam dagen en een keuken die verkeerd geplaatst is (had volledig voorkomen kunnen worden als er vooraf ingemeten was of als de monteur voor het plaatsen eerst had gemeten/op de plek had gezet!) Waardoor we zelf weer een dag bezig zijn geweest met het verplaatsen..
Meer dan een telefonisch excuus kan er bij deze winkel niet vanaf! Wij eisen compensatie voor een deel van het montage bedrag! Paul Roescher weigert!
Kortom nooit hier je keuken kopen! Ohja er was een foute greeplijst geleverd, die komt nog als t goed is, zo’n 6 weken later nog niks van gezien..
Ga naar een winkel waar ze op zijn minst de moeite nemen eerst te meten!! Achteraf over meer slechte ervaringen met Paul Roescher in de afgelopen maanden gehoord..
NOOIT MEER PAUL ROESCHER VOOR ONS! SERVICE IS ER NIET!
Natasja geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Ook over de installateur erg tevreden.
Bas geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Kortom, wij adviseren iedereen een nieuwe keuken te kopen bij Paul Roescher.
Piet en Willy Hugen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Jan en Natasja geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wij gaan door om jullie aan te prijzen.
C.Visscher geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Marrit geeft5 uit 1 tot 5 sterren
mM v Ginkel geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De planning, levering, uitvoering en plaatsing van de keuken is ronduit goed verlopen.
Allemaal fijne mensen bij Paul Roescher. Nog niet alles is afgewerkt maar dat komt zeker goed. Kontakten lopen, service erg goed.
Familie van Ernst geeft5 uit 1 tot 5 sterren
henk geeft4 uit 1 tot 5 sterren
wiersma geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Zuijdam geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Buiten de schuld van paul roescher kon de uitgezochte vloertegel niet meer geleverd worden ,dit hebben de mensen van roescher keurig netjes en snel weer opgelost ,
Familie de boer geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Goede service geeft5 uit 1 tot 5 sterren
D.simon geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Frits geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Er kwamen 2 sterke en vriendelijke mannen om de klus te klaren. Er was even paniek om dat we niet de juiste kw elektrische hadden, maar na telefonisch overleg met hebben ze het fornuis keurig geplaatst. Paar dagen later werd we gebeld of er problemen waren omtrent de elektrische tijd, uitgelegd dat we nog niet alles hadden uitgeprobeerd maar dat we de firma Roescher wel op de hoogte houden hoe het gaat. Tot nu tot heel blij met onze stovens richmond 900 dft. We genieten ervan!
dinie geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Joost Wansink geeft5 uit 1 tot 5 sterren
G.Dekker geeft5 uit 1 tot 5 sterren
We voelen ons hier thuis en zullen dit zeker iedereen aanprijzen.
Jael geeft5 uit 1 tot 5 sterren
We zijn geweldig geholpen door vooral Herman Koppe , Peter van Amersfoort en Robert Wienk.
Het is een prachtige keuken met kwalitatief goede inbouwapparatuur.
Waar we zeer ontevreden over zijn, is het montagebedrijf die de keuken heeft geplaatst.
Dat is te gehaast gebeurd met vele gebreken. Anders waren we zeer tevreden geweest!!
Gr Edwin Baljet
Edwin Baljet geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Door de verkoper aanbevolen montage bedrijf Jopsen uit Urk Johannis genaamd is een vakman
henricus andre geijs geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ook heeft de aanbevolen installateur zeer goede kwaliteit geleverd.
Ga zo door Paul Roescher!
Mvg
Ron
Ron Vos geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Eikelenboom geeft5 uit 1 tot 5 sterren
C.C Veltkamp geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Oene van geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Don Richardson geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Keuken, badkamer en vloer gekocht.
En ALLES keurig, correct en tot In de puntjes voor elkaar!
Keuken in één keer compleet geleverd. Dat schijnt uniek te zijn.
Was rubber van de koelkast stuk bij levering. Direct nieuwe opgestuurd
Badkamer moet nog geplaatst maar is netjes geleverd.
Pvc vloer in visgraat motief lagen leggen door Avci…. stoffeerder via Paul Roescher. Keurige man…. héél harde werker en top kwaliteiten geleverd. Al met al raden we Paul Roescher van harte aan.
Énige aanbeveling….. als mensen de keuken zélf plaatsen is een uitgebreidere montage instructie met daarin duidelijk beschreven waar welke clips voor zijn een aanrader.
We zijn er wel uitgekomen maar was flink zoeken. Maar da’s dan ook het énige!
Top!! Doe zo door.
Tamara en Robert van den Berg geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Helaas hebben wij een enorm schandalige ervaring mee gemaakt die wij graag met u delen. Om u er op te wijzen wat de risico’s zijn als u een keuken wilt kopen bij Paul Roescher keukens.
• Wij zitten met de verkoper X aan de tafel om een offerte voor een nieuwe keuken te laten maken, al snel worden we gepushed om de koopovereenkomst te tekenen! Dat is erg intimiderend en ronduit onbeschoft klanten niet de kans te geven om er een nachtje over te slapen, tja zo keuken kost ook maar 15.000 euro…
• Er eenmaal mee in zee te zijn gegaan wordt het ontwerp tot 3 keer toe door Paul Roescher aangepast zonder enig overleg. Door de alertheid is het telkens opgemerkt en hebben wij contact opgenomen, waarna wij het antwoord van X krijgen dat wij het “GEZAMENLIJK” overlegd hebben (volkomen onzin).
