Intereno ervaringen Putten
Intereno ervaringen Putten? Hier vindt u alle Intereno keukens keukenrenovatie reviews. Bent u van plan bij deze keukenrenovatie specialist in Putten langs te gaan? Lees dan deze reviews en recensies.
Ervaringen Intereno keukens keukenrenovatie? Wat was uw ervaring?
Uw ervaring plaatsen? Plaats hieronder zelf snel een recensie. Dat is gemakkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen en schrijf uw ervaring.
Keukenboeken thuis?
Wilt u meer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Dat kan eenvoudig! Deze keukenbrochures staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen, prijzen en tips over keukens kopen!
Bestel het complete pakket keukenbrochures met honderden pagina’s. Doe genoeg inspiratie op met deze keukenbrochures. U ontvangt deze brochures binnen enkele dagen in huis.
Bent u benieuwd naar de momenteel goedkoopste keukenzaak? Lees hier het overzicht Top 4 Beste & Goedkoopste keukenzaken >>>.
Intereno ervaringen Putten
Dit keukenrenovatie bedrijf heeft één vestiging in Putten, in Nederland. Hier kunt u een complete keuken laten renoveren. Op zoek naar een nieuwe keuken? Dat is ook mogelijk. Bent u benieuwd? Bezoek dan de website Intereno >>> keukens keukenrenovatie in Putten.
Rijnie Cirkel geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Je wil een keukenrenovatie en je hebt een bedrijf Intereno gevonden via internet of via spam e-mail. Je gaat naar TrustPilot om te kijken op een ervaringen die andere mensen met dit bedrijf hebben. Een bedrijf met 4.3 beoordelingen op TrustPilot kan toch niet slecht zijn? Meeste reviews zijn positief en die paar sukkels met slechte reviews, zijn gewoon aan het zeuren. Dat dacht ik ook eerst, totdat ik zelf met dit bedrijf in aanraking ben gekomen.
Belangrijk, wat ik altijd dacht — Als consument ben ik beschermd, als waarheid aan mijn kant staat. Helaas is realiteit hier anders. Ben je met hun niet eens en denk je aan een geschillencommissie of rechtbank? Je kansen zijn nihil, op het moment, dat je getekend hebt ben je de dupe. Wil je annuleren, dan heb je te maken met 30% annuleringskosten. Een kleine rekensom: Bij een keukenrenovatie van €15.000,00 (flink bedrag, maar is een van de reviews), heb je te maken met € 4.500,00. Een advocaat inhuren om het een of andere bewijzen via rechtbank, ben je al rond € 3.000,00 kwijt, ik heb dat ook bij advocaat geïnformeerd. Het is niet rendabel en Intereno weet dat, want anders zou bedrijf die zulke dingen doet, niet meer bestaan.
De kans dat je met de geschillen te maken krijgt is groot — verkeerde geleverde artikelen, verkeerde gemeten maten, niet werkende apparatuur, ontbreken van belangrijke informatie, slechte communicatie, dit alles is te lezen in de reviews. Zet alle 4+ sterren uit in TrustPilot en ga kijken wat mensen schrijven. Vanaf 2013 zijn de klachten niet veranderd. In 2024 is er elke maand bijna een. Zelfs, als dit bedrijf elke keer “netjes” in antwoord zet — “we gaan dit intern bespreken”, doen ze dat niet. En blijkbaar na 14 jaar hebben ze dat nog steeds niet besproken.
Er is op elke verkoop fase van Intereno iets te zeggen, het is ook een herhalend patroon, die de oplettende lezer tussen al die reviews vindt. Helaas was ik niet oplettend genoeg, om dit fout niet te maken. Echter al die ‘slechte reviews’ is geen toeval, maar een werkende schema, die op elke gebied, van verkoop tot levering probeert van jou het maximale uit te persen.
