Mandemakers keukens ervaringen
Als beste beoordeeld: | |
1. I-kook keukens | 125 reviews |
2. Keukenplaats | 137 reviews |
3. Küchenoutlet | 147 reviews |
4. Siematic oosterhout | 41 reviews |
Ik wil eerst brochures > | Gratis |
Mandemakers keukens ervaringen
Mandemakers is opgericht door Ben Mandemakers, in een klein schuurtje achter het huis van zijn ouders. Inmiddels is Mandemakers keukens al meer dan 40 jaar toonaangevend binnen de keukenbranche in de Benelux.
In de acht vestigingen vindt u de meeste keukeninspiratie van Nederland van bekende keukenmerken als Siematic, New Classic, Barletti, de eigen Mandemakers collectie en keukenapparatuur merken als Miele en Siemens. Sinds kort heeft Mandemakers ook een eigen graniet fabriek.
De showroomkeukens van Mandemakers staan gegarandeerd voor mooie keukens en een warm onthaal. Kom sfeerproeven in één van de showrooms en doe inspiratie op voor uw droomkeuken. Het 116 pagina’s tellende inspiratieboek staat boordevol met keukeninspiratie en informatie over de mogelijkheden en is gratis te bestellen. Bent u benieuwd?
Voor meer informatie, tips en de openingstijden.
vestigingen
Mandemakers heeft in totaal 9 vestigingen. Deze vestigingen van Mandemakers kunt u vinden in: Amersfoort, Amsterdam, Barendrecht, Beuningen, Groningen, Kaatsheuvel, Wateringen, Woerden, Zutphen & Zwolle. Alle reviews van alle winkels vind je hier.
Aangegeven dat de keuken na 4 jaar is verkleurd. Mandemakers gaf aan dat dit kan gebeuren maar dat zij hiervoor niet verantwoordelijk zijn maar de fabriek.
Hebben gevraagd of ze langs willen komen om de verkleuring van de keuken(niet alleen de fronten, maar het aanrechtblad en zijpanelen verkleuren ook)te komen bekijken. Moesten maar foto’s sturen, en deze waren natuurlijk niet goed genoeg. Na aangegeven te hebben om hier anders een zaak van te maken kwam er iemand langs. Deze persoon heeft volgens ons zijn rapportage niet goed gedaan. Uit eindelijk een tegemoetkoming dat ze de fronten wel willen vervangen maar dan moeten wij €700 betalen. Het aanrechtblad en de zijpanelen daar gebeurd dus niets mee en hou je dus zo een verkleuring.
Wij hebben een witte keuken gekocht en geen gele!
Isabella geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Hebben gevraagd of ze langs willen komen om de verkleuring van de keuken(niet alleen de fronten, maar het aanrechtblad en zijpanelen verkleuren ook)te komen bekijken. Moesten maar foto’s sturen, en deze waren natuurlijk niet goed genoeg. Na aangegeven te hebben om hier anders een zaak van te maken kwam er iemand langs. Deze persoon heeft volgens ons zijn rapportage niet goed gedaan. Uit eindelijk een tegemoetkoming dat ze de fronten wel willen vervangen maar dan moeten wij €700 betalen. Het aanrechtblad en de zijpanelen daar gebeurd dus niets mee en hou je dus zo een verkleuring.
Wij hebben een witte keuken gekocht en geen gele!
isabella kiefer geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Het begint al die eerste keer dat je naar een winkel gaat. We gingen ter orientatie: eens kijken wat er is, eens praten met een verkoper. Dat laatste is hun geheime wapen, dus ze zorgen zelf wel dat ze dat in kunnen zetten. We zijn 7 uur binnen geweest, waren uitgeput en tegen sluitingstijd komen de argumenten: als je vandaag nog koopt heb je extra korting, en flink ook, die vervalt binnenkort! Als je nu gewoon tekent, dan kunnen we nog van alles aan de keuken veranderen, ook als hij daar goedkoper van wordt! Het enige wat we nodig hebben voor duizenden euro’s korting is de toezegging dat je een keuken wilt kopen bij ons! Er is zelfs nog een bedenktermijn: je kunt er nog gratis onderuit!
We hadden dit van tevoren kunnen opzoeken, en we hadden niet in het trucje hoeven trappen, maar we hebben dat toch gedaan. Handtekening eronder en vol verplichtingen de winkel uit. De dag erna kom je tot de conclusie dat je toch nog wel een paar vragen hebt… Die stel je dus zo snel mogelijk pe rmail, want de winkel was die dag dicht. Nu blijkt dat ze met het beantwoorden van je vragen best wel eens kunnen wachten tot je bedenktermijn net verlopen is, is dat even pech hebben! Bovendien blijkt die bedenktermijn wel heel kort, en (daar had je het in de winkel natuurlijk niet over), vanaf dat moment kost annulering 30% van de prijs waar je handtekening onder staat. Je leest het goed: duizenden euro’s voor geen keuken! Dat enorm lange wachten met antwoorden op pogingen tot communicatie is sowieso wel een terugkerend thema bij de Mandemakers.
Over dat soort zaken kun je gerust je ongenoegen laten blijken. Je krijgt dan de volgende keer dat je langskomt om de laatste “details” van je keuken te bespreken iemand tot je dienst die de cursus “hoe laat je klanten die je genaaid hebt zich daar helemaal niet slecht over voelen?” net iets vaker heeft gevolgd dan de junior van dag 1. Hij heeft z’n goocheldoos op ons geprobeerd, en ook letterlijk getoetst over of we ons nu prettiger voelden bij de aankoop. Bij de keuze voor onze keuken voelden we ons inmiddels best prima, maar bij de keuze van de verkoper allerminst. En geen verkoperscursus die daar verandering in brengt.
De tekeningen van onze keuken klopten vaak niet. Erg vaak. Gelukkig hadden we dat steeds zelf door, want ik weet niet hoe het anders in onze woning had gepast. De hoogte van het aanrechtblad is wel een blijvend pijnpuntje. In de winkel hadden we daar veel aandacht aan besteed, want we zijn behoorlijk verschillend van lengte, dus dat komt vrij precies. Na plaatsing bleek de keuken meerdere centimeters te hoog, op bijna elk punt in het aanrecht (behalve op een plek ver achterin, waar je nooit staat). We hadden in de winkel de hoogte tot op de halve centimeter precies bepaald, dus een paar centimeter verschil is veel. Volgens de plaatser was het logisch dat het op deze manier was uitgemeten, “je registreert altijd het laagste punt, en door hoe jullie vloer loopt zit dat punt nu daar”. Omdat ze zo super schappelijk waren kon echter de hele keuken best gratis verlaagd worden. Maar… als dat tot beschadigingen zou leiden, dan was dat wel mooi ons eigen probleem. Lelijke randen krijg je sowieso, die moesten we maar op de koop toe nemen. Waardeloos.
Wat voor stekkerdozen er op het aanrecht kunnen is trouwens ook iets wat niemand lijkt te kunnen bedenken. Gelukkig was de partij die de keuken plaatste en het voorwerk aan de muur deed goed in zijn vak en heeft hij ons op korte termijn van een goede optie voorzien. De aangeraden dozen leken echter erg moelijk verkrijgbaar. We zaten dankzij de verkoper bijna zonder, met losse snoeren die uit het aanrecht staken. Gelukkig is dat nog op tijd opgelost door de secretaresse van de Mandemakers, die er meer verstand van bleek te hebben dan de verkoper zelf.
We hebben een mooie keuken nu, zonder meer. Zo’n keuken kun je echter ook gerust bij een andere winkel kopen, en dat is wat ik iedereen van harte zou aanbevelen.
Marcel geeft1 uit 1 tot 5 sterren
En de klantenservice? Die laat niet meer van zich horen. Ondertussen wachten we nog steeds op een afspraak voor de rest van de keuken, maar ja…….. service en Mandemakers gaan niet samen. Zucht……
Vincent geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Het tekenen van de keuken is niet helemaal goed gegaan, gelukkig hebben we dat zelf ontdekt en hebben we kunnen ingrijpen, op tijd. Een afzuigkap van 56 cm in een schouw van 90 cm is als voorbeeld niet fraai, er was heel wat overtuigingskracht nodig om dat aan het verstand van de verkoper te brengen. Toen kwam de levering, die werd eerst uitgesteld omdat er een deurtje niet goed was. De loodgieter heeft alle frustratie van een werkjaar in ons keukenkastjes gestopt, dat paste niet dus ging er een achterwand uit. Het vervangen deurtje had twee kleuren, dwz, de ene helft van de deur uit twee delen had een afwijkend kleurbad gehad. De gaten die erin geboord werden zaten uit het midden… We zijn inmiddels bijna een jaar verder, in die periode zijn er vier monteurs geweest waarvan er twee verkeerde deurtjes bij zich hebben, een de boorgaten verkeerd boorde (verkeerde deel van de deur) en nu is hij opgeleverd, alles is naar wens. Het heeft me vier dagen gekost, het bedrijf wil een dinerbon van € 50,00 als vergoeding geven, verder kunnen ze niet gaan. Ik kom er nooit meer, wat een slechte zaak! Ik wens deze ervaring aan niemand toe. Wat een bedrijf, wat een slechte afhandeling van klachten!
Michel Taling geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Van der hoff geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Begin September is er bij ons een keken geplaatst welke volledig vooraf betaald is 30.5k euro. Na installatie hadden we een lange lijst van klachten .