• In de opdracht bevestiging hebben ze lades met uittrekladen bevestigd, iets dat tijdens het verkoop gesprek expliciet is aangegeven dat we geen uittrekladen wouden.
• Uiteindelijk waren wij van gedachten dat alle ruis van de lijn was en hebben we de opdracht bevestigd. Hierin hebben we aangegeven dat wij een kastje graag smaller wouden hebben. Maar dit was helaas niet meer mogelijk, want het granieten blad was door Paul Roescher al besteld! Maar ook hier hadden ze wel een oplossing voor, namelijk het blad inkorten waardoor de spoelbak alleen niet meer in het midden van het kastje zou komen… Wat een “geniaal” idee hebben ze toch (dat hebben we dus niet gedaan).
• Na vele malen bellen krijgen we dan toch nog 5 dagen voor de levering een “installatie schetsje”. Nu kan onze installateur eindelijk de gas, water, elektra en afvoeren in de muren maken. Hierdoor liep het plaatsen wederom uit.
• Na plaatsing bleek er geen spatplint bij het blad te zitten, deze hebben we maar bij besteld. In de opdracht bevestiging die we moesten tekenen, stond dat de plint uit 2 delen werd geleverd. Hier hebben we 3 KEER achteraan gebeld dat wij de plint uit 1 deel willen hebben. X zegt dat komt goed, daar hoeven we de opdracht bevestiging niet voor aan te passen.
• Enkele weken later vroegen wij ons af wanneer het überhaupt geleverd gaat worden, hier 2 keer achter aan gebeld, echter is er nooit een leverdatum bevestigd.
• Na 4 maanden hebben wij er maar eens achteraan gebeld, wat blijkt: de spatplint is al 1 maand binnen. (Hoezo slechte communicatie)
• Willen we de spatplint ophalen, is die zoek geraakt in het magazijn. Tot verbazing zegt vervolgens een medewerker dat het 2 delen zijn.
• Enkele dagen later belt X, hij zegt dat we overlegd hebben hem in 2 delen te bestellen. Nu wordt er wederom gelogen, wellicht omdat hij dit verkeerd heeft besteld en er nu mee in de maag zit…
• Heer X zou ons terug bellen hoe dit op te lossen, echter horen we wederom niets….
• Na de ingebruikname van de keuken begint de spoelbak na 2 maanden al te roesten. Dit zou volgens Y (bedrijfsleider) komen door roest dat op het bestek zit, want RVS kan niet roesten. Klinkklare onzin, RVS is roestvast mits het goed behandeld is. Ze weten dus niet eens wat ze verkopen!!
• De oplossing voor het roest probleem is misschien wel de mooiste, wij zouden het er zelf maar uit poetsen met een middel dat we zelf zouden kopen. Heer Y wat laat u uw klanten in uw functie in de steek!
Als belijdend christen wordt er gehuicheld waar men bij staat. Afspraken worden niet nagekomen, er wordt gelogen, ze intimideren klanten, en als u ze op deze praktijken wijst wordt alles ontkracht.
Ik raad iedereen aan NOOIT naar Paul Roescher heen te gaan! Advies: doe zelf ook onderzoek, vraag vrienden en bekenden en u zult meerdere van deze ervaringen horen.
Daarom verdient Paul Roescher keukens de FAAL BOKAAL voor haar diensten.
Paul Roescher geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer / mevrouw Kroeze,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vinden het allereerst vervelend om te horen dat u hier zo op terugkijkt. Dat is zeer zeker niet de klantbeleving die wij nastreven. Voor een eerlijke en juiste weergave van de situatie voorzien wij uw verhaal graag van de nodige nuance.
Met betrekking tot uw bedenktijd heeft u tot op zekere hoogte gelijk: vanzelfsprekend begrijpen wij heel goed dat u over zo’n uitgave even rustig wilt nadenken. Tegelijk verzwijgt u in uw verhaal dat u bij onze adviseur heeft aangegeven dat u de keuken al op korte termijn nodig had. Met inachtneming van de levertijd van 15 weken heeft mijn collega daarom gemeend er goed aan te doen om u er eerlijk op te attenderen dat het door u gewenste levermoment in het gedrang zou komen wanneer dat ene nachtje er (veel) meer zouden worden. Niet om u te pushen, maar slechts om u in alle eerlijkheid te wijzen op de consequenties ten aanzien van de levertermijn. Hij heeft er zelfs voor gezorgd dat het werkblad, dat aanvankelijk niet meer op tijd kon worden geleverd, alsnog op tijd voor u binnen was. Eerlijk is eerlijk: als u twee weken later terug was gekomen en toen pas te horen had gekregen dat u de keuken niet meer op tijd geleverd kon krijgen, was u daar vermoedelijk toch ook niet blij van geworden?
Voor wat betreft de smetplint: aangezien het überhaupt niet mogelijk is om een smetplint in deze afmetingen uit één geheel te leveren, zal u nooit zijn verteld dat deze mogelijkheid er wel zou zijn. Wij hechten veel waarde aan een eerlijk advies en vinden het belangrijk dat onze klanten weten wat er wel en niet mogelijk is. Daar wordt door onze adviseurs niet over gelogen.