Adviesgesprek:
Verkopers zijn “eersteklasse”, ten minste van de verhalen die ik in de reviews lees en die van mij. Ik denk, ze weten heel goed wat ze doen. Als je tijdens het gesprek soepel ben en je bent makkelijk in wat verkoper zegt, dan gaat alles perfect verlopen. Maar als je iets meer wil weten of je aarzelt, dan verschijnt er een ‘niet samenwerkend’ verkoper in plaats.
In de eerste inzicht lijkt het niet zo gunstig, zou je denken, want wie wil een verkoper die niet wil samenwerken? Er is een reden hiervoor. Dit gedrag brengt een klant uit de balans en dan is het makkelijker voor de verkoper te begrijpen of iemand te beïnvloeden is of is dat het geen ‘soepele’ klant is. Vanuit perspectief van verkoop, geen ‘soepele’ klant is veel moeilijker om op te lichten in het process en zulke klant zal meer problemen veroorzaken. Tevens, kan de verkoper van je afzien met het woorden “we gaan niet uit komen” ( citaat uit een review). Mijn ervaring was ook zo, toen ik begon veel vragen te stellen, begon mijn verkoper anders te gedragen. Ik had constant gevoel dat ik schuldig ben: voor zijn komst, voor mijn keuzes, voor de manier hoe de huidige keuken in elkaar zit, kortom voor alles.
Tevens, als je in ‘stress gevoel’ zit, dan ga je ook aan jezelf twijfelen, als beïnvloedbare klant. Bijvoorbeeld bij mij, zei de verkoper, dat ik tot de dag van inmeting tijd had om na te denken. Toen ik dat aan hun voorlegde, bleef dat het niet waar was. Sowieso, als ik het zo door de reviews lees, heeft Interno neiging om te zeggen dat wat ze beloofd hebben, niet waar is. Ook zoals een reviewer al zei — “betrouwbaarheid van jou als klant in twijfel getrokken wordt”
Daarna begint het verhaal van het ‘offertelijst uit het hoofd’( ook een citaat uit andere review). Toen de verkoper bij mij was, begon hij prijs te bepalen zonder details. Ik wilde graag weten, wat wat kost, maar hij zei dat hij dat later naar mij toe zou sturen. Nooit gedaan. Veel reviews ondersteunen dit gedraag ook. Een prijsbepaling aan klant te geven, zonder specificaties is de belangrijkste doel van ‘adviesgesprek’ voor verkoper. Dat zeggen ze nadrukkelijk zelf — “het is hoe we werken” en “ze doen niet aan offertes”. Hoewel in algemene voorwaarden staat anders. Maar waarom doen ze dat? Op deze manier is het voor jou als voor de klant bijna onmogelijk om te verifiëren waar jouw geld naartoe gaat en je moet maar “zijn blauw ogen geloven”. Betaal je zoveel voor hun werk of voor apparatuur, voor werkblad of voor iets anders? En dat is precies hoe het bij mij is gegaan, ik kreeg alleen een summier opdrachtbon met ‘all in’ prijs zonder enige verder specificatie.
Ook is het veel makkelijker op deze manier om jou korting te geven. Als de prijs toch veel meer is, dan op de markt, dan kunnen ze je beloven wat ze maar willen. Dat is ook wat iemand schreef in zijn review. Hij kreeg een flinke korting maar later na het uitrekenen hoeveel ze hebben hem ‘gespaard’, bleef het juist andersom. Bij mij was er geen korting, maar de volledige prijs was veel hoger, dan op de markt.
Liefst natuurlijk, willen ze ook dat je meteen tekent — die opdrachtbon zonder gedetailleerde informatie. Als je getekend hebt, dan is er veel meer kans dat je meegaat en als niet, dan heb je niet veel keuze, maximaal 14 dagen bedenktijd. In dat periode gaan ze jou ook niet lastig vallen, om te zorgen, dat deze tijd onopvallend doorloopt en je aan hun vast zit. Precies, zoals het bij mij gebeurde. Alle beloftes dat verkoper na zijn visite met mij zal communiceren, waren niet nagekomen.