1,5 maanden later heeft er inspectie plaatsgevonden en al onze klachten zijn terecht verklaard. Weer 1.5 maand later kwam er een monteur om het in orde te maken. Een beschadigde plint kon niet vervangen worden omdat ook de nieuwe beschadigd was. Alle overige klachten zijn gecorrigeerd. Maar het grootste probleem is dat een zijpaneel een andere kleur is en de installateur zegt dat verkoop ons zou bellen. wij hebben verkoop gebeld, maar zij weten van niets. Volgens het installatie bedrijf zou het xo kunnen zijn dat het zijpaneel van een hoge kast niet in dezelfde kleur geleverd kan worden. Ondertussen kunnen wij de muren niet stuccen en hebben we ook de raam bekleding moeten uitstellen. We hebben het gevoel dat Mandemakers richting een schade vergoeding werkt, maar we vinden deze grijze paneel in een witte keuken onacceptabel. Blijkbaar hebben ze iets verkocht wat niet mogelijk is. We bellen wekelijks naar Mandemakers en het Installatie bedrijf, maar we komen niet verder. Alvast bedankt voor u reactie
Theo Bannink geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bij binnenkomst van de keuken bleek het aanrechtblad gebroken Oké kan. De nieuwe is de volgende dag bezorgd. Ook bleek de verkeerde plint bezorgd. Allemaal mogelijk. Maar het mooiste komt nog.
Bij de keuken hoort boven het aanrecht een plank. Deze plank werd verkeerd gezaagd . Oké, dan komt er een nieuwe plank (na weken). Ook deze plank werd verkeerd gezaagd, te kort. Na maanden (vakantie periode) komt de volgende plank, jawel verkeerde kleur. Het wachten is nu op de vierde plank dat wordt januari 2020. Als je denkt dat je ooit een excuus krijgt van de firma Mandemakers dan zit je fout. Als je laat blijken dat je het wel een beetje schandalig vindt dat dit allemaal zo lang moet duren, dan word je te woord gestaan met een ondertoon van mevrouw u mag blij zijn dat we komen. We praten hier wel over een keuken van 16.000 euro.
C. Ris geeft2 uit 1 tot 5 sterren
In het voorjaar 2019 komt dan eindelijk de monteur het materiaal vervangen. Het blijkt echter dat hij alleen de frontjes bij zich heeft en niet de zijkanten, de plinten én ook niet de binnenkant (de kopse kanten daarvan zijn namelijk ook van oneigenlijk materiaal fjordblauw). Bovendien blijkt dat deze kleur fjordblauw in het daglicht gewoonweg groen is. De monteur belt vervolgens met het kantoor en krijgt tehoren dat wij toch echt dit hebben besteld, niets anders en dat de monteur het toch maar moet installeren. Dit hebben wij hem verboden, omdat wij geen patchwork keuken willen hebben.
De maanden daarop hebben wij steeds weer contact moeten leggen en druk moeten zetten om tot een oplossing te komen. Mandemakers laat echter niets meer van zich horen of er wordt een belofte (‘we bellen u volgende week terug’) die nu al zes keer is verbroken. Exemplarisch is dat Mandemakers, nadat ik een negatieve review op zijn site had achtergelaten, nog de dag erop met mij contact zocht. Omdat wij toen niet bereikbaar waren, zouden ze ons de dag erop nogmaals bellen. In de lijn der verwachting: dit is niet gebeurd. Mandemakers: vanaf heden plaats ik iedere week op een reviewsite dit bericht, totdat er een nieuwe keuken is geplaatst. Bovendien wil ik met dit verhaal potentiële kopers erop wijzen dat de vriendelijke ontvangst en service na ontvangst van geld direct verdwijnt. En daar zit je dan met een 1,5 jaar oude verrotte keuken van euro 15.000,-.
P en C geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Gommans W.J. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Zijn uitstekend geadviseerd door verkoper Peter de Leest. Heel fijn meegedacht!
Ook de heer John Schouten bedanken wij voor de fijne samenwerking
Kortom n hele fijne en betrouwbare zaak.
Van Tilburg geeft5 uit 1 tot 5 sterren
norbert en betty geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ben geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Bibi geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Wim & Sabine Kerkhofs geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ikkan niet wachten tot mijn te bouwen appartement klaar is,zodat Mandemakers de keuken kan plaatsen.
CHAPEAU!!!!
Gerda Groothedde geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Jufmdb geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Stefanie geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Bas Cuppens geeft5 uit 1 tot 5 sterren
V.A. van Kessel geeft5 uit 1 tot 5 sterren
M.S. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Dennis geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wij hebben er een goed gevoel over!
Anne en Joost geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Wim geeft5 uit 1 tot 5 sterren
tevreden iemand uit brabant geeft4 uit 1 tot 5 sterren
D. Joosten geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Hoogenboom geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Het was voor ons onmogelijk om hier nog op terug te komen. Wij verwijten het de adviseur niet. Achteraf de keuken elders gekocht, maar toegegeven, wel minder mooi dan bij manden makers…..
Jeroen geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Uitstekend! geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Fam. Van en Ende geeft4 uit 1 tot 5 sterren
vt geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Terje geeft5 uit 1 tot 5 sterren
groet Dario
Dario en Ivanka geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Evert geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Jeroen geeft2 uit 1 tot 5 sterren
J.M.C. Meijboom geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De adviseur was op zich vriendelijk.
Anne geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Edwin geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Tijdens het offertegesprek werd gevraagd of wij toch niet op gas wilden gaan koken want er was nu net een actie met een gratis gaskookplaat.
Ondanks dit aanbod zijn wij toch bij de Bora kookplaat gebleven.
1 febr 2018 kregen we een mailtje van de vestigingsmanager of ze toch nog eens samen met ons naar de offerte mochten kijken want nu werd bij een keuken de Bora kookplaat gratis gegeven. Op mijn vraag wat dit ons zou schelen werd door de Hr. de L. doodleuk verteld dat hij in de eerste offerte ons de kookplaat al gratis gegeven had maar dat vergeten was te vertellen!! Ik weet niet of de Hr. de L. dit zelf bedacht heeft of dat hij dit antwoord moest geven in opdracht van de vestigingsmanager.
Jammer dat Mandemakers keukens zich verlaagd tot zulke praktijken en ik heb medelijden met de Heren Mandemakers dat zij zulk personeel in dienst hebben.
A. Ambachtsheer geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Daniëlle & Mike geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Q. Blanchard geeft5 uit 1 tot 5 sterren
W.G. Jonkman geeft5 uit 1 tot 5 sterren
opzoek geeft4 uit 1 tot 5 sterren
UP geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Van Vilsteren geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Anoniem geeft5 uit 1 tot 5 sterren
1958 geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Henry geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Karen geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Martine geeft5 uit 1 tot 5 sterren
L. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
keukeneigenaar geeft4 uit 1 tot 5 sterren
René en Ilona geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ik heb ze eerste gebeld met een paar vragen, hier springt men goed op in. De afspraak in de winkel was netjes, je kan hier gelukkig eerst rustig om je heen kijken.
De tips die ze je geven zijn erg goed. Design van onze keuken is ook goed en er is zeker sprake van creativiteit in het ontwerpen.
Als je mandemakers wilt bezoeken, hou er dan rekening mee dat dit geen goedkope zaak is! Wij zijn in ieder geval heel tevrede n met onze nieuwe keuken.
PJ Herssenberg geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Mandemaskers pakt een keuken van a tot z zeer professioneel aan!
Wieneke en Ramon geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Sem geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Hoog geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Mijn complimenten aan Mandemakers voor de goede manier waarop zij zich het afgelopen half jaar hebben hersteld en werken aan klanttevredenheid
B. Koks geeft5 uit 1 tot 5 sterren
van Laer geeft5 uit 1 tot 5 sterren
sx geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Maxime geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Catharina geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Tevreden klant geeft5 uit 1 tot 5 sterren
A.J. Tempelaars - Van Dijk geeft5 uit 1 tot 5 sterren
J. Zuijdwegt geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De prijzen liggen wel veel hoger dan wij verwacht hadden. Onze keukendroom spatte een beetje uit elkaar. We gaven dit aan bij de adviseuse maar ze heeft toch nog een poosje de tijd genomen om met ons te praten, ook al vonden we het jammer voor haar, dit is zeker een goede review waard!
Anne geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Alleen
De keuken is alleen nog niet helemaal af. Een kastje is verkeerd besteld. De ladenkast gaat nu terug. MAar nogmaals zeer tevreden!
Gerhard Tijdeman geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Mandemakers bedankt! geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Renée
Mike & Renée geeft5 uit 1 tot 5 sterren
mark geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Barros geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Rob Buijvoets geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ton legde ons vriendelijk doch beslist uit dat Siematic voor ons budget niet haalbaar was, ook niet met korting.
Hij liet daarna diverse modellen van Mandemakers’ partner merk zien dat qua design redelijk op Siematic leek maar meer betaalbaar was. Al met al kijken wij terug op een geslaagde nieuwe keuken!
Bart E. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ellie geeft3 uit 1 tot 5 sterren
voorgelogen geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Attent en alert en belde ook na om te controleren of alles helemaal goed was gegaan. Op deze wijze blijf ik toch met goed gevoel zitten!! Dat is mij nog het meeste bij gebleven van de aankoop.
Berbel geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Charlotte Maurice geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Zweers geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Bryan geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Ook een paar jaar geleden ons kapot geërgerd.
Keuken niet compleet bij aflevering en een geheel verkeerde koelkast kast ontvangen.
6 weken levertijd, of we dit even wilde accepteren.
Na een paar jaar ( nog garantie) is van koelkast kast een nieuwe bovenplaat gemonteerd ivm scheuren hoogglans laag.
Tijdens het plaatsen ging het al helemaal mis, plaat niet mooi recht gemonteerd, opmerking over gemaakt. Antwoord van de ongeïnteresseerde monteur, ach mijnheer recht is altijd scheef, nou vraag ik je.
Een paar weken later ging de deur van de koelkast tegen de zijwand aan lopen door de niet goed gemonteerde bovenplaat. Hierdoor schade aan de laklaag.
Wordt dus mooi niet vergoed, is ons probleem.
Schade wel ontstaan na vereerde montage van het bovenblad.
Mandemakers geen thuis op dit gebied, stuurde wel een monteur langs maar ja geen garantie meer hé.
Bovenblad montage is vorig jaar gebeurd, hoezo geen garantie ?
Voor ons nooit meer een keuken van Mandemakers en C0
J Aartsen geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Na onze eerdere mail op dit forum over een verkeerd gemonteerde bovenplaat van onze koelkast kast het volgende.