Tot slot kunnen wij u ervan verzekeren dat onze RVS-spoelbakken uitstekend worden behandeld tegen roest. Zoals mijn collega u al per e-mail heeft laten weten, is er vermoedelijk sprake van vliegroest. In ditzelfde bericht heeft hij u ook gevraagd om ons een foto retour te sturen indien u van mening bent dat dit niet het geval is. Daarop heeft hij echter nog geen bericht van u ontvangen. Mocht u hier alsnog gehoor aan willen geven, dan zien wij uw bericht graag tegemoet en kunnen wij hiermee aan de slag.
Met vriendelijke groet,
Team Paul Roescher
Marjan Fennebeumer geeft5 uit 1 tot 5 sterren
en alles is volgens afspraak bezorgd.
R. Wouters geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Alles voldoet. Slechts 1 binnenplankje was licht beschadigd. Binnenkort kunnen we die verwachten.
Fam Haasnoot geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ahlers geeft5 uit 1 tot 5 sterren
veronique geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Geachte mevrouw Ter Burg,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Allereerst onze excuses voor het ongemak. Wij begrijpen inderdaad dat het erg vervelend is dat het meer tijd kost dan gebruikelijk om een deugdelijke oplossing voor uw frontpaneel te verzorgen. Wij zijn er echter nog volop mee bezig en nemen uiterlijk eind deze week weer contact met u op. Bij voorbaat dank voor uw begrip en geduld!
Met vriendelijke groet,
Team Paul Roescher
Henk Westerink geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Nemen de tijd voor je en een zeer mooie show room .
Erg tevreden met het eind resultaat van de keuken
Lida van der maat geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Sebastiaan geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Zeker de moeite waard om daar te gaan kijken.
Ze hebben alles onder 1 dak zoals keukens, badkamers, vloeren, en openhaarden. Leuke aanbiedingen met scherpe prijzen. We hebben dezelfde dag daar onze droomkeuken gekocht.
Wij zijn zeer tevreden
van Bakel geeft5 uit 1 tot 5 sterren
willy semmekrot geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Maar ook het positieve meedenken van Marlien Schalij heeft enorm bijgedragen aan deze mooie keuken!
Popko Kooi geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De levering van de keuken verliep soepel en precies volgens afspraak.
De keuken is netjes geplaatst door de monteur, we hadden 1 klein menings verschil over het aansluiten van de apparatuur, maar dit heeft niet de koop beïnvloed.
Kortom we zijn zeer tevreden met het geleverde vakwerk.
W Pater geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Fam. Slooijer geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Doen nog echt hun best.
Levering en montage verliep boven verwachting.
Ga zo door.
Jan van erp geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Goede en eerlijke service, vriendelijk personeel, erg behulpzaam daar kunnen veel zaken nog veel van leren.
Succes voor de toekomst.
Th.GM geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De tussentijdse informatie over het verloop van de bestelling en levering.
Nazorg, prijs/kwaliteit verhouding, service en alles precies volgens afspraak.
Al met al, helemaal top
A. Kalter geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Arki uit Hardinxveld.
Arki geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Proffesionel
Mooie keuken
Goede Prijs
Vriendelijk geholpen
Kan iedereen aanraden naar Paul Roescher te gaan
Wij zijn heel tevreden
John geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ik had hier speciaal vrij voor genomen van mijn werk, en heb enkele uren voor niets zitten wachten, was niet handig.
Verder werd ik 3 dagen voor levering gebeld dat mijn bestelde vloertegels niet geleverd konden worden, was uit een rest partij. (we hadden ze 3 maand geleden al besteld)
We hebben dus maar dezelfde tegels genomen als aan de muur, alleen een andere afmeting, dit vond ik ook zeer slordig.
Maar de badkamer is gereed, en is mooi geworden, top.
Met vriendelijke groet,
Bennie Spoler
Bennie Spoler geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Nu we een nieuwe badkamer nodig hadden, zijn we dus ook teruggegaan naar Paul Roescher, weer in Apeldoorn. We zijn goed geslaag en zeer tevreden over de aankoop. Prettig geadviseerd door de verkoper, in alle rust en met oog voor onze smaak/budget. Ook qua indeling van de badkamer heeft hij gekeken naar optisch zoveel mogelijk ruimte behouden, praktisch (we hebben kleine kinderen) en toch plek voor voldoende meubels/kastruimte. Elke keer als de badkamerdeur opengaat is het weer de gedachte: Wow wat is het toch een frisse, praktische, sfeervolle en ruime badkamer geworden!
Een ding vinden we wel jammer. Het aantal benodigde tegels is in ons geval heel krap berekend. Hierdoor hebben een nalevering tijdens de verbouwing moeten doen van 3 dozen vloertegels (ipv de berekende 5) en 1 doos wandtegels. Het waren dure vloertegels, en de verkoper gaf aan; dat past binnen het budget want je hebt er weinig nodig. Zo weinig bleek niet haalbaar, waardoor de rekening fors hoger uitkwam dan waar we op hadden gerekend. Dat was een echte tegenvaller.
We zouden hier een volgende keer beter op doorvragen.
Caroline geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Wij zijnblij dat we voor paulroescher gekozen hebben
Van der Wal geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Henk Spanjers geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Fam de Roos geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wendy geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Joop van der Glas geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ik ben minder tevreden over de communicatie omtrent de levering.
