Ervaringen Marquardt keukens
Ervaringen Marquardt keukens? Alle Marquardt Keukens ervaringen. Van plan bij deze keukenwinkel langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over deze zaak.
Wat was uw ervaring met Marquardt Keukens?
Zelf snel een recensie voor Marquardt Keukens plaatsen? Makkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen:
Klik hier om uw ervaring te delen >>>
Cadeau – keukenmagazines
Meer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Deze keukenmagazines staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen – en supertips over keukens kopen! Ontvang het complete pakket.
Klik hier om te ontvangen >>>>
De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht:
Top 4 goedkoopste keukenzaken >>>
Marquardt Keukens ervaringen
Marquardt is een grote speler in Duitsland onder de naam Marquardt Kuechen. Deze winkel heeft meer dan dertig vestigingen verspreid over heel Duitsland.
Het assortiment van Marquardt bestaat voornamelijk uit strakke keukens. In de collectie zitten meer dan 80 verschillende natuurstenen bladen. Daardoor heeft u hier de meeste keuze in granieten bladen en composiet werkbladen.
De eerste vestiging van Marquardt in Nederland is geopend in Utrecht. Na dit grote succes in Utrecht, volgde in Breda een tweede vestiging. Deze zat direct op de populaire Woonboulevard XXL.
Deze keukenwinkel heeft ruim 25 jaar ervaring in het verkopen van keukens in Duitsland. Via de website is het mogelijk om uw keuken online in 3D te tekenen.
Heeft u alleen een granieten blad nodig? Ook dat kan bij Marquardt. Betaling met een financiering voor keukens is ook mogelijk.
Marquardt Keukens vestigingen
Update: Marquardt Keukens heeft inmiddels 10 vestigingen. Te vinden in de provincies Noord-Brabant, Utrecht en Zuid-Holland. De showrooms staan in Almere, Amersfoort, Breda, Duiven, Oisterwijk, Zoeterwoude, Kaatsheuvel, Hulst, Utrecht, Sint- Maartensdijk, Oisterwijk, Gorinchem en Rotterdam.
Klik hier voor de website van Marquardt keukens >>>
Lees hieronder reviews, beoordelingen, klachten en ervaringen Marquardt keukens.
We hadden de keuken al besteld voordat we onze nieuwe woning konden betrekken. Wim heeft daarna alles ingemeten en de onderdelen zijn vervolgens besteld.
Top team installateurs (A en V) hebben de keuken vervolgens vakkundig geplaatst.
Later zijn R en W nog langsgekomen om alles te bekijken en te informeren of alles naar wens was.
Heerlijke “niet lullen maar poetsen” mentaliteit.
Een aanrader voor iedereen die voornemens is om een nieuwe keuken aan te schaffen.
Ga vooral langs in Amersfoort.
G.J. Nagel geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Nog een tweede keer naar de winkel om details en keuze nogmaals te bespreken. In één keer is te veel.
De installateur is zeer vriendelijk en behulpzaam, niets is te veel.
Alles was in één keer goed afgeleverd.
Frank geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Vervolgens was de keuken geleverd op het afgesproken moment zodat deze de volgende dag gemonteerd zou worden. Monteurs kwamen niet opdagen, na wat belletjes bleek er geen monteur te zijn geregeld. Volgende dag kwamen er twee invliegers die de keuken schots en scheef hebben gemonteerd. Weer wat belletjes en telefoontjes is een aantal maanden later de directeur zelf gekomen om de keuken opnieuw te monteren. Helaas waren niet alle materialen geleverd en moesten onder andere greeplijsten en plinten opnieuw besteld worden.
Het is nu 2022 ik heb ongeveer 300 berichten via whatsapp en mail verstuurd. Telefonisch heeft geen zin, ik word overal naartoe verwezen maar niemand kan een monteur langs sturen. De reacties vanuit Marquardt zijn op 1 hand te tellen. Nog steeds wachten wij op een montage datum.
De spullen die nodig zijn om onze keuken na twee jaar (!) af te maken zijn wel aanwezig in het magazijn. Daar heeft de directeur een foto van doorgestuurd. Maar nu….. nog steeds wachtende op een monteur..
Met andere woorden; om een hoop frustratie te besparen zou ik naar een andere keukenzaak gaan. Hier hebben ze mooie verkoop praatjes maar zodra het koop contract is getekend is de buit binnen en doen ze niets meer voor je.
Bruikman geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bij aankoop keuken hadden wij geen definitief besluit genomen over het keukenblad. De meerprijs van het keukenblad dat wij hadden gekozen bedroeg € 6.733 zonder verdere onderbouwing.
Tijdens de verbouwing kwamen we erachter dat het leiding plan niet overeenkwam met het leidingplan uit de opdrachtversie; niet alleen waren de stroomaansluitingen omhoog verplaatst, ook was uitgegaan van een afzuigkap terwijl een geïntegreerde afzuiging zou worden geïnstalleerd.