Na veel heen en weer touwtrekken heeft Mandemakers toch besloten de schade die aan het zijpaneel was ontstaan na het verkeerd monteren van de bovenplaat van onze koelkast kast waardoor hierdoor de laklaag ging scheuren omdat de deur tegen de zijkant aan is gaan lopen te repareren.
De manier waarop dit is gedaan en gemaakt, is naar onze tevredenheid verlopen. Alles ziet er weer gelikt uit.
De monteur die destijds is geweest voor de bovenplaat te plaatsen heeft nu alles wel netjes gedaan.
Jammer dat veel heen en weer mailen om het voor elkaar te krijgen nodig was.
J Aartsen
Tevens is de afmeting zo beperkt dat we om alles kwijt te kunnen al gauw aan een U opgestelde keuken moeten deknen maar dan zitten we aan een kant met een lastige diepte van 60 centimeter naast de toilet uitstulping waardoor ze daar moeilijk iets geplaats kon worden zonder te hinderen bij open doen v/d kastjes aan de lange zeide en aan de andere kant met een raam waardoor daar geen hoge elementen kunnen.
Met behulp van hoekcarousel is het toch creatief opgelost. We hebben gekozen een bar te nemen in plaats van onze keukentafel zodat we toch ruimte genoeg houden.
We wilden in eerste instantie een stenen blad maar dat raadde ze ons af omdat het erg duur zou zijn daar de uitsparingen in te moeten zagen dus wij namen composiet. Nu is het een L vorm geworden met koelkast en kookgedeelte aan een kant en vaatwasser aan de andere kant.
Marco & Martine Kuijstermans geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Zo hebben we ons maximale bedrag niet gepasseerd. Ik zou vestiging Wateringen omschrijven als oplossingsgericht, oprecht geinteresseerd en uiterst nauwkeurig.
Leona Laakmann geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Roderik geeft4 uit 1 tot 5 sterren
J. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Let ook op de meer prijs van montage kosten.
Kijk ook naar andere merken inbouw apparatuur.
Kijk ook of je onderdelen van je oude keuken kan gebruikem voor je nieuwe keuken.
A. De Mee geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Echter na oplevering in week 49, geconfronteerd met volgende openstaande klachten, welke niet vanzelf worden opgepakt en afgehandeld door Mandemakers en tot op heden nog niet allemaal zijn verholpen. Hiervoor moet ik zelf meerdere malen per week contact opnemen met de montageteam (WestNederland) en/of Mandemakers klantenservice en hiervoor elke keer weer thuis aanwezig zijn.
Helaas heb ik de Kerstdagen door een incomplete keuken thuis geen Kerst kunnen vieren, omdat ik in de keuken o.a. niet kan koken.
Hierbij een opsomming met status van 27 dec 2016:
OPENSTAAND:
1. Ontbreken van 1 x achterwand 25cm hoog – 15 dec: Op bestelling sinds
2. Afzuigkap knoppen zijn ingedrukt en niet bedienbaar – 14 dec: Nieuwe afzuigkap word besteld.
3. Afzuigkap is beschadigd – 14 dec: Nieuwe afzuigkap voor besteld.
4. Afzuigkap moet nog op hoogte geslepen worden, aangezien de plafond te laag is – 14 dec: Nieuwe afzuigkap voor besteld en deze word bij plaatsing opmaat gezaagd.
5. Afzuigkap gat voor de lucht afvoer is te small – 14 dec – Gat is vergroot, maar afzuigpijp is nog niet geleverd en aangesloten. 22 dec: Monteur van West Nederland langs geweest voor aftekenen van bon, Ik heb de monteur laten zien dat afzuiging nog steeds niet compleet is en ook niet aangesloten. Hij gaat contact opnemen met zijn baas om dit zsm te verhelpen. Heb niets meer vernomen.
6. Wand moet 5 cm dikker gestukt worden op advies van keuken monteur, om o.a. mooiere afwerking – 15 dec: Op advies van stuker en kontenservice (Stefan) nieuwe front besteld die wel aan beide zijden is afgewerkt.
VERHOLPEN:
1. Wandstopcontact zijn verwijderd en niet terug geplaatst – 10 dec: heb ik zelf terug geplaatst.
2. 1 (van de 2) door de elektricien gemaakte stopcontact aansluitingen is overheen gestukt. Of deze weer beschikbaar gemaakt kan worden – 14 dec – Elektriciens hebben deze opengemaakt en aangesloten.
3. 3 wanden zijn niet en/of niet recht gestukt – 15 dec: 2 wanden zijn gecorrigeerd.
4. Van de Cooker lekt het waterfilter – 22 dec: Franke monteur heeft filter er opnieuw opgezet.
Rishi geeft1 uit 1 tot 5 sterren
mnr. Leusink geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Janine geeft5 uit 1 tot 5 sterren
+ begeleiding & inzet
+ keuken zelf
Borghuis geeft4 uit 1 tot 5 sterren
We hebben zeer duidelijk gezegd dat wij nog niet toe waren aan een koop maar wel open stonden om ‘warm gemaakt’ te worden. Het gesprek dus toch aangegaan en zo hebben we een eerste tekening mogen ontvangen.
Gelardeerd met veel deskundigheid, klantvriendelijkheid en geduld ineen.
Een positieve ervaring dus. Wij kijken desonodanks nog even rond maar zullen zeker in een later stadium informeren of Mandemakers de offertes die we gaan verzamelen kan verscherpen.
G. Bremmers geeft4 uit 1 tot 5 sterren
M geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Peet geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Kortom:
Wij kijken terug op goed advies, een paar fouten die onnodig waren maar zeker een geslaagd project en een mooie keuken geworden.
Jan en Heleen geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Medema geeft5 uit 1 tot 5 sterren
A. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Onze begroting was blijkbaar niet voldoende waardoor wij het met een schatting moesten doen en wij de aandacht en interesse van de adviseur verloren…jammer!
Anna 36 geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Alfons
Alfons geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Onze achterwand is toch nog goedgekomen en de plint ook!
groeten Johan
Johan Maas geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Rudy geeft5 uit 1 tot 5 sterren
AN geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Aerts geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Onze adviseur/verkoper was zeer enthousiast en we groeiden tijdens de gesprekken naar elkaar toe. Mijn eisenpakket was zo groot als het budget. Granieten blad en mooie spoelbak waren een must die bleven er dus in. De apothekerskast werd er uitgepraat. Deze was dan ook wel enorm aan de prijs, want ineens zakte de prijs enorm.
Resume: De keuze in de showroom was groot en het verkoopteam wil graag verkopen is enthouasiast en gedreven. Voor 14500 euro zijn wij geslaagd. De montage kan ook gewoon door dit bedrijf gedan worden. Wij denken terug aan een geslaagd project en een professionel bedrijf.
Karin geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Veldmeijer geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Nu de ervaring zelf: de keuken aangeschaft bij Mandemakers Waalwijk. Netjes behandeld. Koffie koekje allemaal hoe ’t heurt. Lang rondgeleid en tig opstellingen en frontkleuren bekeken. Naar mijn inzicht een beschaafde prijs met korting, gratis combi oven, vaatwasser en montage die zonder incidenten verliep.
Dus bij deze nogmaals bedankt! Alles is goed verlopen.
Jelle Hermans geeft5 uit 1 tot 5 sterren
ikblijfdromen geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Handtekenin ergens in januari, februari gezet bij jeremy van mandenmakers woerden.
ons viel het op dat er echt veel tijd gaat zitten, in het uitzoeken van een nieuwe keuken.
Mike was de monteur die wij kregen en plaatser van onze keuken, na 8 uur stond de keuken.
het was achteraf lastig om soortgelijke keukenwinkels te vinden, wij hebben gekozen om ook een gesprek aan te gaan bij bruynzeel keukens en tulp keukens.
een van de twee winkels nam ons niet serieus en wilde continu onz begroting weten, een offerte is daarom nooit gemaakt. voor ons is en blijft een keuken kopen een gok . Alles heeft gelukkig goed uitgepakt!
am verweij geeft5 uit 1 tot 5 sterren
mvdho geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Posse geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Bedenk overigens ook even dat de prijs die op de keuken plakt alleen is als je hem koopt zoals ie daar staat en dat is in de meeste gevallen niet hoe het bij je thuis gaat komen. Leidingen moeten verlegd worden, vloeren en muren haaks en glad gemaakt en dat kost je toch nog wat extra geld. Laat staan dat je de keuken zelf aanpast met andere apparatuur of op aangepaste maten.
En als je niet handig bent láát het dan allemaal doen door een vakman.
Bogaerts geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Job geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Arie geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Pluspunten
+ Deskundigheid
+ Klantvriendelijkheid/geduld
+ Kwaliteit
Minpunten
– Onderhandelen
PJ Bosch geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Onze keuken was helemaal in prijs afgerond en wij waren tevreden met het plan zoals het er lag.
echter…
de montage kwam er nog bij waardoor we uiteindelijk dieper in de buidel moesten tasten. Niet alleen het plaatsen van de keuken, maar ook extra werkzaamheden die noodzakelijk waren om de keuken te laten functioneren.
het weas niet zozeer een fout van de vestiging maar wij misten duidelijke communicatie hierin. Dit was jammer.
Achteraf kunnen we zeggen dat de keuken zeer nauwkeurig is geplaatst en de keuken met zorg is ontworpen. Over prijs en kwaliteit van de keuken hebben wij een goede keuze gemaakt.
Hier danken wij mandemakers voor.
Niels geeft4 uit 1 tot 5 sterren
gr Mandy
Mandy geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Rummykub geeft5 uit 1 tot 5 sterren
na Ca 8 jaar hebben we bijna de helft van de kasdeurtjes vervangen en we zijn nog niet aan het eind van deze ellende .
Nooit aan beginnen.
Je bent Ca twee maal de prijs kwijt.