Om jou te laten tekenen gebruiken ze verschillende trucjes. Bijvoorbeeld verkoper die bij mij was begon mij aan te vallen dat hij van ver moet rijden, 2 uur lang, en hij wil niet meerdere keren heen en weer rijden voor een getekende opdrachtbon en dat het sneller zal zijn als ik het meteen zou doen ( ik heb toch de tijd tot de inmeting, zei hij). Tevens kost het hem en het bedrijf veel te veel geld om elke keer te rijden. Achteraf bleek, dat die man minder dan een uur rijden van ons woont.
Dezelfde patroon heb ik ook in een andere reviews gelezen met betrekking tot ver rijden en aanvallend gesprek.
Ik moet wel zeggen, social engineering skills zit bij hun op hoge niveau, en dat kan je wel verwachten, want Sales Consultant binnen Intereno heeft ook eigen bedrijf op gebied van SalesCoaching.
Specificaties:
Zoals ik al eerdere benoemd heb, probeert Intereno zo summier mogelijk te zijn in wat ze gaan doen. Zelfs waar ze wel moeten concreet zijn, maken ze fouten en het is ook niet zonder reden. Eerst, dacht ik dat ik de enige ben, maar nee hoor, andere mensen klagen daar ook over. Bijvoorbeeld dat ‘verkeerde’ artikelen worden geleverd, zoals kraan of vaatwasser die niet past of een verkeerde maat van gasfornuis, of een verkeerde kleur, etc. Bij mij bleek dat op de opdrachtbon stond juiste gasfornuis model, maar op de specificaties lijst stond de verkeerde model. Het model was kleiner dan wat ik besproken heb met de verkoper. Maar specificatie is leidend. Maar die krijge je niet meteen Waroom doen ze dat? Als je bij het leveren toch voor een ‘betere’ model gaat, moet je bij betalen. Want vergeet niet, de prijs op de opdrachtbon is ‘all in’. De echte model, zal stuk duurder zijn en als je dit opgelost wil hebben moet je met de ‘office’ gaan communiceren, en daar gaan ze moeilijk doen. Want ervaring van reviewers zegt — Intereno is klantonvriendelijk en stroef. Dus daarom zie je ook op reviews, dat men gewoon meegaat met wat er geleverd is. Hoe vervelend dat ook is. We zijn allemaal mensen, en als het allemaal zo lang en moeizaam duurt, dan wil je er vanaf zijn. Over de prijsverhoging tijdens het process van leveren hebben ook andere menses gerapporteerd.
Verloop/Kwaliteit:
Ik heb daar geen ervaring mee, want ik ga niet met Intereno in zee, maar toch ik vind het belangrijk om te noemen. Paar citaten uit de TrustPilot van de afgelopen 2024, kunnen het beter beschrijven dan ik. Ze laten de werkwijze van Intereno zien, het inmeten en te leveren producten. Meer kan je zelf vinden als je verder op de TrustPilot kijkt en 5 sterren reviews uitzet:
Verkeerde afmetingen
3 maanden met onafgewerkte vaatwasser
Keukenblad steekt uit en onderkant heeft geen folie
Vlekken op het blad
Alle kastjes zijn ongelijk en niet goed opgemeten
Verkleuring in het graniet
Krassen op het blad
Verkeerd aangesloten wasbak, dus 3 weken in de stank
Geen volledige montage en levering
Zoals ik al zei, 4 sterren reviews op TrustPilot tonen ook oneffenheden in het werkwijze van Intereno, met schuine kaastjes en andere dingen die niet goed zijn gegaan.
Reviews:
Helaas het is niet zo snel te zien, tussen al die positieve reviews, wat de werkelijkheid is, maar er zijn genoeg reviews die tonen de echte stand van zaken. TrustPilot tegenwoordig is een belangrijke success factor voor bedrijven en is voor mensen een belangrijke factor om te beslissen. Daarom Intereno doet er veel aan om de reviews positief te houden. De belangrijkste wat ze doen is het antwoord schrijven naar elke review daar. Ongeacht of het goed of slecht is, er is altijd een antwoord. Wat opmerkelijk is, zoals ik dat al genoemd heb, je zit vaak ‘we gaan het intern bespreken’ en ‘het spijt ons’. Maar in de privé communicatie tussen Intereno en klant, zal er nooit dit gezegd worden. Er is genoeg reviews op TrustPilot die laten zien dat het bedrijf zeer klantonvriendelijk en stroef is. Het is geen eenmalig issue, maar manier hoe het Intereno eenmaal werkt.