Op 18 en 19 januari 2021 is de keuken geïnstalleerd meer bleek er een lijst een restpunten te ontstaan; zo waren een spoelkastje, een bestek lade, het afvalsysteem en BORA-onderdelen niet geleverd, is de wijnkoeler lager geplaatst dan overeengekomen waardoor het kastje eronder niet normaal kon worden geopend, zat de magnetron te hoog om hem veilig te gebruiken en er waren geen spatranden geleverd.
Op 4 februari 2021 hebben we een gedeelte van de keuken naar achteren laten plaatsen omdat we erachter waren gekomen dat er een loze ruimte zat van 15 cm. Tevens is het laatste keukenblad en de spatranden geplaatst.
Op 7 april 2021 is een 2e poging gedaan om de restpunten weg te werken. De magnetron en de stoomoven zijn omgewisseld maar nu paste de lijst niet meer.
Op 16 april is een 3e poging gedaan maar wederom konden de werkzaamheden niet worden afgerond; zo waren de ladengeleiders niet de juiste en missen er nog enkele schroefjes om de oven vast te zetten en dient de keuken nog te worden afgesteld.
Op 17 september 2021 is een 4e poging gedaan. De keukenkastjes zijn gesteld en de ontbrekende schroefjes van de apparatuur zijn aangebracht maar nu blijkt de opening boven de magnetron te groot of het deurtje erboven te kort. De kit op de greep lijst kon niet worden verwijderd en hiervoor moet een nieuwe greep lijst worden besteld. Een nieuwe geleverde afvalsysteem paste wederom niet en zou alleen geplaatst kunnen worden als de achter front verwijderd wordt.
Inmiddels zijn we bijna 1 jaar verder en zitten we nog steeds te wachten op de 5e poging waarin het afvalsysteem nog geplaatst dient te worden, een deurtje dat te kort is nog vervangen moet worden en een nieuwe greep lijst nog moet worden geplaatst.
Ton van Gorp geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Steven, Den haag geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Mocht je in zee gaan met Marquardt geef ik je een tip: zorg dat je pas achteraf betaald, de volle 100%, dit is het enigste wat ze waarschijnlijk zal stimuleren om goed werk af te leveren. Ondanks ze zullen zeggen dat het moet staat de wet achter je, je hoeft helemaal niets vooruit te betalen dat is onzin. Komen wij helaas te laat achter!
De vermoeden van onprofessionele werkwijze begon op de dag dat Marquardt kwam “inmeten”. Iemand kwam zonder professioneel meetapparatuur een beetje rondkijken en nam geen cruciale maten op (zoals een koof in de muur). Wij spraken ze hierop aan, maar dit hoort en “het komt allemaal goed”.
Met als gevolg dat het keukenblad, de kastjes en de 1e monteur niet waren voorbereid/op de hoogte gebracht van de muur situatie waardoor er gelijk problemen ontstonden.
Na 7+ maanden is bij ons helaas de keuken nog steeds niet gereed. Restpunten worden niet (meer?) opgelost denken wij, want op telefoontjes en mailtjes wordt niet gereageerd. We geven het op om via de winkel het op te lossen en hebben een laatste poging gedaan om met de Directeur in contact te komen. Mocht dit niet werken oogt het toch veel naar oplichting, we hebben immers een opdracht (contract) waar we wel 100% betaald voor is, maar die niet wordt na geleefd.
Een paar punten om aan te geven hoe belabberd het is gegaan / hoe belabberd het is:
– Keuken is 15mm (1.5cm) te hoog geplaatst.
– In het granieten keukenblad zit een flinke permanente scheur, dit is door slechte montage & ondersteuning. Lion Stone (de fabrikant van het blad) heeft dit onderzocht en bevestigt, echter komt er helemaal niets vanuit Marquardt om het op te lossen.
– Tijdens montage een paar flinke deuken in de muur.
– Spullen worden “per ongeluk” weg-gegooid door de monteur, dit resulteert er in dat we in donkere dagen zitten zonder verlichting.
– De monteur had de Quooker stuk gemaakt (lek) tijdens het vervangen van het keukenblad, dit was op een vrijdag middag. Één week later kwam Quooker het probleem oplossen, omdat wijzelf hier achteraan gingen na een bepaalde tijd, het kwam ons over dat de lekke Quooker vooral ons probleem was. Volgens Quooker haar administratie probleem had Marquardt geen contact opgenomen met Quooker om dit probleem op te lossen.
– Apparatuur wordt niet bevestigt zoals het hoort (Magnetron/Oven combi los in een kastje om maar wat te noemen).
– Laten we dan maar niet beginnen over de afwerkingen…
Kortom; je kan beter met een andere partij in zee gaan.