Roels geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Na te zijn verwend met een lekkere lunch (wat we erg attent vonden) debatteerden wij nog een uur door met onze verkoper maar we kwamen er toen niet samen uit, niet in de laatste plaats daar wij nogal kritisch zijn (zullen we het zeurderig noemen?). Aan het aanvankelijke ontwerp is nog heel wat aangepast maar uiteindelijk heeft dat er wel toe geleid dat we akkoord zijn gegaan voor een prijs nèt binnen ons budget inclusief montage.
Minpunten zijn er ook: De leverdatum die absoluut gehaald zou worden werd met een week opgeschoven. Daar viel ook niets meer aan te doen. Door de verder sublieme behandeling zien we dat maar door de vingers. Zouden we opnieuw voor Mandemakers kiezen als we ooit nog een nieuwe keuken aanschaffen? Die kans schat ik nu ongeveer op 80% ja.
V.P. Franssen geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Jort geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wevers geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Tess geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Leendert Bouwens geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Brugge geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Joke Spoelstra geeft5 uit 1 tot 5 sterren
G.P geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Brouwer geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Marco geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Dirk geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wessels geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Kan gebeuren. Maar de onverschilligheid waarmee de service afdeling dit probeert op te lossen is tenen krommend. Nieuwe oven duurde ruim 2 weken, plankjes 4 weken …. en toen bleken ze de verkeerde kleur te hebben. 2 weken later was het uiteindelijk goed. Bij plaatsing Bora bleek de terugslagklep niet geplaatst te zijn en na een paar weken storte de buizen van afzuiging in. Ook dit duurde weer meer dan 4 weken voordat het hersteld werd.
Tussendoor werd er door de service afdeling met excuses gestrooid. Maar nooit had ik het idee dat er echt extra aandacht aanbesteed werd.
Kortom leuke keukens, maar zodra je aan de service afdeling over geleverd bent heb je niet meer het idee dat je als klant serieus genomen wordt.
R Groesbeek geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Jan Brouwer geeft4 uit 1 tot 5 sterren
M Gordijn geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Erna geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Trudy geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Familie Bonnier geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Mirjam geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Petra geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Smit geeft5 uit 1 tot 5 sterren
P van Wijk , Groningen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Lianne geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Sandra T. geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Na diverse bezoeken bij keukenleveranciers, viel onze keuze op Mandemakers in Beuningen.
Na het ontwerp van de keuken werd ons verzocht om meteen te tekenen. Omdat we toch zeker wisten dat we hier een keuken wilde hebben we dat gedaan.
Let er wel op, op dit moment heb je dus eigenlijk de keuken al gekocht.
Qua apparatuur hadden we al een lijst gemaakt, compleet met prijzen van diverse webwinkels.
Bij Mandemakers betaal je per apparaat iets meer (tussen de 50 en 100 euro per apparaat), ook al zeggen ze dat ze korting geven.
Voor de kasten hebben we gekozen voor de M collectie omdat deze een stuk voordeliger was dat bijvoorbeeld Simatic kasten.
De verkoper dacht goed met ons mee (tip: kijk of je een vrouwelijke verkoper kunt vinden, die is naar ons idee net wat creatiever).
In maart 2016 was het dan zover, de keuken kon besteld worden. Wat opmerkelijk was, was dat als je eenmaal getekend had voor een keukenplan, je voor een wijziging niet meer
zomaar een afspraak (op bijvoorbeeld zaterdag of koopzondag) terecht kon. Dit moest allemaal tijdens kantooruren.
Het enige negatieve aan de bestel en leverprocedure was dat je een leidingsschema meekrijgt die niet 100% duidelijk is. In ons geval was dit namelijk dat er achter de
kastenwand een ruimte van 3 cm getekend stond, zodat wij dachten dat we hier mooi de stroomleidingen tegen de muur konden zetten. Bij het brengen van de spullen kwam de
chauffeur de leidingen controleren en zei botweg ‘er mogen geen leidingen achter de apparaat kasten komen’ en wees ons naar een regel
tekst op pagina 6 van het leidingsschema (waarbij pagina 1 een duidelijke tekening was met de 3 cm ruimte). Hij vertelde ook nog even dat, indien dit niet op orde was, de
keuken niet gemonteerd wordt en we een rekening krijgen hiervoor. Gelukkig was dit probleem snel opgelost.
We vroegen ons al af waarom de keuken op vrijdag geleverd werd en pas op maandag gemonteerd, dit blijkt dus standaard bij Mandemakers. Houdt hier dus rekening mee (is 2 vrije
dagen !).
Ook hadden we nog een discussie over de betaling van de keuken, dit moet namelijk bij afleveren en niet bij montage. Aan de ene kant vinden we dit niet correct, aan de andere
kant hebben we ook niets hoeven aan te betalen.
De montage liep vlekkeloos en is, op een paar kleine detail na, goed verlopen. Nadat de monteurs weg waren, liet een flap bij de vaatwasser los. En de deur van de koelkast is
iets uit het lood opgehangen. De afspraak voor correctie van dit probleem staat al. Gelukkig werken de apparaten feilloos, en zijn we enorm blij met onze nieuwe keuken.
Tot slot nog 1 negatieve ervaring: de monteurs (ingehuurd door Mandemakers) werden niet betaald om het afval (tempex, dozen e.d.) mee retour te nemen. Op zo’n dure keuken
vind ik dit niet kunnen !
Steffner geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Ws geeft5 uit 1 tot 5 sterren
familie Tepper geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Herbert geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Christian & Renske geeft5 uit 1 tot 5 sterren
R de B geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Jurgens geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Martinus geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Aankoopproces: 4 Goed meegedacht. De kwaliteit lijkt goed te zitten.
Montage: 4. Verkeerde been uit bed gestapt monteur? Lachen mag. Wel snel en goed zonder klachten dus tevreden.
Nazorg: 4 Nog niet van toepassing.
Algemene conclusie: Conform verwachting. Geen extremiteiten. Netjes. 4 ster
Hoeijmakers Vianen geeft4 uit 1 tot 5 sterren
PC geeft4 uit 1 tot 5 sterren
nog vrij in de orietnatiefase dus meer informatie hebben we nog niet
W Treurniet geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Bertha geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Het is ons zeer bevallen om bij Mandemakers voor de 2e keer een keuken te kopen.
De montage duurde even maar werd daarmee zeer vakkundig uitgevoerd.
Contacten met de klant verliepen netjes en zonder problemen.
Renske geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Trots geeft5 uit 1 tot 5 sterren
B.v.p. geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Wij zijn tevreden over het ontwerp, de prijs en de kwaliteit. Daarnaast gunden wij de verkoper zijn eerste keuken! 🙂
Masja geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Meedenken en ook eventueel meerwerk, was in overleg met hde montageteam geen probleem.
R. Manders geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Tussentijds hebben wij gewoon wijzigingen in het dossier aan kunnen brengen. Deze werden als notitie in het dossier gebracht.
Tijdens de bestelling alles grondig doorgenomen
Alles dank aan de heer Stelink .
Hen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
mbg geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Steve geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Monteur ontdekt een aantal zaken die al bij aankoop/advies hadden kunnen worden opgelost.
* Kranslijst is in verkeerde kleur geleverd, al 2 weken wordt ik van (keuken)kastje naar muur gestuurd. Nu moet ik weer een foto opsturen van de kleur….
* Geleverde koof kan niet in kleur van keuken worden geleverd.
* Afzuigkap is een motorische , terwijl ik een hele koof heb ontworpen om aan te sluiten op mecheanische afzuiging, wat bij montage geheel niet nodig bleek en zelfs niet mag.
* Extra kosten ivm opslag later bezorgd
* Leidingwerk zelf doen binnen 2 dagen …
Dus nog niet tevreden
L. Geluk geeft2 uit 1 tot 5 sterren
A. geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Patos geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Geheel vrijblijvend. Er werd totaal niet gepushed om ook maar iets te tekenen (wij hadden ook aangegeven die dag geen besluit te nemen).
Duidelijke (scherpe) prijsopstelling gekregen voor twee merken.
Goed gevoel aan overgehouden!
PS geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Platenkamp geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Spoor geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Helaas was de wazemkap en een keukenkastje beschadigd. Dit hebben we gemeld bij Mandemakers en dit werd keurig en naar behoren opgelost.
Volgende keuken halen we uiteraard weer bij Mandemakers.
jovel geeft5 uit 1 tot 5 sterren
P. Dekkers geeft4 uit 1 tot 5 sterren
joke geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Ben geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Van het moment van kiezen tot de uiteindelijke levering en plaatsing is het goed gegaan.
Daarom een dikke pluim voor dit bedrijf!!
Berendsen, K geeft5 uit 1 tot 5 sterren
veel ideeën, mooi ontwerp, klantvriendelijk, punctueel, na service goed, erg content.
J. Hendriksen geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Veronique V. geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Nu hebben wij de keuken afgeroepen, en een snelle leverdatum per brief bevestigd gekregen. Echter, toen het volledige dossier werd opgestuurd stond daar nog de ‘oude’ leverweek. Voor de zekerheid heb ik even gebeld naar de klantenservice, maar deze brieven hadden elkaar gekruisd, het werd echt de nieuwe leverdatum. Promt valt er 2dagen later een brief op de mat dat het tóch de oude leverdatum is geworden omdat ik dit zelf gewijzigd heb! Er is niets meer aan te veranderen, het is onze eigen schuld. Een maand verschil, ik vind het uit den boze. Dit is het en er wordt niet naar een oplossing gezocht. (notitie: wij monteren de keuken zelf, dus daar hoeft Mandemakers geen rekening mee te houden). Ik ben benieuwd wat er nog meer komt kijken…
NP geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Geen enkele fout te bekennen, dus ik wil ze bij iedereen aanbevelen!
Jona geeft5 uit 1 tot 5 sterren
zou dit vergoed worden door de inboedelverzekering(!!??)
De filiaalleider van Mandemakers Kaatsheuvel heeft er echter voor gezorgd dat dit op kosten van de zaak vergoed zouden worden. Het probleem is binnen enkele weken dus al opgelost. Monteurs in huis, die ons nog eens extra hielpen met de aansluitingen van elektriciteit.