Via de installateur moest ik horen dat de levering enkele weken werd uitgesteld. Hij wilde nl. de afspraak om de keuken te plaatsen verzetten.
Na telefonisch contact met uw planning werd meegedeeld dat de levering in week 22 zou plaatsvinden. Wanneer precies zou ik nog via de mail bevestigd krijgen. Deze bevestiging bleef uit.
Toevallig was ik vrijdag tussen de middag even thuis om de hond uit te laten toen er een vrachtwagen van Paul Roescher verscheen. Onaangekondigd! Gelukkig heeft het probleem zich opgelost, maar de communicatie is nog wel een verbeterpuntje.
Nu de keuken geplaatst is ben ik erg tevreden en heel blij met mijn keus!
T. Benedictus geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer Benedictus,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Allereerst: fijn om te horen dat u blij bent met uw keuken! Wel vervelend om te horen dat ons bericht over de uitgestelde levering niet goed bij u is aangekomen. Wij vinden het belangrijk om onze klanten goed te informeren en zullen daarom ook uitzoeken hoe het kan dat u dit bericht heeft gemist. Goed dat u daarom even de moeite hebt genomen om dit aan te geven; dank daarvoor! Onze excuses voor het ongemak en heel veel plezier met uw keuken toegewenst!
Met vriendelijke groet,
Team Paul Roescher
Cor geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer Gent,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend dat u dit zo ervaart, want ons aanbod om te kijken naar een passende oplossing is nota bene door uzelf afgewezen…
Uiteraard blijft ons aanbod gewoon van kracht, omdat wij graag zien dat u tevreden bent. Mocht u alsnog van ons aanbod gebruik willen maken, dan mag u dit vanzelfsprekend altijd laten weten.
Met vriendelijke groet,
Team Paul Roescher
prijsopgave zonder kraan, slechte communicatie, keuken niet volledig gemonteerd door hun inmeetfout (7 weken wachttijd op de juist afgesneden smetplint)
Esk geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Na 1 telefoontje met de heer Schalij van de giga tegels kon ik gratis een nieuwe ophalen.
Klasse geregeld
Hans Schuil geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Van Kempen geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Leuke kookworkshop.
C. van Leeuwen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Herman F geeft5 uit 1 tot 5 sterren
fam. Timmerman geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Henny geeft5 uit 1 tot 5 sterren
B. van Putten geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Remco Hornschuh geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Joke geeft4 uit 1 tot 5 sterren
A.P. Bol geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Top.
Verwoerd geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Fam. den Hertog geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Dick geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Goed gemonteerd we zijn er blij mee.
Aad Vermeulen / DTZ Apeldoorn geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Helaas begint dan pas echt de ellende. Een service afdeling die van alles beloofd en weinig nakomt.
Een email voor service-vragen wordt niet beantwoord. Na een week bellen is het excuses met “erg druk”. ( dit is bij elkaar meer dan 5 keer voorgekomen)
Beloftes maken schuld. Ligt bij Paul Roescher niemand wakker van.
conclusie: niet doen !!
T.den Dunnen geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Ze zullen ook dit verhaal ontkennen. Want dat is nu eenmaal hun werkwijze.
Rij met een grote boog om dit bedrijf en zoek een professioneel bedrijf waar men de klant nog netjes behandeld.
Strikkers geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Geachte heer Strikkers,
Allereerst vinden wij het vervelend dat u teleurgesteld bent in de oplossingen die wij u hebben geboden voor de afzuigkap die volgens u niet zou passen. Een tevreden klant is en blijft ons doel en wij hebben er daarom alles aan gedaan om het ongemak voor u te verhelpen. De eenzijdige manier waarop u ons hier afschildert, verdient dan ook enige nuance. Niet om zaken te ontkennen – daar is immers niemand bij gebaat – maar juist om bij de feiten te blijven.
Om te beginnen hebben wij u tijdens uw bezoek aan onze showroom bij wijze van service aangeboden om samen met u te bepalen of de afzuigkap al dan niet in uw keuken zou passen. Dit ondanks dat u ervoor gekozen heeft om uw keuken zelf in te meten (en daarmee ook zelf de verantwoordelijkheid te dragen). Onze expert heeft daarbij geconstateerd dat uw schuine wand weliswaar niet ideaal was, maar dat de kap wel zou passen.
U heeft vervolgens aangegeven dat u bezoek heeft gehad van meerdere deskundigen die allen zouden hebben aangegeven dat de kap juist niet ging passen. Vreemd genoeg heeft u ons nooit laten weten wie die deskundigen zijn geweest (zodat we samen tot een constructieve oplossing hadden kunnen komen)…
Omdat een tevreden klant ons doel is en we het probleem met een oeverloze discussie niet oplossen, hebben wij u de keuze geboden om de oorspronkelijke afzuigkap te laten plaatsen of te kiezen voor een alternatieve afzuigkap. U heeft daarbij voor die laatste optie gekozen, waarna uw installateur die afzuigkap bij u heeft geïnstalleerd en wij de oorspronkelijke afzuigkap hebben teruggenomen. Dit alles zonder dat we u hiervoor enige kosten in rekening hebben gebracht.