Ik weet dat TrustPilot heef een grote invloed op ons allemaal, en ook op mij, maar als je kijkt op andere review sites dan is het plaatje niet meer zo ‘zonnig’. Dezelfde patronen van klachten optreden daar ook.
En laatste, wat betreft reviews. Heb je klachten gezien dat de Intereno doet aan illegale email lists? Nou ik denk met reviews werkt beetje dezelfde. Als je goed kijkt, dan zie je dat de reviews met 5 score op TrustPilot, bijna altijd een label “op uitnodiging” hebben staat, terwijl de meeste ‘minder positive’ ervaringen dat niet hebben. Daarom denk ik dat Intereno is doet niet alleen aan spam voor marketing doeleinden, maar ook op het gebied van neppe reviews (betaald). Dat lees je ook op de trustpilot door een andere reviewer, die de onderzoek deed naar de reviews van Intereno en bleek dat ze niet kloppen. Ook, het antwoord op de klachten dat ze spam versturen is fascinerend — “u kunt zichzelf uitschrijven”.
Samenvatting:
Betekent het, dat je van Intereno geen keuken renovatie krijgt? Dat niet, maar voor een flink hogere eindbedrag en voor minder goede kwaliteit dan bij andere partijen. En als je niet “zeurt” en mee gaat, dan is er niets aan de hand, en die ene keukendeur die scheef hangt is toch niet moeite waard om een slechte review achterlaten. Of een kleine vergissing in de maten, of in de model van de afwasbak, etc.
Nemisj geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Eerlijk verhaal wat wel en niet kan
Tim gezellige vent met zeer goede uitleg
Van Bekhoven geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Els geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Alles ging volgens afspraak , rustige nette vakmensen.
Afval werd direct afgevoerd.
Echt zeer tevreden.
Familie Vlottes geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ruud geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Arthur Muller geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Geen communicaties. Inleveren rotzooi.
Aub niet intrapt in met moie partjes. Komt bij mij en kijken wat een troep is.
Wij hebben spijt en triest.
Komen met moie planen. En geeft andere werk .
Zo zlechte ik heb noit mee Gemackt in mijn leven
Zijn nemmen ZZPR.voor renovatie .better regelen je zelf. Echt zlecht pffff wij worden ziek er van
P.Rinu geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Intereno is een bedrijf dat vooral uit is om mensen zo snel mogelijk een ‘ja’ te ontlokken en doet geen enkele moeite om af te wijken van het script. Een gewone offerte opstellen is te veel moeite, een frontje laten zien, te veel moeite, nu beslissen want anders moeten ‘ze’ terugkomen en dan is het ineens ‘duurder’, nare verkoop manieren die minder mondige mensen voor het blok zetten.
Intereno blijkt niet in staat om een prijsopgaaf te geven. Verder zijn de mails nogal aanmatigend, zoals ‘dat de man wel aanwezig moet zijn’, anders maken ze een nieuwe afspraak. Teksten als ‘zo woont u hier alleen?’ Het is 2020 wake up and smell the coffee. Het druipt van de middelmatigheid.
In mijn geval werd de afspraak ook nog eerst afgezegd maar werd het vervolgens zo gepresenteerd alsof ik had afgezegd. Waardeloze service in het sales traject, matige adviseur, die absoluut niet in staat is om een normaal gesprek te voeren. Zo jammer en zo doorzichtig. Zonde van mijn tijd en die van Intereno ook, zo maak je dus geen klanten.