Door deze PERFECTE after sales , is Mandemakers in mijn ogen het bedrijf om een keuken te kopen. groeten uit Oosterhout
Chiel geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Annemarie Tegelaar geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De dingen die uiteindelijk niet goed gingen zijn uitermate snel opgelost.
Montage verliep zonder problemen.
Michael geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wim Stam geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Hesselink geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Wij kregen na veel op en neer gebel een aanbod om voor 50% van de prijs nieuwe frontjes uit te kiezen en te laten plaatsen. Op zich een mooi aanbod en de keuken zag er weer als nieuw uit.
Nu 5 jaar later hetzelfde liedje, weer laten de frontjes los en weer zijn dezelfde niet meer te krijgen!. Maar nu geen aanbod meer. Ik kan ze proberen te laten fixen!
Bijna alle apparatuur die ze leveren is van Whirlpool en gaat ook niet zo lang mee. Vaatwasser ongeveer 8 jaar, afzuigkap 10 jaar, kraan 9 jaar. Alleen de gaskookplaat is nog de orignele.
Het enige pluspunt vind ik de mensen die de keuken hebben geinstalleerd en later de deurtjes hebben vervangen. Zij hebben hun werk prima gedaan maar die zijn volgens mij niet in dienst van mandemakers….
Hans geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Beste Hans, dank u wel voor het delen van uw ervaring. Ik vind het erg spijtig om te lezen dat deze situatie is ontstaan in uw keuken! Graag ontvang ik dan ook via webcare@mandemakers.nl uw ordernummer zodat ik uw order kan inzien en wellicht nog iets voor u kan betekenen hierin. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Matthijs – Webcare Mandemakers Keukens
Koen B geeft4 uit 1 tot 5 sterren
B geeft4 uit 1 tot 5 sterren
T. Peterkamp geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Letteboer geeft4 uit 1 tot 5 sterren
N en J geeft4 uit 1 tot 5 sterren
A.J Ziengs geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw Ziengs,
Spijtig te vernemen dat er een aantal problemen zijn ontstaan in uw keuken. Ik help u graag verder. Kunt u mij een ordernummer sturen zodat ik de huidige status in kan zien? Mocht u deze niet meer hebben kunt u ook uw postcode en huisnummer doorsturen.
Alvast bedankt en ik verneem graag van u.
Met vriendelijke groet,
Matthijs – Webcare Mandemakers Keukens
Op mijn klacht over slecht functioneren van de hoekkast vanaf het begin en de schilferende,lekkende kraan ,kreeg ik als enig respons dat alles voor veel geld wel gerepareerd kon worden en dat het buiten de garantie viel. Ook kon degene die ik aan de telefoon had me niet garanderen dat de hoekkast goed gerepareerd kon worden,hoewel ze toegaf dat er al vaker een monteur voor was geweest en het euvel nooit afdoende was verholpen. Komt erop neer dat we elke paar weken een monteur langs moeten laten komen voor 120 euro.Dank dank Mandemakers!!! Op naar Ikea voor een kraan en een klusjesman charteren voor de hoekkast….die vraagt vast geen 120 euro!!! Ben zwaar teleurgesteld. Geen begrip voor het feit dat door ziekte een aantal jaren de mankementen van de keuken op de achtergrond kwamen.Nogmaals….dank dank Mandemakers.
Lina van A. geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Beer geeft5 uit 1 tot 5 sterren
lia4954 geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Na een paar intensieve gesprekken zijn we er uit gekomen
en hebben wij hier onze nieuwe keuken aangeschaft.
Ronald Scharenborg geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Renee S geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ingrid en Jan geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wij hebben een goede ervaring opgedaan en om die reden besloten de uitgezochte keuken te kopen.
We kregen minder van de prijs af dan gehoopt. Nog steeds een prima prijs voor een prima keuken.
Maaike Kronenberg geeft5 uit 1 tot 5 sterren
de Breet geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Loes/ Tobias geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Kortom: zonder offerte weer naar huis. op deze manier ben ik er al klaar mee voor dat we een aanbieding hebben gekregen.
Peter geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Beste Peter,
Wat vervelend om te horen dat u niet naar wens bent geholpen in onze showroom. Excuses hiervoor.
Mocht ik u toch van dienst kunnen zijn met een offerte verneem ik dat graag via webcare@mandemakers.nl.
Met vriendelijke groet,
Lonneke – Webcare Mandemakers Keukens
fam. Huisman geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Henk-Jan geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Mandemakers Bedankt geeft5 uit 1 tot 5 sterren
fam. Bos geeft4 uit 1 tot 5 sterren
v. Meer geeft4 uit 1 tot 5 sterren
De Plaatsing 28 september, week 39 was echter een zeer grote teleurstelling. Overigens net als het vervolg: De Kastjes en ook het aanrechtblad waren scheef geplaatst door de monteur en het koste de medewerker van de serviceafdeling 5 weken om ons in het gelijk te stellen.
Hierna nog 2 weken voordat de keuken met 2 monteurs geheel opnieuw gesteld werd en nog meer weken om het beschadigde keramische blad opnieuw te laten plaatsen.
Hierbij nog vermeldend dat binnen de 12 weken dat het heeft geduurd er meerdere keren verkeerde leveringen of afwijkingen weer moesten worden gecorrigeerd.
Met Heel veel bellen en mailen, afwisselend mensen over de vloer is in week 51 eindelijk de keuken volledig afgerond.
Dus een pluim voor de verkoop maar een sneer voor de Service afdeling voor het niet goed inschatten en begeleiden van de afhandeling!
Nico geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste Nico,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Spijtig te vernemen dat u niet tevreden bent over onze service. U geeft aan dat dit inmiddels is opgelost. Mocht ik u nog ergens mee van dienst kunnen zijn verneem ik dat graag!
Met vriendelijke groet,
Matthijs – Webcare Mandemakers Keukens
Elsbeth Faber geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Van Veen geeft3 uit 1 tot 5 sterren
hoe we het wilden hebben hadden we zelf al bedacht
door de specialist is het uitgewerkt en is de indeling toch anders geworden dan we eerst in gedachten hadden maar we zijn er geweldig blij mee
peperenzout geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Sonja geeft4 uit 1 tot 5 sterren
De verkoop methodes vond ik alles behalve storend.
Hoe ik de keuken voor me zag hebben ze weten uit te tekenen en er werd actief met mij mee gedacht.
De keuken straalt klasse uit, wat o.a. komt door de precieze montage en de betere materialen waar ik voor heb gekozen.
Ook niet onbelangrijk om te vermelden is dat de gehele keuken ineens is afgeleverd en dit op de afgesproken datum (wat vanzelfsprekend lijkt maar uit ervaring weet ik dat dit niet altijd gebeurt).
Tom Waanders geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Was voor 14.000 E klaar voor een keuken zoals ik hem wil hebben.
Chris geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Prima. We gaan dus elders iets kopen.
Veen geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer/mevrouw Veen,
Bedankt dat u ons hiervan op de hoogte stelt, wij nemen uw ervaring zeer serieus. Hiermee kunnen we onze werkwijze verder blijven optimaliseren voor alle bestaande en nieuwe klanten. Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen dan hoor ik het graag via webcare@mandemakers.nl.
Met vriendelijke groet,
Matthijs – Webcare Mandemakers Keukens
wanda geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Ron ter Braak geeft5 uit 1 tot 5 sterren
A.R. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Anne geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Over het algemeen waren we redelijk tevreden.
Enige weken geleden brak er plotsklaps een veer in een van de scharnieren in een van de bovenklepkasten.
Contact gezocht met de serviceafdeling van Mandemakers.
De enige oplossing, die men ons kon bieden was het toezenden van twee nieuwe scharnieren tegen betaling van €92,-
We moesten die dan zelf nog maar in onze keuken proberen te monteren.
Al onze bezwaren en op- en aanmerkingen werden door de “service”-medewerkster gepareerd met de mededeling, dat onze garantie verlopen was! Dat hadden we zelf ook wel begrepen, en we verwachtten dan ook geen garantie maar een vorm van service.
€92, omdat er een veertje geknapt was, leek ons toch wel te gortig!
Zelf maar verder gaan zoeken, en via een technische groothandel, waar je als particulier eigenlijk niet terecht kunt, zijn we er in geslaagd voor €6,10 twee nieuwe veertjes te kopen.
€0,59 per veertje, maar door bijkomende kosten als BTW en verzending uiteindelijk dus €6,10.
Het veertje vervangen was een kleinigheid.
Van een bedrijf als Mandemakers, hadden we verwacht, dat zij met enige moeite, ook voor zo’n veertje hadden kunnen zorgen.
Jammer, dat de servicemedewerkster dat blijkbaar niet wilde verzorgen.
A.de Haan geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer/mevrouw de Haan, dank u wel voor het plaatsen van uw ervaring. We stellen het op prijs dat u uw eerlijke mening deelt en zullen dit meenemen om onze service verder te optimaliseren. Wanneer we u nog van dienst kunnen zijn horen we het graag via webcare@mandemakers.nl. Met vriendelijke groet, Matthijs – Webcare Mandemakers Keukens
Britt van Dam geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Klaas geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Mart geeft5 uit 1 tot 5 sterren
J. de Vos geeft5 uit 1 tot 5 sterren
levering op tijd, 100%
levering compleet 100%
levering onbeschadigd 100%
montage op tijd 100%
montage naar tevredenheid 100%
montage uit gevoerd door zeer vakkundig monteur (sean)
geduldig precies beleefd en vakkundig vriendelijk kort om topper
100% tevredenheid geeft5 uit 1 tot 5 sterren
B. te Doetinchem geeft5 uit 1 tot 5 sterren
traject is goed verlopen, de keuken was niet goedkoop. ,maar dde actie maakte veel goed .
hutchings geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Marianne geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ons oog viel in de showroom op een greeploos donkergrijs / witte Siematic keuken en die kwam daarna niet meer uit onze gedachten.
Daarbij vergeleken werden keukens van die we op veel andere plaatsen zagen een beetje truttig.