Tot slot is het uiteraard erg vervelend dat er in uw keuken sprake is van condensvorming, maar zoals u weet, heeft zowel uw installateur als de fabrikant van de afzuigkap vastgesteld dat de oorzaak van dit probleem niet is toe te schrijven aan uw afzuigkap. Wanneer dat wel het geval zou zijn geweest, zouden we vanzelfsprekend graag met u op zoek gaan naar een oplossing. Wij hopen uiteraard dat de oorzaak van dit probleem snel boven water komt en dat u met veel plezier van uw keuken gebruik kunt maken.
Met vriendelijke groet,
Team Paul Roescher
H.E. Ras geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Na ruim 7 maanden bellen en mailen, zelfs met de directeur, zijn we ten einde raad een juridisch traject gestart. Deze keukenzaak blijkt niet in staat een keuken naar tevredenheid af te ronden. Twee kalenderjaren na bestelling van de keuken missen wij nog steeds een hoekpasstuk en smetplinten.
Arien van Ginkel geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer Van Ginkel, allereerst (nogmaals) onze excuses voor het onverhoopte oponthoud. Wegens het faillissement van de leverancier van uw keuken heeft het ons inderdaad meer tijd dan gebruikelijk gekost om tot een deugdelijke oplossing voor uw probleem te komen. Wij begrijpen dat dit voor u erg vervelend is. Ik heb van mijn collega van de afdeling Service wel vernomen dat hij gistermiddag al een afspraak met u heeft ingepland om het hoekpasstuk en de smetplint bij u te komen plaatsen. Mochten wij verder nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen we het uiteraard graag.
Jos Scholte van Mast geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Fam. van Belzen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Nuchteren geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Enige minpuntje was de lange levertijd.
Mandy geeft4 uit 1 tot 5 sterren
meedenken en goede adviezen. afspraken over levertijd en tijdstip van montage
werden nagekomen. eindresultaat: geweldig!
ruud marbus geeft5 uit 1 tot 5 sterren
M en W geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Er gaat veel mis in de verwerking van de order op het moment dat er getekend is. Er worden veel slordige fouten gemaakt die resulteerden in een aanrechtblad wat te kort was, een plint die te laag was, een kast die niet voldoende diep was en een kast die te veel geleverd is.
Het te korte blad hebben wij zelf moeten oplossen omdat de levertijd van een nieuw blad buitensporig lang was. We zouden 6 tot 10 weken zonder keuken moeten zitten. Dat was voor ons niet acceptabel.
Naleveringen duren dus erg lang en Paul Roescher is ook niet bereid om de fouten die gemaakt zijn goed en volledig te herstellen. Er wordt alleen nageleverd. De extra montagekosten voor de artikelen die verkeerd geleverd zijn zijn tegenwoordig voor rekening van de klant !? Ik moet
Bij de eerste keuken die ik heb gekocht is het blad wegens loslaten van de fineerlaag keurig vervangen en opnieuw gemonteerd Nu mag ik opnieuw een keukenzetter regelen om de verkeerd geleverde kast voor de koelkast te demonteren, afvoeren, een nieuwe plaatsen, afwerken, plinten opnieuw laten zagen en plaatsen. Ook krijg ik geen reactie meer op het teveel betaalde bedrag voor de ongewenst geleverd kast. Met andere woorden: de klant mag betalen en lang wachten voor de fouten die Roescher maakt.
Voor aankoop is alles prima, maar de orderverwerking en aftersales is bedroevend.
Ik plaats niet graag negatieve recenties, maar omdat Paul Roescher niet bereid is verder te praten over bovenstaande wil ik potentiële klanten op deze manier waarschuwen
Peter geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Piet Keuning geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Alice geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Marius van der Valk geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wij hebben onze keus in samenwerking met de verkoper naar onze zin gekocht
Er de spullen zijn keuring afgeleverd
Ook hebben we de tegels gekocht
Ook naar onze zin gekocht
Een ding vond ik jammer dat we enkele tegels tekort kwamen
Deze moesten nageleverd worden daar moest ik 80,-euro extra voor de bezorg kosten betalen dat vond ik een grote aanfluiting terwijl ze elke week twee keer in ons dorp komen en dat de verkoper de vierkante meters heef berekend
Ik zijn geheel een prettige zaak om zaken mee te doen
G Beukers geeft5 uit 1 tot 5 sterren
En vooral nakomen wat beloofd wordt.
Duidelijk meedelen wat “op afroep” bij jullie betekent
W.Koorn geeft5 uit 1 tot 5 sterren
toppie geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Raalte geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Kees van Bloemendaal geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Badkamerkast zou gebracht worden samen met de keueken in week 22. De keukenfabrikant in Duitsland die de “Paul Roescher quality ” line maakt ging failliet, dat is althans het verhaal die ons verteld is, we moesten een ander frontje en alles opnieuw doornemen,. Uiteindelijk kon onze keuken wel geleverd worden maar dan wel 5 weken later dan gepland, ook waren ze vanuit gegaan dat de badkamermeubel ook 5 weken later gebracht moest worden, deze heb ik ook zelf op moeten balen omdat ze geen vervoerder had om deze langs te brengen, bij het ophalen van deze meubel blijkt dat er maar één kraan bij zat en niet twee, we moesten ook hiervoor twee nieuwe kranen uitzoeken, deze lagentoevallig op filiaal Rijssen .
Ook mijn laminaat was niet goed berekend volgens bouwtekening , hiervoor moest ik later ook twee pakken ophalen en ook de plakstrippen bleken te weinig.
Even terugkomen op onze keuken.