Kortom aan Intereno heb je dus niets als je aan het orienteren bent op de mogelijkheden, want daar ‘doen ze niet aan’. Binnen 5 minuten heb ik het gesprek de nek omgedraaid en het heerschap dringend verzocht het pand te verlaten. Dat werd ‘ineens’ een rare gang van zaken gevonden. Erg naar en vervelend als uitgerangeerde mensen denken dat ze met hun jaren 80 sales praatjes als een moderne colporteur je wel even in de luren denken te leggen. Bah bah bah. Als het advies traject al zo om te janken is, dan kan de kwaliteit van de dienstverlening ook alleen maar tegenvallen. Kortom links laten liggen.
Amy van Son geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Jan de Bever geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ik ben van oorsprong niet iemand die direct reageert op negatieve publiciteit, maar als ik deze reviews allemaal door lees, is het gros ZEER ontevreden. Natuurlijk zitten er een paar goeie recenties bij, waar je om moet zoeken. Wat moet je hier nou mee?
Ga me toch nog even beraden. Ik geef 5 sterren om deze review op te laten vallen.
Hoop wellicht een reactie van Interno Keukenrenovatie zelf te ontvangen!
b. lascher geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Mijn ervaringen met Intereno ( Putten) waren zeer slecht;
De verkoper vroeg mij vast de orderbon te tekenen. Toen ik later om een offerte vroeg ( zoals beschreven in de CBW Art.4.2) kreeg ik geen offerte maar een kopie van de orderbon. Na twee keer “inmeten” en een dagdeel thuis zitten wachten. Was het een logisch gevolg dat een paar deurtjes niet paste. Daardoor duurde het niet één dag zoals afgesproken maar wat langer. Bij het aansluiten van de spoelbak heeft Intereno de afvoer niet aangesloten waardoor er een forse waterschade ontstond in het appartement onder mij. Die pas na meer dan een jaar en na dat ik juridische bijstand had gezocht, vergoed is.
De belofte in één dag te renoveren is niet gelukt. Bij het plaatsen van een spoelbak, heeft Intereno de afvoer niet aangesloten. Dit lijkt mij toch een beginners fout. Maar Intereno kreeg het voor elkaar. Dan meer dan een jaar weigeren de door Interen ontstane schade te vergoeden. Nadat ik juridisch advies had in gewonnen, kwam Intereno binnen vier dagen met een restitutie. Het bedrag wat ik heb betaald voor deze renovatie zou ik redelijkerwijs een goed product/service mogen verwachten, maar ook dat is door Intereno niet waar gemaakt. Gebaseerd op mijn ervaringen denk ik dat ik dat ik Intereno niet zou aanraden. Roel Rijswijk
Roel geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Gina PK geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Wij vinden het resultaat geweldig. De kastdeurtjes en frontjes zijn vervangen.
De monteur die dit bij ons heeft gedaan was zeer vriendelijk en kundig. Wij kunnen Intereno zeker aanbevelen. De keuken was licht van kleur, maar de folie begon barsten te vertonen. De keuken is nu mooi warm en wat donkerder van kleur, zie de foto.
Zieger en Carla van Drogen, Emmeloord geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Wim geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Henry en Jarno is een top team, snel en zeer nauwkeurig.
Super bedankt voor het perfecte resultaat. Wij gaan genieten van onze mooie keuken en we zullen jullie bij tedereen aanraden.
Fam. Mulders uit Limburg
Fam. Mulders geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Erik Tuin geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Beslis nooit de dezelfde avond als de adviseur van Intereno bij u op bezoek is.
Maar zet eerst alles eens op een rijtje als de adviseur weg is!
Hij geeft €250,00 korting als u direct beslist maar die verdient u later dubbel en dwars weer terug!
Als wij alles hadden geweten hadden wij een nieuwe keuken geplaatst!!
En als je de adviseur er later over aanspreekt kent hij u ineens niet meer!
Bezint eer ge begint!
M.V.G Klaas
Klaas Gunnink geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Bart geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Lauretta geeft2 uit 1 tot 5 sterren
Jan Willem geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Dungen geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Jaartsveld geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Patriz Wijdeven geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Netjes afgewerkt door vriendelijke vaklui.
Alle rommel en afval nemen ze mee terug.