Els geeft5 uit 1 tot 5 sterren
M. Bakker geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer, mevrouw Bakker,
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw ervaring! Erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Dat is waar we het allemaal voor doen. Ik wens u veel kookplezier toe!
Met vriendelijke groet,
Matthijs – Webcare Mandemakers Keukens
Pam geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer, mevrouw,
Graag ontvang ik uw (order)gegevens via webcare@mandemakers.nl zodat ik ervoor kan zorgen dat er zsm contact met u wordt opgenomen!
Met vriendelijke groet,
Matthijs – Webcare Mandemakers Keukens
Heb reeds contact gehad met Mandemakers en Sie Matic en klacht is nog steeds in behandeling. Jammer genoeg wordt mijn ruim €22.000,00 dure keuken met de dag slechter en is de folie van 1 van mijn korflades ook al aan het wijken. Hopende op een snelle en adequate oplossing ……..
Pam
adrie geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer,
Bedankt voor uw bericht en toelichting! Erg vervelend dat deze situatie is ontstaan. Ik wil graag uw order inzien en wil u vragen om uw (order)gegevens te mailen naar webcare@mandemakers.nl. Vanuit hier kan ik ervoor zorgen dat er contact met u wordt opgenomen om uw melding te bespreken.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet, Matthijs – Webcare Mandemakers Keukens
De levering duurde vrij lang, in ieder geval langer dan wij van te voren hadden verwacht. Maar de levering was goed voor elkaar. De juiste onderdelen werden geleverd en de keuken werd snel gemonteerd. Helaas bleek dat toen wij de oven wilden gebruiken, na een paar dagen dat de keuken er al inzat, dat deze niet werkte. Fijn dat dit zo snel verholpen kon worden.
Irene geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Beste mevrouw,
Bedankt voor het plaatsen van uw ervaring! Helaas komt het wel eens voor dat er wat service ontstaat op de keuken, we doen er dan alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Zo ook bij u.
Veel kookplezier gewenst!
Met vriendelijke groet,
Matthijs – Webcare Mandemakers Keukens
Klaas geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer,
Bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat u zo positief bent. Veel kookplezier gewenst!
Met vriendelijke groet,
Matthijs – Webcare Mandemakers Keukens
Ik heb ook nog problemen gehad met de koelkast en vriezer. Deze functioneren niet goed. Daar kwamen we na 2 dagen al achter. Maar van omruilen was in 1e instantie geen sprake. Ze hebben het recht om 3 reparaties uit te voeren voor men tot vervanging over gaat. Na veel telefoneren gaat men nu over tot vervanging. Al kwam men op de afgesproken datum niet met de apparaten opdagen…maar gelukkig wel met een nieuwe combi-oven die beschadigd was. Morgen 2e kans…
Al met al heb ik na 4 weken een mooie keuken… die half af is…want, los keukenblad, geen spatranden, geen plinten, enz. Maar heb niet het idee dat de klantenservice dat belangrijk vindt. Want dan had men meer actie ondernomen om het probleem snel op te lossen…
Geneste geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Inmiddels hebben we meerdere malen contact met u gehad en staat de afspraak voor levering van uw nieuwe blad gepland. Mocht u nog vragen hebben verzoek ik u contact op te nemen met de klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Matthijs – Webcare Mandemakers Keukens
We hebben, op advies van de verkoper, gekozen voor een koelkast met “0-graden-zone” en een “Quooker kraan”. Er handig voor het vers houden en bewerken van de groenten.
Dat er geen aanbetaling diende te geschieden heeft overigens ook de keuze voor Mandemakers gemakkelijker gemaakt.
Janine geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Beste mevrouw,
Bedankt voor uw positieve bericht! Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over Mandemakers Keukens.
Ik wens u alvast veel plezier met uw nieuwe keuken!
Met vriendelijke groet,
Matthijs – Webcare Mandemakers Keukens
Wat leuk was, was dat de ontwerper ook met oplossingen voor achter de keukendeur kwam!
Lastig is het om soms concessies te doen aan het ontwerp. Vooral bij keukens ben je snel geneigd om te veel dure dingen los te laten waardoor de keuken eigenlijk steeds minder word dan je in gedachten had. Transparantie in prijzen blijft een lastig verhaal. Dit waren onze gedachten.
Johan & Erik geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Beste Johan en Erik,
Bedankt voor uw positieve woorden. Het doet ons goed te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen in onze showroom.
We zijn erg benieuwd naar het eindresultaat. Mocht u nog vragen hebben vernemen wij dit graag!
Met vriendelijke groet,
Matthijs – Webcare Mandemakers Keukens
Sbina geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Goedemiddag,
Bedankt voor uw positieve beoordeling.
We wensen u veel plezier in uw nieuwe keuken.
Met vriendelijke groet,
Webcare team Mandemakers Keukens
Martine geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Beste Martine,
Bedankt voor uw bericht! Leuk om te horen dat u naar tevredenheid bent geholpen in onze showroom.
We zijn erg benieuwd naar het eindresultaat.
Met vriendelijke groet,
Matthijs – Webcare Mandemakers Keukens
Mevrouw de Boer geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Beste mevrouw de Boer,
Excuses voor de late reactie. Fijn om te lezen dat u naar wens bent geholpen en dat het resultaat naar tevredenheid is!
Ik wens u namens Mandemakers Keukens veel plezier met uw nieuwe keuken.
Met vriendelijke groet,
Matthijs – Webcare Mandemakers Keukens
Dirk geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer,
Bedankt voor uw feedback. Bent u in filiaal Woerden geweest? In Gouda hebben wij namelijk geen filiaal. Ik hoor graag van u via webcare@mandemakers.nl zodat ik ervoor kan zorgen dat u het ontwerp alsnog krijgt.
Met vriendelijke groet,
Lonneke – Webcare Mandemakers Keukens
Onze keuken was verouderd maar technisch nog dermate goed dat we absoluut weer een vergelijkbare wilden.
Gelukkig is er echt de tijd voor ons genomen. De keuken is ontworpen met behulp van een computerprogramma waarbij je een heel mooi beeld krijgt van hoe het er uit gaat zien. Ook wel fijn om te zien hoe de ruim 15d euro word besteed. Ze hebben ook een aannemer geregeld die het voorwerk kwam doen zoals stucen en leidingwerk verleggen.
Ook onze oude keuken werd professioneel gedemonteerd en afgevoerd.
Wij zijn erg tevreden over zowel de aankoop als de installatie.
Britt geeft5 uit 1 tot 5 sterren
EKEL geeft5 uit 1 tot 5 sterren
de lijm van de kunstoflaag op de kastdeuren
laat los. De kunststof hangt slap aan de kastjes en vertoont in de hoeken luchtbellen/luchtruimte. Ook na 13 jaar lijkt mij dit ongewoon en wellicht een fabrieksfout Vele anderen hebben dezelfde klacht eerder bij Radar ingediend. Maar noch Mandemakers, noch Siematic hebben tot dusver een oplossing geboden en geven niet thuis.
blanblot geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw Blanblot,
Bedankt voor het plaatsen van uw review. Spijtig te vernemen dat er een probleem met uw keukenfronten is ontstaan. Ik zou graag met u in contact willen komen. Kunt u uw ordernummer en gegevens doorsturen naar webcare@mandemakers.nl?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Lonneke – Webcare Mandemakers Keukens
Soek geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw Soek,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Spijtig te vernemen dat u geen duidelijkheid krijgt over de levering van uw keuken. Excuses hiervoor. Kunt u mij via webcare@mandemakers.nl uw ordernummer doorsturen? Dan help ik u graag verder.
Met vriendelijke groet,
Lonneke – Webcare Mandemakers Keukens
J.V. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Veenstra geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Tot een half jaar geleden bijna alle kastjes zijn bol gaan staan langs de winkel gegaan met een keukenkastje om te vragen wat we hier mee kunnen doen. We werden afgescheept met een telefoonnummer van de fabriek want daar moesten we wezen.
Na een belletje krijg je te horen dat de garantie verlopen is maar het mooie van het verhaal is dat ze toegeven dat er een verkeerde lijmsoort is gebruikt wij waren dus niet de enige.
Na veel gepraat wordt je niet geholpen ze kunnen wel een offerte sturen dus met andere worden je mag betalen voor jullie fout alleen omdat je garantie is verlopen ,heb trouwens nooit een offerte gekregen maar BEDANKT voor de goede service onze keuken is dus na 5jaar al verwoest want met een gezin met 3 kinderen is het een duur grapje om al de kastjes te vervangen .
jeanine geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste mevrouw,
Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Vervelend te horen dat uw keukenkastjes bol zijn gaan staan. Ik ontvang graag uw ordernummer zodat ik u kan helpen. U kunt dit doorsturen naar webcare@mandemakers.nl.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Lonneke – Webcare Mandemakers Keukens
A Van der Lee geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Michelle geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Vervolgens is de keuken in week 12 2015 geplaatst. Over de monteurs niets dan lof. Prima werk verricht!
Als afwerking van de keuken hebben wij voor glazen achterwand gekozen. Deze is gelijk besteld met de keuken, maar om de juiste maat te bepalen zou de wand na plaatsing van de keuken alsnog ingemeten moeten worden. Vanwege het feit dat we niets te horen kregen over het inmeten, hebben we dan zelf maar weer contact opgenomen met Mandemakers. Na 2 weken kwam er dan eindelijk iemand langs om in te meten. Daarbij werd gezegd dat de achterwand na circa 3 weken geleverd zou worden. Na 4 weken niets gehoord te hebben, weer maar contact gezocht met o.a. de serviceafdeling. van de firma Mandemakers. Uiteindelijk bleek het document met de maatgegevens zoek te zijn geweest? In de afgelopen weken heb ik zelf 4 x contact opgenomen en na lang aandringen ook al 4 maal de belofte gekregen, dat men uit zou zoeken wanneer e.e.a. geleverd zou worden en zou daarover ook teruggebeld worden. Echter tot op de dag van vandaag ( 6 mei) nog steeds niets gehoord.