Deze zou op een zaterdag geleverd worden in de ochtend en die van een kennis zou de tweede deel van de ochtend geleverd worden, wel werdt ik in de ochtend gebeld dat de planner tot zijn verbazing had opgemerkt dat de chauffeur nog aan het laden was, dit is grote onzin, Paul Roescher wist van de transporteur dat deze chauffeur niet voor kon laden omdat hij vrijdag in de file was, maar natuurlijk werdt er niet gecommuniceerd met de klant, Onze keuken keren we pas laat in de middag.
Bij het nakijken van de vrachtbrief was mij opgemerkt dat de pilasters er niet bij zaten, deze zijn echt bepalend voor onze keuken, ook dit wist Paul Roescher op de donderdag daar voor, maar wederom niet gecommuniceerd met de klant!!!
De pilasters moet ik nu weer 11 weken op wachten en ik heb er geen goed gevoel over.
Elke keer beloven ze je terg te bellen maar zelfs daar voor is er geen moeite voor genomen, je moet overal achteraan.
Ruim twee weken later hebben ze, na aandringen van mij, alsnog wat nood passtukken gemaakt maar ook deze moeten eerst ingepland worden en dan moeten ze even kijken wanneer de service dienst deze kan plaatsen, uiteraard heb ik de planning gemaild met de vriendelijke verzoek deze zsm in te plannen maar we zijn nu weer drie dagen verder en weer geen antwoordt van Paul Roescher.
Te belachelijk voor woorden en schandelijk hoe dit bedrijf met haar klanten om gaat!!
Sander will geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Maak zelf een keus en durf nee te zeggen als u twijfelt of nog verder wilt kijken!! Voel je niet schuldig dat je hier al even rond gelopen hebt, zij maken de keus om u uitgebreid te helpen, in de hoop dat u geen nee, meer durt te zeggen.
Wij hebben hier geen keuken gekocht en ben hier achteraf blij mee als ik de reviews lees.
Uiteindelijk een keuken gekocht bij Waterink in Hardenberg, alles tot in de puntjes toe geregeld en goede service
Miranda geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Petra geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Quo geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Ook hadden de verkoper een paar goede tips om de keuken mooier te maken.
De prijs is gunstig en je wordt niet onder druk gezet om meteen te kopen.
Een prima ervaringen een aanrader.
Gonnie geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Bij de aankoop gevraagd of alles geregeld werd via Roescher. Dat was geen enkel probleem ze hadden alle expertise in huis. De monteur kwam en is onverrichter zaken weer weggegaan hij kon geen leidingen verleggen. Er kwam geen enkele hulp en of advies van hun kant ik moest er zelf achter aan bellen. Ik heb zelf geregeld dat het installatiewerk werd gedaan. Vandaag zijn ze de keuken komen zetten ook nu weer problemen niets wordt aangesloten en de koof in het plafond konden ze ook niet maken. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik met die lui in zee ben gegaan. Ik ben nog nooit zo slecht geholpen
meijer geeft1 uit 1 tot 5 sterren
mo geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Bedankt voor deze review!
KPJ geeft5 uit 1 tot 5 sterren
M te Apeldoorn geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Een keuken is een keuken. Ook op onze afdeling Budgetkeukens helpen we u met plezier!
Barends geeft5 uit 1 tot 5 sterren
U bent van harte welkom!
Het tweede punt is dat de badkamer volledig verkeerd getekend/ingeschat is door de verkoper. Als wij de wc hadden geplaatst hoe hij het had getekend zaten we met onze benen tegen het bad aan. Gelukkig hadden wij een goede aannemer die dat gelijk zag.
Als laatste was de verkeerde kraan geleverd en hadden wij geen bevestiging voor de toiletbril. De kraan konden we na twee belletjes van +/- 10 minuten omruilen. Dat was uiteraard fijn.
Over de bevestiging een mail gestuurd, antwoord gekregen dat het vervelend was. Verder niks meer van gehoord. Uiteindelijk maar langs gegaan, en hebben wij ze vandaag binnen gekregen.
Al met al dus ontevreden over de service van dit bedrijf!!
Hoop dat jullie hier iets mee kunnen, en vooral met de klachtenafhanfeling. Hebben zelf ook een eigen zaak en investeren er in. Kost geld, maar levert uiteindelijk meer op. Dit is een tip, doe hier ook aub wat mee!
Esther geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Graag willen we uitzoeken wat in uw geval is gebeurd, maar kunnen op dit moment niet achterhalen bij welke order dit hoort. Kunt u nogmaals contact opnemen met de afdeling Service en uw verhaal verduidelijken? Alvast vriendelijk dank!
Het aanvankelijke uitzoeken en kopen was wel een prima ervaring. In de showroom fijn ontvangen, lekker gegeten. Vooraf zelf het grootste gedeelte al uitgewerkt. Daarop kwam vrij snel een duidelijke prijsopgave en een goede eindprijs. Adviseur heeft je smaak snel in de smiezen en speelt daar goed op in.
Levering zat vervolgens een behoorlijke termijn aan dat dempte het enthousiasme weer wat. Bij uitvoering vervolgens op de tegels na gelukkig geen issues voorgevallen.
Laurens geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Er is diverse keren iets misgegaan met de onderlinge communicatie en de interne planning van Roescher. Zo stond de monteur in week 27 voor de deur, terwijl de keuken in week 36 geplaatst zou worden. De monteur, de heer C van Inplace, heeft toen echter al gezien dat de aansluitpunten niet op de goede plaats zaten, hij zegt dit gemeld te hebben bij Roescher. Wij hebben hier echter nooit iets van gehoord.