Echt een aanrader
v Ballegooij geeft5 uit 1 tot 5 sterren
John bedankt nogmaals bedankt ik kan het iedereen aan raden
Christel Eichelsheim geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Ik heb echt een naar gevoel aan dit gesprek overgehouden, blij dat ik ze niet in huis heb gehaald.
Anne geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
pi geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Zoals in vele reviews:
– niet luisteren naar klant
– pushen om eigen verhaal te houden
– kon niets over prijzen zeggen, moest eerst eigen verhaal kwijt
Deze man de deur gewezen … Durfde nog te klagen over zijn verloren tijd. Gelukkig hebben wij een ons een hoop tijd en narigheid bespaard
cg geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Tip: geen tijd aan besteden en op zoek gaan naar een bedrijf dat goed luistert en zijn klanten serieus neemt.
Henk en Dinie geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Michel en Sonja vd W. geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Zoals al eerder hier geschreven word je nogal onder druk gezet om de avond dat ze langskomen te beslissen.
Ondanks mijn twijfels of de kleur van de nieuwe voorkanten van de kastjes hetzelfde zou zijn als de zijkanten, welke zouden blijven, en of het niet beter zou zijn om dat overdag te bekijken beweerde de verkoper bij hoog en laag dat de kleur hetzelfde zou zijn. Nou het is dus niet dezelfde kleur.
Ook is de achterwand niet op de juiste hoogte afgezaagd, het is dezelfde hoogte als de oude wand, maar dat was niet de afspraak. Slechte communicatie tussen verkoper, inmeter en fabricage-medewerkers.
Ook leken de monteurs van niks te weten, weer een slechte communicatie tussen verkoop- en montage-afdeling.
Er gaat wel meer mis want 1 kastdeurtje sluit niet omdat het tegen een andere aankomt. Nu moeten we ontzettend uitkijken dat we met het niet-passende (dat vervangen wordt) een ander kastdeurtje niet beschadigen,
De plint onder de kastjes is hier ter plekke verkeerd afgezaagd waardoor we een enorme sleuf onder de kastjes/plint hebben.
Binnen één dag is complete onzin. De monteurs hadden 2 dagen werk, dat wisten wij en de planningsafdeling maar de monteurs zelf niet.
Conclusie: het loopt dus allemaal niet zo lekker bij Intereno en wij als klant zitten met de problemen. Jammer dat ik geen negatieve sterren kan geven.
Silvèn geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Verkoper heeft goede adviezen gegeven, monteur heeft keurig in 1 1/2 dag de klus geklaart, Vriendelijke man zeer deskundig, steeds even doornemen wat er afgesproken was voor de zekerheid.
Keuken ik echt top geworden, zeer tevreden
Jeroom Slootman geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De keuken ziet er weer uit als nieuw.
Zeker aan te bevelen.
Anneke en Erhard geeft5 uit 1 tot 5 sterren
J.l. dinsdag is het blad geplaatst,maar een uur nadat de monteur was vertrokken komt er praktisch geen water meer uit de kraan.
Nu moet ik een week wachten voordat er iemand langs komt.
Dus de hele dag naar boven om bij de wastafel water te halen.
Dus de service ,wanneer het aanrechtblad +kraan en spoelbak geplaatst is,vind ik zeer terleurstellend.
J H Aten-Taatgen geeft2 uit 1 tot 5 sterren
monique1234 geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Marga geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Paul geeft4 uit 1 tot 5 sterren
M ter Wal geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Deurtjes, luifels (onder kastjes) en afzuigkap laten vervangen. Kwaliteit deurtjes is prima maar ophangwerk slecht. Ook blijkt dan dat de meting niet zorgvuldig is gedaan. Monteurs doen hun best het netjes op te hangen.
Afzuigkap zou een ander type zijn want de oude was niet meer leverbaar; geen probleem, de nieuwe was nog wat stiller. Kregen we alsof het oude type zonder overleg.