H.M.L. Hofkens geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer/mevrouw Hofkens,
Dank u wel voor uw schrijven. Ook negatieve feedback stellen wij zeer op prijs. Inmiddels is er contact met u opgenomen en zijn er afspraken gemaakt. Mocht u nog vragen hebben horen wij dit graag!
Met vriendelijke groet,
Lonneke – Webcare Mandemakers Keukens
De Zeeuw geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Marscha geeft5 uit 1 tot 5 sterren
TiffanyRichard geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Claudia Peters geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste mevrouw Peters,
Dank u wel voor het plaatsen van uw bericht. Nogmaals excuus dat er een miscommunicatie is ontstaan. Op dit moment is de situatie bekend en zijn we naar oplossingen aan het kijken. We zullen u hiervan op de hoogte houden en dit met u communiceren.
Alvast bedankt voor uw begrip en geduld.
Met vriendelijke groet,
Lonneke van Mandemakers Keukens
Haanstra fm geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Beste meneer/ mevrouw Haanstra,
Bedankt voor uw compliment.
Mochten we u nog verder kunnen helpen in de showroom, dan horen we het graag.
Met vriendelijke groet,
Mandemakers Keukens
berbel geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Prettig geholpen bij binnenkomst.
na rond gelopen te hebben kwamen we uit op een mooie siematic keuken die net buiten ons budget lag.
er kon immers niets af van de prijs want deze was al zo laag.
mijn ouders wilden de keuken wel eens zien waar wij zo enthousiast over waren.
deze zijn een dag later gaan kijken naar de keuken en kregen meteen een prijs te horen!
incl 25% korting omdat er die week een marathon gaande was? ze konden niet de 35% geven maar “alvast” wel 25%
en dat kon niet bij ons??
heel jammer.. op naar iemand anders
fam waterdijk geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste familie Waterdijk,
Dank u wel voor het plaatsen van uw review. We nemen uw feedback zeer serieus en zijn erg benieuwd in welk filiaal u bent geweest. Graag ontvangen wij ook uw contactgegevens zodat we met u in contact kunnen komen. Indien u dit wenst kunt u ons mailen naar webcare@mandemakers.nl.
Met vriendelijke groet,
Mandemakers Keukens
013 geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Beste 013,
Fijn te horen dat u een positief gevoel heeft overgehouden aan uw bezoek in onze showroom. Mochten we u tegen die tijd nog van dienst kunnen zijn horen wij dit graag! U bent van harte welkom in onze showroom.
Met vriendelijke groet,
Mandemakers Keukens
anthony geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Beste Anthony,
Leuk om te horen dat u een fijn gevoel heeft overgehouden aan uw bezoek in onze showroom. We zien u graag terug!
Met vriendelijke groet,
Mandemakers Keukens
Greet geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Beste Greet,
Dank u wel voor uw positieve bericht! Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service in de showroom in Woerden. We zullen uw compliment doorgeven. Mochten we u nog verder van dienst kunnen zijn vernemen wij dit graag!
Met vriendelijke groet, Mandemakers Keukens
Fam de Jong geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste Fam de Jong,
Bedankt voor het plaatsen van uw bericht. Vervelend te moeten lezen dat deze service langer duurt dan u van ons mag verwachten, excuses hiervoor. Op dit moment onderzoeken we dit probleem en zullen u spoedig gaan benaderen voor een passende oplossing.
Met vriendelijke groet, Mandemakers Keukens
Eef geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste Eef,
Bedankt voor uw bericht. Vervelend te horen dat u niet bent terug gebeld. Dat is zeker niet waar Mandemakers Keukens voor staat. We willen graag nogmaals met u in contact komen. Indien u dit wenst kunt u uw gegevens doormailen naar webcare@mandemakers.nl. Ook horen we graag in welk filiaal u bent geweest.
We vernemen graag van u.
Met vriendelijke groet,
Mandemakers Keukens
Google leert al vrij snel dat Miele er verschillende heeft van 75 cm.
Ook ging hij geheel niet in op onze vragen.
Maar hij wist wel te vertellen dat er 50% korting was op apparatuur. Nog gevraagd of de keuken ook gelijk besteld moest worden, nee dit hoefde dus niet.
Dus met mijn vriendin een dag vrij genomen om in ieder geval al binnen het termijn (1 week) de apparatuur te selecteren.
De dag erna langs om de uitgekozen producten te bestellen.
Nee, nu kon het ineens niet meer.
Bart geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste Bart,
We hebben uw bericht gelezen en vinden het erg vervelend te horen dat u en uw vriendin geen goede ervaring hebben gehad.
Wij streven naar een goede klanttevredenheid en nemen uw klacht ook mee in ons verbeterproces.
Wij willen daarom graag met u in contact komen. Zou u zo vriendelijk willen zijn uw gegevens te willen doorgeven via webcare@mandemakers.nl
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Uw tips zullen ons daarbij zeker helpen.
Jantien geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Beste Jantien,
Goed te horen dat u te spreken bent over de uitstraling en klantvriendelijkheid van onze vestiging Mandemakers in Zutphen.
Om toch tot een optimaal resultaat te komen, zouden we het erg fijn om u nogmaals te mogen ontvangen in onze showroom. We zien u graag als tevreden klant de deur uitlopen.
Als u uw gegevens doorgeeft op webcare@mandemakers.nl gaan we graag met u opnieuw in gesprek.
Met vriendelijke groet,
Mandemakers Keukens
Na lange tijd hebben wij samen een leuk huisje gekocht, alleen een mooie keuken ontbrak hier nog aan. Na lang gezoek kwamen we bij Mandemakers terecht, mooie showrooms en lekkere koffie. We werden in Filiaal Woerden goed verzorgd en behandeld. Uiteindelijk kochten we dus ook diezelfde avond daar onze droomkeuken. Na een paar maanden werd de keuken bij ons geleverd. Toen we hem gingen zetten waren er een paar mankementen. De afzuigkap had een deuk, een handvat zat fout gemonteerd en een rekje bij de koelkast was er niet bij geleverd.
Allemaal niet heel erg schokkende dingen zou je zeggen, totdat je bij de klantenservice aankomt en het filiaal zelf belt.
Want de mooie panden staan er niet voor niks, als je je geld betaald heb kan je daar namelijk barsten. We zijn nu 2,5 weekje verder, vol met belletjes en mailtjes. Maar reageren of de zaken netjes afhandelen zit er niet in. Telkens beloven zij terug te bellen, maar dit blijkt te moeilijk voor ze te zijn.
De tegelboer hebben we al een keertje af kunnen zeggen nu en het spachtelputz gaat ook vast lopen. Er hoort namelijk een afzuigkap te hangen.
Groetjes,
Ellen en Melle
Melle en Ellen geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Beste mevrouw van Schie,
Naar aanleiding van ons telefonisch onderhoud van heden ochtend hebben wij de situatie met u besproken en een oplossing aangedragen. Aanstaande maandag wordt er nogmaals contact met u opgenomen betreffende de openstaande punten.
Hopende u naar tevredenheid te hebben geholpen.
Met vriendelijke groet,
Mandemakers Keukens
roorda geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Beste heer / mevrouw Roorda,
Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij streven naar optimale kwaliteit en zullen uw opmerking dan ook meenemen in ons verbetertraject.
Met vriendelijke groet,
Mandemakers Keukens
Mooie zaak en vriendelijke verkoper. De verkoper deed erg zijn best en maakte een mooie indeling voor onze nieuwe keuken. Toen het prijskaartje kwam moesten wij wel even slikken. We hadden best een ruim budget maar deze keuken was wel erg duur. Toen kwam de (Hoofd)verkoper? er bij. Er kon echt niets af. Hij stelde voor om de hoge kasten weg te laten en eens in de kringloop te gaan kijken.
Dan konden we die wel in een passende kleur verven.
Had hij zelf ook gedaan. jaja.
ellen geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Beste Ellen,
bedankt voor uw bericht. Onze verkopers kijken altijd mee naar de beste klantspecifieke oplossing. We hopen dan ook dat u uiteindelijk goed geholpen bent met het gegeven advies.
Met vriendelijke groet, Mandemakers Keukens
We werden bij Mandemakers heel vriendelijk ontvangen en hadden ruimte om even rond te kijken. We werden enthousiast aangesproken door een verkoper. We gaven aan dat we een huis hadden gekocht en hij was oprecht geïnteresseerd in de woning en in ons als persoon. Daardoor voelden wij ons op ons gemak. Hij had al snel door dat wij ons goed hadden ingelezen en duidelijke wensen hadden. Daar speelde hij goed op in, door dit naar ons te benadrukken en geen overbodige suggesties te doen in andere stijlen van keukens.
Ik vond het erg leuk dat hij veel tekende, een computer programma is natuurlijk modern, maar hou er wel van om iets tastbaars te hebben. Hij gaf aan dat hij nog een 3d tekening zou maken.
We hebben apparaten gekocht van AEG, dat vonden wij een mooie prijs kwaliteit verhouding. De verkoper kwam als eerst met een bespottelijk hoge totaalprijs voor de keuken. We waren daar al op voorbereid door recensies op het internet en ervaringen van vrienden en familie. Onvoorstelbaar dat sommige mensen niet onderhandelen. We hebben goed onderhandeld en er een voor ons mooie prijs uitgesleept.
Omdat ons huis nog niet was opgeleverd, kon de keuken pas in 2011 geplaatst worden. In de tussentijd ging diegene die onze keuken had verkocht werken op een andere locatie, dat vonden wij erg jammer. Het is fijn als je een vast aanspreekpunt hebt. Diegene die het over nam daar hadden we niet zo’n klik mee. Hij gaf ook aan dat we het pop-up stopcontact niet in ons dikke aanrechtblad konden hebben. Wij hadden nagezocht dat dit wel kon, toen het erop aan kwam was de verkoper die ons de keuken had verkocht weer terug in de vestiging. Hij heeft het overgenomen. Conclusie was dat het stopcontact wel gemaakt kon worden in ons blad.