Door de verkoper van de keuken, de heer L, is ons gezegd dat de standaardaansluitingen goed zaten. Dit bleek achteraf echter niet zo te zijn.
De monteur heeft de keuken gewoon geplaatst en zelfs het aanrechtblad vast gekit. Hij heeft mij pas ’s middags, toen de keuken in zijn geheel geplaatst was, gemeld dat alle aansluitingen verkeerd zaten waardoor we de keuken in zijn geheel niet konden gebruiken. Ons inziens, had het voor de hand gelegen dat hij mij dit ’s ochtends gemeld had, zodat we zelf konden bepalen of de keuken geplaatst moest worden of niet. De keuken moet nu eerst weer gedemonteerd worden. Waardoor wij mogelijk de garantie verliezen.
Roescher verwijst enkel naar de technische tekening die wij, volgens hun, hadden moeten doorsturen aan de aannemer. Wij zijn hier echter nooit op gewezen. Ze gaan volledig voorbij aan het feit dat dat de monteur begin juli al intern heeft gemeld dat de aansluitingen niet goed zaten. Had Roescher ons toen even gebeld dan was er niets aan de hand geweest. De monteur heeft echter willens en wetens de keuken geplaatst, wetende dat alle aansluitingen verkeerd zaten en we de keuken niet konden gebruiken.
Wij moeten nu zelf de keuken demonteren (met mogelijk verlies van garantie) en de aansluitpunten wijzigen. De enige toezegging die Roescher heeft gedaan is dat zij ervoor zorgen dat de keuken wordt teruggeplaatst, wanneer dit kan is echter nog niet duidelijk (ze plannen nu al over twee weken).
Tot overmaat van ramp zijn we erachter gekomen dat ze ons een keukenblad van hout hebben geleverd, terwijl we een betonnen blad hebben besteld. Op de orderbevestiging staat ‘betoncoat; uitvoering beton’. Roescher voert nu aan dat betoncoat zou betekenen dat een houten blad geverfd wordt met een betonkleur. Echt absurd. Wij vragen ons af waar we dan zoveel geld voor hebben betaald. Wij zijn van een granieten blad overgestapt naar een betonnen blad, een houten blad hebben we helemaal nooit naar gekeken. Volstrekt ontoelaatbaar.
Wij gaan verdere juridische stappen ondernemen. Mochten er meer mensen zijn die een soortgelijke ervaring bij Paul Roescher hebben dan verzoek ik hen contact met ons op te nemen. Misschien kunnen we onze krachten bundelen om samen voor rechtvaardigheid te zorgen.
Vaartjes geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Zoals altijd heeft een verhaal meerdere kanten. Er is met u gesproken over de leerpunten voor ons, maar ook die voor u. Beide partijen hebben verantwoordelijkheden in het proces van aankoop tot uitlevering. De juistheid van bepaalde uitspraken in dit verhaal daargelaten; wij hebben er voor gekozen u tegemoet te komen en als service onder garantie de keuken voor u te herplaatsen. Als werkblad is geleverd wat u hebt uitgekozen: de cementgebonden plaat met een coating van beton, welke 90% minder vlekgevoelig is dan normaal beton.
U bent een klant voor wie we een stapje extra hard hebben gelopen. We hebben meegedacht en mogelijkheden gecreëerd om het voor u mogelijk te maken uw droomkeuken te kopen. Wij hopen daarom dat u uiteindelijk tevreden kunt/zult zijn met uw prachtige keuken!
Bea geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Wellicht lukt het ons niet hierop een reactie te geven die door u enigszins positief kan worden uitgelegd. Daarom een algemene tip voor de lezer: wanneer u een extern klussenbedrijf het leidingwerk laat verplaatsen, schakel dan een klussenbedrijf in dat ervaring heeft met keukens.
N E geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Tevreden klant geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wij zijn ook erg blij met onze trouwe chauffeurs! Dit gaan we zeker doorgeven, bedankt!
Esther geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Mark geeft4 uit 1 tot 5 sterren
🙂
Voor complete douche wandmeubel krasn douchekraan verwarming tegels.
Eerst door een verkoper geholpen voor meubel enz
Word je bij een Andere verkoper gedumpt voor tegels die begint een partij onzin uit Te spreken die ik al Lang weet van vorige verkoper.
Hebben we drie kwartier gewacht op de prijs nog niks k zeg bel maar als je t weet. Moet verder Bellen ze op t is zoveel euro k vroeg om een specificatie krijg je als antwoord dit is niet onze werkwijze na een paar keer vragen dee die het nog niet.
Met zulke bedrijven kan ik geen zaken doen.
Maar wel een mooie showroom.
jp bunt geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Bedankt voor uw compliment over onze showroom! Vervelend en jammer dat we niet tot elkaar konden komen 🙁
R. Nijkamp geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Gefeliciteerd met de mooie keuken!
Julisca geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Gefeliciteerd met de mooie keuken, Julisca!
Erwin V. geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Bedankt voor uw review en heel graag tot weerziens in onze showroom!
Met vriendelijke groet,
Team Paul Roescher
Van het begin tot het eind door de vriendelijke medewerkers geholpen. Heb hen de nodige foto’s hiervan toegestuurd.