Één luifel was niet goed; dit bleek een gebed zonder eind…bijna een jaar verder, 6 verschillende luifels zien komen en gaan…er was telkens iets mis en nu eindelijk een luifel waar we dan maar genoegen mee namen; die kwam het dichtste bij de oorspronkelijke.
Tussendoor moest ik zelf telkens bellen wat de stavaza was. Dan nog een monteur die met ons in discussie gaat, een communicatiefout van onze kant wordt ons telkens weer verweten en echte excuses hebben we niet gehad.
Intereno…ik heb spijt dat we niet gewoon wat langer doorgestart hebben…nooit meer dus!
Bruijn geeft2 uit 1 tot 5 sterren
geleverde kwaliteit zeer matig
je kan beter een nieuwe keuken kopen misschien iets duurder maar veel beter
Tiw geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Na een kort gesprek, in de bewuste keuken, en het benoemen van ons budget kwam meteen het antwoord: “Dan gaan we niet tot elkaar komen”.
Voor mij was het duidelijk dat hij er geen zin in had. Hij deed geen enkele moeite. We mocht zelfs de kleurstalen niet zien! Het was duidelijk geen klusje voor een recht toe, recht aan man. Wat hij duidelijk wel was….
Dan maar een vakman uitnodigen die hier al geweest is voor een offerte. Die zag de klus wel zitten, binnen budget en was niet te beroerd op de grond te gaan liggen en meten.
N. in 't Veldt geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
3 weken geleden komt de vertegenwoordiger niet opdagen.
Nadat ikzelf een dag later contact op had genomen bleek hij ontslag te hebben genomen.
Vandaag een nieuwe afspraak die een uur van te voren wordt afgemeld omdat de vertegenwoordiger die langs zou komen het na 1 dag al niet in dit werk zag zitten.
Ze wilden dus een onervaren iemand de keuken laten opnemen.
Ze zijn nu absoluut niet meer welkom.
Wat een slecht bedrijf!!!!!!!!
Wilco geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Inge K. geeft5 uit 1 tot 5 sterren
De vertegenwoordiger werkt er inmiddels niet meer, toen verschillende telefoontjes met de klantenservice gepleegd die er geen raad mee wisten. Uiteindelijk heeft het management het netjes opgelost!
Bedankt Harry!
By the way: de keuken is prima!!
E Heijboer geeft4 uit 1 tot 5 sterren
Nou vergeet het maar. In juli 2015 begonnen en in januari 2016 na 6 maal een monteur( iedere keer en ander) over de vloer gehad te hebben eindelijk klaar. Op mails word niet gerageerd (zogenaamd niet ontvangen).
Als men dan bij intereno aanklopt hoe het zit met het aantal uren dat wij extra vrij hebben moeten nemen, ( in ons geval 20 uur) komen zij met een lullig aanbod.
Mijn advies ga niet met dit bedrijf in zee.
H.Wessel geeft1 uit 1 tot 5 sterren
sabine geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Vandaag is alles gemonteerd, keurig netjes, helemaal naar wens. De kleur is ook prachtig bij de bestaande ombouw, wij zijn heel dik tevreden.
Met dank aan Henry en Remco
Gerda Kloos geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Groetjes aad
Aad geeft3 uit 1 tot 5 sterren
welmer geeft3 uit 1 tot 5 sterren
Een van de pannendragers van het fornuis mist na een maand een rubbertje en dan wordt je verwezen naar de webshop van Electrolux. Blijkbaar gaat de garantie van Intereno tot aan het moment dat de keuken geïnstalleerd is.
Jan Willem geeft2 uit 1 tot 5 sterren
uitgevoerd.
Echt een aanrader.
Wij kunnen weer 24 jaar vooruit.
Annemieke Koppelaar geeft5 uit 1 tot 5 sterren
Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:
Wij zullen Intereno zeker niet aanbevelen aan anderen. Of je moet prijs stellen op heel veel bezoek …………………
avelien geeft1 uit 1 tot 5 sterren
Joost geeft1 uit 1 tot 5 sterren
0320 geeft4 uit 1 tot 5 sterren