De afhandeling en de plaatsing is naar wens verlopen. Ze zijn nog terug geweest om de kasten opnieuw te stellen, met spullen erin. Er was een stukje beschadigd aan het aanrechtblad en dat hebben ze vervangen.
Een maand geleden was ons koffiezetapparaat kapot. We hadden maar 3 jaar garantie en deze was net verlopen. Ze hebben ons heel goed geholpen en uiteindelijk hebben we niks hoeven te betalen.
Al met al zijn we erg tevreden over onze aankoop bij Mandemakers keukens in Zwolle.
maarten en lou geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Geachte heer,
Zoals telefonisch afgesproken stuur ik u deze mail.
Op dinsdag 23 september 2014 is volgens afspraak een keuken bij mij geleverd die ik ook volgens afspraak bij aflevering heb betaald.
Bij het plaatsen bleek dat 1 adapter aan de onderzijde van een kastje, waar het stelpootje ingedrukt wordt, gescheurd te zijn tevens bleek bij een van de hangkastjes de ophangbeugel te ontbreken.
Ik heb op maandag 6 oktober 2014 dit gemeld aan de servicedienst die mij mededeelde dat hij de onderdelen zo spoedig mogelijk naar mij zou opsturen.
Omdat ik vrijdag 10 oktober 2014 nog niets had ontvangen heb ik wederom contact opgenomen met de servicedienst. Deze vertelde mij dat de onderdelen om de onverklaarbare reden nog niet verstuurd waren en dat hij ze direct zou versturen.
Op zaterdag 11 oktober ontving ik via de post een ophangbeugel en een stelpoot met 2 verlengstukjes en niet de adapter.
Op maandag 13 oktober heb ik wederom contact opgenomen met de servicedienst. Die zou ervoor zorgen dat de adapter direct naar mij opgestuurd zou worden maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen. (de adapter heb ik inmiddels op donderdag 16 oktober ontvangen)
Bij het plaatsen van de Siemens kookplaat bleek dat de glasplaat, aan de bovenzijde, krom te zijn. Ik ben op maandag 13 oktober 2014 met deze kookplaat naar uw vestiging in Groningen gegaan. Daar werd mij, door uw collega achter de balie, medegedeeld dat ik contact op moest nemen met de servicedienst in Waalwijk.
Op dinsdag 14 oktober 2014 heb ik contact opgenomen met de servicedienst die mij mededeelde dat ik binnen 5 kalenderdagen had moeten reageren en dat hij het door zou geven aan de leverancier en dat alle kosten die hieruit zouden voortvloeien voor mijn rekening zijn en dit terwijl uw collega mij vertelde de alles keurig onder garantie opgelost zou worden. (Inmiddels bericht gehad van Siemens dat zij donderdag 30 oktober langskomen).
Bij het plaatsen van de keukenmengkraan op dinsdag 14 oktober 2014 bleek dat de hendel waarmee je de waterhoeveelheid regelt niet bediend kan worden omdat de hendel tegen de muur aan de achterzijde komt. Er is namelijk maar 2 cm ruimte tussen de achterzijde van het kraangat in het werkblad en de achterzijde van het werkblad.
Ik heb een mal gemaakt en ben met deze mal, waar de kraan in gemonteerd is, naar uw vestiging in Groningen gegaan.
Ik heb uw collega achter de balie het probleem getoond en zij deelde mij mede dat ik het beste contact op kon nemen met de servicedienst.
Ik vertelde haar dat ik slechte ervaring met de servicedienst heb en dat ik de keuken bij uw vestiging in Groningen heb gekocht. Zij heeft daarop mijn gegevens genoteerd en een foto gemaakt van de mal met de kraan. Zij zou dit tonen aan de vestigingsmanager, die op dat moment niet aanwezig was, zodat hij s’middags mij zou bellen hoe dit opgelost kan worden.
Ik ben niet gebeld en daarom heb ik op donderdag 16 oktober 2014 contact met u opgenomen.
U deelde mij toen mede dat ik de problemen maar even in de mail moest zetten en naar u toe sturen.
Dus bij deze,
Met vriendelijke groet, Jacob Jonkman
Als reactie werd ik woensdag 22 oktober gebeld door de servicedienst. Zij vertelde mij dat het probleem met de kookplaat door Siemens wordt opgelost en voor het probleem met de kraan moest ik maar in de winkel van Mandemakers een kraan kopen die wel past.
Nadat ik donderdag 23 oktober telefonisch contact heb opgenomen met het filiaal in Groningen en teruggebeld zou worden (niet gebeurd) heb ik vrijdag 24 oktober 2014 zelf maar weer gebeld. Ik ben toen teruggebeld door iemand die mij aanbood om een kraan bij hem te kopen en ik zou dan 50% korting krijgen op de bruto prijs (terwijl bv Praxis al 40% korting geeft op de winkelprijs).
Wat blijkt nou. De keuken die ik gekocht heb is met greeplose deurtjes en dan is het keukenblad 2 cm minder diep dan deurtjes met greep. Bij aankoop van de keuken heb ik aangegeven dat ik mijn eigen keukenmengkraan, die nog nieuw is, weer wilde gebruiken dat was geen probleem. Alleen heeft de verkoopster verzuimd om mij te vertellen dat een normale kraan niet past. Het blad met spoelbak die mij in de winkel werd getoond en verkocht had wel 4 cm achter de kraan.
Mandemakers wil je wel tegemoet komen maar dan willen ze er nog wel aan verdienen.
Jacob Jonkman geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Kerim geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Peter geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Nicoline geeft2 uit 1 tot 5 sterren
N.J. geeft4 uit 1 tot 5 sterren
fam Hoeben geeft3 uit 1 tot 5 sterren
mandemakers geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Bernard geeft5 uit 1 tot 5 sterren
We hebben een keuken met een Gutmann afzuigkap gekocht. De keuken is goed afgeleverd en geplaatst. Behalve dan dat de keukenzetter je op zondag belt of er iemand om 07.00 de deur open doet.
Wat er niet goed was was de afzuigkap, deze lag verpakt in de doos alsof deze uit de showroom kwam met losse stukken piepschuim en tempex. Ook was er een spotje in de afzuigkap gevallen.
Hiervan melding gemaakt bij Mandemakers service. Ik kreeg te horen dat er snel contact opgenomen zou worden door Gutmann. Na een paar dagen nogmaals gebeld en kreeg te horen dat dezelfde dag nog gebeld zou worden maar helaas…..
De volgende dag wederom gebeld en kreeg weer te horen dat ik waarschijnlijk gebeld zou worden. Hierbij heb ik gezegd dat ik de afzuigkap bij Mandemakers gekocht hebt en zij dit dienen op te lossen. Als je dan een antwoord krijgt van ja…we staan met de rug tegen de muur, dan wordt je niet echt vrolijk van. Ik overweeg dan ook een klacht in te dienen over de gang van zaken. Tot zover.
rademaker geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Tot het plaatsen was het allemaal perfect geregeld.
Na het plaatsen tot nu toe (3 maanden later), alleen maar gezeur en ellende!
Service?? Dat kennen ze niet.
Terugbellen? Staat niet in hun woordenboek.
Wij hebben schade aan ons werkblad, waar tot op heden nog geen oplossing voor is. Na al contact te hebben gehad met klantenservice, filiaalmanager en zelfs nog veel hoger op!
Filiaalmanager: ‘We gaan voor tevreden klanten, we zoeken een passende oplossing voor u’
Tig keer gebeld en een aantal keren gemaild, nog geen oplossing en je hoort gewoon NIKS terug.
Dingen afspreken en niet nakomen.
En dan ook nog eens boos worden aan de telefoon op mij, omdat ik na 2 maanden eens flink boos wordt aan de telefoon. Nou, mag ik!?
Ik ga net zo lang door, tot er een oplossing voor is!
Dus Mandemakers keukens een aanrader?absoluut niet
D. Zwiers geeft1 uit 1 tot 5 sterren
FAM HUIBERS geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Bolt geeft4 uit 1 tot 5 sterren
geronimoooo geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Loes geeft4 uit 1 tot 5 sterren
De Bakker geeft3 uit 1 tot 5 sterren
We hebben van het begin af aan problemen gehad, frontjes die spontaan afbraken, veren die kapot gaan en vervangen moeten worden. Ook de koelkast, vaatwasser zijn al een paar jaar geleden vervangen en nu dus dat de folie loslaat op bijna alle laatjes en kastjes.
Toen we een klacht in dienden zeiden ze dat de technische levensduur van een keuken maar 10 jaar is. DAT VERTELLEN ZE JE NIET ALS JE EEN KEUKEN KOOPT.
Nu hadden ze een offerte aangeboden om voor 1500 euro onze deurtjes te vervangen, maar zeg nou eerlijk als je vanaf het begin problemen hebt, steek je toch geen euro meer in die keuken.
R. Elshout geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Patricia geeft1 uit 1 tot 5 sterren
lenie geeft4 uit 1 tot 5 sterren
mandemakers koper geeft3 uit 1 tot 5 sterren
ria geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Als mandemakers geen reclame had gemaakt dat keukens daar al vanaf 5000 euro te koop zouden staan, waren we er niet eens naar binnengelopen. Dacht dat ze vele malen duurder waren.Toch beviel ons het mandemakers keukenboek heel erg en ik moet zeggen: heel ander beeld toen we in de showroom met de adviseur aan tafel zaten. Ik hoefde niet te twijfelen aan zijn kundigheid. De beste man kon volgens mij iedereen een keuken verkopen. We zijn een tweede keer terug gekomen en na flink onderhandelen met een voldaan gevoel naar huis gegaan. Wij een goedkope keuken, hij provisie (denk ik) maar dat gunde ik hem dan ook.
R Tiggelaar geeft4 uit 1 tot 5 sterren
hendrik geeft3 uit 1 tot 5 sterren
hans geeft3 uit 1 tot 5 sterren
henry geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Rosenboom geeft3 uit 1 tot 5 sterren
E. de Jong geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Meijer geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Jank geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Henk de Zeeuw geeft5 uit 1 tot 5 sterren
RJ Trof geeft3 uit 1 tot 5 sterren