J B Hernamt geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Tess geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Super! Veel kookplezier, Tess!
sharon geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Geachte Sharon,
Het is een vervelende situatie die is ontstaan! Wij zullen er zorg voor dragen dat u een super kwaliteit keuken ontvangt, met een resultaat perfect volgens het beoogde plaatje! We staan voor u klaar!
Met vriendelijke groet,
Team Paul Roescher
Fam krom geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Heel veel kookplezier gewenst!
Je moet ook eerst tekenen voordat je de offerte mee krijg..
Ben blij dat wij onze keuken bij Middelkoop vandaan hebben.
Bihkerk geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Geachte Bihkerk,
Allereerst gefeliciteerd met uw keuken!
Graag komen we met u in contact (tel. 0548-540340). Wij zijn erg benieuwd naar uw mening en verbeteringstips.
Met vriendelijke groet,
Team Paul Roescher
groteboer geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Bedankt voor het compliment!
Met vriendelijke groet,
Team Paul Roescher
Vorige week is de keuken geplaatst door 2 vakmensen (via Paul Roescher). Helaas is de spoelbak niet geleverd, deze wordt nagestuurd en ook weer geplaatst.
Wij bevelen deze zaak zeker bij onze omgeving aan. Ook de gekochte vloer, wc en haard zijn allemaal goed en vakkundig geleverd.
Jacobs geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Super dat u zo tevreden bent! Daar gaan we voor!!
Met vriendelijke groet,
Team Paul Roescher
Jansen geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bedankt voor uw bezoek en uw reactie! Wij hechten er waarde aan dat u de juiste afwegingen maakt.
Zodra u verder bent in uw keuzeproces, bent u van harte welkom voor een nieuw gesprek.
Samen bekijken we dan wat er nog te realiseren valt van de Vakantiegeld-actie van augustus.
Met vriendelijke groet,
Team Paul Roescher
GN geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bedankt voor uw bezoek! Naast goed advies staat gastvrijheid bij ons hoog in het vaandel. Daarom verzorgt Paul Roescher de inwendige mens onder meer met smaakvolle eigengemaakte hapjes van onze huiskoks. Reden: de klant is bij ons koning!
We vinden het daarom extra vervelend voor u dat uw verblijf bij Roescher een onprettige smaak heeft achtergelaten. Het kopen van een keuken moet een feestje zijn! Het door u omschreven gevoel past hier niet bij. ‘Agressieve verkoop’ zit niet in ons DNA en dat willen we graag zo houden. Daarom zouden we graag met u in contact komen om te achterhalen wat er zich heeft afgespeeld. Alvast dank!
Met vriendelijke groet,
Team Paul Roescher
s moest oplossen!! Dat terwijl Roescher geen badkamers plaatst en de installateur dus een volstrekt anonieme firma kan zijn waar Roescher dus ook geen afspraken mee kan maken. De tijd (en dus geld) die besteed is door wachttijd bij aflevering, gesprek met Serviceafdeling en met de heer S. was ruim voldoende om 3 keer mijn probleem op te lossen. Jammer dat Roescher niet begrijpt dat een trouwe klant, na aanschaf van artikelen voor enkele tienduizenden euro’s, die drie maanden moet improviseren door een fout van Roescher, wel eens wil meemaken dat “AH de taart komt bakken”. Voor ons even geen Roescher meer.
W. van Dijk geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Geachte W. van Dijk,
Allereerst hartelijk dank voor uw trouwe klandizie bij ons familiebedrijf. Fijn dat u schrijft dat uw voorgaande aankopen naar tevredenheid zijn geweest.
Het is wel vervelend voor u dat bij uw meest recente aankoop bepaalde producten niet in één keer goed waren en u drie maanden moest improviseren.
Wij boden u een oplossing waarbij de nieuwe producten voor u volledig kosteloos zouden worden gemonteerd via de installateur. Het is jammer dat u niet akkoord ging met deze oplossing. Graag zijn wij u nu (en in de toekomst) nog steeds van dienst!
Met vriendelijke groet,
Team Paul Roescher
Ter Harmsel geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Bedankt voor het bezoek aan onze showroom en het schrijven van deze review! Leuk!
Met vriendelijke groet,
Team Paul Roescher
Elke geeft4 uit 1 tot 5 sterren
blije koper geeft4 uit 1 tot 5 sterren
V.v.Eck geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Jan geeft1 uit 1 tot 5 sterren
ter horst, rijssen geeft4 uit 1 tot 5 sterren
dalvernij geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Ik heb GEEN order geplaatst bij Roescher. De reden is erg simpel. Roescher wil bij aflevering 100% betaling van de goederen (in mijn geval van 50.000). ZZP-ers leggen de keuken, badkamer en parket. Deze zijn dus niet in dienst van Roescher. Er is sprake van 2 offertes en 2 facturen. Wat hier gebeurt is juridische scheiding. Roescher is geheel gevrijwaard van klachten van de keuken. Je hebt dan dus het nakijken als de goederen niet goed zijn.
mijn advies: Koop niet bij Roescher of andere leveranciers die dit doen. Er zijn ook bedrijven die 90% bij afleveren en 10% na plaatsen vragen. Dan sta je als consument sterk.
Jansen geeft1 uit 1 tot 5 sterren
henk geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Jk. geeft4 uit 1 tot 5 sterren