Peter en Fabianne geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vanaf het eerste moment voelde ik mij écht welkom en ben zeer hartelijk en gastvrij ontvangen door Filip Gels en Michelle Slegers.
Twee bijzondere mensen heb ik ervaren.
Bijzonder gastvrij, zoals gezegd,
Bijzonder meedenkend
Bijzonder kundig adviserend
Bijzonder prettig en sympathiek.
Geen loze verkoop prietpraat, nee inhoudelijk sterk en ook geen gedoe met prijzen. De prijs die je krijgt is een eerlijk en goede prijs waar niet achteraf nog eens 5 of 10 % af blijkt te kunnen.
Ben super blij met hun positieve bijdrage in mijn proces om tot een nieuwe keuken te komen. Ben ook blij Michelle en Filip ontmoet te hebben, twee, gedreven, oprechte en leuke mensen met hart voor hun vak en hart voor hun klanten.
Ik kan alleen maar positieve dingen zeggen en als u op zoek bent naar goed en eerlijk advies bij UW ‘keuken’ proces ga dan absoluut bij Michelle en Filip in Zoeterwoude langs, u zult geen spijt krijgen.
Ron Bennink
Ron Bennink geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Mirjam geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Daan & Wouter geeft4 uit 1 tot 5 sterren
tevreden klant geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Rox geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Janssen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
VDB Utrecht geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Mr ontevreden, geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Jessica Louwersheimer geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wong geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Van mij krijgen de installatie en de service van Marquardt dik onvoldoende. Dit geldt ook voor de medewerkers van de klantenservice.
Vlad geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Jaldert geeft4 uit 1 tot 5 sterren
> Firma Marquard bevelen wij anderen aan.
BM Janssen geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Nina en Jurgen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Freek geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Kiki geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
– keuken apparatuur geleverd maar miste onderdeel van quooker.
– 2 weken bezig geweest, zou niet op de originele offerte staan, moet ik uitzoeken, we bellen terug (zelf na 3 dagen maar weer gebeld)
– Eindelijk, we gaan het opsturen, Vrijdag voor 12.00 uur in huis. gegarandeerd door Verkoper
– Vrijdag 15.00 uur, bellen naar de winkel, we bellen u met spoed terug (moet nog gebeuren)
– Woensdag contact gehad. We gaan het opsturen, we bellen u maandag terug (moet nog gebeuren)
– Monteur 2 x in huis gehad voor niets
– Vandaag Zijn we gebeld, sorry was het enige wat ze zeiden. Het is u verantwoordelijkheid niet die van ons (moet niet gekker worden)
Wij kunnen hier niets aan doen.
ron bakker geeft1 uit 1 tot 5 sterren
– een grote maar vrij kille showroom bij ons in breda.
– wij werden wel direct netjes aangesproken, maar hebben het beoogde rondje langs alle keukenzaken nog niet direct af kunnen maken helaas, dit volgt nog.
hans
h martens geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Toko geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Daphne geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Ben geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
B. van Eijndt geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Zaterdag toevallig op de woonboulevard
In breda.
Toen we toevallig langs marquardt keukens
Kwamen uit nieuwschierigheid naar binnen.
Toen bleek dat ze er nog maar twee maande
Open zijn daar.
Naar wat rond gekeken te hebben,toen kwam
Vriendelijke verkoper die ons vervolgens heel goed
Heeft geholpen.
En samen met ons een mooi ontwerp heeft gemaakt.
En toen de prijs tevoorschijn kwam waren we
Zeer verast een droom keuken voor een hele mooie prijs.
Zijn nu aan het na denken maar denk dat het hem wel
gaat worden.
Wim geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Hans en Johan geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Het begon al met de levering: het fornuis waar heel groot op staat welke kant boven moet wordt op zijn kant geleverd en neergezet. Een stuk graniet blijkt later niet goed afgewerkt. Er missen een aantal planken die vervolgens weken op zich laten wachten. Het had ook zomaar de spoelbak of het fornuis kunnen zijn… stel je voor dat je daar weken op moet wachten.
Even later komen de monteurs zonder tekeningen van de keuken. Het eindresultaat: de plinten zijn niet op de juiste hoogte gezaagd, het aanrecht is lager geplaatst dan afgesproken. De schouw met afzuigkap is niet opgehangen en de Quooker is niet aangesloten.
Later wordt de verkeerd afgewerkte granieten plaat zomaar opgehaald zonder dat dit was afgesproken. Gelukkig waren we thuis. Weken later komt de plaat 30 cm te smal terug. Weer weken later te hoog. Bij Marquardt is 4 maal hopelijk scheepsrecht. Leuk detail is dat ze 1 chauffeur sturen, dus je bent verplicht om dat loodzware graniet te helpen tillen.
Daniel Weggemans geeft1 uit 1 tot 5 sterren
A. van Strien geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
natasja geeft4 uit 1 tot 5 sterren